ronge48 |
19-6-2010 15:22 |
|
geert-nsr |
19-6-2010 18:00 |
Posts: 6438 |
Ze zien er igg mooi uit.
En lekker zuinig natuurlijk.
Mooi om mee te beginnen
|
|
|
|
BenjaminDG |
19-6-2010 18:01 |
Posts: 4605 |
Ah een 2 cilinder, het beste wat er is
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Spookrijder100 |
19-6-2010 20:51 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ah een 2 cilinder, het beste wat er is
4 in lijn is 10x beter dan een 2 in schijtlijn
|
|
|
|
Paul de Salmiakbal |
19-6-2010 20:51 |
Posts: 5285 |
2 cilinders zijn gewoon veel toffer.
In een L/V dan.
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 20:52 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
19-6-2010 21:02 |
Posts: 60390 |
heb beetje filmpjes zitten kijken van dit apparaat, maar is wel lekker constant toeren draaien om vooruit te komen zeg
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Spookrijder100 |
20-6-2010 19:07 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
2 cilinders zijn gewoon veel toffer.
In een L/V dan.
Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 19-6-2010 om 20:52 uur.
boxer niet dan? als ik op 2 moet rijden doe dan maar boxer
|
|
|
|
BenjaminDG |
20-6-2010 19:12 |
Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Spookrijder100
[...]
4 in lijn is 10x beter dan een 2 in schijtlijn
Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Spookrijder100 |
20-6-2010 20:16 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?
weet ik niet, ik rij op 25 kw momenteel dus dan red die niet boven 170.
maar toeren beuken is toch juist waarom je een 4 cil neemt! het geluid op hoog toeren is zo geniaal mooi
|
|
|
|
ronge48 |
20-6-2010 20:58 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Ja op voorwaarde dat het minstens 600 cc want als jij 180 moet rijden zit je zeker tegen de 14-15000 toeren of niet?
of niet..
de meeste oudere sportmotoren gaan bij 14 in het rood.
je zit eerder rond de 10 als je 180 rijdt
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Spookrijder100 |
20-6-2010 22:26 |
Posts: 2227 |
als ik mijn underseat en kentekenhouder van de week af heb zal ik um wel even ontgrenzen en zal ik het wel even testen
|
|
|
|
ronge48 |
20-6-2010 22:33 |
Posts: 3003 |
nergens voor nodig
ik rijd begrenst op top 180 en dan draai ik nog lang geen 14000 toeren, en op vol vermogen maakt dit geen verschil
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
BenjaminDG |
20-6-2010 22:34 |
|
ronge48 |
21-6-2010 16:47 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Jij hebt dan ook een zx6r en geen zxr400
die draait er dan 1000 meer,
ja hier heb ik ook ervaring mee
zoals ik al heb gezegd, op een (oudere) supersport zit je bij 14000 toeren op volgas en dus al lang over die 180 km/u heen.
als je begrenst rijdt kom je gewoon niet bij die 14000 toeren
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
Spookrijder100 |
23-6-2010 22:04 |
Posts: 2227 |
nou jongens, beide zaten verkeerd. met 180 zat ik net op 12k
verder kon ik niet want de auto voor me kwam toen aardig dichtbij maar top is iets van 210/220 met wss 14k
|
|
|
|
Drumsan |
23-6-2010 22:29 |
Posts: 1223 |
180 haalt deze ninja niet
|
|
|
|
ronge48 |
23-6-2010 22:33 |
Posts: 3003 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
180 haalt deze ninja niet
waarom niet?
|
|
Bier, Zweet en gebakken Schoap |
|
der Chef |
23-6-2010 22:34 |
Posts: 3265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
180 haalt deze ninja niet
En jou rs-2 geen 110
|
|
|
|