Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MB - Patrick

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 731 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MB - Patrick
Geplaatst door Stiffmeister op 27-6-2010 18:18
Hits Deze gallery is 6308 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MB (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 1981
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 90 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Honda MB - 80cc (FOTO's VAN "OUD" naar N... [Toon slechts deze afbeelding]
Blokje - :) [Toon slechts deze afbeelding]
Honda MB [Toon slechts deze afbeelding]
Honda MB - NU [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Knipperlicht 29-6-2010 15:48 Print reply

Posts: 1833
Zie eigenlijk weinig verschil tussen nu en toen je die hoge veren had
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Stiffmeister 29-6-2010 17:21 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Zie eigenlijk weinig verschil tussen nu en toen je die hoge veren had


Ben nu van 365 naar 330 gegaan , je ziet het niet 'heel erg' op de foto's maar vindt hem fijn rijden zo
 
.. Retro Active
JB1 29-6-2010 17:34 Print reply

Posts: 14881
Pinkers erop!
Is hotter.

Zaterdag krijg ik mijn blokkie terug, kom je dan ff sleutelen?
Dan kijken of we 'm ff aan de praat krijgen --> Sprintje door de straat?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mtx-motard 29-6-2010 19:54 Print reply

Posts: 14947
koop een MT als je zo hoog wil. dit is toch geen gezicht voor zo'n MB. die hoort laag te zijn
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Stiffmeister 29-6-2010 20:49 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
koop een MT als je zo hoog wil. dit is toch geen gezicht voor zo'n MB. die hoort laag te zijn


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Pinkers erop!
Is hotter.

Zaterdag krijg ik mijn blokkie terug, kom je dan ff sleutelen?
Dan kijken of we 'm ff aan de praat krijgen --> Sprintje door de straat?



@ mtxmotard : als ik erop zit staat hij perfect recht
(80kg)

@JB1 , ik moet werken ;D , maar kan wel na 't werk mischien even langs ofzo of eh zien we nog wel dan van't weekend
 
.. Retro Active
AlexSenda 5-7-2010 0:14 Print reply

Posts: 648
Vind hem wel tof, hotje
 
Saknet 5-7-2010 2:04 Print reply

Posts: 10355
mja net leuk dingetje hotje wel, mar kerel, ikzelf had er echt nooit meer dan 500 voor neergelegd. zie eerst maar eens of je frame niet doorgezaagd is door de ketting. en als alle schroefjes wel/niet nieuw waren had ik er toevallig evenveel voor gegeven.

puur naar waarde gekeken noem ik aantal punten op die naar mijn idee behoorlijk van invloed zijn:

gaten geboord in je frame voor 80cc blok = minpunt
stickers op tank die niet bij originele zwarte kleurcombi horen
voorspatbord wat er niet op hoort
missende framebeugels
blok wat er niet onder hoort zodoende vanzelfsprekend waarde drastisch negatief beinvloedt.
missend origineel voorkuipje (en dan zon afzichtelijk burgerlijk mt kapje erop)
achter hoogte nogsteeds niet origineel, achterveren van china imitatie kwaliteit
banden die als balonnen om de velgen staan
kan je dashboardje niet zien maar ik vermoed dat er imitatie tellers opzitten = groot minpunt

geen helmslot
Geen bagagerek

Al die dingen in acht nemend kan je er wel vanuit gaan dat er geen originele Honda krukas inzit, maar een imitatie danwel imitatie drijfstang setje. Niet dat dat veel uitmaakt, enkel voor de waarde wel.

verder wens ik je nog vele veilige km's en pas op met highsiders na wheelies in z'n 2 bij het uit de bocht komen. doet nl erg pijn op het asfalt.

PS nog een tip voor je achterveren; zet bovenaan dikke carrosserie ringen zodat de rubbers meer verspreid de krachten te dragen krijgen, minder naar buiten komen, kortweg meer gecomprimeerd blijven en dus minder gauw scheuren/slijten. zou kunnen dat het rijcomfort minimaal gereduceerd wordt, maar lijkt me stug dat je dat merkt.
Aan de andere kant heb je juist nu eerder last dat je achterveren wanener je rubbers eenmaal gaar zijn, de rubbers ertussenuit "pompen" waardoor je speling gaat krijgen op de ophanging waarna je ophangingen flink beschadigd worden, zou je zo doorrijden.

Meestal zijn de rubbers stuk maar dempen de veren dus nog prima, en de rubbers zijn voor zover ik weet nergens los te krijgen. Kortom, tijd voor 2 dikke ringen.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 5-7-2010 om 2:19 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
ikkejw 5-7-2010 2:07 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patrick_gpr
[...]

@ mtxmotard : als ik erop zit staat hij perfect recht
(80kg)



klinkt als tijd voor nieuwe achterveren
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Stiffmeister 5-7-2010 22:00 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
mja net leuk dingetje hotje wel, mar kerel, ikzelf had er echt nooit meer dan 500 voor neergelegd. zie eerst maar eens of je frame niet doorgezaagd is door de ketting. en als alle schroefjes wel/niet nieuw waren had ik er toevallig evenveel voor gegeven.

puur naar waarde gekeken noem ik aantal punten op die naar mijn idee behoorlijk van invloed zijn:

gaten geboord in je frame voor 80cc blok = minpunt
stickers op tank die niet bij originele zwarte kleurcombi horen
voorspatbord wat er niet op hoort
missende framebeugels
blok wat er niet onder hoort zodoende vanzelfsprekend waarde drastisch negatief beinvloedt.
missend origineel voorkuipje (en dan zon afzichtelijk burgerlijk mt kapje erop)
achter hoogte nogsteeds niet origineel, achterveren van china imitatie kwaliteit
banden die als balonnen om de velgen staan
kan je dashboardje niet zien maar ik vermoed dat er imitatie tellers opzitten = groot minpunt

geen helmslot
Geen bagagerek

Al die dingen in acht nemend kan je er wel vanuit gaan dat er geen originele Honda krukas inzit, maar een imitatie danwel imitatie drijfstang setje. Niet dat dat veel uitmaakt, enkel voor de waarde wel.

verder wens ik je nog vele veilige km's en pas op met highsiders na wheelies in z'n 2 bij het uit de bocht komen. doet nl erg pijn op het asfalt.

PS nog een tip voor je achterveren; zet bovenaan dikke carrosserie ringen zodat de rubbers meer verspreid de krachten te dragen krijgen, minder naar buiten komen, kortweg meer gecomprimeerd blijven en dus minder gauw scheuren/slijten. zou kunnen dat het rijcomfort minimaal gereduceerd wordt, maar lijkt me stug dat je dat merkt.
Aan de andere kant heb je juist nu eerder last dat je achterveren wanener je rubbers eenmaal gaar zijn, de rubbers ertussenuit "pompen" waardoor je speling gaat krijgen op de ophanging waarna je ophangingen flink beschadigd worden, zou je zo doorrijden.

Meestal zijn de rubbers stuk maar dempen de veren dus nog prima, en de rubbers zijn voor zover ik weet nergens los te krijgen. Kortom, tijd voor 2 dikke ringen.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 5-7-2010 om 2:19 uur.


Duss... laat ik maar bovenaan beginnen

edit: ..
Ehh ik vindt het wel belangrijk dat alle bouten etc nieuw waren , want ik heb een grafhekel aan roest (inclusief boutjes/alles etc)

het is niet mijn bedoeling om hem helemaal origineel te maken , maar om hem er gewoon leuk uit te laten zien en dat hij fijn rijdt.
- Inderaad , dat MT kapje gaat eraf , of iig .. kort ik hem in aan de bovenkant

Kontje wil ik ook nog iets mee doen , maar voor nu vindt ik dit ook wel ok staan

80 blok is juist fijn omdat hij dan tenminste WEL vooruit wil

Wel bedankt voor de tip 2 de veren , zal ik naar kijken , ookal is het probleem nu al verholpen.

En ik heb genoeg ervaring met asfalt gehad op mijn GileraGP , 1 keer , en ben erachter gekomen , dat asfalt nou eenmaal wint
.. maak gecontroleerd rijden is ook een vak? , ipv hem dus gelijk in de bocht voluit te trekken?

..

Noujaaa ,
De onderste comment is nogal waardeloos want de veren zitten er nog geen week op

Bedankt voor de tip/comment iig

Dit bericht is gewijzigd door patrick_gpr op 5-7-2010 om 22:01 uur.
 
.. Retro Active
JB1 5-7-2010 22:12 Print reply

Posts: 14881
Als je hem gaat inkorten, dan ben je echt facking beun bezig, dat is het lelijkste wat je kan doen met dat ding.

Zoek maar lekker naar een ori koplampunit. staat veel beter.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 5-7-2010 23:44 Print reply

Posts: 34930
vind een MT kapje op een MB juist wel tof ben ik nou de enigste ?
 
giggitybyte
JB1 6-7-2010 7:53 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
vind een MT kapje op een MB juist wel tof ben ik nou de enigste ?


Nee hoor, vind het ook wel vet
Lekker stoer.

Maar afzagen is *censuur* beun
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Stiffmeister 8-7-2010 15:55 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee hoor, vind het ook wel vet
Lekker stoer.

Maar afzagen is *censuur* beun


Honda's ZIJN beun , en zolang ik niks beters heb bedacht hou ik 't mt kapje er wel op

edit: Correctie .. 'de meeste' Honda's zijn beun

Dit bericht is gewijzigd door patrick_gpr op 8-7-2010 om 15:55 uur.
 
.. Retro Active
Waballa 12-7-2010 23:02 Print reply

Posts: 259
Mooi ding!
Erg netjes

En honda MB vind ik zowieso vet

Dit bericht is gewijzigd door Waballa op 12-7-2010 om 23:03 uur.
 
Jurrie 27-7-2010 16:31 Print reply

Posts: 442
Neutraal als je zwarte velgen er op had HOT
 
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.
Dopyjopy 25-2-2011 10:23 Print reply

Posts: 209
Jouw AR en MB zien er super nice uit.
netjes heur!

HOTHOT
 
Wat nou Vario? Gewoon koppeling JAH? BAM!
sammb 25-2-2011 12:48 Print reply
Posts: 132
ziet er mooi uit! alleen mt kapje vind ik niet mooi.
toch HOT!
 
Wizard1894 22-9-2011 10:24 Print reply

Posts: 695
Ziet er keurig uit
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved