Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - RM125 '09

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery RM125 '09
Geplaatst door thunderbird op 19-8-2010 22:15
Hits Deze gallery is 61868 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki RM125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel/wit/blauw / 2009
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Lommel 25-9-2011 [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
Son 24-9 [Toon slechts deze afbeelding]
Lommel 17-9-2011 [Toon slechts deze afbeelding]
- [Toon slechts deze afbeelding]
Bodemonderzoek in veldhoven.. [Toon slechts deze afbeelding]
Cross weekend Frankrijk/Luxemburg 21 t/m... [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe stickers op de tank [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 6 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tuffel 19-10-2010 21:59 Print reply

Posts: 133
Al je foto's doen 't bij mij gewoon hoor!

Maar ik heb hier nog nergens een baan gezien waar je niet met knmv licentie mag trainen?
 
Mixin' Gas and Haulin' Ass
-simon- 20-10-2010 17:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuffel
Al je foto's doen 't bij mij gewoon hoor!

Maar ik heb hier nog nergens een baan gezien waar je niet met knmv licentie mag trainen?


overloon dat zijn er ook nie veel maar somige toch wel. en clubs waar je allebij mag is het ook soms dat je mon moet als je clublid wordt. want bij de mon moet je volgens mij ergens lid van een club zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tuffel 22-10-2010 0:36 Print reply

Posts: 133
Nice foto's van oirschot weer!
 
Mixin' Gas and Haulin' Ass
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-11-2010 19:46 Print reply

Posts: 7728
afgelopen zaterdag ben ik weer naar Son geweest. daar had ik de baan voor mezelf maar het was ook eigenlijk geen doen, na een paar rondjes ben ik er weer mee gestopt. constant vol toeren draaien om vooruit te komen word de motor niet beter op..
mark was nog gekomen, maar had zn motor al niet afgeladen. hij heeft wel een klein stukje gefilmd toen ik voorbij kwam:http://www.youtube.com/watch?v=FFnNUlWhD0Q
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Tuffel 1-11-2010 23:11 Print reply

Posts: 133
Gaat nog best lekker in dat filmpje
Maar je had beter mee kunnen gaan naar budel, die was kurkdroog
 
Mixin' Gas and Haulin' Ass
Floris-tsx 1-11-2010 23:21 Print reply

Posts: 3225
super vet ding.

een van de mooiste crossers!

hotje dus
 
Iedereen kan professioneel worden
thunderbird - Forum en Sales Moderator 2-11-2010 17:29 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuffel
Gaat nog best lekker in dat filmpje
Maar je had beter mee kunnen gaan naar budel, die was kurkdroog

had dat dan gezegd
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
kenny77 2-11-2010 17:58 Print reply

Posts: 29286
sow je rijd lekker door zo te zien.
 
Tuffel 2-11-2010 18:02 Print reply

Posts: 133
Haha, volgende x dan. Geef anders je msn eens
Komende zondag nog de clubcross op oirschot meerijden??
 
Mixin' Gas and Haulin' Ass
-simon- 2-11-2010 18:03 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
sow je rijd lekker door zo te zien.


op het vlak kan iedereen hard.

maar wel ideaal zo een baan alleen. alleen jammer dat het dan zo nat is.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 2-11-2010 18:21 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


op het vlak kan iedereen hard.

maar wel ideaal zo een baan alleen. alleen jammer dat het dan zo nat is.

is niet vlak daar hoor als je goed kijkt zie je dat mn voorwiel telkens los over de knippen
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 2-11-2010 18:22 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

is niet vlak daar hoor als je goed kijkt zie je dat mn voorwiel telkens los over de knippen


maar iig wel geschoven. scheelt nogal met een losgereden maar met sporen en nog meer knippen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 2-11-2010 18:41 Print reply

Posts: 915
Hij is wel stuk vlakker als toen wij er de eerste keer waren. Toen was het echt een knippe pad.

Ma was super nat ja zie ik.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
thunderbird - Forum en Sales Moderator 2-11-2010 18:48 Print reply

Posts: 7728
ja indd, toen waren ze nog wel dieper. maar kon je wel harder
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-12-2010 19:14 Print reply

Posts: 7728
nieuw filmpje van afgelopen zaterdag: http://www.youtube.com/watch?v=9g5DUW9syXw
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Tuffel 28-12-2010 21:44 Print reply

Posts: 133
Haha, hoe heb je dat toch voor elkaar, die gebroken stuurclamp
 
Mixin' Gas and Haulin' Ass
Marcooow 28-12-2010 21:47 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuffel
Haha, hoe heb je dat toch voor elkaar, die gebroken stuurclamp


ja vraag ik me ook af

k zal al vast wel op hot hebben gedrukt maar dat doe ik nog een keer
 
faster than a bullet!
Raymon DRD Pro 28-12-2010 22:18 Print reply

Posts: 411
mee goed lomp draf kletse kredde alles kapot
 
YA RLY
thunderbird - Forum en Sales Moderator 28-12-2010 22:22 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
mee goed lomp draf kletse kredde alles kapot

ja krek
maar was een tijd terug toen ik voor de eerste keer op die nieuwe baan in eersel ging rijden. zate veel knippen in de baan en op een gegeven moment begon de achterkant te slaan en toen was ik m kwijt stuur stond helemaal scheef enzo..toen ik bij de auto die stuurpad eraf trok zag ik wel hoe dat kwam haha. denk dat ie gewoon hard op het stuur terecht gekomen is en toen krak heeft gezegd
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 29-12-2010 11:12 Print reply

Posts: 1114
je stuurclamp is dus binnen zo te zien.

dus verder gewoon tevreden over motocross-shop.de?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 29-12-2010 11:27 Print reply

Posts: 7728
ja, op de koppelingskabel die niet past na, wel
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
suzuki rm 29-12-2010 11:33 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
ja, op de koppelingskabel die niet past na, wel


oke, wel vervelend dat ie nie past. maar kan wel eens gebeuren.

is het met je balhooflagers nog wel gelukt?
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 29-12-2010 11:36 Print reply

Posts: 7728
ja, ik heb hier ondertussen ook 2 setjes remblokken voor een rmz liggen waar ik geen flikker mee kan. 1 setje van dirtbikebitz en 1 setje van laurense motors. die zouden toch beter moeten weten, maargoed.
die balhoofdlagers ga ik dalijk aan beginnen, heb gisteren bij haan wheels een all balls setje gehaald dus dan moet t goed komen de 'races' liggen al in de vriezer
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
supiemotaart 18-1-2011 20:33 Print reply

Posts: 118
Mooi ding!
ook leuke crossfotos
 
hard goan is goed goan!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-1-2011 18:11 Print reply

Posts: 7728
gisteren urentellertje 'geinstalleerd'

dingetje is superklein
ook nieuw koppelingskabeltje erop, die trekt nu weer lekker licht

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 22-1-2011 om 18:12 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 6 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved