Makrolon |
25-8-2010 22:14 |
Posts: 6733 |
KTM
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
suzuki rm |
25-8-2010 22:15 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
KTM
Kom net van de baan af. Maar wat stuurt die ktm lekker...
Veel beter dan die suzuki!
|
|
|
|
tsxhunter |
25-8-2010 22:15 |
Posts: 9332 |
waar dient dat mini expansie stukje in de uitlaat voor?
wel nice ding!
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Raymon DRD Pro |
25-8-2010 22:19 |
Posts: 411 |
hey mooie motor man
motor oogt bestwel bekend:p waar heb je hem gekocht?
ga je zondag trainen?
|
|
YA RLY |
|
Pixl |
25-8-2010 22:20 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
waar dient dat mini expansie stukje in de uitlaat voor?
wel nice ding!
dat vraag ik me ook al een tijdje af ja, ben benieuwd
verder wel een dik apparaat geak!
|
|
So fuckin' what!? |
|
suzuki rm |
25-8-2010 22:22 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
hey mooie motor man
motor oogt bestwel bekend:p waar heb je hem gekocht?
ga je zondag trainen?
dank je
motor heb ik bij een handelaar gehaald. dus waar hij vandaan komt weet ik ook niet.
ik ben net in alphen weeste trainen. ging echt super lekker
zondag ga ik niet denk, wss geen tijd.
@tsxhunter:
ze noemen het een powerbomb. volgens mij om de uitlaatgassen dmv een werveling sneller te laten afvoeren denk ofzo. maar wet het ook niet precies hoor. maar denk dat het daarvoor is
Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 25-8-2010 om 22:23 uur.
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
25-8-2010 22:28 |
Posts: 411 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
dat vraag ik me ook al een tijdje af ja, ben benieuwd
verder wel een dik apparaat geak!
is een powerball, is een expansie ruimte,de tempratuur van warme uitlaat gassen dalen hier, en uitlaat gassen met een lagere tempratuur hebben kleiner volume dan warme uitlaat gassen, en daardoor minder weerstand geeft.
wat dus tot vermogenswinst moet lijden tegen over een uitlaat zonder powerball
|
|
YA RLY |
|
suzuki rm |
25-8-2010 22:30 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
[...]
is een powerball, is een expansie ruimte,de tempratuur van warme uitlaat gassen dalen hier, en uitlaat gassen met een lagere tempratuur hebben kleiner volume dan warme uitlaat gassen, en daardoor minder weerstand geeft.
wat dus tot vermogenswinst moet lijden tegen over een uitlaat zonder powerball
oke, nooit geweten dat het zo werkte.
weten we dat ook weer
|
|
|
|
lexyver |
25-8-2010 22:32 |
Posts: 553 |
Wow, deze is echt mooi. Die kleur doet hem echt goed.
Weer is wat anders dan dat Stnd. oranje
|
|
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography! |
|
kpotmake |
25-8-2010 22:37 |
Posts: 3065 |
hot
ben je er op rechte stukken ook sneller mee als suzuki denk je?
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
grasmaaier89 |
25-8-2010 22:39 |
Posts: 14412 |
kwijl
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
renoeius |
25-8-2010 22:40 |
Posts: 6409 |
Zeker nice! Witte KTM heb ik altijd al mooi gevonden.
Veel plezier ermee
dat wordt username veranderen
|
|
|
|
suzuki rm |
25-8-2010 22:41 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
hot
ben je er op rechte stukken ook sneller mee als suzuki denk je?
wel iets maar niet super veel ofzo.
bochten gaat wel sneller. stuurt veel beter en ook trekt hij hem er makelijker door zn versnelling heen.
de bulten kan ik hier ook veel harder mee over, vering staat bij deze veel lekerder als de suzuki
|
|
|
|
-simon- |
25-8-2010 22:45 |
Posts: 8211 |
netjes. zeker zo mooi als std oranje.
en fijn rijden he. schakelen komt wat minder precies.
de bulten zul je met die suzuki net zo hard hebben kunnen nemen. alleen is het landen dan een ander verhaal
maar is zo'n powerbomb er ook niet voor dat je uitlaat onderin en bovenin meer doet.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
suzuki rm |
25-8-2010 22:52 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -simon-
netjes. zeker zo mooi als std oranje.
en fijn rijden he. schakelen komt wat minder precies.
de bulten zul je met die suzuki net zo hard hebben kunnen nemen. alleen is het landen dan een ander verhaal
maar is zo'n powerbomb er ook niet voor dat je uitlaat onderin en bovenin meer doet.
ook dat speelt wel mee ja
maar die ktm is in de lucht veel makkelijker te corigeren als die suzuki als ie wat voor af achter over duikt.
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
25-8-2010 23:35 |
|
suzuki rm |
25-8-2010 23:38 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]
ik dacht dat de rm's juist bekend stonden om hun goede stuureigenschappen? maargoed, mooie motor hoor ik zie je binnenkort wel een keer in oirschot
ik zeg niet dat de rm slecht was.
heb ook totaal geen spijt van gehad dat ik 2 jaar terug die suzuki gekocht heb.
maar ik had het idee dat ik met die ktm veel meer gevoel had. zal wss ook voor een groot deel aan de vering liggen.
en t is ook maar net wat jezelf het beste ligt.
|
|
|
|
Bas/MT5 |
26-8-2010 13:09 |
Posts: 915 |
Speciaal voor de meeting zeker :P
Mooi ding man
|
|
www.mcckingswood.connectom.nl :) |
|
timmy16 |
26-8-2010 14:22 |
Posts: 1178 |
nice
|
|
Bike Me, Aprilia |
|
suzuki rm |
26-8-2010 21:59 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
Speciaal voor de meeting zeker :P
Mooi ding man
komt toevallig zo uit. was al heel lang aan t rond kijken voor een 250. gewoon op t gemakje, want ik kon nog gewoon op mn 125 blijven rijden. dus zodoende kwam ik pas bij deze motor uit waarbij ik mn 125 meteen kon inruilen. wat ik wel zo makkelijk vond.
|
|
|
|
Mark04 |
27-8-2010 16:22 |
Posts: 366 |
skon skon!!
Maar dat wist je al
|
|
|
|
Mark04 |
31-8-2010 17:46 |
Posts: 366 |
Vind je t trouwens fijn om met een schoepenband te rijden?
Ik heb er een keer meegereden maar voor mijn gevoel wil de motor dan alleen maar rechtdoor en maakt moeilijker zijn bochte.
|
|
|
|
suzuki rm |
31-8-2010 18:17 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Vind je t trouwens fijn om met een schoepenband te rijden?
Ik heb er een keer meegereden maar voor mijn gevoel wil de motor dan alleen maar rechtdoor en maakt moeilijker zijn bochte.
Ik vind het wel een fijne band, op de suzuki 125 zowiezo. Met deze motor heb ik nog niet met andere banden gereden, dus kan daarmee weinig vergelijken. Deze band zat er nieuw bij toen ik de motor kocht.
Maar wat ik er aan ervaring mee heb is: dat op een zware zandbaan waar echt alles helemaal los licht wel heel fijn rijd. Op een hardere baan met weinig diepe sporen enzo rijd ie wat minder lekker, maar voor harde banen is ie ook nie bedoeld. En van wat jij zegt in de bochten heb ik geen last van.
Over het algemeen hele fijne bandjes Alleen wat een heel groot nadeel van deze banden is vind ik dat ze super hard slijten, vooral als je ff op een hardere baan geweest bent. Ik heb deze band (pirelli scorpion 410) 2x op mijn suzuki gehad. En elke keer als ik naar een baan geweest ben met een wat hardere ondergrond ben ik wel weer een paar noppen kwijt . Dus als deze versleten is komt er een ander type terug
|
|
|
|
-simon- |
31-8-2010 18:33 |
Posts: 8211 |
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Sypie_Honda |
31-8-2010 18:55 |
Posts: 13830 |
ik heb zo'n starcross ms3 achter, echt super band vind ik!
doet het goed op harde banen en op losse banen. natuurlijk is het dan wel een klein beetje een compromis, maar denk niet dat wij daar echt
hinder van hebben.
tis alleen wel een hufter om er omheen te krijgen
heb deze pirelli schoepen band ook gehad, maar rijd meestal op de wat hardere banen, daar had je er niet veel aan, en slijt ook erg hard.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|