AOF |
13-12-2005 17:46 |
Posts: 1477 |
hot, maar 115 met alleen een andere pijp 8-)
|
|
|
|
shiftinggears |
14-12-2005 16:58 |
Posts: 101 |
nope niet alleen een andere pijp 50 is afgewerkt en rito racekrukas en goed afstellen uiteraard maar rsjes lopen over het algemeen al gouw hard met een andere pijp
|
|
|
|
shiftinggears |
14-12-2005 16:59 |
Posts: 101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
jah leuk indd,
heeft btw wel wat van een bij met een rare witte opgezette angel
kan ie ook net zon hoog zoemgeluidje maken?
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 13-12-2005 om 17:27 uur.
|
|
|
|
Joostvdw |
14-12-2005 17:01 |
Posts: 4789 |
je had die mono niet wit moeten maken, nu lijktie veel te groot in vergelijking met de rest van je brommer
verder ziet hij er wel netjes uit, maarja, tis ook een nieuwe brommer... (bijna nieuw dan)
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
shiftinggears |
14-12-2005 17:07 |
Posts: 101 |
die vlakken op de mono zijn bijna evengroot als de vlakke op de onderkant van de kuip en normaal zit er een nummer ( in de racerij )op waardoor hij zo groot hoort en als je meer zwart ga doen overheerst dat weer dus ik vind dit een goede combinatie maar smaken verschillen en ik heb het zelf niet zo gemaakt
|
|
|
|
shiftinggears |
15-12-2005 20:59 |
Posts: 101 |
|
|
|
|
zx7r |
15-12-2005 21:01 |
Posts: 3868 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
je had die mono niet wit moeten maken, nu lijktie veel te groot in vergelijking met de rest van je brommer
verder ziet hij er wel netjes uit, maarja, tis ook een nieuwe brommer... (bijna nieuw dan)
mono is goed, maar er is te veel wit gebruikt daardoor lijktie groot.
verder nette brommer, hotje.
|
|
|
|
Harm |
15-12-2005 21:11 |
Posts: 3032 |
Hot
Maar zou er geen stickers op plakken. Ik plakte eerst ook overal stickers op, maar je krijgt er spijt van en zie ze er dan maar eens mooi af te halen.
|
|
http://www.durtikkers.tk |
|
shiftinggears |
15-12-2005 21:13 |
Posts: 101 |
ja maar ik photoshop het eerst
|
|
|
|
Dennis van Mook |
17-12-2005 13:16 |
Posts: 939 |
heel erg mooie rs hoor!
|
|
|
|
Bullet |
17-12-2005 20:07 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lars1988
hot, maar 115 met alleen een andere pijp 8-)
op teller denk
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
foxbuster666 |
17-12-2005 20:31 |
Posts: 670 |
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
Deon |
17-12-2005 20:32 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank
Dat is nog een voordeel van tellerplaten aanpassen. Je kan ze waarheidsgetrouw ontwerpen
Maar deze heb je toch zo gekocht?
|
|
|
|
mulder |
17-12-2005 20:41 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: foxbuster666
Gewoon houden op max 100 echte...
RS tellertjes (algemeen alle tellers) willen afwijken.
Gewoon meten @ auto of bank
Autotellers wijken soms ook heel erg af. En bij banken is er geen rol/lucht weerstand, dan hou je dus laser controle over.:p
|
|
|
|
Bullet |
17-12-2005 20:42 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Deon
[...]
Dat is nog een voordeel van tellerplaten aanpassen. Je kan ze waarheidsgetrouw ontwerpen
Maar deze heb je toch zo gekocht?
is niet te doen, elke teller wijkt weer wat anders af
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
shiftinggears |
18-12-2005 12:40 |
Posts: 101 |
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar
|
|
|
|
Deon |
18-12-2005 12:41 |
Posts: 9656 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
is niet te doen, elke teller wijkt weer wat anders af
daarom kan je het zelf aanpassen
|
|
|
|
Frysk |
18-12-2005 12:43 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: shiftinggears
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar
nou dan valt het mischien te halen maar reken maar 110 echte
|
|
giggitybyte |
|
shiftinggears |
18-12-2005 18:56 |
Posts: 101 |
ok dan denk je 110 ik reken het om in 115 maar meot je zelf weten
|
|
|
|
mcdronkz |
30-12-2005 14:22 |
Posts: 32777 |
alles klopt aan dat ding
behalve motorisch, dus doe er wat aan
|
|
|
|
Dikke Dennes |
30-12-2005 14:23 |
Posts: 4337 |
K'zou op je kontje ook wit gedaan hebben...
En overdag foto's gemaakt hebben...
Door dat ontbrekende wit achterop: Not
---
Toch goed dat ik de foto's nogmaals bekeek en die met de witte achterkant weer werkte en ik nog hot kon stemmen
Dit bericht is gewijzigd door Dennisss op 30-12-2005 om 14:24 uur.
|
|
Drive it like you stole it. |
|
Bullet |
30-12-2005 14:36 |
Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: shiftinggears
nou mijn teller spoort dus helemaal niet maar op een paar autotellers ga ik rond de 115 en als je bij de gegevens leest zie je dat de cilinder een beetje is afgewerkt ik een rito krukas heb carbon membraan plaatjes en de carters zijn bewerkt op een manston waardoor ze geloof ik ook gladder zijn betere doorstroming ik heb dit zelf niet gedaan maar de vorige eigenaar
rito as en carbon membraanplaatjes hebben niet zoveel effect op vermogen hoor (en en carters bewerkt voor hebo NG kan alleen maar nadelig werken @ ori cil)
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Neluhz |
30-12-2005 15:04 |
Posts: 4032 |
idd, en waarom een racekruk op een std cilinder?
scheelt bijna niks, beter doe je grotere carb en laat je cilinder verder tunen
|
|
|
|
mcdronkz |
30-12-2005 15:05 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
idd, en waarom een racekruk op een std cilinder?
omdat de originele krukas gaar was ? of omdat er in het verleden een manston op heeft gezeten ?
|
|
|
|
shiftinggears |
31-12-2005 17:26 |
Posts: 101 |
jullie snappen er niks van de rito as is er ingekomen omdat de vorige eigenaar met Hebo NG ging rijden en neit omdat de std as verrot was hij heeft er weer std cil op gezet om te verkopen en blijkbaar heeft het dus wel effect op de snelheid anders meet ik het niet kijk of jullie het geloven of niet dat meot je zelf weten en ik rijd geen 70 omdat ik er eme naar school meot
Dit bericht is gewijzigd door shiftinggears op 31-12-2005 om 17:27 uur.
|
|
|
|