Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki GSX750R Circuit moto (in wording)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki GSX750R Circuit moto (in wording)
Geplaatst door BenjaminDG op 20-10-2010 20:36
Hits Deze gallery is 12902 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki GSX750R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/grijs / 1992
Opgegeven max. vermogen 135 pk / 99 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Croix 23 april 2012 [Toon slechts deze afbeelding]
Ecuyers 22 juli [Toon slechts deze afbeelding]
Huidige staat [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

pompower 30-7-2012 19:56 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dit weekend gaan knallen op het circuit met mettet.

Normaal gezien 2 dagen maar door de regen en een tragisch voorval heb ik zaterdag niet veel gereden.

Zondag was het wel mooi weer en kon ik de 1100 eens goed opengooien.

filmpje (YouTube)

Gaat steeds beter vindt ik

Vermogen op het rechte stuk is er zeker want ik denk dat er zelfs niemand mij heeft ingehaald daar

Topsnelheid in 2de versnelling (als de teller juist is tenminste) bedraagt bijna 180.

Hoogste snelheid die ik durfde halen (wegen remvloeistof en het voorval van de dag ervoor) was tussen 210-220.

Alleen begon mijn remvloeistof wat te koken denk ik want na een tijdje werd de remkracht minder

Deze remvloeistof kwam wel uit de hubo/gamma dot4, zou remvloeistof van een goed merk zoveel verschil maken?


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 30-7-2012 om 19:07 uur.

ik zou echte race-remvloeistof halen als ik jou was
 
www.basvanloenen.nl
kpotmake 8-8-2012 10:29 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dit weekend gaan knallen op het circuit met mettet.

Normaal gezien 2 dagen maar door de regen en een tragisch voorval heb ik zaterdag niet veel gereden.

Zondag was het wel mooi weer en kon ik de 1100 eens goed opengooien.

filmpje (YouTube)

Gaat steeds beter vindt ik

Vermogen op het rechte stuk is er zeker want ik denk dat er zelfs niemand mij heeft ingehaald daar

Topsnelheid in 2de versnelling (als de teller juist is tenminste) bedraagt bijna 180.

Hoogste snelheid die ik durfde halen (wegen remvloeistof en het voorval van de dag ervoor) was tussen 210-220.

Alleen begon mijn remvloeistof wat te koken denk ik want na een tijdje werd de remkracht minder

Deze remvloeistof kwam wel uit de hubo/gamma dot4, zou remvloeistof van een goed merk zoveel verschil maken?


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 30-7-2012 om 19:07 uur.

wat jij omschrijft zijn geen kokende remmen, je zegt namelijk dat je remkracht MINDER wordt

als je remmen echt gaan koken, dan heb je eerst nog gewoon volle bak remdruk; dan laat je je remmen los, en daalt daarmee de druk en daarmee het kookpunt en dan heb je bij de volgende bocht ineenkeer GEEN remmen meer (m.a.w. als ze echt waren gaan koken was je motor nu total loss)

met dit tempo uit het filmpje gaat dot4 ECHT niet koken hoor


wat jij omschrijft lijkt meer op fading, wat voor remblokken gebruik je?
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
BenjaminDG 8-8-2012 10:39 Print reply

Posts: 4605
Weet ik niet, originele remblokken voor yamaha R6?

Remblokken ga ik nog eens opschuren.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-8-2012 om 10:42 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kpotmake 8-8-2012 10:49 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Weet ik niet, originele remblokken voor yamaha R6?

Remblokken ga ik nog eens opschuren.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-8-2012 om 10:42 uur.

misschien een keer gesinterde remblokken proberen, kijken of die beter bevallen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
BenjaminDG 8-8-2012 10:50 Print reply

Posts: 4605
Verneuken die je schijf niet?
 
Vlaanderen vrij!
kpotmake 8-8-2012 10:51 Print reply

Posts: 3065
nee hoor, rijdt er al langer mee met mijn motor en schijf is weinig aan te zien

en daarbij; al zou het zo zijn, ik heb liever goede remmen, en dat mijn schijven dan wat harder slijten, als dat mijn schijven lang meegaan, maar dat mijn remmen gaan faden

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 8-8-2012 om 10:51 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
BenjaminDG 8-8-2012 11:03 Print reply

Posts: 4605
Misschien wel ja want het nadeel was dat ik vroeger moest gaan remmen tov anders.

Ook het ongeval van de dag ervoor speelde een rol.

Volgende circuitdag is op croix dus heb ik nog tijd voor andere blokken te steken.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 14-8-2012 16:53 Print reply

Posts: 4605
Gisteren een goed dagje gehad op croix.



Helaas weer steeds verminderde remkracht na verloop van tijd.

Deze week gesinterde remblokken halen en de rempomp reviseren (voelt stroef aan op einde slag en maakt wat mechanische geluiden).

Toch nog een leuke dag gehad zonder brokken.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 15-8-2012 19:48 Print reply

Posts: 4605
Filmpje vanaf de zijkant.



Mijn broer rijdt met de honda vtr1000f.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 15-8-2012 om 19:57 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Blukaap2 15-8-2012 20:39 Print reply

Posts: 9953
Mijn tip: ga eerst eens oefenen op een langzame motor (bv een 400cc) dat je wel fatsoenlijk leert remmen, lijnen rijden en meer van dat soort dingen.
Nu ga je iedere keer als een bejaarde door de bocht, gaat voluit op een recht stuk en rem je dr daarna veel teveel snelheid uit om door de bocht te gaan.

Als je wat beter kan rijden zul je je remmen ook minder snel over de zeik helpen omdat je minder remt (en hoe harder en korter je remt, hoe minder ze te lijden hebben)
 
Stoere brommers
pompower 15-8-2012 20:45 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Filmpje vanaf de zijkant.

filmpje (YouTube)

Mijn broer rijdt met de honda vtr1000f.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 15-8-2012 om 19:57 uur.

mn pa heeft ook een vtr 1000
firestorm?
 
www.basvanloenen.nl
BenjaminDG 9-9-2012 19:08 Print reply

Posts: 4605
Maandag nog eens gaan knallen op Mettet.

Ging goed, motor werd wel wat te warm.

Ik denk dat mijn oliekoeler aan de kleine kant (zit een kleiner type in dan oem) is dus wordt het zoeken naar een groter exemplaar.



http://www.youtube.c...frieten?feature=mhee

Tijd is nu 1.22-1.24, een paar seconden sneller tov vorige circuit dag.

Stopplaats in de buurt van Charleroi




Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 9-9-2012 om 19:09 uur.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 9-9-2012 om 19:10 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 10-9-2012 1:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

mn pa heeft ook een vtr 1000
firestorm?


Gast, kap eens met overal vertellen dat je pa een vtr heeft, we weten het nu wel en het kan niemand iets schelen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Royal Club 10-9-2012 1:19 Print reply

Posts: 60390
wbt dat rem verhaal, is het misschien niet zo dat je erg veel kracht moet zetten nu om uberhaupt te remmen, en dat je daardoor misschien het idee hebt dat je remdruk minder wordt, terwijl eigenlijk je gewoon een vermoeide hand hebt oid?

edit: Zou het trouwens niet schelen als je eens wat van die tellers decimeert? of 1 teller zoekt waar alles al in zit in een compacte vorm.. als je nu constant een blik moet werpen op 13719319371 losse tellers word je toch gek en verlies je concentratie lijkt mij..

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-9-2012 om 1:24 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kpotmake 10-9-2012 11:36 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
edit: Zou het trouwens niet schelen als je eens wat van die tellers decimeert? of 1 teller zoekt waar alles al in zit in een compacte vorm.. als je nu constant een blik moet werpen op 13719319371 losse tellers word je toch gek en verlies je concentratie lijkt mij..

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-9-2012 om 1:24 uur.

dat ja, plus het feit dat die motor dan 20 kilo lichter wordt in de cockpit

over die oliekoeler: pas wel op dat je hem niet TE groot maakt, een motor die te koud loopt kun je binnen no time afschrijven

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 10-9-2012 om 12:11 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
JB1 10-9-2012 12:23 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

dat ja, plus het feit dat die motor dan 20 kilo lichter wordt in de cockpit

over die oliekoeler: pas wel op dat je hem niet TE groot maakt, een motor die te koud loopt kun je binnen no time afschrijven

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 10-9-2012 om 12:11 uur.


Daar kan toch een thermostaat in?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
pompower 10-9-2012 16:12 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Gast, blijf overal vertellen dat je pa een vtr heeft, we weten het nog niet en het kan iedereen iets schelen

oke, jij zegt het

 
www.basvanloenen.nl
BenjaminDG 10-9-2012 18:38 Print reply

Posts: 4605
Tellers blijven voorlopig denk ik, kijk er niet echt veel naar dus zoveel afleiding is dat ook niet.

Druk meter hou ik wel soms in de gaten.

De oliekoeler die ik nu heb is kleiner als origineel wegens de banjo bouten aansluitingen.

De oliekoelers van de oudere triumphs hebben ook zo'n banjou bouten aansluitingen, hopelijk ook van de juiste diameter want anders is dat wel zonde van de olieslangen.
 
Vlaanderen vrij!
grasmaaier89 10-9-2012 19:15 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Gast, kap eens met overal vertellen dat je pa een vtr heeft, we weten het nu wel en het kan niemand iets schelen


Ik wist het nog niet, maar ik leef dan ook onder een Brommerforum-steen
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved