Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM 525 EXC

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM 525 EXC
Geplaatst door Makrolon op 19-8-2010 13:39
Hits Deze gallery is 58189 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM EXC (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 2006
Opgegeven max. vermogen 16 pk / 12 kW
Opgegeven max. snelheid 75 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Luxemburg [Toon slechts deze afbeelding]
Luxemburg [Toon slechts deze afbeelding]
Luxemburg [Toon slechts deze afbeelding]
Luxemburg [Toon slechts deze afbeelding]
Luxemburg [Toon slechts deze afbeelding]
Supercross training Genk [Toon slechts deze afbeelding]
Supercross training Genk [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 25 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Makrolon 6-10-2011 20:56 Print reply

Posts: 6733
Haha, was zeker zwaar. Werd er wel een beetje gek van, op t laatst, al dat losse zand. Beetje afwisseling was wel leuk geweest ;P

enne, xr zuigert was groter geloof ik
 
KTM 525 EXC Supermoto
Aprilia RX 50 2003 6-10-2011 20:59 Print reply

Posts: 6717
jammer dat ik havelte net gemist heb. maar hadden de grote motoren er zelfs moeite mee? ik ga zaterdag die kant op, even kijken hoe t daar nu is
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Makrolon 6-10-2011 21:17 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
jammer dat ik havelte net gemist heb. maar hadden de grote motoren er zelfs moeite mee? ik ga zaterdag die kant op, even kijken hoe t daar nu is

Je wil t met de brommer doen? :P k zou m licht vertanden zodat je miss net in zn 2 kan blijven. Anders word t hoog in de toeren in zn 1 denk ik op de meeste stukken...
 
KTM 525 EXC Supermoto
Spookrijder100 7-10-2011 10:24 Print reply

Posts: 2227
mooie foto's
 
Aprilia RX 50 2003 7-10-2011 10:52 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Je wil t met de brommer doen? :P k zou m licht vertanden zodat je miss net in zn 2 kan blijven. Anders word t hoog in de toeren in zn 1 denk ik op de meeste stukken...


ik rij er wel vaak, maar meestal is t lekker in z'n 4 met midden vertanding (11/50). en dan wel snelheden rond de 60
ik rij wel 80 cc enz.

maar het was dus echt zwaar? kan me bijna niet vvoorstellen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
maikel-1991 7-10-2011 10:55 Print reply

Posts: 545
Hoe zit het met dat crossen in havelte? Wij wonen zelf in zuid holland en hebben niet gek veel mogelijkheid tot een gebied om in te crossen ofzo.. Is dat terrein in havelte gewoon vrij te bezoeken? of heb je daar een licentie voor nodig?
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Aprilia RX 50 2003 7-10-2011 10:56 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
Hoe zit het met dat crossen in havelte? Wij wonen zelf in zuid holland en hebben niet gek veel mogelijkheid tot een gebied om in te crossen ofzo.. Is dat terrein in havelte gewoon vrij te bezoeken? of heb je daar een licentie voor nodig?


het grootste deel is iig vrij.
er is een stuk militair gebied maar dat schijnen ze nu ook vrij te maken...?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
maikel-1991 7-10-2011 11:12 Print reply

Posts: 545
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


het grootste deel is iig vrij.
er is een stuk militair gebied maar dat schijnen ze nu ook vrij te maken...?


wat is precies het adres? ik en mijn vrienden willen er graag een dagje van maken
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Aprilia RX 50 2003 7-10-2011 11:14 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maikel-1991
[...]


wat is precies het adres? ik en mijn vrienden willen er graag een dagje van maken


zal ff kijken het ligt iig net boven havelte.

meld anders ff als je in een weekend gaat. kom ik ook wel mee.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Aprilia RX 50 2003 7-10-2011 11:18 Print reply

Posts: 6717
theehuis 't hunebed

als je dit intikt op google kom je dr wel
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Makrolon 7-10-2011 12:26 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ik rij er wel vaak, maar meestal is t lekker in z'n 4 met midden vertanding (11/50). en dan wel snelheden rond de 60
ik rij wel 80 cc enz.

maar het was dus echt zwaar? kan me bijna niet vvoorstellen

Dr zaten wel goed zware stukken in iig. bv de 2 bulten die te zien zijn op t eind van t filmpje. En nog wel wat stukken wat echt mul was.


Dit was een georganiseerde rit, is een keer per jaar in Havelte. zoek maar eens op OTR kalender. Geen idee of je met de brommer mee mag rijden.

Kan me niet voorstellen dat t vrij toegankelijk is normaal gesproken hoor.

En je doelt denk ik op t nieuwsbericht van de defentieterreinen die opgesteld worden, das ook alleen maar voor 1 of 2 ritten p jaar.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Aprilia RX 50 2003 7-10-2011 13:43 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Dr zaten wel goed zware stukken in iig. bv de 2 bulten die te zien zijn op t eind van t filmpje. En nog wel wat stukken wat echt mul was.


Dit was een georganiseerde rit, is een keer per jaar in Havelte. zoek maar eens op OTR kalender. Geen idee of je met de brommer mee mag rijden.

Kan me niet voorstellen dat t vrij toegankelijk is normaal gesproken hoor.

En je doelt denk ik op t nieuwsbericht van de defentieterreinen die opgesteld worden, das ook alleen maar voor 1 of 2 ritten p jaar.


ope kan wel kloppen idd. maar het niet militaire terrein mag je iig altijd rijden
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Makrolon 19-11-2011 17:59 Print reply

Posts: 6733
Vandaag deze geinstaleerd:


Mooie teller die alles weergeeft wat je nodig hebt. KVS temperatuur, toeren, km/h, uren.

Zit standaard een sensor bij voor de koelvloeistof, voor tussen de slang. Wil er nog een sensor bij hebben die ik ergens maak dat ie de olietemperatuur kan meten. Tussen de 2 sensoren zet ik dan een keuzeschakelaar.
 
KTM 525 EXC Supermoto
kenny77 19-11-2011 18:21 Print reply

Posts: 29286
Leuke teller.
 
Makrolon 19-11-2011 18:24 Print reply

Posts: 6733
Idd! En de originele (ook digitaal maar geen toeren en temp) begon kuren te vertonen, verlichting voor de helft weggevallen enzo. Had ik een mooi excuus om er zoeen te kopen. Je hebt er geen reet aan maar t is toch wel leuk een toerentellertje te hebben.
 
KTM 525 EXC Supermoto
BenjaminDG 19-11-2011 18:24 Print reply

Posts: 4605
Ik zou ook nog een oliedruk en temperatuur meter steken
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 19-11-2011 18:27 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
Idd! En de originele (ook digitaal maar geen toeren en temp) begon kuren te vertonen, verlichting voor de helft weggevallen enzo. Had ik een mooi excuus om er zoeen te kopen. Je hebt er geen reet aan maar t is toch wel leuk een toerentellertje te hebben.

Haha, precies.
 
Makrolon 19-11-2011 18:32 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ik zou ook nog een oliedruk en temperatuur meter steken

Olietemp meter komt er nog. Oliedruk is nergens voor nodig. Als t oliepeil goed is is er oliedruk. Heb nog nooit een verhaal gelezen dat iets in het oliecircuit gefaalt heeft bij deze motoren.
 
KTM 525 EXC Supermoto
BenjaminDG 19-11-2011 18:36 Print reply

Posts: 4605
Ja normaal gezien wel ja maar die waardes zijn in mijn ogen veel belangrijker dan kvs temperatuur.

Olie druk zegt ook iets over de inwendige staat van het blok, krukaslagers, nokkenassen,...

Ik ga ook olie druk en tempetuur meters steken op mijn circuit motor, want eerlijk gezegd dat olie waarschuwingslampje springt aan als het eigenlijk al te laat is

Achter elke sessie olie temp en druk meten zodat ik weet dat de motor nog in orde is.

O ja nog iets, die gopro camera hoe bevestig je die aan je helm?

Kan dat gewoon met die 'kleefplaatjes'?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-11-2011 om 18:41 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Makrolon 19-11-2011 19:30 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ja normaal gezien wel ja maar die waardes zijn in mijn ogen veel belangrijker dan kvs temperatuur.

Olie druk zegt ook iets over de inwendige staat van het blok, krukaslagers, nokkenassen,...

Ik ga ook olie druk en tempetuur meters steken op mijn circuit motor, want eerlijk gezegd dat olie waarschuwingslampje springt aan als het eigenlijk al te laat is

Achter elke sessie olie temp en druk meten zodat ik weet dat de motor nog in orde is.

O ja nog iets, die gopro camera hoe bevestig je die aan je helm?

Kan dat gewoon met die 'kleefplaatjes'?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-11-2011 om 18:41 uur.

Oledruk zegt bij mijn motor niets over de staat, die word gewoon van boven op de lagers gespoten.

Maar inderdaad, olietemp vind ik wel interesant om te weten. Wou ook eerst de sensor die ik nu heb ergens in maken. (oliefilterhuis oid) alleen het is M10 fijne draad waar ik uiteraard geen tap voor heb...


Ja, die heb ik gewoon met zn kleefplaatje op mn helm geplakt, zit vast als een huis.
 
KTM 525 EXC Supermoto
BenjaminDG 19-11-2011 21:38 Print reply

Posts: 4605
Sensor is waarschijnlijk 1/8 npt draad (conische amerikaans draad).

Heeft de ktm ook een carter met een oliebad?

Zo ja kun je daar op een goede plek een gat boren (8.5mm) en daar 1/8 npt in tappen.
 
Vlaanderen vrij!
Makrolon 19-11-2011 23:20 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Sensor is waarschijnlijk 1/8 npt draad (conische amerikaans draad).

Heeft de ktm ook een carter met een oliebad?

Zo ja kun je daar op een goede plek een gat boren (8.5mm) en daar 1/8 npt in tappen.

Weet niet precies hoe het zit, is een dry sump systeem met oliereservoir in het carter. Maar ik ga geen gat in mijn carter boren.
 
KTM 525 EXC Supermoto
joopie135 30-11-2011 18:29 Print reply
Posts: 109
hotje voor deze mooie motard
 
Makrolon 29-12-2011 17:52 Print reply

Posts: 6733
Filmpje van gister samen met Pieter.

Gefilmt met mn nieuwe gopro hero HD2.

http://www.youtube.com/watch?v=rOpil7oobmU
 
KTM 525 EXC Supermoto
JB1 29-12-2011 17:57 Print reply

Posts: 14881
Ziet er goed uit, wat is er zo veel beter aan de HD2?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 25 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved