Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - honda CRF250R 08

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1065 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery honda CRF250R 08
Geplaatst door -simon- op 8-7-2010 20:40
Hits Deze gallery is 30973 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 250R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/ wit / 2008
Opgegeven max. vermogen 42 pk / 31 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
boxmeer 20-03 [Toon slechts deze afbeelding]
boxmeer 20-03 [Toon slechts deze afbeelding]
genk 3-8 [Toon slechts deze afbeelding]
genk 3-8 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

BenjaminDG 9-7-2010 19:54 Print reply

Posts: 4605
Wat een mini schijfremmen op dat ding

Maar wel een dikke crossmotor, houd die eigenlijk 250cc 2takten bij kwa optrekken of zo?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 9-7-2010 om 19:55 uur.
 
Vlaanderen vrij!
-simon- 9-7-2010 20:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Wat een mini schijfremmen op dat ding

Maar wel een dikke crossmotor, houd die eigenlijk 250cc 2takten bij kwa optrekken of zo?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 9-7-2010 om 19:55 uur.


gelukkig wat kleinere schijven. als ze grote schijven hebben staan ze vaak ook op 17/17

deze rijden in de dezelfde klasse als de 125/144 2t (mx2)
250 2t rijd samen en is dus te vergelijken met een 450 4t (mx1)
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
De Schout 9-7-2010 20:04 Print reply
Posts: 5327
mooi ding.

alleen jammer dat door de komst van dat 4-takt spul de halve liter tweetakten verdwenen zijn

edit: ondanks dat toch een hotje

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 9-7-2010 om 20:14 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Pixl 9-7-2010 21:06 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
mooi ding.

alleen jammer dat door de komst van dat 4-takt spul de halve liter tweetakten verdwenen zijn

edit: ondanks dat toch een hotje

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 9-7-2010 om 20:14 uur.


uberhaupt jammer dat 4-takt de motorcross wereld aan het overheersen is. Ik weet nog wel toen ik vroegâh met paps naar de motorcross ging, en er nauwelijks 4-takten voorbij kwamen, alleen maar 2takt gejank. Das zo'n 10 jaar geleden denk ik.

Wel een hotje
 
So fuckin' what!?
-simon- 9-7-2010 21:50 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


uberhaupt jammer dat 4-takt de motorcross wereld aan het overheersen is. Ik weet nog wel toen ik vroegâh met paps naar de motorcross ging, en er nauwelijks 4-takten voorbij kwamen, alleen maar 2takt gejank. Das zo'n 10 jaar geleden denk ik.

Wel een hotje


een 85 of 125/144 2t klinkt idd wel leuk. maar een 250 of 500 vind ik geen zak aan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
M-Kosak 9-7-2010 22:21 Print reply
Posts: 205
Haha meteen van die Kl*te stickers erop geplakt:P


 
-simon- 10-7-2010 9:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: M-Kosak
Haha meteen van die Kl*te stickers erop geplakt:P




ja doen ze zelf daar. maar vind het achter iig mooier staan als zonder. en voor vind ik ook niet lelijk. maar mischien heb ik nog wel een mooi alternatief liggen. maar dat moet ik nog ff kijken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
hocksie 10-7-2010 11:03 Print reply
Posts: 249
NICE HOT
 
als het leven SHIT is, hoe moet een keutel zich dan voelen???
Bas/MT5 10-7-2010 11:54 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


een 85 of 125/144 2t klinkt idd wel leuk. maar een 250 of 500 vind ik geen zak aan.


Moet je maar is naar een wedstrijd gaan waar ze wel een 250 helemaal open trekken. Klinkt zeker wel mooier als 125.

Oh en hot

Dit bericht is gewijzigd door Bas/MT5 op 10-7-2010 om 11:54 uur.
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
-simon- 10-7-2010 12:23 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bas/MT5
[...]


Moet je maar is naar een wedstrijd gaan waar ze wel een 250 helemaal open trekken. Klinkt zeker wel mooier als 125.

Oh en hot

Dit bericht is gewijzigd door Bas/MT5 op 10-7-2010 om 11:54 uur.


dat is het probleem dat is niet op veel plaatsen. en je ziet ze steeds minder zeker in de wat hogere klasses als de nationalen en inters.
de 144 zie je bij de mx2 inters nog wel wat meer rijden dan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Bas/MT5 10-7-2010 19:17 Print reply

Posts: 915
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


dat is het probleem dat is niet op veel plaatsen. en je ziet ze steeds minder zeker in de wat hogere klasses als de nationalen en inters.
de 144 zie je bij de mx2 inters nog wel wat meer rijden dan.


Jammer dat de 144 ook niet meer overal mag. of het nog bij de inters mag weet ik niet
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
maxisport 10-7-2010 19:47 Print reply

Posts: 4206
staat je achterwiel nou zo scheef?
 
Mark04 10-7-2010 20:00 Print reply
Posts: 366
Haha toch maar een honda gekocht

Zeer mooi machien hoor!!
 
-simon- 10-7-2010 20:06 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
staat je achterwiel nou zo scheef?


nee hoezo?

@bas: ja klopt ze willen de 144's weer weg hebben. maar dat is in nederland volgens mij pas vanaf volgend jaar. wel mooi klote als je een 144 hebt. die brengen dan ook een stuk minder op.

@mark: ja toch honda. deze was wat beter als de suzuki's die ze hadden staan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 14-7-2010 19:22 Print reply

Posts: 8211
net voor de 1e keer de baan op geweest, maar dat is toch wel ff wenne.
en na 3 rondjes werd het ineens zo donker dat ik maar gestopt ben. en maar goed ook.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 14-7-2010 om 19:22 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 14-7-2010 19:48 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
net voor de 1e keer de baan op geweest, maar dat is toch wel ff wenne.
en na 3 rondjes werd het ineens zo donker dat ik maar gestopt ben. en maar goed ook.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 14-7-2010 om 19:22 uur.


das wel jammer dat t net ging regenen

maare nog nooit eerder op een baan gecrosst?
 
-simon- 14-7-2010 19:52 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


das wel jammer dat t net ging regenen

maare nog nooit eerder op een baan gecrosst?


paar keer met de brommer, maar dat is heel anders. en dat was een brommercross waar maar 1 spoor is en veel minder knippen. nou was baan ik denk 1 of2 weken geleden geschoven ofzo en lagen er als best wel wat knippen en verschillende sporen door elkaar enzo.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 14-7-2010 19:58 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


paar keer met de brommer, maar dat is heel anders. en dat was een brommercross waar maar 1 spoor is en veel minder knippen. nou was baan ik denk 1 of2 weken geleden geschoven ofzo en lagen er als best wel wat knippen en verschillende sporen door elkaar enzo.


ik herken het ja, was voor mij n paar jaar terug ook wel ff wennen.

gwoon flink trainen van de vakantie dan komt da helemaal goed
die sporen daar wen je zo aan

mss heb ik binnekort ook n 250 viertakt, '08 suzuki met 32 uur
maar dan moet het met mn gezondheid binnekort wel weer beter zijn.

Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 14-7-2010 om 19:58 uur.
 
-simon- 14-7-2010 20:04 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


ik herken het ja, was voor mij n paar jaar terug ook wel ff wennen.

gwoon flink trainen van de vakantie dan komt da helemaal goed
die sporen daar wen je zo aan

mss heb ik binnekort ook n 250 viertakt, '08 suzuki met 32 uur
maar dan moet het met mn gezondheid binnekort wel weer beter zijn.

Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 14-7-2010 om 19:58 uur.


ja nou iig zeker 1x of 2x in de week trainen. had nou ook op meer gehoopt en had niet gedacht dat het zo tekeer zou gaan.
ik hoop eigenlijk dat ze snel genoeg de baan een keer schuiven dan kan ik ff rustig aan de motor wennen hoe met rijden reageerd enzo. en dan komt de rest ook wel.

ben wel blij dat ik voor een 4t ben gegaan als ik ook zo somige op een 2t zie/hoor rijden. de hele tijd da ding op toeren houden. en hierbij is het ongeveer de goede versnelling en gas geven.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 14-7-2010 om 20:09 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 14-7-2010 21:23 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]

ben wel blij dat ik voor een 4t ben gegaan als ik ook zo somige op een 2t zie/hoor rijden. de hele tijd da ding op toeren houden. en hierbij is het ongeveer de goede versnelling en gas geven.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 14-7-2010 om 20:09 uur.


van de ene kant heb je wel gelijk.
maar van de andere kant, met een 2t leer je wel beter rijden, je moet constant werken en de goeie rijtechniek aanhouden anders is je vermogen zo weg.
daarom wacht ik liever nog ff met de overstap naar 4t.

maar waar ga jij allemaal crossen? anders kom ik je mss nog wel s tegen
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 14-7-2010 23:52 Print reply

Posts: 7728
indd, mooi toch dat gejankt op een 2t
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 15-7-2010 8:22 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


van de ene kant heb je wel gelijk.
maar van de andere kant, met een 2t leer je wel beter rijden, je moet constant werken en de goeie rijtechniek aanhouden anders is je vermogen zo weg.
daarom wacht ik liever nog ff met de overstap naar 4t.

maar waar ga jij allemaal crossen? anders kom ik je mss nog wel s tegen


daar heb je mischien wel gelijk in. maar of dat zoveel scheelt, ik denk dat dat wel mee zal vallen.

ik ga het meeste hier in overloon op de baan rijden. en mischien boxmeer en wat banen hier in de buurt. dus zal ik jou denk ik niet zo snel tegen komen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 21-7-2010 18:32 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


daar heb je mischien wel gelijk in. maar of dat zoveel scheelt, ik denk dat dat wel mee zal vallen.

ik ga het meeste hier in overloon op de baan rijden. en mischien boxmeer en wat banen hier in de buurt. dus zal ik jou denk ik niet zo snel tegen komen.


boxmeer zou misschien nog kunnen die is toch als een van de weinige banen op dinsdag open? op die dag zijn wij meestal smiddags vrij dus mss dat we daar nog s naar toe gaan

overloon zal idd niet snel gebeuren
 
konterbonker 21-7-2010 18:51 Print reply
Posts: 460
Gewoon jammer dat de 4takt de motorwereld overheerst..

2takt blijft tot nu toe altijd sneller..

4takt heeft veel meer draaiende onderdelen..
dus ook meer kans dat wat kapot gaat..

Maarja..
De milieu begint meer aantedringen
en 2takt is vervuilend volgens de milieumaffia

zo zie je maar dat er steeds minder en minder plek is om te racen,
met voorbeeld karten:

zelf weet ik dat ik denk in de laatste 5 jaar?
Er 2 kartbanen gesloten zijn, Amsterdam en Uitgeest..
Ik denk niet dat ze financieel failiet zijn gegaan..
Waarschijnlijk omdat omwonende mensen het irritant vinden dat ze ergens lawaai horen in de verte...

Dat behoor je al te weten voordat je daar komt wonen

In spanje is in de laatste 5 jaar zelfs 5 grote banen nog aangelegd wist men mij te vertellen.. Natuurlijk is het daar veel groter en is er meer animo voor maar ze verneuken het hier in Nederland best wel.
 
-simon- 21-7-2010 21:23 Print reply

Posts: 8211
net voor de 2e keer naar de baan geweest maar kan wel merken dat het al wat beter gaat. gister op het land en vandaag op de baan wel allebij een keer gevallen maar dan weet ik iig dat ik niet te langzaam voor mijn doen rij baan was in begin mooi vlak maar wel los. en toch wel leuk die begrenzer. arrr en nou maar niet zoals barcia gaan rijden
http://www.youtube.c...&feature=related
ofja zijn style is wel super
http://www.youtube.com/watch?v=2paRHm4YG4M

en nog een nieuwe bril gekocht. een oakley crowbar


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


boxmeer zou misschien nog kunnen die is toch als een van de weinige banen op dinsdag open? op die dag zijn wij meestal smiddags vrij dus mss dat we daar nog s naar toe gaan

overloon zal idd niet snel gebeuren


laat maar weten dan als je over een tijdje daar een keer gaat rijden. als ik dan kan kom ik mischien ook wel.
en ja op woensdag zijn er ook zoveel banen open dat je niet zo snel ver gaat rijden om te trainen. of je moet naar een super mooie baan gaan.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
Gewoon jammer dat de 4takt de motorwereld overheerst..

2takt blijft tot nu toe altijd sneller..

4takt heeft veel meer draaiende onderdelen..
dus ook meer kans dat wat kapot gaat..

Maarja..
De milieu begint meer aantedringen
en 2takt is vervuilend volgens de milieumaffia

zo zie je maar dat er steeds minder en minder plek is om te racen,
met voorbeeld karten:

zelf weet ik dat ik denk in de laatste 5 jaar?
Er 2 kartbanen gesloten zijn, Amsterdam en Uitgeest..
Ik denk niet dat ze financieel failiet zijn gegaan..
Waarschijnlijk omdat omwonende mensen het irritant vinden dat ze ergens lawaai horen in de verte...

Dat behoor je al te weten voordat je daar komt wonen

In spanje is in de laatste 5 jaar zelfs 5 grote banen nog aangelegd wist men mij te vertellen.. Natuurlijk is het daar veel groter en is er meer animo voor maar ze verneuken het hier in Nederland best wel.


ik vind het 4t en 2t door elkaar het mooiste.
en het zijn vooral de milieu mannen die zorgen dat de banen weg gaan. als de banen een nieuwe vergunning moeten proberen hun dat tegen te houden. daar hebben ze hier ook al last van gehad. de buurt eromheen valt vaak nog wel mee denk ik. en anders is dat op te lossen door de wallen rond om een paar meter hoger te maken.

en in spanje leeft dat idd veel meer en daar zijn die activisten mischien nog niet of minder. in belgië is het ook heel populair crossen maar toch is neeroeteren volgens mij gesloten. dat is een gp baan geweest. ook door die activisten.

maar 2t is idd ook wel leuk zo wide open.
http://www.youtube.com/watch?v=diYiCWoDM7g
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved