Vermogen op het rechte stuk is er zeker want ik denk dat er zelfs niemand mij heeft ingehaald daar
Topsnelheid in 2de versnelling (als de teller juist is tenminste) bedraagt bijna 180.
Hoogste snelheid die ik durfde halen (wegen remvloeistof en het voorval van de dag ervoor) was tussen 210-220.
Alleen begon mijn remvloeistof wat te koken denk ik want na een tijdje werd de remkracht minder
Deze remvloeistof kwam wel uit de hubo/gamma dot4, zou remvloeistof van een goed merk zoveel verschil maken?
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 30-7-2012 om 19:07 uur.
wat jij omschrijft zijn geen kokende remmen, je zegt namelijk dat je remkracht MINDER wordt
als je remmen echt gaan koken, dan heb je eerst nog gewoon volle bak remdruk; dan laat je je remmen los, en daalt daarmee de druk en daarmee het kookpunt en dan heb je bij de volgende bocht ineenkeer GEEN remmen meer (m.a.w. als ze echt waren gaan koken was je motor nu total loss)
met dit tempo uit het filmpje gaat dot4 ECHT niet koken hoor
wat jij omschrijft lijkt meer op fading, wat voor remblokken gebruik je?
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
nee hoor, rijdt er al langer mee met mijn motor en schijf is weinig aan te zien
en daarbij; al zou het zo zijn, ik heb liever goede remmen, en dat mijn schijven dan wat harder slijten, als dat mijn schijven lang meegaan, maar dat mijn remmen gaan faden
Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 8-8-2012 om 10:51 uur.
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Mijn tip: ga eerst eens oefenen op een langzame motor (bv een 400cc) dat je wel fatsoenlijk leert remmen, lijnen rijden en meer van dat soort dingen.
Nu ga je iedere keer als een bejaarde door de bocht, gaat voluit op een recht stuk en rem je dr daarna veel teveel snelheid uit om door de bocht te gaan.
Als je wat beter kan rijden zul je je remmen ook minder snel over de zeik helpen omdat je minder remt (en hoe harder en korter je remt, hoe minder ze te lijden hebben)
wbt dat rem verhaal, is het misschien niet zo dat je erg veel kracht moet zetten nu om uberhaupt te remmen, en dat je daardoor misschien het idee hebt dat je remdruk minder wordt, terwijl eigenlijk je gewoon een vermoeide hand hebt oid?
edit: Zou het trouwens niet schelen als je eens wat van die tellers decimeert? of 1 teller zoekt waar alles al in zit in een compacte vorm.. als je nu constant een blik moet werpen op 13719319371 losse tellers word je toch gek en verlies je concentratie lijkt mij..
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-9-2012 om 1:24 uur.
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
edit: Zou het trouwens niet schelen als je eens wat van die tellers decimeert? of 1 teller zoekt waar alles al in zit in een compacte vorm.. als je nu constant een blik moet werpen op 13719319371 losse tellers word je toch gek en verlies je concentratie lijkt mij..
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 10-9-2012 om 1:24 uur.
dat ja, plus het feit dat die motor dan 20 kilo lichter wordt in de cockpit
over die oliekoeler: pas wel op dat je hem niet TE groot maakt, een motor die te koud loopt kun je binnen no time afschrijven
Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 10-9-2012 om 12:11 uur.
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Tellers blijven voorlopig denk ik, kijk er niet echt veel naar dus zoveel afleiding is dat ook niet.
Druk meter hou ik wel soms in de gaten.
De oliekoeler die ik nu heb is kleiner als origineel wegens de banjo bouten aansluitingen.
De oliekoelers van de oudere triumphs hebben ook zo'n banjou bouten aansluitingen, hopelijk ook van de juiste diameter want anders is dat wel zonde van de olieslangen.