Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM SX 144

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 979 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM SX 144
Geplaatst door Raymon DRD Pro op 4-4-2010 15:34
Hits Deze gallery is 36353 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM SX 144 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
mud [Toon slechts deze afbeelding]
hop [Toon slechts deze afbeelding]
oirschot [Toon slechts deze afbeelding]
clubcross eersel [Toon slechts deze afbeelding]
Hapert [Toon slechts deze afbeelding]
veldhoven [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 5 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

suzuki rm 16-7-2010 20:57 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
Zoo HGSje ligt er ondertussen onder.
loopt super,en mistaat hem ook zeker niet :p

afbeelding
afbeelding
afbeelding

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 16-7-2010 om 20:38 uur.


mooi hoor

loopt hij nou veel beter?

en waar is trouwens je velglint gebleven?
 
Raymon DRD Pro 16-7-2010 21:00 Print reply

Posts: 411
dankje

Loopt wel wat mooier, heb nog niet op de baan gereden er mee beetje op un grasveld gereden.

en mn velglint bleef niet fatsoenlijk zitten op mn achtervelg, liet steeds los dus heb t er maar helemaal afgetrokken :p
 
YA RLY
BenjaminDG 16-7-2010 21:00 Print reply

Posts: 4605
Hoeveel pk heeft die?
 
Vlaanderen vrij!
Raymon DRD Pro 16-7-2010 21:05 Print reply

Posts: 411
kheb echt geen idee, denk rond de 40/45?
 
YA RLY
thunderbird - Forum en Sales Moderator 18-7-2010 22:00 Print reply

Posts: 7728
is dat dat oude pak van mark?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Marcooow 18-7-2010 22:01 Print reply

Posts: 5713
HOT

mooie moter
mooi pak
 
faster than a bullet!
Raymon DRD Pro 18-7-2010 22:09 Print reply

Posts: 411
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
is dat dat oude pak van mark?


Nee vorrige week nieuw gekocht, oude pak was mn broek kapot van gegaan :p

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
HOT

mooie moter
mooi pak


tenkjoe!
 
YA RLY
-simon- 18-7-2010 22:35 Print reply

Posts: 8211
veel verschil met de hgs?

en een mooi pak. vond het oude pak wel mooier bij de motor passen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 18-7-2010 22:37 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
en een mooi pak. vond het oude pak wel mooier bij de motor passen.

vind ik ook..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Makrolon 18-7-2010 22:38 Print reply

Posts: 6733
Zit zo'n hok echt rond de 40 pk? :/
 
KTM 525 EXC Supermoto
Raymon DRD Pro 18-7-2010 22:44 Print reply

Posts: 411
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

vind ik ook..


ja is ook wel, maja zowa iedereen rijd al met een oranje pak op een ktm is zo standaart.
wouw is wat anders, valt lekker op zo

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 18-7-2010 om 22:44 uur.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
veel verschil met de hgs?


Ja bestwel, onderin doet hij wel wat minder als eerst maar boven in heeftie nu net nog iets meer als dattie al had


Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 18-7-2010 om 22:54 uur.
 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 16:08 Print reply

Posts: 8211
die banen daar bij jullie zijn volgens mij net wat harder als hier. als ik de sporen enzo zo op de foto's zie.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 26-7-2010 16:11 Print reply

Posts: 411
valt mee, beetej vertekent beeld op de fotos

hier zie je t bv beter dat t wel zacht is:

 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 16:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
valt mee, beetej vertekent beeld op de fotos

hier zie je t bv beter dat t wel zacht is:
afbeelding


zoals het er op de foto's uitziet hebben jullie daar wel meer een wal op de baan liggen. en hier heb je echt een spoor in de grond.
maar kan idd wat vertekend kijken op de foto's.

ff kijken of ik wat foto's van hier kan vinden

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 26-7-2010 om 16:16 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 26-7-2010 16:17 Print reply

Posts: 411
Ja is hier ook wel, hangt beetje van de dag af wanneer je gaat.
meeste banen hier liggen er op zondag nog goed bij en niet echt diepe sporen

waar rij jij meestal eigk?
 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 16:19 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
Ja is hier ook wel, hangt beetje van de dag af wanneer je gaat.
meeste banen hier liggen er op zondag nog goed bij en niet echt diepe sporen

waar rij jij meestal eigk?


ik ben nou 2,5 keer in overloon geweest. de 1e keer kon ik maar 1 rondje rijden toen kwam de storm eraan
wel een goede baan om het rijden te trainen denk ik. alleen weinig sprongen waar je op kunt oefenen. paar enkels en een tafeltje/lange enkel waar je overheen spring als je hem springt. en dan spring je overal weer midden in de knippen. dus springen hier is rustig opbouwen.

http://picasaweb.goo...#5467872559450732850 zo licht de baan er hier vaak bij.



Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 26-7-2010 om 16:21 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 26-7-2010 16:25 Print reply

Posts: 411
hehehe was gister hier ook, had denk ik n uurtje gereden en toen begon t superhard te regenen, heb nog 20 min door gereden maar toen was ik helemaal doorweekt toen zijn we toch maar naar huis gegaan :p

maar ziet er wel vet uit, miss dat ik dr dadelijk in de bouwvak een keer kom trainen
 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 16:30 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
hehehe was gister hier ook, had denk ik n uurtje gereden en toen begon t superhard te regenen, heb nog 20 min door gereden maar toen was ik helemaal doorweekt toen zijn we toch maar naar huis gegaan :p

maar ziet er wel vet uit, miss dat ik dr dadelijk in de bouwvak een keer kom trainen


ik zag toen de zwarte wolk komen dus snel gestopt net als iedereen eigenlijk en het zooitje weer op gaan laden. dus gelukkig net niet heel nat geworden toen. en maar goed ook want toen ging het echt tekeer.

als je hier wilt kome traine herken je mij vanzelf wel. 1 van de langzaamste op de baan. sporen rijden valt nog niet mee en springen ma da komt ook dat je het hier niet zo fijn kunt leren vind ik.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 26-7-2010 17:58 Print reply
Posts: 366
Jij rijd geregeld op de landsard zie ik wel, vind jij dat een fijne baan?
Ik kan op die baan nie echt me sporen gevonden krijgen en die bulte en die opstap die er in ligge zijn echt vaak kut geschoven.
 
Raymon DRD Pro 26-7-2010 19:11 Print reply

Posts: 411
joah ben best vaak op veldhoven te vinden, kan dr altijd lekker rijden op zaterdag of zondag maar door de weeks nie, na zondag istei vaak al helemaal kapot gereden.

waar rij jij eik meestal? heb je nog nooit gezien op de baan
 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 19:28 Print reply

Posts: 8211
ik zag dat je ook een honda hebt gehad.
zit er veel verschil in vering met prolink en pds?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 26-7-2010 19:37 Print reply

Posts: 411
Klopt, moet zeggen dat ik mijn motor met PDS wel iets stabieler vind, scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik de ktm op mijn eigen gewicht af heb laten veren en die honda niks aan de vering heb laten doen
 
YA RLY
-simon- 26-7-2010 19:40 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
Klopt, moet zeggen dat ik mijn motor met PDS wel iets stabieler vind, scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik de ktm op mijn eigen gewicht af heb laten veren en die honda niks aan de vering heb laten doen


dat afveren zal idd ook wel wat schelen. en een jaar of 5 door ontwikkeling in de hele motor zal ook wel schelen.
vroeg het me af omdat ktm nou ook weer op een paar modellen prolink krijgt. en dat zullen ze toch ook niet voor niks doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 26-7-2010 19:43 Print reply

Posts: 411
ja ik denk eerlijk gezegt dat pro link wel beter is als pds.

maar afveren is wel echt een wereld van verschil, motor is echt een stuk stabieler als eerst, vooral in bochte met gaten er in waar je staand door heen moet merk ik t goed
 
YA RLY
Para24 26-7-2010 19:58 Print reply

Posts: 182
foto's waren nog niet geladen, maar ik zag 'KTM. Dus ik klikte hot.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 5 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved