is niet zeker natuurlijk, maar waarschijnlijk toch een tik gehad met een akkefietje 5 uur terug. zuigerveer gehapt in de cilinder.. toen nieuwe wand en zuiger in gekomen, maar big-end was nog maar uur of 10 oud dus toen laten zitten. ook al had ie niet vast gezeten is de drijfstang toch iets krom gegaan. 1 shimring van het big-end was helemaal ingefreten, dus heeft niet meer helemaal mooi gezeten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
net ding, hotje
nog problemen gehad met de versnellingsbak
Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 12-5-2013 om 0:02 uur.
in het begin van vorig jaar had ik problemen met uit de versnelling schieten enzo. heb toen het blok open gehaald en alle 6 de aangedreven baktandwielen vervangen en de 3 schakelvorken. iedereen roept altijd dat die bakken van suzuki zo slecht zijn, maar er stonden toen al wel 110 uur op de klok vanaf nieuw, dus zo slecht is dat nog niet lijkt me. zeker voor een 125, waar je constant moet schakelen. nou maar kijken hoe lang die nieuwe tandwielen het uithouden, staat al weer 70 uur op sinds ik het vervangen heb
in het begin van vorig jaar had ik problemen met uit de versnelling schieten enzo. heb toen het blok open gehaald en alle 6 de aangedreven baktandwielen vervangen en de 3 schakelvorken. iedereen roept altijd dat die bakken van suzuki zo slecht zijn, maar er stonden toen al wel 110 uur op de klok vanaf nieuw, dus zo slecht is dat nog niet lijkt me. zeker voor een 125, waar je constant moet schakelen. nou maar kijken hoe lang die nieuwe tandwielen het uithouden, staat al weer 70 uur op sinds ik het vervangen heb
nee, blijf voorlopig nog eens mooi op de 125 rond janken kun je ook hard mee gaan en zit nog steeds vooruitgang in mn rijden. als ik nou met een zware motor ga rijden, leer ik denk ik niet meer zoveel bij als met de 125.
maar misschien ooit eens rm250 erbij, das toch ook wel mooi