Pixl |
24-2-2010 20:15 |
Posts: 3125 |
Hm wel een bruut ding
Aparte kleur, maar ik vind dat wel wat hebben
Hotje
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
24-2-2010 20:17 |
Posts: 29286 |
hotje.
Kleur is inderdaad meer voor iemand die 60 is en hem helemaal origineel maakt.
Maargoed leuke auto, wat voor motor zit erin?
|
|
|
|
Paultje Pils |
24-2-2010 20:19 |
Posts: 2110 |
Wel open pijp hoop ik? Lijkt die kleur niet zo raar, door de foto? Dat je kleur van de foto raar is ingesteld?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
Micha.L |
24-2-2010 20:21 |
Posts: 535 |
Zit een 351 V8 Boss Small Block in. Is niet het originele blok naar ik me heb laten vertellen. Heb hem gekregen van mijn vader, die hem weer via via op de kop heeft weten te tikken voor een prikkie.
|
|
|
|
Micha.L |
24-2-2010 20:22 |
Posts: 535 |
haha ja gewoon open pijp eronder, met lekkere roffel. Vandaag kon ik met 't raampje open rijden door 't goede weer. Was geweldig
En die kleur, die hoort zo, is gewoon een hele lelijke kleur, soort van turquoise =P
|
|
|
|
Paultje Pils |
24-2-2010 20:22 |
Posts: 2110 |
dat wordt dus mat-zwart-maken-met-een-verfroller-tuning?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
kenny77 |
24-2-2010 20:25 |
Posts: 29286 |
voor gratis is het zeker leuk.
Edit: donker blauw metalic lijkt me wel mooi.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 24-2-2010 om 20:25 uur.
|
|
|
|
Micha.L |
24-2-2010 20:28 |
Posts: 535 |
|
|
|
|
kenny77 |
24-2-2010 20:31 |
Posts: 29286 |
zwart metalic is ook wel mooi.
En dan nog headers + set leuke dempers.
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
24-2-2010 21:30 |
Posts: 3376 |
zit de beschermfolie soms nog over je lens heen ?
|
|
|
|
Micha.L |
25-2-2010 7:24 |
Posts: 535 |
haha you grapjas
Nee, is maar een oude SE k810i, moet het doen met een 3.2 MP cameraatje =)
|
|
|
|
timmy16 |
25-2-2010 7:39 |
Posts: 1178 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
haha you grapjas
Nee, is maar een oude SE k810i, moet het doen met een 3.2 MP cameraatje =)
toch wel fijne telefoontjes hoor
Auto: vet ding, jammer dat ie niet in zon superstaat is.
Maaaaaaar een dikke hot iig
|
|
Bike Me, Aprilia |
|
De kets |
25-2-2010 21:00 |
Posts: 256 |
Holy tits
dat zie je niet vaak meer
hotje voor je ford v8
Dit bericht is gewijzigd door De kets op 25-2-2010 om 21:02 uur.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
25-2-2010 21:14 |
Posts: 13830 |
bruuut dikke hot!
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
25-2-2010 21:23 |
Posts: 13700 |
Wel beetje rot denks, en 330pk heeftie niet denks
|
|
|
|
Micha.L |
26-2-2010 17:29 |
Posts: 535 |
rot valt erg mee, paar roestplekjes in de laadbak.
330pk klopt wel, check 351 windsor motor =)
|
|
|
|
Joel_koningslust |
26-2-2010 17:35 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Micha.L
rot valt erg mee, paar roestplekjes in de laadbak.
330pk klopt wel, check 351 windsor motor =)
dr zit wel een groot verschil tussen sea en din norm pk's natuurlijk
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Leen |
26-2-2010 18:11 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
dr zit wel een groot verschil tussen sea en din norm pk's natuurlijk
er zit ook een flink verschil tussen mn vuist of mn laars op je smoel.
maar beiden doet pijn.
snap je?
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
26-2-2010 18:13 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
dr zit wel een groot verschil tussen sea en din norm pk's natuurlijk
yeah bitch!
Sea horse power als een malle!
SAE óf je kunt niet typen, óf je maakt gruwelijke fundamentele fouten. Beide zijn onacceptabel dus er is geen excuus
|
|
Too cool for school! |
|
Blukaap2 |
26-2-2010 18:20 |
Posts: 9955 |
Waarbij de humor is dat het DIN vermogen wat hoger is dan het SAE vermogen doorgaans.
En wat is de amerikaanse manier van meten ?
Toch jammer, denk je iets slims te zeggen, maak je een stomme fout en slaat het als een lul op een drumstel
|
|
Stoere brommers |
|
Joel_koningslust |
26-2-2010 18:25 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Waarbij de humor is dat het DIN vermogen wat hoger is dan het SAE vermogen doorgaans.
En wat is de amerikaanse manier van meten ?
Toch jammer, denk je iets slims te zeggen, maak je een stomme fout en slaat het als een lul op een drumstel
t was niet echt in een bepaalde volgorde getyped.. ik zeg enkel dat er verschil tussen die 2 zit
ik weet ook wel hoe alles gemeten word en dergelijken. sommige mensen doen daar een opleiding voor snapje?
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Leen |
26-2-2010 18:26 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Waarbij de humor is dat het DIN vermogen wat hoger is dan het SAE vermogen doorgaans.
En wat is de amerikaanse manier van meten ?
Toch jammer, denk je iets slims te zeggen, maak je een stomme fout en slaat het als een lul op een drumstel
Alles wat die reethaar uitkraamt slaat als een lul op een drumstel.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
t was niet echt in een bepaalde volgorde getyped.. ik zeg enkel dat er verschil tussen die 2 zit
ik weet ook wel hoe alles gemeten word en dergelijken. sommige mensen doen daar een opleiding voor snapje?
Nou, vertel het maar even dan.
hoe word DIN en hoe word SAE gemeten?
Dit bericht is gewijzigd door Leen op 26-2-2010 om 18:26 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
26-2-2010 18:29 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
Alles wat die reethaar uitkraamt slaat als een lul op een drumstel.
[...]
Nou, vertel het maar even dan.
hoe word DIN en hoe word SAE gemeten?
Dit bericht is gewijzigd door Leen op 26-2-2010 om 18:26 uur.
DIN is met alle verbruikers en dergelijke eraan. SAE wordt gemeten met een kaal blok, oftewel een stuk minder weerstand. t schijnt zon 20% te schelen tussen die 2. maargoed, ik hoef me verder niet aan jullie te bewijzen dus ik stop met deze discussie
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Leen |
26-2-2010 18:32 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
DIN is met alle verbruikers en dergelijke eraan. SAE wordt gemeten met een kaal blok, oftewel een stuk minder weerstand. t schijnt zon 20% te schelen tussen die 2. maargoed, ik hoef me verder niet aan jullie te bewijzen dus ik stop met deze discussie
Nou, als je op dit forum een beetje onzin uit gaat lopen kramen denk ik dat jij je vooral aan ons moet bewijzen.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
26-2-2010 18:32 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
Nou, als je op dit forum een beetje onzin uit gaat lopen kramen denk ik dat jij je vooral aan ons moet bewijzen.
als jij dat denkt... veel plezier ermee dan
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|