Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM SX 144

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM SX 144
Geplaatst door Raymon DRD Pro op 4-4-2010 15:34
Hits Deze gallery is 36414 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM SX 144 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
mcc de kempen 05-03-11 [Toon slechts deze afbeelding]
Klaar voor 2011 [Toon slechts deze afbeelding]
2011 [Toon slechts deze afbeelding]
veldhoven 10-10-10 [Toon slechts deze afbeelding]
club cross eersel 17-10-10 [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 9 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-simon- 30-8-2010 18:11 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Ja goed ;P Net effe luchtfilters schoon gemaakt, wat een goor kutwerk is dat :/

Velgen zijn onderweg als het goed is, zullen hier morgen of overmorgen wel zijn.


moet je eens bio filterolie proberen. dat kun je in een sopje eruit wassen. al werkt die poeder van twinair toch beter.
hoef je niet met ontvetter te klooien.

@raymond: van de week motor ff wegbrengen. zelf kleppenstellen gaat hem niet worden. daar heb ik het gereedschap niet voor. want het werkte anders als ik dacht/hoopte.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 30-8-2010 18:18 Print reply

Posts: 411
Oke, moeten ze gesteld worden dan?
moeten zeker heel de nokkenassen er uit, het timen van de nokkenassen is opzich ook niet zo moeilijk, wijst zichzelf eigenlijk grotendeels.
 
YA RLY
-simon- 30-8-2010 18:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
Oke, moeten ze gesteld worden dan?
moeten zeker heel de nokkenassen er uit, het timen van de nokkenassen is opzich ook niet zo moeilijk, wijst zichzelf eigenlijk grotendeels.


ja het werkt met stel plaatjes/kapjes ipv met tuimelaars. iig de inlaat uitlaat is bij de unicam 450 wel met tuimelaars maar weet niet of dat bij de 250 ook is. en het moet ook wel lukken om zelf te doen maar ik heb geen momentsleutel om het daarna weer goed in elkaar te zetten.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 30-8-2010 18:34 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
van de week motor ff wegbrengen. zelf kleppenstellen gaat hem niet worden. daar heb ik het gereedschap niet voor. want het werkte anders als ik dacht/hoopte.





Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 30-8-2010 om 18:49 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
BenjaminDG 30-8-2010 18:36 Print reply

Posts: 4605
Das een leuke
 
Vlaanderen vrij!
Raymon DRD Pro 30-8-2010 19:34 Print reply

Posts: 411

 
YA RLY
-simon- 30-8-2010 19:44 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 30-8-2010 om 18:49 uur.


die is wel vet.
als het aan mij had gelegen had het mischien ook wel een 2t geworden. maar dan wel een 250. maar ons pap hou absoluut geen 2t.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 30-8-2010 19:47 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]

ons pap hou absoluut geen 2t.


waarom niet ?
 
-simon- 30-8-2010 19:49 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


waarom niet ?


brommers die nogal is kapot lopen.
en hij vind ze niet mooi lopen. een beetje gammel meer ipv mooi "vast" hoe een 4t loopt.

ik blijf 2 en 4 door elkaar nog altijd het mooiste vinden op de baan. mooi die doffe klappen en dat scherpe gejank door elkaar.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 30-8-2010 om 19:55 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Raymon DRD Pro 30-8-2010 20:00 Print reply

Posts: 411
joah t heeft allebei wel iets
hoef zelf alleen geen 4t, kan echt niet overweg met een 4t op de baan :p
 
YA RLY
-simon- 30-8-2010 20:03 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
joah t heeft allebei wel iets
hoef zelf alleen geen 4t, kan echt niet overweg met een 4t op de baan :p


ik vind het wel fijn dat hij vloeiend opkomt. zeker ook als je rustig gas geeft. mooi aan een stuk trekken. en als je het gas er vol opzet ook meteen volle power.

http://www.brommerforum.nl/showtopic/62429/4 laat ff weten wat je van de plannen vind op 19 sept op hapert/eersel nieuwe baan.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 2-9-2010 12:32 Print reply
Posts: 366
Vnvd rijden in Oirschot?

Gistere naar hapert geweest lag er zeer goed bij! mooi kunnen trainen voor zaterdag dan is de laatste wedstrijd daar die rij ik dan mee, en ook maar meteen al vast een keer over de nieuwe baan gereden van hapert word een hele zware baan lijkt wel van dat strand zand haha dus de 19de word ploetere
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 2-9-2010 16:55 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Vnvd rijden in Oirschot?

ik denk het wel kijken of het een beetje gaat. ik had gisteren gevragen op het gastenboek of hij open was en geschoven, en dat was hij!
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Joel_koningslust 2-9-2010 17:00 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Vnvd rijden in Oirschot?

Gistere naar hapert geweest lag er zeer goed bij! mooi kunnen trainen voor zaterdag dan is de laatste wedstrijd daar die rij ik dan mee, en ook maar meteen al vast een keer over de nieuwe baan gereden van hapert word een hele zware baan lijkt wel van dat strand zand haha dus de 19de word ploetere


wordt hapert een baan met van dat hele fijne zand? das wel jammer, ik hou meer van de een beetje mullere bosgrond. in meijel vind ik een fijn circuit, maar dat is maar 3x per jaar open voor een wedstrijd. daar rijden is blijkbaar flink illigaal
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Raymon DRD Pro 3-9-2010 19:02 Print reply

Posts: 411
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Vnvd rijden in Oirschot?

Gistere naar hapert geweest lag er zeer goed bij! mooi kunnen trainen voor zaterdag dan is de laatste wedstrijd daar die rij ik dan mee, en ook maar meteen al vast een keer over de nieuwe baan gereden van hapert word een hele zware baan lijkt wel van dat strand zand haha dus de 19de word ploetere




neh niet meer op oirschot geweest, ben donderdag overdag op veldhoven geweest, lag er goed bij want savonds was er een training dus hadden ze hem van te voren geschoven.
zondag ga ik weer naar oirschot, maar is t iets die nieuwe baan van hapert?
succes morgen iig!
 
YA RLY
grasmaaier89 3-9-2010 19:04 Print reply

Posts: 14412
ik zie nu pas dat je dezelfde helm heb als mij
gangster
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Jelmer MX 3-9-2010 19:45 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
ik zie nu pas dat je dezelfde helm heb als IK
gangster


 
Makrolon 5-9-2010 21:33 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]



Jouw helm is heel anders...
 
KTM 525 EXC Supermoto
Mark04 6-9-2010 13:54 Print reply
Posts: 366
Ik had je zien rijden in Oirschot zondag ging het goed? lag er best goed bij he alleen die bochte waren nog al kut dat ze die zo afgezet hadden vond je niet, dat hadden ze donderdagavond ook al zo gedaan vond ik niet echt fijn rijden.


 
Raymon DRD Pro 6-9-2010 14:49 Print reply

Posts: 411
wel, waar stond je dan?:p
maar ging wel redelijk, in t begin ging t niet echt lekker steeds last van armen, maar vanaf 3 uur half 4 ongv heb ik wel aardig kunnen rijden naar m'n zin

was idd wel ff wenne, maar vind t opzich wel goed nou heb je in de bochten niet meer zon last van die diepe sporen

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 6-9-2010 om 14:51 uur.
 
YA RLY
Bas/MT5 6-9-2010 15:22 Print reply

Posts: 915
144 hot :P
 
www.mcckingswood.connectom.nl :)
Mark04 6-9-2010 16:40 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
wel, waar stond je dan?:p
maar ging wel redelijk, in t begin ging t niet echt lekker steeds last van armen, maar vanaf 3 uur half 4 ongv heb ik wel aardig kunnen rijden naar m'n zin

was idd wel ff wenne, maar vind t opzich wel goed nou heb je in de bochten niet meer zon last van die diepe sporen

Dit bericht is gewijzigd door Raymon DRD Pro op 6-9-2010 om 14:51 uur.



Ik stond bij de bocht na de dubbel te kijken rond half 3 3 uur was ik daar, ja t zag er in iedergeval wel goed uit
Hmm ik vind dat wel fijn soms kun je hem mooi doorheen laten rollen en flink op het gas dan.

 
Raymon DRD Pro 6-9-2010 17:17 Print reply

Posts: 411
ohh dan heb k je volgens mij wel gezien, was je met un meid?:p

ja klopt, maar op sommige stukken is t soms wel heel erg, vooral als de baan n bietje vettig is.

hoe was de clubcross trouwens gegaan in hapert?
 
YA RLY
Mark04 6-9-2010 21:19 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raymon DRD Pro
ohh dan heb k je volgens mij wel gezien, was je met un meid?:p

ja klopt, maar op sommige stukken is t soms wel heel erg, vooral als de baan n bietje vettig is.

hoe was de clubcross trouwens gegaan in hapert?



Haha nee toevallig niet, die mag niet mee na de cross
Ja dat is waar ja dan worden die zeikanten van die sporen kei hard als je dan uitbalans raakt ken je nog al voor een goeie valle

Ja was goed gegaan 1ste manche rustig aangedaan want waren stuk of 10 startbewijs houders erbij + davy pootjes reed in onze klasse mee haha, uit eindelijk was ik 17 van de 32 best redelijk vond ik en 2de manche wou ik er vol tegen aan en dus bij de start zat ik er als 7/8ste bij maar halverwege de wedstrijd had ik klein stuur foutje waardoor ik viel en ik net me motor liet afslaan. Ik stond zo ongelukkig dat ik niet vatsoenlijk kon kickstarte waardoor hij dus ok niet aan de gang ging en toen moest ik me motor enz goed zette en ja dan word je al snel gedubbeld/start je weer achteraan en toen ik hem eenmaal aan de gang had ben ik ma na de aanhanger gereden met kwaaie zin

Maar was wel geslaagde dag alleen jammer van de 2de manche had misschien nog een goed resultaat anders neer kennen zetten.


Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 6-9-2010 om 21:20 uur.
 
Mark04 9-10-2010 19:23 Print reply
Posts: 366
Kerel morgen oirschot!? rene komt ook meen ik en ik warschijnlijk ook de baan is toch pas om 2 uur open dus ik ken mooi me kater uitslape
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 9 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved