mja net leuk dingetje hotje wel, mar kerel, ikzelf had er echt nooit meer dan 500 voor neergelegd. zie eerst maar eens of je frame niet doorgezaagd is door de ketting. en als alle schroefjes wel/niet nieuw waren had ik er toevallig evenveel voor gegeven.
puur naar waarde gekeken noem ik aantal punten op die naar mijn idee behoorlijk van invloed zijn:
gaten geboord in je frame voor 80cc blok = minpunt
stickers op tank die niet bij originele zwarte kleurcombi horen
voorspatbord wat er niet op hoort
missende framebeugels
blok wat er niet onder hoort zodoende vanzelfsprekend waarde drastisch negatief beinvloedt.
missend origineel voorkuipje (en dan zon afzichtelijk burgerlijk mt kapje erop)
achter hoogte nogsteeds niet origineel, achterveren van china imitatie kwaliteit
banden die als balonnen om de velgen staan
kan je dashboardje niet zien maar ik vermoed dat er imitatie tellers opzitten = groot minpunt
geen helmslot
Geen bagagerek
Al die dingen in acht nemend kan je er wel vanuit gaan dat er geen originele Honda krukas inzit, maar een imitatie danwel imitatie drijfstang setje. Niet dat dat veel uitmaakt, enkel voor de waarde wel.
verder wens ik je nog vele veilige km's
en pas op met highsiders na wheelies in z'n 2 bij het uit de bocht komen. doet nl erg pijn op het asfalt.
PS nog een tip voor je achterveren; zet bovenaan dikke carrosserie ringen zodat de rubbers meer verspreid de krachten te dragen krijgen, minder naar buiten komen, kortweg meer gecomprimeerd blijven en dus minder gauw scheuren/slijten. zou kunnen dat het rijcomfort minimaal gereduceerd wordt, maar lijkt me
stug dat je dat merkt.
Aan de andere kant heb je juist nu eerder last dat je achterveren wanener je rubbers eenmaal gaar zijn, de rubbers ertussenuit "pompen" waardoor je speling gaat krijgen op de ophanging waarna je ophangingen flink beschadigd worden, zou je zo doorrijden.
Meestal zijn de rubbers stuk maar dempen de veren dus nog prima, en de rubbers zijn voor zover ik weet nergens los te krijgen. Kortom, tijd voor 2 dikke ringen.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 5-7-2010 om 2:19 uur.