Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM SX 144

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1314 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM SX 144
Geplaatst door Raymon DRD Pro op 4-4-2010 15:34
Hits Deze gallery is 36231 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM SX 144 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Hapert [Toon slechts deze afbeelding]
oirschot [Toon slechts deze afbeelding]
oirschot [Toon slechts deze afbeelding]
#73 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

Pagina 7 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

suzuki rm 10-8-2010 23:01 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
naja t zal vast wel beter zijn een link systeem.
maar als hobby rijder denk ik dat je er weinig van merkt, ik zelf merk iig geen verschil tussen link of pds.
wel aanrader om je vering af te laten veren, zeker de moeite waard


oke, goed genoeg voor mij dus

t schijnt wel zo te zijn dat pds iets moeilijker af te stellen is.
maar t grote voordeel vind ik wel dat er minder slijtage delen aan zitten.
 
Raymon DRD Pro 10-8-2010 23:03 Print reply

Posts: 411
precies niks mis met pds
en idd, 1x per jaar PDS lagertje vervangen a 35 euro en je bent klaar
 
YA RLY
suzuki rm 10-8-2010 23:09 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
precies niks mis met pds
en idd, 1x per jaar PDS lagertje vervangen a 35 euro en je bent klaar


precies

 
Raymon DRD Pro 11-8-2010 13:07 Print reply

Posts: 411
wat voor iets wil je gaan rijden trouwens?
2 of 4takt? welk jaar?
 
YA RLY
suzuki rm 11-8-2010 13:35 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
wat voor iets wil je gaan rijden trouwens?
2 of 4takt? welk jaar?


ktm 250 sxf, 4takt dus. of mss een suzuki.
het word er een die iig niet ouder als 2007 is.



 
-simon- 11-8-2010 14:45 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


ktm 250 sxf, 4takt dus. of mss een suzuki.
het word er een die iig niet ouder als 2007 is.





suzuki zou ik vanaf 08 kopen. daarvoor was de bak/koppeling een wat zwakker punt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Makrolon 11-8-2010 18:00 Print reply

Posts: 6733
Waarom sta je bij het springen op je motor alsof je iemand gaat aanvallen?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Raymon DRD Pro 11-8-2010 18:08 Print reply

Posts: 411
verklaar je nader =']?
 
YA RLY
Tapvat 11-8-2010 18:33 Print reply

Posts: 324
Je lijk net een van de powerrangers op die laatste foto's
 
Raymon DRD Pro 11-8-2010 18:45 Print reply

Posts: 411
tjil, is gewoon puur de motor balanceren in de lucht dat je lekker neer komt ipv op het voorwiel oid

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 11-8-2010 om 18:47 uur.
 
YA RLY
Mt5_grolsch 11-8-2010 19:04 Print reply

Posts: 2014
je moet meer klemmen met je benen dan heb je de motor veel beter onder controle

d8 eerst dat het onzin was maar na de trainings dag van eggens ben ik er wel achter dat het onmundig veel scheeld
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Makrolon 11-8-2010 19:07 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
verklaar je nader =']?



Als iemand hier de motor weg kan shoppen en jou in een of andere vecht setting plaatst snap je precies wat ik bedoel!

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 11-8-2010 om 19:08 uur.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Raymon DRD Pro 11-8-2010 19:09 Print reply

Posts: 411
weet ik maar kvind t niet bij elke sprong fijn om te klemmen ligt er een beetje aan hoe de bult is en wat ik met de motor in de lucht wil doen.
maar over t algemeen klem ik wel:p
 
YA RLY
Raymon DRD Pro 11-8-2010 19:18 Print reply

Posts: 411
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

afbeelding

Als iemand hier de motor weg kan shoppen en jou in een of andere vecht setting plaatst snap je precies wat ik bedoel!

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 11-8-2010 om 19:08 uur.




Dikke fittie y0
 
YA RLY
Sypie_Honda 11-8-2010 19:25 Print reply

Posts: 13830

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Makrolon 11-8-2010 19:34 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
[...]


afbeelding

Dikke fittie y0

Precies! Net alsof er niets aan geshopped is
 
KTM 525 EXC Supermoto
-simon- 11-8-2010 19:41 Print reply

Posts: 8211
vandaag nog gereden?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 21-8-2010 22:06 Print reply

Posts: 411
Vandaag weer is naar oirschot geweest, was al weer ff geleden.
lagl er super bij en ook weer heeeerlijk gereden
 
YA RLY
THE CRAZY DOCTOR 22-8-2010 14:55 Print reply

Posts: 1302
Laatst op een 2009 sx144 gereden
Tjezus wat rijdt zon ding chill en lekker geluidje
hot
 
Raymon DRD Pro 22-8-2010 15:05 Print reply

Posts: 411
thnx,rijd lekker he
ben er zelf ook nog steeds superblij mee, maak je t de 250 4t's het moeilijk mee
en het geluid is idd lekker van een 144, zeker nu met de hgs er onder

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 22-8-2010 om 15:23 uur.
 
YA RLY
-simon- 22-8-2010 18:04 Print reply

Posts: 8211
mooi redelijk vlak baantje in oirschot zo te zien. zo is hij hier niet vaak. of iig niet lang.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 22-8-2010 18:08 Print reply

Posts: 411
klopt, lekker makkelijk baantje al wastie gister wel net geschoven voordat we kwamen .
in de loop van de dag krijg je toch op sommige stukken wel wat spoortjes maar valt als nog goed te rijden dan
 
YA RLY
-simon- 22-8-2010 18:13 Print reply

Posts: 8211
ideaal dan. hier is het na een half uur alweer helemaal vol met flinke sporen en knippen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 22-8-2010 18:14 Print reply

Posts: 411
anders moet je een keer in 't weekend op oirschot komen trainen, licht er eigenlijk altijd wel mooi bij.
ook een leuk baantje, zeker voor een beginner
 
YA RLY
-simon- 22-8-2010 18:17 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
anders moet je een keer in 't weekend op oirschot komen trainen, licht er eigenlijk altijd wel mooi bij.
ook een leuk baantje, zeker voor een beginner


op welke dag is het daar open dan in het weekend? want dat lijkt me dan wel wat. kunne we mischien meteen een crossmeeting ofzo van maken nou er steeds meer crossers uit zuid nederland hier zitten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved