Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - CR250 '87 Joël

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery CR250 '87 Joël
Geplaatst door Joel_koningslust op 4-9-2010 20:24
Hits Deze gallery is 11105 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CR250 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1987
Opgegeven max. vermogen 10 pk / 7 kW
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
nog op de kar [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Leen 7-9-2010 15:24 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dat is mn zus ja, als jij dat wilt mag je dr zovaak nemen als je wilt



jo, paas dr emailadres ff dan
 
Joel_koningslust 7-9-2010 16:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Noordeling
Hebben alle crossers meestal 19inch? ik dacht zelf altijd ook 18


vrijwel alle nieuwere crossers hebben 19inch. daardoor zijn goede banden ook makkelijker in 19inch te vinden

gister heb ik ff een 19inch velg gepast, maar helaas past dat niet echt lekker met de achterbrug, dan gaat de band er te dicht langs lopen

ik kwam er wel achter dat harry van hout de cilinder netjes onder handen heeft genomen. die ziet er verder ook nog vrij netjes uit. ff laten honen en een nieuw zuigertje erin en het zit best
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 7-9-2010 17:27 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Noordeling
Hebben alle crossers meestal 19inch? ik dacht zelf altijd ook 18


vanaf 90 ongeveer is 19 inch langzaam gekomen.

@joel: jammer dat 19 inch niet past. maar nou blijft hij wel orgineel.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 14-9-2010 23:24 Print reply

Posts: 14514
zo. vandaag de cr op de brug ondanks ik nog geen wphb heb toch maar begonnen.

filterbak open, filter ziet er netjes en vrij schoon uit. lijkt alsof dit al goed is onderhouden

achter in de takel gehangen. remblokken zijn prima, klauw moet ff netjes gangbaar gemaakt worden maar het ziet iig niet vast. wel even kijken hoe ik de vrije slag af kan stellen, nu blokkeerd het achterwiel al bij 3mm induwen van het pedaal. wiellagers achter zijn ook goed. linklagers hebben wat speling, maar daar moet ik nog eens verder op in gaan. anders maar preventief vervangen. uiteraard wel alles even netjes stralen/spuiten/polijsten/invetten enzo.

achterveer gechecked ( showa ks7-771 vering ): niet lek, veert prima, verstellingen zijn gangbaar. enkel schoonmaken nodig.

voorvork ( showa ks7-701 vering ): keerringen liggen eruit, geen sokken erom. ik ga kijken voor een pre90 usd ( staat een leuke op mp, maar ik weet niet of ik daar nu al geld aan uit moet gaan geven ) ander zie ik nog wel wat ik ermee doe. balhoofdlagers zijn iig spelingsvrij

toen maar aan het blok begonnen. viel mee naar mijn mening

kop eraf, ziet er netjes uit. geen putten, geen krassen op het pakkingsvlak, bougiedraad nog mooi. oftewel, stralen en spuiten en klaar

cilinder eraf, heel erg netjes. aluminium cilinder met stalen bus, VHS getuned. poorten zijn erg netjes gedaan door vhs, zuiger is op maar helemaal geen krassen ofzo op de wand. Er zat nu een zuiger in met een 1tje erop, dus 1mm overmaat als ik het goed begrijp?? . ook het HPP-systee ziet er erg netjes uit, enkel wat vies. cilinder ga ik stralen en spuiten. ook laat ik hem honen en ff opnieuw afwerken en een vers zuigertje erin.

bigend chekken, geen speling. zit een pro-x setje in. enkel kun je hem wel wat sleutelen, ik ga er denk ik een nieuwe set in laten persen.

het koppelingshuis viel me zo op het oog ook reuze mee, ietwat ingeslagen maar het leek me zo ruim binnen de normen.

nu het ergste, het waterpompcarter. dat is dus echt helemaal gaar, zat al dichtgesmeerd, toen ik dat eraf tikte was er bijna geen kap meer over daardoor is de bak ook vol koelwater gelopen, dus ik vermoed dat ik die lagers ook aan het vervangen kom. ik heb het ff doorgespoeld met benzine en dan zie ik wel hoe het eruit ziet als ik het blok open haal.


al met al lijkt het me niet gek voor 175euro. deze ga ik iig zeker weten verder opknappen en klaarmaken voor de pre-90 klasse. frame enzo laat ik ook maar coaten en dergelijken.

sorry voor het lange saaie verhaal, ik heb ook een stuk of 40 foto's genomen met mijn mobiel. maar ik zoek het momenteel niet ze te uploaden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 14-9-2010 23:29 Print reply

Posts: 29286
Hebben we ook wat te lezen gehad.

175 euro.
 
Joel_koningslust 14-9-2010 23:33 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Hebben we ook wat te lezen gehad.

175 euro.



niet te duur toch

hij stond in de weg want zn zoons wouden gaan crossen. toen hij bij laurense was voor een rm85 voor zn zoon te kopen kon hij zichzelf niet beheersen en nam meteen een rm250 voor zichzelf mee

ik kan het gezicht van zn vrouw niet meer uit mn hoofd krijgen toen ze dat me vertelde
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 14-9-2010 23:34 Print reply

Posts: 29286
nee helemaal niet, koop je nog geen gare mt voor.

Haha
 
Joel_koningslust 14-9-2010 23:50 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
nee helemaal niet, koop je nog geen gare mt voor.

Haha


hehe

net ook ff een prijsopgaaf gevraagd voor het coaten van het frame, subframe, voetsteunen en wielnaven.

ook ff een engels bedrijf gemailt wat een complete nieuwe kappenset me zou gaan kosten. ik hoop dat het mee valt ( al geloof ik daar zelf niet hard in ) anders moet ik op een of andere manier toch deze opknappen of een knap 2ehands setje zoeken


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 14-9-2010 23:52 Print reply

Posts: 29286
de kappen van mijn cr zijn gewoon gespoten (2k lak).
ben er toch al een paar keer mee neer gegaan, en zit er nog op.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-9-2010 om 23:54 uur.
 
Joel_koningslust 14-9-2010 23:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
de kappen van mijn cr zijn gewoon gespoten (2k lak).
ben er toch al een paar keer mee neer gegaan, en zit er nog op.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 14-9-2010 om 23:54 uur.



mmh.. dat is dan wel echt de laatste optie zegmaar gezien ik er echt de crossbaan mee op wil en ik hem hendig vaker als "een paar keer" mee neer zal gaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 15-9-2010 0:02 Print reply

Posts: 29286
Ja echt goed bestendig tegen het vallen is het inderdaad niet.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 15-9-2010 0:54 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


hehe

net ook ff een prijsopgaaf gevraagd voor het coaten van het frame, subframe, voetsteunen en wielnaven.

ook ff een engels bedrijf gemailt wat een complete nieuwe kappenset me zou gaan kosten. ik hoop dat het mee valt ( al geloof ik daar zelf niet hard in ) anders moet ik op een of andere manier toch deze opknappen of een knap 2ehands setje zoeken




Had eerst een andere in Helmond maar die is ermee gekapt, moet binnenkort weer wat hebben en dan bel ik deze pipo:

http://link.marktplaats.nl/78643753
 
Joel_koningslust 15-9-2010 0:58 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
[...]


Had eerst een andere in Helmond maar die is ermee gekapt, moet binnenkort weer wat hebben en dan bel ik deze pipo:

http://link.marktplaats.nl/78643753


die heb ik ook gemailt ja. en een bedrijf in reuver en een in venlo
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
- Han - 15-9-2010 8:26 Print reply

Posts: 9667
meulendijks in helmond. Heel groot straal/coat bedrijf
 
<10.000 posts
Joel_koningslust 21-9-2010 0:15 Print reply

Posts: 14514
foto's




















=

vandaag de carburateur alvast opgeknapt. de rest ga ik rustig mee verder
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 21-9-2010 8:55 Print reply

Posts: 29286
ah foto's, altijd leuk.

trouwens ik heb nog een koppelings kap, als je wilt mag je hem zo hebben.
is een van 1983 maar hij lijkt het zelfde (zonder dat aparte kapje wat je los kan draaien bij de koppeling)

is ook al eens gerepareerd, maar misschien houd die het
 
Joel_koningslust 21-9-2010 11:52 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ah foto's, altijd leuk.

trouwens ik heb nog een koppelings kap, als je wilt mag je hem zo hebben.
is een van 1983 maar hij lijkt het zelfde (zonder dat aparte kapje wat je los kan draaien bij de koppeling)

is ook al eens gerepareerd, maar misschien houd die het



bedankt voor het aanbod. maar de 87er heeft het hpp systeem ook in de koppelingskap zitten, dus die van jou gaat helaas niet passen

Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 21-9-2010 om 11:53 uur.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
kenny77 21-9-2010 12:01 Print reply

Posts: 29286
Het past zowiezo niet want mijn blok is in spiegelbeeld.

Ik was me al af aan het vragen waarom ik niet eerder had gezegd dat ik nog een kap had liggen.
 
Heilige Antonius 21-9-2010 14:31 Print reply

Posts: 1202
¤150 ik ben jaloers
 
Marcooow 25-9-2010 11:14 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


anders maken we hem toch zo

afbeelding

dan zou hij tenminste ook zo blijven


of zo http://link.marktplaats.nl/376910041
 
faster than a bullet!
-simon- 25-9-2010 12:54 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


of zo http://link.marktplaats.nl/376910041


haha wat een gek 3000 euro voor zo'n oud ding.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 25-9-2010 18:44 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


haha wat een gek 3000 euro voor zo'n oud ding.


die is inderdaad aardig aan de prijs, maarja wij weten ook niet wat er allemaal aan veranderd/verbouwd is natuurlijk

ik ben vandaag btw nog even aan de mijne bezig geweest. de tank heb ik gepolijst,, is redelijk mooi geworden, maar helaas niet meer als nieuw. ook ben ik begonnen met het glasparelen van de cilinder,kop en radiateurs ( toch handig als je zelf een straalcabine in de schuur hebt )

verder heb ik me enkel bezig gehouden met het zoeken van een schuur in de buurt, wat ook gelukt is. dus eindelijk wat plaats thuis binennkort in de schuur die ik heb gehuurd kunnen een 15tot 20 dingen staan. dus dan heb ik thuis vrijwel alles vrij
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 25-9-2010 19:15 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


die is inderdaad aardig aan de prijs, maarja wij weten ook niet wat er allemaal aan veranderd/verbouwd is natuurlijk

ik ben vandaag btw nog even aan de mijne bezig geweest. de tank heb ik gepolijst,, is redelijk mooi geworden, maar helaas niet meer als nieuw. ook ben ik begonnen met het glasparelen van de cilinder,kop en radiateurs ( toch handig als je zelf een straalcabine in de schuur hebt )

verder heb ik me enkel bezig gehouden met het zoeken van een schuur in de buurt, wat ook gelukt is. dus eindelijk wat plaats thuis binennkort in de schuur die ik heb gehuurd kunnen een 15tot 20 dingen staan. dus dan heb ik thuis vrijwel alles vrij


er moet wel heel veel aan gedaan zijn wil hij zoveel waardt zijn. en dan nog voor dat geld kun je een motor van 2 jaar oud kopen.

heb je ook krassen in je tank of dat niet?
ik heb ook nog een paar tanken liggen van oude honda crossers, weet alleen niet hoe goed ze zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Joel_koningslust 25-9-2010 19:21 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


er moet wel heel veel aan gedaan zijn wil hij zoveel waardt zijn. en dan nog voor dat geld kun je een motor van 2 jaar oud kopen.

heb je ook krassen in je tank of dat niet?
ik heb ook nog een paar tanken liggen van oude honda crossers, weet alleen niet hoe goed ze zijn.


dr zitten wel wat krassen in, maar niet echt mega veel

heb je toevallig nog meer liggen van die oude honda's? ik zoek namelijk nog een knappe kappenset in rood of oranje
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
-simon- 25-9-2010 19:23 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dr zitten wel wat krassen in, maar niet echt mega veel

heb je toevallig nog meer liggen van die oude honda's? ik zoek namelijk nog een knappe kappenset in rood of oranje


kappen niet.
heb nog een frame,achterbrug,voorvork met wiel liggen en de remmen zonder leidingen.
de voorvork en de remmen moeten wel gereviseerd worden.
en volgens mij heb ik nog 2 zadels ofzo liggen die opnieuw bekleed moeten worden.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved