Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Kawasaki AR110

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1113 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Kawasaki AR110
Geplaatst door Maakje op 12-1-2010 17:14
Hits Deze gallery is 2207 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Kawasaki AR50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/rood / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
AR [Toon slechts deze afbeelding]
Carb. [Toon slechts deze afbeelding]
Filter [Toon slechts deze afbeelding]
Blok [Toon slechts deze afbeelding]
Voor de Capri van m'n broer [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

honda cr mt 80 12-1-2010 19:00 Print reply
Posts: 694
achter kappen er op en hij is af
 
Paultje Pils 12-1-2010 19:38 Print reply

Posts: 2110
Wat is het voordeel van een motorzaag carburateur?
 
If you can't dodge it, ram it.
Micha.L 12-1-2010 19:44 Print reply

Posts: 535
"wat is het praktisch nut van een motorzaag-carburateur?"
"Niets, het is eigenlijk zeer pijnlijk"
"TURBO TURBO!"

Nee ff serieus, mooie ar, maar mis idd de kappen!

Hotje
 
Convergence 12-1-2010 19:45 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Wat is het voordeel van een motorzaag carburateur?



Ik denk dat dei extra groot is, aangezien het een 110cc is
 
Project 2010 zie project Snowhite
mtx-motard 12-1-2010 19:47 Print reply

Posts: 14947
zitten 2 vlinderkleppen op ipv een gasschuif.
verder is afstellen minder eenvoudig. en zijn de carburateurs meer bedoelt voor of stationair lopen/ of vol gas. een ''gewone'' carburateur rijd ook variabel prima.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Paultje Pils 12-1-2010 19:57 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zitten 2 vlinderkleppen op ipv een gasschuif.
verder is afstellen minder eenvoudig. en zijn de carburateurs meer bedoelt voor of stationair lopen/ of vol gas. een ''gewone'' carburateur rijd ook variabel prima.


Okeuj, bedankt voor de uitleg En soms zie ik wel eens 'kart'carburateurs, zelfde idee?

 
If you can't dodge it, ram it.
Maakje 15-1-2010 16:46 Print reply

Posts: 808
Er zat eerst een 27/29 (weet het niet precies) mm carb. op. Dit was zowiezo een namaak en ook de sproeier was te klein. Bij de brommer boer hadden ze deze sproeiers ook niet. En aangezien je een kettingzaag carb. zelf kunt afstellen leek mij en mijn broer dit toch wel een mooie tijdelijke oplossing.
 
bloaze manne, meej diene woage!
kpotmake 15-1-2010 18:22 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maakje
Er zat eerst een 27/29 (weet het niet precies) mm carb. op. Dit was zowiezo een namaak en ook de sproeier was te klein. Bij de brommer boer hadden ze deze sproeiers ook niet. En aangezien je een kettingzaag carb. zelf kunt afstellen leek mij en mijn broer dit toch wel een mooie tijdelijke oplossing.

je koopt een andere carb omdat je niet aan sproeiers kunt komen? zijn toch wel te krijgen via internet ofzo? en anders kun je de fabricant een mailtje sturen
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
PetrolShack 15-1-2010 19:32 Print reply

Posts: 572
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zitten 2 vlinderkleppen op ipv een gasschuif.
verder is afstellen minder eenvoudig. en zijn de carburateurs meer bedoelt voor of stationair lopen/ of vol gas. een ''gewone'' carburateur rijd ook variabel prima.



Die dingen zitten ook in buitenboordmotoren, en die zijn toch ook niet per se om stationair of volgas te draaien ??

al moet ik je gelijk geven in je theorie betreft kettingzagen..
 
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......!
Maakje 17-1-2010 16:22 Print reply

Posts: 808
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

je koopt een andere carb omdat je niet aan sproeiers kunt komen? zijn toch wel te krijgen via internet ofzo? en anders kun je de fabricant een mailtje sturen


Nooit gezegt dat ik m gekocht heb... mijn broer werkt bij frans becx tuinmachines Daar hebben ze er zat liggen.
 
bloaze manne, meej diene woage!
Aprilia RX 50 2003 20-2-2010 14:45 Print reply

Posts: 6717
hot voor t beunwerk
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Maakje 21-2-2010 16:40 Print reply

Posts: 808
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
hot voor t beunwerk


Danku
 
bloaze manne, meej diene woage!
Stiffmeister 21-5-2010 19:51 Print reply

Posts: 1582
Redelijk beun , zonde van de Kawa.
maar 't is en blijft een kawa, dus HOT
 
.. Retro Active
Maakje 28-9-2010 16:15 Print reply

Posts: 808
Even een wijziging: 28mm carb. van dell'orto besteld en erop gezet.
 
bloaze manne, meej diene woage!
AlexSenda 28-9-2010 16:22 Print reply

Posts: 648
Wilde eerst zeggen, als je hem poetst hot.
Maar nu neutral, toch wel mooi idee van dat olievat.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved