Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda NSR-II [FrisianNightmare]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 780 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda NSR-II [FrisianNightmare]
Geplaatst door Frisian Nightmare op 3-5-2010 23:18
Hits Deze gallery is 26107 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-II (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Wit/blauw / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 95 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Met MTX van Frysk. [Toon slechts deze afbeelding]
Met MTX van Frysk. [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe achterband. [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's in de zon. :-b [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's in de zon. :-b [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's in de zon. :-b [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's in de zon. :-b [Toon slechts deze afbeelding]
Nieuwe foto's in de zon. :-b [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 10-5-2010 15:43 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek27
Waarom doe je de ori-tellers erop terwijl je zo'n leip koso-ding hebt?
Die is net zo nice!

Ziet er mooi uit verder, de cilinder krijgt Frysk morgen binnen



NS1 tellers vullen 10x mooier op in de kuip, dat koso ding is meer bedoeld voor op een crossertje of Streetfighter oid.

en NS1 tellers zijn gewoon tof (had ik ook op m'n NSR)
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 10-5-2010 16:50 Print reply

Posts: 930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek27
Waarom doe je de ori-tellers erop terwijl je zo'n leip koso-ding hebt?
Die is net zo nice!



Mwa vindt dat Koso ding er niet echt bij passen.

Quote:

Ziet er mooi uit verder, de cilinder krijgt Frysk morgen binnen


Mooizo!
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
Niek27 11-5-2010 10:53 Print reply

Posts: 633
Oh, okee..
Wil je hem verkopen?
 
flappie business
Frysk 11-5-2010 11:37 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek27
Oh, okee..
Wil je hem verkopen?


hij is nu van mij
 
giggitybyte
TECstar 11-5-2010 13:05 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


hij is nu van mij


deze nsr?
of die cilinder?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Frysk 11-5-2010 13:13 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


deze nsr?
of die cilinder?


de koso teller
 
giggitybyte
XDr4g0nX 11-5-2010 13:15 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


de koso teller

Is dat niet vervelend om steeds zo ver naar beneden te kijken?
 
Signature: [==||========] 20% complete
TECstar 11-5-2010 13:15 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


de koso teller


waar ga je hem opgooien?
je mtx?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Frysk 11-5-2010 14:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


waar ga je hem opgooien?
je mtx?


m'n MTX inderdaad

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Is dat niet vervelend om steeds zo ver naar beneden te kijken?



ik zet hem gewoon op dezelfde plek als een ori MTX teller
 
giggitybyte
Frysk 12-5-2010 10:10 Print reply

Posts: 34930
It's Alive!!!

carb stroomt nog over dus ff schoonmaken en de verlichting etc nog ff aansluiten

als iemand nog voor weinig een ori luchtfilterbak heeft liggen meld het maar
 
giggitybyte
Niek27 12-5-2010 16:29 Print reply

Posts: 633
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
It's Alive!!!

carb stroomt nog over dus ff schoonmaken en de verlichting etc nog ff aansluiten

als iemand nog voor weinig een ori luchtfilterbak heeft liggen meld het maar


Nice!!!
Loopt ie goed?
Hoeveel toeren maakt ie bij jou??
 
flappie business
rietveldrule 12-5-2010 16:46 Print reply

Posts: 95
dit ruikt naar een project !!
sucess man


 
Als het niet rijdt moet het maar lopen
Frysk 12-5-2010 17:07 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek27
[...]


Nice!!!
Loopt ie goed?
Hoeveel toeren maakt ie bij jou??


moet nog afgesteld worden en er zit nog oude benzine in.. dus er moet zowiezo nieuwe benzine in en de carb moet schoongemaakt worden.. dus hoe hij loopt kan ik nog niet zeggen.
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 12-5-2010 18:09 Print reply

Posts: 930
Voor en achterlicht werkt inmiddels ook prima.
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
Frysk 12-5-2010 18:52 Print reply

Posts: 34930
oehh

nieuwe foto's







 
giggitybyte
Frysk 14-5-2010 11:21 Print reply

Posts: 34930
hij loopt redelijk, afstellen moet overduidelijk !

met dat gare powerfilter en een sproeier 90 liep hij hooguit 5/10kph en wou geen toeren maken
dus luchtfilter eraf getrokken en hij loopt direkt beter, maar krijgt nu wat te min dus ff wat kloten met wat sproeiers en een normaal luchtfilter en klaar
 
giggitybyte
XDr4g0nX 14-5-2010 11:28 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
hij loopt redelijk, afstellen moet overduidelijk !

met dat gare powerfilter en een sproeier 90 liep hij hooguit 5/10kph en wou geen toeren maken
dus luchtfilter eraf getrokken en hij loopt direkt beter, maar krijgt nu wat te min dus ff wat kloten met wat sproeiers en een normaal luchtfilter en klaar

Ziet er steeds beter uit, ik blijf hem volgen
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 14-5-2010 13:17 Print reply

Posts: 34930
moet ook
 
giggitybyte
Frisian Nightmare 15-5-2010 0:38 Print reply

Posts: 930
Vanavond voor het eerst op gereden. Was ook meteen m'n eerste keer schakelen. Hij rijd verder mooi maar trekt alleen wat moeilijk in lage toeren.
 
Ea sil ús Fryske grûn en folk wer frij wêze. Oant dan sil ik yn it fjochtsjen foarop gean mei myn striid bile read fan it Hollanners bloed!
shirioko 15-5-2010 0:43 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Ziet er steeds beter uit, ik blijf hem volgen

ga anders ff wat aan je eigen NSR doen, kan ik eindelijk mijn RS terugkrijgen
 
Frysk 15-5-2010 18:00 Print reply

Posts: 34930
Aan het afstellen geweest

loopt nu redelijk goed, gaat wat langzaam terug in toeren maar dat lukt me niet om met afstellen eruit te krijgen.. denk dat dat aan de kras in de cilinder zal liggen..

trekt redelijk goed op en hij haalt in elke versnelling 10.5k

ook hebben we even een KM teller + Toerenteller en tijdelijk maar een malossi schuimfilter erop gedrukt..



top snelheid is trouwens exact 80kph op NS1 teller (mijn ervaring met NS1 tellers is dat ze exact kloppen of zelfs naar beneden afwijken)


Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 15-5-2010 om 18:04 uur.
 
giggitybyte
TECstar 15-5-2010 19:47 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Aan het afstellen geweest

loopt nu redelijk goed, gaat wat langzaam terug in toeren


bij mij was dit een kwestie van de luchtstelschroef in te draaien
is wel een beetje pielerig werk, maar ik kwam er altijd wel

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Frysk 15-5-2010 20:05 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


bij mij was dit een kwestie van de luchtstelschroef in te draaien
is wel een beetje pielerig werk, maar ik kwam er altijd wel



ja heb ik al wat mee zitten pielen, wou niet echt.. scheelde wel iets maar te weinig dat je er echt wat aan hebt
 
giggitybyte
Paultje Pils 18-5-2010 13:17 Print reply

Posts: 2110
Die cilinder en uitlaat moeten toch harder kunnen lopen? Of ligt het ook aan de kras?
 
If you can't dodge it, ram it.
Frysk 18-5-2010 13:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Die cilinder en uitlaat moeten toch harder kunnen lopen? Of ligt het ook aan de kras?


denk ook voor een groot deel aan de kras, ook krijgen we hem niet fatsoenlijk afgesteld... maar v/d week een 16mm testen.. kijken hoe dat loopt
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved