Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM SXF 250 '07

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM SXF 250 '07
Geplaatst door suzuki rm op 25-8-2010 22:13
Hits Deze gallery is 26330 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM SXF 250 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / wit / 2007
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
ulicoten 2-10 [Toon slechts deze afbeelding]
ulicoten 2-10 [Toon slechts deze afbeelding]
lommel 25-9 [Toon slechts deze afbeelding]
lommel 25-9 [Toon slechts deze afbeelding]
lommel 25-9 [Toon slechts deze afbeelding]
lommel 25-9 [Toon slechts deze afbeelding]
lommel 25-9 [Toon slechts deze afbeelding]
ktm [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Marcooow 29-6-2011 16:37 Print reply

Posts: 5713
die vertanding laat die aub zo!!!

me broer had er een 14 op gedaan en dan werkt je koppeling straks niet meer, ketting is tegen een onderdeel van de koppeling gekomen en heeft het afgeschaafd, waardoor die bleef hangen

GEEEN 14 EROP DUS
 
faster than a bullet!
-simon- 29-6-2011 23:50 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
die vertanding laat die aub zo!!!

me broer had er een 14 op gedaan en dan werkt je koppeling straks niet meer, ketting is tegen een onderdeel van de koppeling gekomen en heeft het afgeschaafd, waardoor die bleef hangen

GEEEN 14 EROP DUS


dan zal die broer van jou wel iets fout gedaan hebben? bij alle crosser zit er nog een "case saver" op. die is om het carter te beschermen. daar moet die dan eerst doorheen voordat die bij het carter of hydro koppeling kan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 30-6-2011 19:47 Print reply

Posts: 1114
ik rij nou met een 13 tandwiel, maar dat is al heel krap met de koppelingscilinder hoor
Orgineel zit hier geen bescherming tussen. Wel zijn er van die sxs beschermers te krijgen van ktm, deze zit er bij mij ook op.
Maar op die beschermer met dit 13t tandwiel heb ik al spoortjes van de ketting erop staan. Komt natuurlijkwel omdat deze nog dichter bij het tandwiel zit dan de koppelingscilinder.

Zelf heb ik verschillende achtertandwielen liggen om wat mee te spelen in de verhouding. Volgens mij geven ze dat zelf ook in de ktm handleiding zo aan.

Nou ik dit zo typ bedenk ik me eigen ineens. een maat van mij een heeft een ktm 530 enduro in sm-trim. volgens mij rijd hij nu met een 15t tandwiel maar wel zonder sxs beschermer.
Ik zelf denk ook dat het zonder zo'n beschermer goed te doen is hoor. dan heb je gewoon ruimte zat.

 
Marcooow 30-6-2011 21:42 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


dan zal die broer van jou wel iets fout gedaan hebben? bij alle crosser zit er nog een "case saver" op. die is om het carter te beschermen. daar moet die dan eerst doorheen voordat die bij het carter of hydro koppeling kan.


altijd goed gedaan met een 13 tands, laatst nieuwe tandwielen erop en had die ipv 13, 14 (was verkeert besteld) en daarna is het gebeurd dus daar lag het wel aan
 
faster than a bullet!
suzuki rm 1-7-2011 19:43 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


altijd goed gedaan met een 13 tands, laatst nieuwe tandwielen erop en had die ipv 13, 14 (was verkeert besteld) en daarna is het gebeurd dus daar lag het wel aan


wat voor ktm heeft ie dan? 14 zou gewoon moeten kunnen.
is zn ketting toch niet gewoon veelste ver versleten geweest?

Heb trouwens gister een bestelling gedaan voor mn ktm
nieuwe banden(voor en achter), complete set plastic in 2011 kleurstelling en een nieuw schakelpookje. Ook nog een berg oliefilters, scheelt de meer dan de helft met de orginele
 
Ruben2311 1-7-2011 20:43 Print reply

Posts: 1055
Het gebrek aan een dikke expansieuitlaat op zulke machines vindt ik toch jammer
Maar rijdt dit nou veel fijner dan je oude RM?
Ik heb begrepen dat het vooral veel rustiger rijdt.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 1-7-2011 om 20:44 uur.
 
Half the strokes, double the power!
suzuki rm 1-7-2011 21:37 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Het gebrek aan een dikke expansieuitlaat op zulke machines vindt ik toch jammer
Maar rijdt dit nou veel fijner dan je oude RM?
Ik heb begrepen dat het vooral veel rustiger rijdt.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 1-7-2011 om 20:44 uur.


rustiger is niet echt het goede woord. zo'n 250 4t trekt onderin gewoon veel harder. bochtje in een verkeerde versnelling pakken is niet zo'n ramp, daar trekt hij zo weer doorheen. Met een 125 2t gaat dat zo makkelijk niet met een veel krappere powerband. Dusja t rijd op een 4t wel allemaal iets makkelijker


 
BenjaminDG 1-7-2011 22:31 Print reply

Posts: 4605
Wat kost eigenlijk zo'n crossdag in vergelijking met een trackday van een circuit (rond de 80¤ gemiddeld)?
 
Vlaanderen vrij!
Makrolon 1-7-2011 22:44 Print reply

Posts: 6733
15 euri oid, als je lid bent kost t niks. alleen elk jaar lidmaatschap en knmv/mon licentie.
 
KTM 525 EXC Supermoto
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-7-2011 22:45 Print reply

Posts: 7728
op de meeste banen een tientje
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 1-7-2011 22:49 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Wat kost eigenlijk zo'n crossdag in vergelijking met een trackday van een circuit (rond de 80¤ gemiddeld)?


je hebt een licentie nodig van de knmv of mon. dit is eigenlijk een wa-verzekering en is een jaar geldig. kost 50euro.
bij de meeste banen kost je een dagje crossen rond de 10 euro.
en lidmaatschappen kosten vaak tussen de 70 a 130 euro per jaar, afhankelijk van welke club. in dat geval hoef je die 10 euro voor een dagje niet te betalen uiteraard.
dus die kosten vallen opzich mee vergeleken met andere motorsporten
de grootste kosten zitten in de motor zelf en onderhoud.

Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 1-7-2011 om 22:49 uur.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-7-2011 22:52 Print reply

Posts: 7728
uitrusting ook niet vergeten, dat tikt ook wel aan wil je een beetje fatsoenlijk spul hebben..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 1-7-2011 22:54 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
uitrusting ook niet vergeten, dat tikt ook wel aan wil je een beetje fatsoenlijk spul hebben..


Ook zeker belangrijk gaat ook een paar honderd euro in zitten wil je het nieuw kopen.
 
BenjaminDG 1-7-2011 22:56 Print reply

Posts: 4605
Dat is maar een 1 malige kost

Ook goedkoop in vergelijking met een uitrusting voor een straatmotor.

Ik denk dat als je alles nieuw koop, makkelijk naar de 1000¤ gaat.
 
Vlaanderen vrij!
suzuki rm 1-7-2011 23:00 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dat is maar een 1 malige kost

Ook goedkoop in vergelijking met een uitrusting voor een straatmotor.

Ik denk dat als je alles nieuw koop, makkelijk naar de 1000¤ gaat.


zeker niet eenmalig hoor, heb al een aantal crossbroeken versleten. ook de zolen van de laarzen e.d. slijten met crossen heel hard.
crossbrillen, heb ik elk jaar ook wel een andere nodig.

complete crossuitrusting van een beetje bekend merk ga je al snel tegen de 1000,- zitten idd


Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 1-7-2011 om 23:00 uur.
 
suzuki rm 5-7-2011 21:54 Print reply

Posts: 1114
vandaag zijn mn kappen binnnen gekomen
dus na t werk er gelijk opgezet
staat niet verkeerd vind ik zelf, is alleen nog wel een beetje kaal zo. dus ff kijken of ik het een en ander nog ga bestickeren.


en hopelijk komt morgen de rest van de onderdelen binnen. zit eigenlijk wel op de banden en schakelpookje te wachten, want bij mn voorband zijn de stuken eruit. en het schakelpookje heeft sinds de laatste keer redelijk wat speling gekregen op het tipje.
 
-simon- 5-7-2011 22:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dat is maar een 1 malige kost

Ook goedkoop in vergelijking met een uitrusting voor een straatmotor.

Ik denk dat als je alles nieuw koop, makkelijk naar de 1000¤ gaat.


met een crossuitrustig kom je ook een heel eind op de 1000 euro aan hoor als je alles fatsoenlijk wil hebben.
en dan is zeker niet 1 malig.
het verslijt ook met crossen. nou zal dat bij een weg motor mischien ook wel wat zijn. maar niet zo erg als bij crossen. maar met vallen is het weer andersom.




de motor blijft nou toch?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 5-7-2011 22:11 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-


de motor blijft nou toch?



ja, toch maar wel

mn advertentie is verlopen. en de 'kopers' zijn niet verder gegaan dan 200,- onder mn prijs.
en vind het toch sonde om hem voor een lager bedrag weg te doen. hij is tenslotte helemaal in orde en heb er als het goed is de komende tijd geen zorgen aan.
dus nou tie toch blijft maar meteen nieuwe banden besteld. want het enige minpuntje was dat mn voorband wat versleten was. achterband heb ik ook al mee besteld, maar deze leg ik er pas later op.
 
suzuki rm 9-7-2011 20:04 Print reply

Posts: 1114
zo vandaag een stuurrolletje gehaald voor de twinwall nog
en ook een setje radiateurkap stickers besteld.
volgende week wss de nummerstickers laten drukken als de stickerman tijd heeft

morgen weer naar ulicoten. heb er weer zin in!
 
Marcooow 10-7-2011 11:26 Print reply

Posts: 5713
ziet er uit goed met die nieuwe kappen
 
faster than a bullet!
suzuki rm 10-7-2011 18:38 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
ziet er uit goed met die nieuwe kappen


Danku

Kom net van Ulicoten af. Wat ging het lekker zeg... echt super!

Nog mensen van hier die de komende woensdag of donderdag nog ergens gaan rijden? Kheb er wel weer zin in



Er was trouwens vandaag een fotograaf op de baan. Hopelijk kan ik wat actiefoto's van mezelf terug vinden



Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 10-7-2011 om 18:41 uur.
 
suzuki rm 17-7-2011 21:58 Print reply

Posts: 1114
sow! vandaag weer het een en ander meegemaakt op de baan

tot over de naven in de modder gestaan, en met 4 man niet eruit getrokken krijgen. uit eindelijk met wat spanbanden/ratels via een boom mn motor er toch uit kunnen trekken. en in de tussentijd mn koppeling er ook nog uitgestookt, platen waren helemaal blauw verkleurd.
dus nieuw platensetje erin van de week. zou ik de veren ook nog mee vervangen? wat denken jullie.

zal van de week wel wat foto's van vandaag hier neerplanten.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 17-7-2011 22:08 Print reply

Posts: 7728
ja was me het dagje wel mijn motortje staan weer schoon in de garage. en laarzen hangen te drogen aan de waslijn haha, ook maar ff met de hogedruk doorheen geblazen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 17-7-2011 22:11 Print reply

Posts: 1114
mijn spul is ook al weer schoon.
volgende week maar weer eens flink sleutelen om alles weer netjes in orde te hebben.
al beloven ze voor volgende week ook geen goei weer
dus alst volgende week weer zo is sla ik denk maar ff over
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 17-7-2011 22:12 Print reply

Posts: 7728
haha snap ik. joris en ik zitten als het goed is volgend weekend weer in frankrijk, hoop dat daar het zonnetje schijnt
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved