Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki Ninja 250R

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki Ninja 250R
Geplaatst door Kawanoob op 12-6-2010 23:48
Hits Deze gallery is 2291 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki Ninja 250R (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart / 2008
Opgegeven max. vermogen 34 pk / 25 kW
Opgegeven max. snelheid 180 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Ninja [Toon slechts deze afbeelding]
Ninja [Toon slechts deze afbeelding]
Ninja [Toon slechts deze afbeelding]
Ninja [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

ronge48 19-6-2010 15:22 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
gaat dit ding echt 180?


ja
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
geert-nsr 19-6-2010 18:00 Print reply

Posts: 6438
Ze zien er igg mooi uit.
En lekker zuinig natuurlijk.
Mooi om mee te beginnen
 
BenjaminDG 19-6-2010 18:01 Print reply

Posts: 4605
Ah een 2 cilinder, het beste wat er is
 
Vlaanderen vrij!
Spookrijder100 19-6-2010 20:51 Print reply

Posts: 2227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ah een 2 cilinder, het beste wat er is

4 in lijn is 10x beter dan een 2 in schijtlijn
 
Paul de Salmiakbal 19-6-2010 20:51 Print reply

Posts: 5285
2 cilinders zijn gewoon veel toffer.
In een L/V dan.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 20:52 uur.
 
Royal Club 19-6-2010 21:02 Print reply

Posts: 60390
heb beetje filmpjes zitten kijken van dit apparaat, maar is wel lekker constant toeren draaien om vooruit te komen zeg
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Spookrijder100 20-6-2010 19:07 Print reply

Posts: 2227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
2 cilinders zijn gewoon veel toffer.
In een L/V dan.

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 20:52 uur.

boxer niet dan? als ik op 2 moet rijden doe dan maar boxer
 
BenjaminDG 20-6-2010 19:12 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Spookrijder100
[...]

4 in lijn is 10x beter dan een 2 in schijtlijn


Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?
 
Vlaanderen vrij!
Spookrijder100 20-6-2010 20:16 Print reply

Posts: 2227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?

weet ik niet, ik rij op 25 kw momenteel dus dan red die niet boven 170.
maar toeren beuken is toch juist waarom je een 4 cil neemt! het geluid op hoog toeren is zo geniaal mooi
 
ronge48 20-6-2010 20:58 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?


of niet..
de meeste oudere sportmotoren gaan bij 14 in het rood.
je zit eerder rond de 10 als je 180 rijdt
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
Spookrijder100 20-6-2010 22:26 Print reply

Posts: 2227
als ik mijn underseat en kentekenhouder van de week af heb zal ik um wel even ontgrenzen en zal ik het wel even testen
 
ronge48 20-6-2010 22:33 Print reply

Posts: 3003
nergens voor nodig
ik rijd begrenst op top 180 en dan draai ik nog lang geen 14000 toeren, en op vol vermogen maakt dit geen verschil
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
BenjaminDG 20-6-2010 22:34 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronge48
nergens voor nodig
ik rijd begrenst op top 180 en dan draai ik nog lang geen 14000 toeren, en op vol vermogen maakt dit geen verschil


Jij hebt dan ook een zx6r en geen zxr400
 
Vlaanderen vrij!
ronge48 21-6-2010 16:47 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Jij hebt dan ook een zx6r en geen zxr400


die draait er dan 1000 meer,
ja hier heb ik ook ervaring mee

zoals ik al heb gezegd, op een (oudere) supersport zit je bij 14000 toeren op volgas en dus al lang over die 180 km/u heen.
als je begrenst rijdt kom je gewoon niet bij die 14000 toeren
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
Spookrijder100 23-6-2010 22:04 Print reply

Posts: 2227
nou jongens, beide zaten verkeerd. met 180 zat ik net op 12k
verder kon ik niet want de auto voor me kwam toen aardig dichtbij maar top is iets van 210/220 met wss 14k
 
Drumsan 23-6-2010 22:29 Print reply

Posts: 1223
180 haalt deze ninja niet
 
ronge48 23-6-2010 22:33 Print reply

Posts: 3003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
180 haalt deze ninja niet


waarom niet?
 
Bier, Zweet en gebakken Schoap
der Chef 23-6-2010 22:34 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
180 haalt deze ninja niet

En jou rs-2 geen 110
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved