Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Subaru Impreza

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1017 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Subaru Impreza
Geplaatst door steef ts70xk op 28-8-2010 8:57
Hits Deze gallery is 20298 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Subaru Impreza (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Blauw / 2000
Opgegeven max. vermogen 310 pk / 228 kW
Opgegeven max. snelheid 250 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
circuit [Toon slechts deze afbeelding]
circuiit [Toon slechts deze afbeelding]
Hoe hij nu is.. [Toon slechts deze afbeelding]
De eerste stoel [Toon slechts deze afbeelding]
2de stoel [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 11 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Paultje Pils 21-9-2011 15:39 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



http://www.youtube.c...4&feature=fvwrel

trpleturbo, dat spoolt pas langzaam op.


Gelukkig heb jij daar straks geen last van
 
If you can't dodge it, ram it.
Leen 21-9-2011 17:11 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Gelukkig heb jij daar straks geen last van



gelukkig niet nee :P

std turbo levert ook maar max 2.5 bar... dus lekker op 2.2 rijden.
 
Derbi-Olaf 21-9-2011 17:14 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



gelukkig niet nee :P

std turbo levert ook maar max 2.5 bar... dus lekker op 2.2 rijden.

1.5 bar boost dus ?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Leen 21-9-2011 17:16 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

1.5 bar boost dus ?



jup.
 
Paultje Pils 21-9-2011 17:20 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



jup.


Misschien domme vraag, maar hoe stel je de druk in? Via ECU?
 
If you can't dodge it, ram it.
Derbi-Olaf 21-9-2011 17:22 Print reply

Posts: 14999
regelstang v/d overdrukpot aanpassen bij zo'n ouwe kettel:P


Bij moderne motoren wordt de ECU meestal geherprogrammeerd (gechipped dus)


en leen, je draait niet gewoon op 1.5 bar boost omdat?

Blok en turbo beetje ontlasten?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 21-9-2011 om 17:23 uur.
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Leen 21-9-2011 18:59 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Misschien domme vraag, maar hoe stel je de druk in? Via ECU?



bleedvalve op drukslangetje naar wastegate.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
regelstang v/d overdrukpot aanpassen bij zo'n ouwe kettel:P


Bij moderne motoren wordt de ECU meestal geherprogrammeerd (gechipped dus)


en leen, je draait niet gewoon op 1.5 bar boost omdat?

Blok en turbo beetje ontlasten?

Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 21-9-2011 om 17:23 uur.



boven de 1.2 bar gaat zo'n turbo enorm veel hitte in de lucht prakken.
 
steef ts70xk 21-9-2011 22:19 Print reply

Posts: 3244
Op dit moment zit de turbo er zo op gemonteerd zonder wat te doen ja..
Wel heb ik druk omlaag gezet.. Ga geen 1.2 bar rijde met een niet gemapte auto..
Turbo gaat idd later in maar je merkt dat bijna niet.. Niet zoals de orgi turbo waar de auto heel zenuwachtig mee reed..
Hij zal nog niet alles eruit halen wat hij kan nee.. maar merk toch al veel verschil zeker wel wat vermogen erbij deze turbo blijft maar door gaan.. Auto gaat nog gemapt worden op deze turbo zodat het maximalen eruit gehaald kan worden en dan gaat hij weer naar de 1.2 bar geschat word dat hij dan een 340pk kan leveren?
Turbo druk ken je idd instellen met een bleedvalve of een ander sproeiertje in de slangetjes te doen..
Kenny hier een klein filmpi hoe het bij mij in de auto klinkt..

http://www.youtube.com/watch?v=kKfpsAgPjew
Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 21-9-2011 om 22:39 uur.

Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 21-9-2011 om 22:40 uur.
 
maxisport 21-9-2011 22:48 Print reply

Posts: 4206
340 pk, en toen werd hij wakker.
natte vinger werk en dan praten we niet over vrouwen

Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 21-9-2011 om 22:51 uur.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 21-9-2011 23:29 Print reply

Posts: 9841
ik neem aan dat ie toch wel op de dyno gaat met het remappen anders ben je niet het maximale eruit aan het halen, dus denk dat we binnenkort wel een mooie uitdraai te zien krijgen pim.

 
Too cool for school!
maxisport 21-9-2011 23:46 Print reply

Posts: 4206
dat zou m zeker wel goed doen zo'n dyno

ik houd wel van curves
 
steef ts70xk 22-9-2011 18:17 Print reply

Posts: 3244
Met een remap word hij idd op een dyno gezet..
Ik zelf verwacht een 320pk met een koppel van 420nm.. Max pk voor deze turbo is 340pk.. Maar dan zit je ook met FMIC wat ik niet wil..
 
Derbi-Olaf 22-9-2011 19:13 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
Met een remap word hij idd op een dyno gezet..
Ik zelf verwacht een 320pk met een koppel van 420nm.. Max pk voor deze turbo is 340pk.. Maar dan zit je ook met FMIC wat ik niet wil..

met een remap op de dyno zetten is heel wat anders dan remappen op de dyno hea maar als 'ie de dyno opgaat willen we sowieso grafiekjes
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
superior mt7 14-1-2012 3:18 Print reply

Posts: 2675
sorry mischien lees ik wat over het hoofd, maar 340pk op 1.2 bar? dat ga je nooit redden
 
V8
steef ts70xk 18-3-2012 18:52 Print reply

Posts: 3244
De subaru gaat in de verkoop!..
Er komt weer een brommertje (gilera zulu) En wil een bmw e36 m3 gaan aanschaffen..
 
JB1 18-3-2012 18:57 Print reply

Posts: 14881
Voor hoeveel gaat ie weg?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
steef ts70xk 18-3-2012 18:58 Print reply

Posts: 3244
Vraagprijs 5750..
 
steef ts70xk 22-4-2012 18:23 Print reply

Posts: 3244
Toch besloten de subaru te houden..
Ga nu hele andere weg in.. Ombouw tot circuit..
Interieur heb ik nu aangepakt.. Zitten nu QSP kuipstoelen, stuur en 4punts gordels in! Dit alles is even wennen maar zit erg goed!
Onderstel moet wel aan gepakt worden.. Schokdempers zijn niet meer zo best merk ik. Een schroefset is dus mooie uitkomst. Stabilisator stangen gaan ook vervangen worden voor dikkere. Ook veerpoot brug op de voor en achterkant en ook bepaalde bracen onder de auto. En Dan knallen op het circuit!
 
rubbert 20-6-2012 0:12 Print reply

Posts: 8825
Nieuwe look staat hem goed, en sowieso al leuke auto's.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
steef ts70xk 26-6-2012 19:29 Print reply

Posts: 3244
Dankje!
 
steef ts70xk 6-7-2012 22:49 Print reply

Posts: 3244
Woensdag weer een circuit dag..
Echter heeft de sub dit niet helemaal overleefd..
Tijdens het rijdens ineens Vlink gegil onder de kap En weg power..:S
Max druk is nog maar 0.5 bar en schiet niet op.. vergeleken de 1.3bar..
De schade: Intercooler slang geklapt. Wastegate slangen stuk en de turbo heeft de geest gegeven... De auto reed eindelijk top! klapt dat weer..
Nu maar opzoek naar andere (grotere) turbo.. En kunnen we hopelijk weer brullen!
 
maxisport 6-7-2012 23:03 Print reply

Posts: 4206
kijk maar uit voor dodelijke carterdumpen



Dit bericht is gewijzigd door maxisport op 6-7-2012 om 23:03 uur.
 
Blukaap2 6-7-2012 23:09 Print reply

Posts: 9967
En niet te lang stationair draaien, gaat ie ook stuk.
En topsnelheid rijden.
En te hard door de bocht (al dan niet gevolgd door de dodelijke carterdump)
 
Stoere brommers
steef ts70xk 6-7-2012 23:15 Print reply

Posts: 3244
Waarom niet te lang stationnair....
Carterdump zouw kunnen.. Echter is er niks van het pijlstok af.
Morgen gaat de turbo eraf en bekijke we alle aansturingen van de turbo.. blijkt turbo goed gaat hij er weer op.. En anders maar een nieuwe..
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 11 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved