suzuki rm |
10-8-2010 23:01 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
naja t zal vast wel beter zijn een link systeem.
maar als hobby rijder denk ik dat je er weinig van merkt, ik zelf merk iig geen verschil tussen link of pds.
wel aanrader om je vering af te laten veren, zeker de moeite waard
oke, goed genoeg voor mij dus
t schijnt wel zo te zijn dat pds iets moeilijker af te stellen is.
maar t grote voordeel vind ik wel dat er minder slijtage delen aan zitten.
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
10-8-2010 23:03 |
Posts: 411 |
precies niks mis met pds
en idd, 1x per jaar PDS lagertje vervangen a 35 euro en je bent klaar
|
|
YA RLY |
|
suzuki rm |
10-8-2010 23:09 |
|
Raymon DRD Pro |
11-8-2010 13:07 |
Posts: 411 |
wat voor iets wil je gaan rijden trouwens?
2 of 4takt? welk jaar?
|
|
YA RLY |
|
suzuki rm |
11-8-2010 13:35 |
Posts: 1114 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
wat voor iets wil je gaan rijden trouwens?
2 of 4takt? welk jaar?
ktm 250 sxf, 4takt dus. of mss een suzuki.
het word er een die iig niet ouder als 2007 is.
|
|
|
|
-simon- |
11-8-2010 14:45 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]
ktm 250 sxf, 4takt dus. of mss een suzuki.
het word er een die iig niet ouder als 2007 is.
suzuki zou ik vanaf 08 kopen. daarvoor was de bak/koppeling een wat zwakker punt.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Makrolon |
11-8-2010 18:00 |
Posts: 6733 |
Waarom sta je bij het springen op je motor alsof je iemand gaat aanvallen?
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Raymon DRD Pro |
11-8-2010 18:08 |
Posts: 411 |
verklaar je nader =']?
|
|
YA RLY |
|
Tapvat |
11-8-2010 18:33 |
Posts: 324 |
Je lijk net een van de powerrangers op die laatste foto's
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
11-8-2010 18:45 |
Posts: 411 |
tjil, is gewoon puur de motor balanceren in de lucht dat je lekker neer komt ipv op het voorwiel oid
Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 11-8-2010 om 18:47 uur.
|
|
YA RLY |
|
Mt5_grolsch |
11-8-2010 19:04 |
Posts: 2014 |
je moet meer klemmen met je benen dan heb je de motor veel beter onder controle
d8 eerst dat het onzin was maar na de trainings dag van eggens ben ik er wel achter dat het onmundig veel scheeld
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Makrolon |
11-8-2010 19:07 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
verklaar je nader =']?
Als iemand hier de motor weg kan shoppen en jou in een of andere vecht setting plaatst snap je precies wat ik bedoel!
Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 11-8-2010 om 19:08 uur.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Raymon DRD Pro |
11-8-2010 19:09 |
Posts: 411 |
weet ik maar kvind t niet bij elke sprong fijn om te klemmen ligt er een beetje aan hoe de bult is en wat ik met de motor in de lucht wil doen.
maar over t algemeen klem ik wel:p
|
|
YA RLY |
|
Raymon DRD Pro |
11-8-2010 19:18 |
Posts: 411 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
afbeelding
Als iemand hier de motor weg kan shoppen en jou in een of andere vecht setting plaatst snap je precies wat ik bedoel!
Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 11-8-2010 om 19:08 uur.
Dikke fittie y0
|
|
YA RLY |
|
Sypie_Honda |
11-8-2010 19:25 |
Posts: 13830 |
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Makrolon |
11-8-2010 19:34 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
[...]
afbeelding
Dikke fittie y0
Precies! Net alsof er niets aan geshopped is
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
-simon- |
11-8-2010 19:41 |
Posts: 8211 |
vandaag nog gereden?
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Raymon DRD Pro |
21-8-2010 22:06 |
Posts: 411 |
Vandaag weer is naar oirschot geweest, was al weer ff geleden.
lagl er super bij en ook weer heeeerlijk gereden
|
|
YA RLY |
|
THE CRAZY DOCTOR |
22-8-2010 14:55 |
Posts: 1302 |
Laatst op een 2009 sx144 gereden
Tjezus wat rijdt zon ding chill en lekker geluidje
hot
|
|
|
|
Raymon DRD Pro |
22-8-2010 15:05 |
Posts: 411 |
thnx,rijd lekker he
ben er zelf ook nog steeds superblij mee, maak je t de 250 4t's het moeilijk mee
en het geluid is idd lekker van een 144, zeker nu met de hgs er onder
Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 22-8-2010 om 15:23 uur.
|
|
YA RLY |
|
-simon- |
22-8-2010 18:04 |
Posts: 8211 |
mooi redelijk vlak baantje in oirschot zo te zien. zo is hij hier niet vaak. of iig niet lang.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Raymon DRD Pro |
22-8-2010 18:08 |
Posts: 411 |
klopt, lekker makkelijk baantje al wastie gister wel net geschoven voordat we kwamen .
in de loop van de dag krijg je toch op sommige stukken wel wat spoortjes maar valt als nog goed te rijden dan
|
|
YA RLY |
|
-simon- |
22-8-2010 18:13 |
Posts: 8211 |
ideaal dan. hier is het na een half uur alweer helemaal vol met flinke sporen en knippen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Raymon DRD Pro |
22-8-2010 18:14 |
Posts: 411 |
anders moet je een keer in 't weekend op oirschot komen trainen, licht er eigenlijk altijd wel mooi bij.
ook een leuk baantje, zeker voor een beginner
|
|
YA RLY |
|
-simon- |
22-8-2010 18:17 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
anders moet je een keer in 't weekend op oirschot komen trainen, licht er eigenlijk altijd wel mooi bij.
ook een leuk baantje, zeker voor een beginner
op welke dag is het daar open dan in het weekend? want dat lijkt me dan wel wat. kunne we mischien meteen een crossmeeting ofzo van maken nou er steeds meer crossers uit zuid nederland hier zitten.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|