Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Subaru Impreza

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1105 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Subaru Impreza
Geplaatst door steef ts70xk op 28-8-2010 8:57
Hits Deze gallery is 20308 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Subaru Impreza (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw / 2000
Opgegeven max. vermogen 310 pk / 228 kW
Opgegeven max. snelheid 250 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Nieuwe toerbo! goed voor 320pk [Toon slechts deze afbeelding]
sub [Toon slechts deze afbeelding]
sub [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
rally stuur [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 8 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Leen 2-3-2011 11:49 Print reply

Posts: 26877
trouwens, dat rallystyle naampje op je zijraam is wel echt triest....

zorg er dan voor dat die wagen ook rally-like performance eruit kotst, want momenteel rij ik dat ding met mn gare audi nog zoek.
 
steef ts70xk 2-3-2011 12:22 Print reply

Posts: 3244
Dat je dat triest vind boeit me niet.. Ik zelf vind het wel grappig.. Ook al zijn ze er weer vanaf.
Met de auto ben ik nog lang niet klaar, aan het uiterlijk is al 1 en ander verandert.
Kwa pk's gaat hij ook nog vlink stijgen. Zit nu rond de 280pk En komt nog een andere Intercooler op met een remap.
En al ben je sneller als ik lekker boeiend?? ik heb plezier in deze auto..
 
stephan777 15-3-2011 22:55 Print reply

Posts: 7259
Had je velgen goud gelaten
 
Kurzel 15-3-2011 23:13 Print reply

Posts: 2369
Je staat niet echt netjes geparkeerd he... op die eerste foto

Hoe heb je de velgen gespoten? kaal, zonder band.. Of gewoon makkelijk en snel, waardoor het er ook snel weer af is?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
4takker 15-3-2011 23:15 Print reply

Posts: 2395
het wit op de eerste foto is te wit.
het goud op de 2de te geel.
ergens verder naar beneden dat goud is mooi lekker donder
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-3-2011 0:36 Print reply

Posts: 9841
hoeveel pk wil je hebben?
mocht ie kapotlopen hoor ik wel wanneer ik moet reviseren

vat het niet verkeerd op, hoop dat dat ding 500pk pompt zonder problemen, maar als ie dat niet redt weet je me te vinden

 
Too cool for school!
n00n 16-3-2011 11:10 Print reply

Posts: 126
Onder de 400/450 kunnen ze nog wel hebben.
Ga je er boven zou ik me toch maar eens afvragen of je er niet beter andere kleppen, zuigers en drijfstangen kan gaan monteren.

Maar wat leuke upgrade als 3' pijp van voor tot achter zonder cat, grotere turbo, FMIC, en grotere injectoren en de ecu opnieuw mappen, heb je al heel wat!

Wil je het nog gekker maken, zou ik toch voor een closed deck blok kijken en alles gaan vervangen met wat sterker spul.
 
Sata Lasissa! Pedal to the metal!
steef ts70xk 16-3-2011 13:46 Print reply

Posts: 3244
Dit is op een Subaru meeting dus we stonden allemaal scheef.
Velgen vind ik zelf dus veel mooier zo! En te wit valt wel mee.. in het echt is het een stuk anders.
De banden zijn er gewoon vanaf gehaald om te spuiten daarna zijn er nieuwe banden omheen gegaan.
Reviceren hoeft echt niet.. Ding loopt gewoon goed elke dag nog 1 tik lopen. Al moeten de kleppen wel een x gesteld worden die hoor je lichies. Wil rond de 300 320pk dan ben ik tevreden je ken altijd hoger maar daar heb je toch geen moer aan..
@ NOON met 450pk zit je al met een ander blok met sterkere drijfstangen denk aan een STI motor.
 
Blukaap2 16-3-2011 13:49 Print reply

Posts: 9967
Als je kleppen hoort staan ze goed verkeerd slimmerik.
Of hoor jij een verschil in speling van 5 honderdste ?
Denk het niet nee.
 
Stoere brommers
Joel_koningslust 16-3-2011 13:55 Print reply

Posts: 14514
heeft zon ding geen hydro stoters dan? waar weinig aan te stellen valt?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
steef ts70xk 16-3-2011 13:59 Print reply

Posts: 3244
Blukaap. weet niet waar jij die onzin vandaan haalt maar als jij kleppen hoort tikken is het wel nodig om te gaan stellen..
Hij heb idd hydrolische klepstoters en die vallen wel te stellen door middel van die vulplaatjes.
 
Blukaap2 16-3-2011 14:32 Print reply

Posts: 9967
Als je nou niet over iets lult waar je niks vanaf weet.
Vanaf het moment dat je kleppen hoort omdat ze te los staan staan ze ook veel en veel te los (dus idd, dan is het nodig om ze te stellen, maar je bent er wel veel te laat mee)

Als ze net buiten de marge vallen hoor je dat niet.

Afgezien daarvan: hydraulische klepstoters die met shims gesteld moeten worden, dan heb je toch iets verkeerd begrepen denk ik.

Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 16-3-2011 om 14:34 uur.
 
Stoere brommers
Martijn II - Forum en Sales Moderator 16-3-2011 14:54 Print reply

Posts: 9841
ik heb pas één motor gezien waar hydraulische stoters 'te verstellen' waren, en dat was een oude gare VW t2 bus.

Hydraulische stoters zijn niet te stellen, dat is juist de hele functie van hydraulische stoters.
Als zo'n ding hydraulische stoters heeft is ie in mijn ogen al niet echt gemaakt om te knallen. Onbetrouwbare pleurisdingen zijn het. Vaste bussen zijn voor power, hydraulische stoters voor motoren waar je nooit naar om wilt kijken. Gulden middenweg is in mijn ogen altijd achteruitgang.

Maar hydraulische stoters stellen met stelplaatjes? Nooit.
Denk dat jij geen hydraulische stoters hebt dan... en het is vast dikke party om die dingen te stellen, en ik weet dat de zittingen nog wel eens willen zakken bij die subarus, dus ik zou het zelf wel in de gaten houden


 
Too cool for school!
steef ts70xk 16-3-2011 17:09 Print reply

Posts: 3244
Dit is mij meerdere malen vertelt dat hij hydro stoters heb en dat ze te stellen zijn. Ook al paar x gelezen. maar wat jij zegt klinkt ook weer lochisch.
Het stellen is idd geen pretje.
 
n00n 16-3-2011 17:25 Print reply

Posts: 126
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
ik heb pas één motor gezien waar hydraulische stoters 'te verstellen' waren, en dat was een oude gare VW t2 bus.

Hydraulische stoters zijn niet te stellen, dat is juist de hele functie van hydraulische stoters.
Als zo'n ding hydraulische stoters heeft is ie in mijn ogen al niet echt gemaakt om te knallen. Onbetrouwbare pleurisdingen zijn het. Vaste bussen zijn voor power, hydraulische stoters voor motoren waar je nooit naar om wilt kijken. Gulden middenweg is in mijn ogen altijd achteruitgang.

Maar hydraulische stoters stellen met stelplaatjes? Nooit.
Denk dat jij geen hydraulische stoters hebt dan... en het is vast dikke party om die dingen te stellen, en ik weet dat de zittingen nog wel eens willen zakken bij die subarus, dus ik zou het zelf wel in de gaten houden





Ze zijn wel te stellen!
Meer of minder olie int blok doen.
 
Sata Lasissa! Pedal to the metal!
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 16-3-2011 17:30 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: n00n
[...]



Ze zijn wel te stellen!
Meer of minder olie int blok doen.


Met te min olie stelt die zichzelf vast wel keer.
 
70malossi 16-3-2011 17:41 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: n00n
Onder de 400/450 kunnen ze nog wel hebben.
Ga je er boven zou ik me toch maar eens afvragen of je er niet beter andere kleppen, zuigers en drijfstangen kan gaan monteren.

Maar wat leuke upgrade als 3' pijp van voor tot achter zonder cat, grotere turbo, FMIC, en grotere injectoren en de ecu opnieuw mappen, heb je al heel wat!

Wil je het nog gekker maken, zou ik toch voor een closed deck blok kijken en alles gaan vervangen met wat sterker spul.


Klopt niet veel van je verhaal!!!!!



T tikken wat je hoort bij een subaru motor zijn de injectors.
heb je al een grotere turbo? dat je al 285 pk hebt zonder fmic?



 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Arjanus 16-3-2011 17:59 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


Klopt niet veel van je verhaal!!!!!



T tikken wat je hoort bij een subaru motor zijn de injectors.
heb je al een grotere turbo? dat je al 285 pk hebt zonder fmic?





powerfilter +10
"race" bougie kabels +15
race synthetische olie bijgevuld +10
jap demper +20
_______________________________________________+

285 pk

 
lieber nurburgring als ehering
n00n 16-3-2011 17:59 Print reply

Posts: 126
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]


Klopt niet veel van je verhaal!!!!!



T tikken wat je hoort bij een subaru motor zijn de injectors.
heb je al een grotere turbo? dat je al 285 pk hebt zonder fmic?





Kom eens met een tegen argument dan?

Ben wel benieuwd of je denkt meer verstand ervan te hebben!
 
Sata Lasissa! Pedal to the metal!
Leen 16-3-2011 18:03 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: n00n
[...]


Kom eens met een tegen argument dan?

Ben wel benieuwd of je denkt meer verstand ervan te hebben!



jij denkt iig veel verstand te hebben terwijl je t niet hebt.
dus sterretje dicht en snaveltje toe.
 
n00n 16-3-2011 18:05 Print reply

Posts: 126
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



jij denkt iig veel verstand te hebben terwijl je t niet hebt.
dus sterretje dicht en snaveltje toe.



Allemachtig, leef jij ook nog steeds op dit forum? Haha.

Ik lees meer dan genoeg op het Subaru forum, dus theoretische kennis is er genoeg.
 
Sata Lasissa! Pedal to the metal!
Rens 16-3-2011 18:09 Print reply

Posts: 6863
kleppen tikken bij subaru blokken is alleen als je er stroop in plaats van olie instopt (hydro`s).

De geluidjes die vaker voorkomen zijn de lagers van de drijfstangen die tikken
 
achter de maan is alles beter
Arjanus 16-3-2011 18:13 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
kleppen tikken bij subaru blokken is alleen als je er stroop in plaats van olie instopt (hydro`s).

De geluidjes die vaker voorkomen zijn de lagers van de drijfstangen die tikken



dat is alleen als je er volgas mee rijdt, want daar kunnen ze niet tegen
 
lieber nurburgring als ehering
Leen 16-3-2011 18:14 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



dat is alleen als je er volgas mee rijdt, want daar kunnen ze niet tegen



hehe ja, wat een bende.
 
Rens 16-3-2011 18:18 Print reply

Posts: 6863
gelukkig rijd ik nooit volgas en het olieverbruik is maar 0,6 liter per 1000km inclusief de plassen olie die er onder liggen.
 
achter de maan is alles beter

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 8 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved