Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Subaru Impreza

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1000 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Subaru Impreza
Geplaatst door steef ts70xk op 28-8-2010 8:57
Hits Deze gallery is 20196 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Subaru Impreza (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw / 2000
Opgegeven max. vermogen 310 pk / 228 kW
Opgegeven max. snelheid 250 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Nieuwe toerbo! goed voor 320pk [Toon slechts deze afbeelding]
sub [Toon slechts deze afbeelding]
sub [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
rally stuur [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 1 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 28-8-2010 9:39 Print reply

Posts: 29286
Hot.
 
Leen 28-8-2010 10:13 Print reply

Posts: 26877
hmmm, als je em zo houdt krijg je een hotje, als het een dr hans gedrocht word word het een ultranot.
 
DieTZR 28-8-2010 10:16 Print reply

Posts: 341
zolang er een Dumpvalve op zit een dikke hot
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
Arjanus 28-8-2010 10:33 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DieTZR
zolang er een Dumpvalve op zit een dikke hot


nee, deze turbo blaast de druk gewoon het interieur van je auto in via de ventilatiekanalen
 
lieber nurburgring als ehering
Pixl 28-8-2010 10:42 Print reply

Posts: 3125
hothothot!
 
So fuckin' what!?
steef ts70xk 28-8-2010 11:44 Print reply

Posts: 3244
@ leen: hij blijft zo vin mooi zat.
tuurlijk zit er dumpvalve op

zal zo meer foto's erop zetten eerst nog rondje boeke
 
johankreidlerman 28-8-2010 14:26 Print reply

Posts: 3693
max 231 ??
 
Ik wil geen geert, ik wil iets Wilders :P
steef ts70xk 28-8-2010 16:13 Print reply

Posts: 3244
volgens de specs ja..
 
ErikVerkade 28-8-2010 16:13 Print reply

Posts: 980
kijk dat is nou een auto
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
steef ts70xk 28-8-2010 16:48 Print reply

Posts: 3244
haha ja idd
 
JB1 28-8-2010 16:48 Print reply

Posts: 14881
Brummmmmmmmmm *Psst* Brummmmmmmmm *Psst*

Hot daarvoor
http://www.youtube.com/watch?v=-9zUy1U6lJU

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 28-8-2010 om 16:49 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
steef ts70xk 28-8-2010 16:53 Print reply

Posts: 3244
dat geluid is idd geweldig:P je blijft spele met gas vooral als je hem diep intrapt:P
 
Leen 28-8-2010 17:28 Print reply

Posts: 26877
http://www.youtube.com/watch?v=cBP0R1-gIFU

5cilinders klinken veel beter.

niet letten op die tikkende klepstoter

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 28-8-2010 om 17:29 uur.
 
JB1 28-8-2010 17:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
http://www.youtube.com/watch?v=cBP0R1-gIFU

5cilinders klinken veel beter.

niet letten op die tikkende klepstoter

Dit bericht is gewijzigd door Leen op 28-8-2010 om 17:29 uur.


Heerlijk, zo'n 5 cilinder rasp
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
steef ts70xk 28-8-2010 17:34 Print reply

Posts: 3244
ook leuk. mja de sub klinkt toch ff mooier
 
Leen 28-8-2010 17:37 Print reply

Posts: 26877
http://www.youtube.com/watch?v=sgeXBgJDGlc

weinig kans dat een boxer ooit vetter zal klinken als een 5 cilinder.

onderin kruising tussen boxer en v8, bovenin de toeren als een v10
 
Tobias Verhoef 28-8-2010 17:47 Print reply

Posts: 1832
Hot

Je moet echt het blok schoonmaken en dan is hij echt heel netjes.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-8-2010 17:50 Print reply

Posts: 12846
Waarom moét het blok schoon?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Tobias Verhoef 28-8-2010 17:53 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Waarom moét het blok schoon?


omdat hij vies is
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Arjanus 28-8-2010 19:01 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
http://www.youtube.com/watch?v=sgeXBgJDGlc

weinig kans dat een boxer ooit vetter zal klinken als een 5 cilinder.

onderin kruising tussen boxer en v8, bovenin de toeren als een v10



vieze 5 cil fanboy, cilinders horen gewoon in een lijn te liggen en niks anders
 
lieber nurburgring als ehering
falco 28-8-2010 19:08 Print reply

Posts: 3724
mooie wagen nog plannen ermee?
 
Paul de Salmiakbal 28-8-2010 19:09 Print reply

Posts: 5285
Gave bak, leuke velgen ook
 
Leen 28-8-2010 19:15 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



vieze 5 cil fanboy, cilinders horen gewoon in een lijn te liggen en niks anders



liggen ze toch ook bij een 5 cil? :P
 
Arjanus 28-8-2010 19:18 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



liggen ze toch ook bij een 5 cil? :P



oja ik was vergeten erbij te vermelden dat het een even aantal behoort te zijn

5 cilinders kloppen gewoon niet helemaal

Dit bericht is gewijzigd door Arjanus op 28-8-2010 om 19:19 uur.
 
lieber nurburgring als ehering
Leen 28-8-2010 19:20 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]



oja ik was vergeten erbij te vermelden dat het een even aantal behoort te zijn

5 cilinders kloppen gewoon niet helemaal

Dit bericht is gewijzigd door Arjanus op 28-8-2010 om 19:19 uur.



oneven aantallen klinken wel het vetst
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved