Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki RM-Z 250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki RM-Z 250
Geplaatst door R.uben op 7-9-2010 21:11
Hits Deze gallery is 3518 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki RM250Z (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel/wit / 2009
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Crossen [Toon slechts deze afbeelding]
Crossen [Toon slechts deze afbeelding]
Foto bij Laurense Motors [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Raymon DRD Pro 9-9-2010 22:34 Print reply

Posts: 411
mooie rmz
kom je ook naar de crossmeet 19 sept?
 
YA RLY
-simon- 9-9-2010 22:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Haha, ja je zat langs ons aan de linkerkant of niet?

Heb wel alles netjes uitgelegd gekregen, wel fijn want weet er zelf (bijna) niks van eigenlijk.


ja met da zwarte shirt. ik zag toen ik aan kwam rijden jou motor er ook staan. en binnen kreeg iemand uitleg. da moest hem wel zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 10-9-2010 7:56 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja met da zwarte shirt. ik zag toen ik aan kwam rijden jou motor er ook staan. en binnen kreeg iemand uitleg. da moest hem wel zijn.


Ja, die van jou stond naast zo'n andere CRF of niet?

Het is daar wel altijd druk, zeg! Constant klanten, wel een goed teken
 
R.uben 10-9-2010 7:56 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
mooie rmz
kom je ook naar de crossmeet 19 sept?


Ik ga eerst zelf maar eens leren crossen :p

Misschien volgend jaar!
 
-simon- 10-9-2010 8:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Ja, die van jou stond naast zo'n andere CRF of niet?

Het is daar wel altijd druk, zeg! Constant klanten, wel een goed teken


daar heb ik helemaal niet opgelet. ik meende dat er een ktm ofzo langs stond. mijne stond tegen de muur aan met nog een motor ertussen.
en de drukte zal ook zeker niet minder geworden zijn sinds romviel motors failliet is.

hoeveel uur heeft hij eigenlijk gelopen? zag op de site van laurense dat hij geheel gereviseerd is.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 10-9-2010 om 8:29 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 10-9-2010 12:16 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


daar heb ik helemaal niet opgelet. ik meende dat er een ktm ofzo langs stond. mijne stond tegen de muur aan met nog een motor ertussen.
en de drukte zal ook zeker niet minder geworden zijn sinds romviel motors failliet is.

hoeveel uur heeft hij eigenlijk gelopen? zag op de site van laurense dat hij geheel gereviseerd is.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 10-9-2010 om 8:29 uur.


Totale aantal uren is niet bekend, maar heeft wel wat gezien, da's wel duidelijk.

Er zijn nu tenminste nieuwe zuiger, versnellingsbak, carters en alle bloklagers ingekomen, dus zal voorlopig wel goed zijn.
 
Mark04 15-9-2010 18:35 Print reply
Posts: 366
Mooiding!!
 
Marksu_DerbiSenda_ 20-9-2010 18:00 Print reply

Posts: 66
Hot, Rm is altijd hot :P
 
-simon- 20-9-2010 18:12 Print reply

Posts: 8211
woensdag of zaterdag overloon?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 20:09 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
woensdag of zaterdag overloon?


Heb me nog niet ingeschreven, want kan beter nog 10 dagen wachten en dan gebruik maken van overgangsregeling, scheelt 40 euro op MON en ook nog wat op lidmaatschap, dus wel de moeite waard.
 
-simon- 20-9-2010 20:13 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Heb me nog niet ingeschreven, want kan beter nog 10 dagen wachten en dan gebruik maken van overgangsregeling, scheelt 40 euro op MON en ook nog wat op lidmaatschap, dus wel de moeite waard.


wat is er dan? dat je 2011 lid en trainingsbewijs al aan kunt vragen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 20:19 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


wat is er dan? dat je 2011 lid en trainingsbewijs al aan kunt vragen?


Lidmaatschap MON als ik dat nu aanvraag kost het me ¤50 voor rest van 2010.

Vanaf 1 oktober hebben ze dan zo'n overgangsregeling en dan betaal je ¤60 en heb je tot 31 december 2011.

Scheelt dus wel wat, en met dat weer van de afgelopen weken was het ook niet echt waard geweest om het al eerder aan te vragen.
 
timmy16 20-9-2010 20:22 Print reply

Posts: 1178
geen 2-takt crosser, not sorry...
 
Bike Me, Aprilia
R.uben 20-9-2010 20:22 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
geen 2-takt crosser, not sorry...


Wat vind je dan zoveel minder aan een 4-takt dat het gelijk een not is?
 
-simon- 20-9-2010 20:24 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Lidmaatschap MON als ik dat nu aanvraag kost het me ¤50 voor rest van 2010.

Vanaf 1 oktober hebben ze dan zo'n overgangsregeling en dan betaal je ¤60 en heb je tot 31 december 2011.

Scheelt dus wel wat, en met dat weer van de afgelopen weken was het ook niet echt waard geweest om het al eerder aan te vragen.


ok. wist niet dat ze zoiets hadden. en lidmaatschap maken ze wel een mooi prijsje voor de rest van het jaar.

wel fijn dat je zo al wat hebt kunnen rijden. dan weet je iig een beetje wat die doet. als is het toch heel anders als op de baan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 20:28 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ok. wist niet dat ze zoiets hadden. en lidmaatschap maken ze wel een mooi prijsje voor de rest van het jaar.

wel fijn dat je zo al wat hebt kunnen rijden. dan weet je iig een beetje wat die doet. als is het toch heel anders als op de baan.


Ja klopt, maar heb gisterochtend samen met Pascal gereden en hij heeft tijdje achter me aangereden en me wat tips gegeven (beter sporen volgen, waar staan/zitten remmen/gas etc. en ik had constant m'n vingers nog bij de voorrem zoals ik gewend was van de brommer, maar daardoor trok ik het gas eigenlijk niet vol open) en daarna ging het wel weer een stuk beter.

Ben benieuwd hoe dat dadelijk zal zijn op de baan, maar komt uiteindelijk wel goed.
 
-simon- 20-9-2010 20:33 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Ja klopt, maar heb gisterochtend samen met Pascal gereden en hij heeft tijdje achter me aangereden en me wat tips gegeven (beter sporen volgen, waar staan/zitten remmen/gas etc. en ik had constant m'n vingers nog bij de voorrem zoals ik gewend was van de brommer, maar daardoor trok ik het gas eigenlijk niet vol open) en daarna ging het wel weer een stuk beter.

Ben benieuwd hoe dat dadelijk zal zijn op de baan, maar komt uiteindelijk wel goed.


ja door het doen gaat het steeds beter. gewoon veel gaan rijden dus.
en tips zijn nooit verkeerd. alleen heb je daar wss 1 of 2 sporen en op de baan een heleboel en is het in overloon iig een stuk losser. daar verkeek ik me de eerse keer op door zowat een koprol met de motor te maken. maar gelukkig kwam die niet achter me aan. maarja komt wel goed
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 20:38 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja door het doen gaat het steeds beter. gewoon veel gaan rijden dus.
en tips zijn nooit verkeerd. alleen heb je daar wss 1 of 2 sporen en op de baan een heleboel en is het in overloon iig een stuk losser. daar verkeek ik me de eerse keer op door zowat een koprol met de motor te maken. maar gelukkig kwam die niet achter me aan. maarja komt wel goed


Haha!

Hoe was de eerste keer springen eigenlijk? Heb dat nog niet geoefend, maar ben wel benieuwd :p
 
-simon- 20-9-2010 20:41 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Haha!

Hoe was de eerste keer springen eigenlijk? Heb dat nog niet geoefend, maar ben wel benieuwd :p


ik vind die bulten in overloon maar niks. en heb nog nooit echt gehad dat het mooi lag dat ik ff kon oefenen op het tafeltje terug. en die enkels kom ik alleen een beetje fatsoenlijk los als het droog is. niet met die vette bende ervoor.

gister in oirschot geweest. daar lagen vele groter bulten maar die zijn veel mooier. daar kun je ook iedere keer stukje verder proberen en een mooie afloop van de tafels. die vind ik in overloon wat stijl aan de achterkant. maarja als het woensdag of zaterdag goed is en geschoven zullen we toch maar een keer aanzetten om het te proberen.
de 1e goede crash heb ik nou toch al gehad.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 20:52 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ik vind die bulten in overloon maar niks. en heb nog nooit echt gehad dat het mooi lag dat ik ff kon oefenen op het tafeltje terug. en die enkels kom ik alleen een beetje fatsoenlijk los als het droog is. niet met die vette bende ervoor.

gister in oirschot geweest. daar lagen vele groter bulten maar die zijn veel mooier. daar kun je ook iedere keer stukje verder proberen en een mooie afloop van de tafels. die vind ik in overloon wat stijl aan de achterkant. maarja als het woensdag of zaterdag goed is en geschoven zullen we toch maar een keer aanzetten om het te proberen.
de 1e goede crash heb ik nou toch al gehad.


Gisteren op Oirschot? Wat gebeurde er dan?

Boxmeer heeft trouwens ook meer bulten dan Overloon toch?
Die vriend van mij en ik zijn eigenlijk aan het overwegen om volgend jaar in Boxmeer te gaan rijden, omdat die baan duidelijk minder last heeft van die regen, omdat die baan niet in een kuil ligt. Maar dat moeten we nog even kijken.
 
Derbi-Olaf 20-9-2010 20:55 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


de 1e goede crash heb ik nou toch al gehad.

ik euk
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-9-2010 20:57 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
de 1e goede crash heb ik nou toch al gehad.

ging je er zo hard af dan? ik viel daar ook voor die bult, maar was een redelijk zachte landing
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 20-9-2010 20:58 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Gisteren op Oirschot? Wat gebeurde er dan?

Boxmeer heeft trouwens ook meer bulten dan Overloon toch?
Die vriend van mij en ik zijn eigenlijk aan het overwegen om volgend jaar in Boxmeer te gaan rijden, omdat die baan duidelijk minder last heeft van die regen, omdat die baan niet in een kuil ligt. Maar dat moeten we nog even kijken.


ja gister in oirschot. mwa een natte bocht en ik probeerde een andere lijn om met wat meer vaart de bocht door te komen en de bult op te gaan. ging goed tot ik de bult op ging. en toen lag ik daar vol tegen de bult aan te kijken.

ja klopt boxmeer kan wel beter tegen de regen als overloon en meer bulten. ben zaterdag weeste kijken en het voorste stuk zag er iig wel mooi uit. bulten vond ik er ook mooier inliggen als hier. mooie afloop achteraan de tafels die ik zag iig. en ook wat harder als overloon volgens mij.
als het nou weer een keer te nat is in overloon ga ik denk ik ook in boxmeer rijden.

@olaf: ben iig blij dat ik er zonder botbreuken vanaf ben gekomen. maar het voelde iig niet fijn. en ik lag al voordat ik loskwam.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 20-9-2010 om 21:01 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
R.uben 20-9-2010 21:02 Print reply
Posts: 436
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja gister in oirschot. mwa een natte bocht en ik probeerde een andere lijn om met wat meer vaart de bocht door te komen en de bult op te gaan. ging goed tot ik de bult op ging. en toen lag ik daar vol tegen de bult aan te kijken.

ja klopt boxmeer kan wel beter tegen de regen als overloon en meer bulten. ben zaterdag weeste kijken en het voorste stuk zag er iig wel mooi uit. bulten vond ik er ook mooier inliggen als hier. mooie afloop achteraan de tafels die ik zag iig. en ook wat harder als overloon volgens mij.
als het nou weer een keer te nat is in overloon ga ik denk ik ook in boxmeer rijden.


Mooie klap gemaakt dus? Verder niks aan overgehouden ofzo?

Eigenlijk is Boxmeer dus wel 'mooiere' baan om te rijden, maar voordeel van Overloon t.o.v. Boxmeer is de mogelijkheid tot wedstrijden, maar daar hebben we voorlopig toch vrij weinig aan.

Maarja, zien volgend jaar wel waar we gaan rijden, eerst überhaupt maar op een baan gaan rijden
 
-simon- 20-9-2010 21:05 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R.uben
[...]


Mooie klap gemaakt dus? Verder niks aan overgehouden ofzo?

Eigenlijk is Boxmeer dus wel 'mooiere' baan om te rijden, maar voordeel van Overloon t.o.v. Boxmeer is de mogelijkheid tot wedstrijden, maar daar hebben we voorlopig toch vrij weinig aan.

Maarja, zien volgend jaar wel waar we gaan rijden, eerst überhaupt maar op een baan gaan rijden


mwa mooier weet ik niet. rijd wel wat makkelijker zeggen ze maar dat weet ik ook (nog) niet. net waar je van houd denk ik. ik vind dat door het diepe zand baggeren wel vet eigenlijk. als is een wat hardere baan ook wel fijn. gister stonden ze ervan te kijken volgens mij dat ik het in oirschot zo hard vond.

niks ergs aan overgehouden gelukkig. alleen wat stijf hier en daar. maarja dat trekt wel weg.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved