Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - shiftinggears special rs50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1117 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery shiftinggears special rs50
Geplaatst door shiftinggears op 12-12-2005 18:25
Hits Deze gallery is 5205 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia RS50 (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart met wit en oranje / 2002
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 115 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
mijn rs met rs van maarten [Toon slechts deze afbeelding]
mijn rs met rs van maarten [Toon slechts deze afbeelding]
rs bij zonsondergang:P [Toon slechts deze afbeelding]
nog een keer [Toon slechts deze afbeelding]
en nog eens [Toon slechts deze afbeelding]
nou dit is de laatste hoor [Toon slechts deze afbeelding]
gepolijste vork [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

AOF 13-12-2005 17:46 Print reply

Posts: 1477
hot, maar 115 met alleen een andere pijp 8-)
 
shiftinggears 14-12-2005 16:58 Print reply

Posts: 101
nope niet alleen een andere pijp 50 is afgewerkt en rito racekrukas en goed afstellen uiteraard maar rsjes lopen over het algemeen al gouw hard met een andere pijp
 
shiftinggears 14-12-2005 16:59 Print reply

Posts: 101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
jah leuk indd,

heeft btw wel wat van een bij met een rare witte opgezette angel

kan ie ook net zon hoog zoemgeluidje maken?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 13-12-2005 om 17:27 uur.


 
Joostvdw 14-12-2005 17:01 Print reply

Posts: 4789
je had die mono niet wit moeten maken, nu lijktie veel te groot in vergelijking met de rest van je brommer

verder ziet hij er wel netjes uit, maarja, tis ook een nieuwe brommer... (bijna nieuw dan)
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
shiftinggears 14-12-2005 17:07 Print reply

Posts: 101
die vlakken op de mono zijn bijna evengroot als de vlakke op de onderkant van de kuip en normaal zit er een nummer ( in de racerij )op waardoor hij zo groot hoort en als je meer zwart ga doen overheerst dat weer dus ik vind dit een goede combinatie maar smaken verschillen en ik heb het zelf niet zo gemaakt
 
shiftinggears 15-12-2005 20:59 Print reply

Posts: 101
word er neit emer gestemd
 
zx7r 15-12-2005 21:01 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
je had die mono niet wit moeten maken, nu lijktie veel te groot in vergelijking met de rest van je brommer

verder ziet hij er wel netjes uit, maarja, tis ook een nieuwe brommer... (bijna nieuw dan)

mono is goed, maar er is te veel wit gebruikt daardoor lijktie groot.

verder nette brommer, hotje.
 
Harm 15-12-2005 21:11 Print reply

Posts: 3032
Hot

Maar zou er geen stickers op plakken. Ik plakte eerst ook overal stickers op, maar je krijgt er spijt van en zie ze er dan maar eens mooi af te halen.
 
http://www.durtikkers.tk
shiftinggears 15-12-2005 21:13 Print reply

Posts: 101
ja maar ik photoshop het eerst
 
Dennis van Mook 17-12-2005 13:16 Print reply

Posts: 939
heel erg mooie rs hoor!
 
Bullet 17-12-2005 20:07 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
hot, maar 115 met alleen een andere pijp 8-)



op teller denk
 
**My BungHole Will Speak Now**
foxbuster666 17-12-2005 20:31 Print reply

Posts: 670
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Deon 17-12-2005 20:32 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank



Dat is nog een voordeel van tellerplaten aanpassen. Je kan ze waarheidsgetrouw ontwerpen


Maar deze heb je toch zo gekocht?
 
mulder 17-12-2005 20:41 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank



Autotellers wijken soms ook heel erg af. En bij banken is er geen rol/lucht weerstand, dan hou je dus laser controle over.:p
 
Bullet 17-12-2005 20:42 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]



Dat is nog een voordeel van tellerplaten aanpassen. Je kan ze waarheidsgetrouw ontwerpen


Maar deze heb je toch zo gekocht?


is niet te doen, elke teller wijkt weer wat anders af
 
**My BungHole Will Speak Now**
shiftinggears 18-12-2005 12:40 Print reply

Posts: 101
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar
 
Deon 18-12-2005 12:41 Print reply

Posts: 9656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


is niet te doen, elke teller wijkt weer wat anders af


daarom kan je het zelf aanpassen
 
Frysk 18-12-2005 12:43 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shiftinggears
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar

nou dan valt het mischien te halen maar reken maar 110 echte

 
giggitybyte
shiftinggears 18-12-2005 18:56 Print reply

Posts: 101
ok dan denk je 110 ik reken het om in 115 maar meot je zelf weten
 
mcdronkz 30-12-2005 14:22 Print reply

Posts: 32777
alles klopt aan dat ding

behalve motorisch, dus doe er wat aan
 
Dikke Dennes 30-12-2005 14:23 Print reply

Posts: 4337
K'zou op je kontje ook wit gedaan hebben...

En overdag foto's gemaakt hebben...

Door dat ontbrekende wit achterop: Not

---

Toch goed dat ik de foto's nogmaals bekeek en die met de witte achterkant weer werkte en ik nog hot kon stemmen

Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 30-12-2005 om 14:24 uur.
 
Drive it like you stole it.
Bullet 30-12-2005 14:36 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shiftinggears
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar


rito as en carbon membraanplaatjes hebben niet zoveel effect op vermogen hoor (en en carters bewerkt voor hebo NG kan alleen maar nadelig werken @ ori cil)
 
**My BungHole Will Speak Now**
Neluhz 30-12-2005 15:04 Print reply

Posts: 4032
idd, en waarom een racekruk op een std cilinder?
scheelt bijna niks, beter doe je grotere carb en laat je cilinder verder tunen
 
mcdronkz 30-12-2005 15:05 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
idd, en waarom een racekruk op een std cilinder?


omdat de originele krukas gaar was ? of omdat er in het verleden een manston op heeft gezeten ?
 
shiftinggears 31-12-2005 17:26 Print reply

Posts: 101
jullie snappen er niks van de rito as is er ingekomen omdat de vorige eigenaar met Hebo NG ging rijden en neit omdat de std as verrot was hij heeft er weer std cil op gezet om te verkopen en blijkbaar heeft het dus wel effect op de snelheid anders meet ik het niet kijk of jullie het geloven of niet dat meot je zelf weten en ik rijd geen 70 omdat ik er eme naar school meot

Dit bericht is gewijzigd door shiftinggears op 31-12-2005 om 17:27 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved