Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW e30 V8 Chicka

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW e30 V8 Chicka
Geplaatst door Zoetahmeerdah [Marcel] op 28-12-2009 21:10
Hits Deze gallery is 10780 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Grijs / 1986
Opgegeven max. vermogen 250 pk / 184 kW
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
5 [Toon slechts deze afbeelding]
1UZ-FE (Lexus V8) 5spd [Toon slechts deze afbeelding]
1uz-fe 5spd [Toon slechts deze afbeelding]
schiet aardig op [Toon slechts deze afbeelding]
rdw keuringsstation [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Rens 6-12-2010 19:48 Print reply

Posts: 6863
Het nadeel van de testen is vaak dat het wordt getest op een nieuw plaatdeel, dus de producten die juist hechten op roest komen er al slechter uit
 
achter de maan is alles beter
Leen 6-12-2010 19:52 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Het nadeel van de testen is vaak dat het wordt getest op een nieuw plaatdeel, dus de producten die juist hechten op roest komen er al slechter uit



zonde om eerst een "roestomvormer" van een godsvermogen ergens in te spuiten als het toch niet helpt en je daarna alsnog een ander product erin moet spuiten om de roest werkelijk weg te houden

we hebben aan boord 5 liter emmers met van die roestomzettertroep, kosten 380 euro ex btw per emmer... en het werkt echt van geen kant.
veel beter als dat spul ga je het niet krijgen denk ik zo, zal morgen eens even kijken welk merk het is.

ik wil het iig niet in/op mn auto hebben... alles wat de hele dag bedekt is met een laagje vet bij ons aan boord roest daarintegen helemaal niet en we zitten 24/7 op het zoute water... dus als iets roestwerend/stoppend is dan is het wel een lekkere laag vet ergens op.
 
Rens 6-12-2010 19:55 Print reply

Posts: 6863
Ik bedoel geen roestomvormer, maar producten die in roest trekken. Dat fertan aleen werkt als je er daarna een beschermlaag overheen doet wist ik al(beetje verspilling)
 
achter de maan is alles beter
Leen 6-12-2010 21:09 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Ik bedoel geen roestomvormer, maar producten die in roest trekken. Dat fertan aleen werkt als je er daarna een beschermlaag overheen doet wist ik al(beetje verspilling)



ik heb ook wel eens een testje gezien van een huis tuin en keukenamateur, en die ondervond dat zelfs roomboter nog beter kwa roestpreventie was als bijvoorbeeld producten van caprotech RX.
 
Makrolon 6-12-2010 21:12 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



ik heb ook wel eens een testje gezien van een huis tuin en keukenamateur, en die ondervond dat zelfs roomboter nog beter kwa roestpreventie was als bijvoorbeeld producten van caprotech RX.

http://www.motorstop...i-corrosie/index.htm
 
KTM 525 EXC Supermoto
Leen 6-12-2010 21:14 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

http://www.motorstop...i-corrosie/index.htm



die bedoelde ik niet, maar ik ken hem wel ja.
 
Frysk 6-12-2010 21:17 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]



zonde om eerst een "roestomvormer" van een godsvermogen ergens in te spuiten als het toch niet helpt en je daarna alsnog een ander product erin moet spuiten om de roest werkelijk weg te houden

we hebben aan boord 5 liter emmers met van die roestomzettertroep, kosten 380 euro ex btw per emmer... en het werkt echt van geen kant.
veel beter als dat spul ga je het niet krijgen denk ik zo, zal morgen eens even kijken welk merk het is.

ik wil het iig niet in/op mn auto hebben... alles wat de hele dag bedekt is met een laagje vet bij ons aan boord roest daarintegen helemaal niet en we zitten 24/7 op het zoute water... dus als iets roestwerend/stoppend is dan is het wel een lekkere laag vet ergens op.


Duidelijk mee eens !

Bij ons op de zaak zit ook overal een dikke laag vet op.. de hele schaar zit onder het vet en zo goed als nergens roest te bekennen..

lang leve vet!


 
giggitybyte
Raoul 6-12-2010 21:46 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
lang leve vet!





 
Aprilia MX (H)
timoty-dt 6-12-2010 23:08 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
[...]


besloten om toch maar te repareren,

motor is eruit en verkauft en de rest is er ook afgeschroeft.

e30 staat nu bij de richter/schadehersteller om hem weer in vorm te trekken

afbeelding

enige wat relaxt is aan deze basis dat een 6cil meer aslast mag hebben dan een 4 pitter en deze oldtimer is EN dat dit de enigste versie is waar de accu al achterin staat, en schijven voor en achter heeft

scheeld weer werk


Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 6-12-2010 om 18:49 uur.




Mooi dan
ook een goed harde auto toch?
 
kut voetbal
Zoetahmeerdah [Marcel] 21-1-2011 20:43 Print reply

Posts: 5996
als je em met een opel vergelijkt is hij kneiterhard



word vervolgd
 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 20-5-2011 18:38 Print reply

Posts: 5996








uiteindelijk..



zeker dat DEZE dempers eronder komen, filmpje is met dezelfde motor

http://www.youtube.com/watch?v=RaN5tTG2eeA



Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 20-5-2011 om 18:41 uur.
 
ik haat mensen
Martijn II - Forum en Sales Moderator 20-5-2011 18:58 Print reply

Posts: 9841
beter maak je de uitlaat zo stil mogelijk
kom je daarna maar bij mij langs, fixen we er throttlebodies op en geeft dat ding een helse brul uit de inlaat.

uitlaatgeluid is voor homows.

 
Too cool for school!
Arjanus 20-5-2011 19:34 Print reply

Posts: 9073
niet bij mannelijke 8 cilinders martijn, dat is alleen bij 4 cilinders
 
lieber nurburgring als ehering
Cas1029 20-5-2011 20:52 Print reply

Posts: 242
hoeveel pony's zitten er in die v8?
 
als het niet gaat zoals het moet. dan moet het maar zoals het gaat
crossgek - Forum en Sales Moderator 20-5-2011 20:57 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
yeh, 260pk, leuk zat als boodschappenauto


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
falco 20-5-2011 22:14 Print reply

Posts: 3724
he marcel je krijgt nog de groeten van Dhr. Galijnse als je hem nog kent
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 21-5-2011 1:02 Print reply

Posts: 5996
cool, natuurlijk.

die vent is echt te relaxt, doe em maar de groeten

 
ik haat mensen
Zoetahmeerdah [Marcel] 7-8-2011 12:02 Print reply

Posts: 5996




looks like stock bitch!



1 mooie op maat gebalanceerde cardanas voor de e30, zonder ook maar 1 milimeter gebruikt te hebben van de bmw as.







Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 7-8-2011 om 12:10 uur.
 
ik haat mensen
Martijn II - Forum en Sales Moderator 7-8-2011 12:17 Print reply

Posts: 9841
gaat er weer netjes uitzien marcel

nette afwerking zoals het hoort.

 
Too cool for school!
Zoetahmeerdah [Marcel] 7-8-2011 13:18 Print reply

Posts: 5996
yeah thanks, ik vind dat altijd wel belangrijk. overal netjes hitteschilden en beugeltjes enzo.

ik vind altijd dat je moet het zo maken dat je er voor je gevoel 300.000km mee kan rijden,

als ik ergens achteraf over twijfel haal ik het weer los en modificeer het, of ik gier het in de vuilnisbak en maak ik het opnieuw.

zeker als je een daily driver opbouwd, alles moet gewoon comfortabel zijn, dus overal netjes rubbertjes en trillingsdempers tussen.


een goeie daily bouwen is moerlijker dan een "racer" waar rammeltjes piepjes en kraakjes niet uitmaken.





 
ik haat mensen
Martijn II - Forum en Sales Moderator 4-10-2011 19:05 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
yeah thanks, ik vind dat altijd wel belangrijk. overal netjes hitteschilden en beugeltjes enzo.

ik vind altijd dat je moet het zo maken dat je er voor je gevoel 300.000km mee kan rijden,

als ik ergens achteraf over twijfel haal ik het weer los en modificeer het, of ik gier het in de vuilnisbak en maak ik het opnieuw.

zeker als je een daily driver opbouwd, alles moet gewoon comfortabel zijn, dus overal netjes rubbertjes en trillingsdempers tussen.


een goeie daily bouwen is moerlijker dan een "racer" waar rammeltjes piepjes en kraakjes niet uitmaken.







zo is dat. Ik maak alles ook zodat het goed blijft, en als er wat mee is, het ergonomisch en economisch is om te vervangen... niet dat al je vervangingsdelen custom-made zijn waardoor je bij je volgende beurt 1000 euro aan arbeid of tijd kwijt bent.

goede instelling. vvti blok lag ook erg netjes. Het moet zo zijn alsof het zo vanuit de fabriek is gerold, maar dan beter.

 
Too cool for school!
Zoetahmeerdah [Marcel] 4-10-2011 19:06 Print reply

Posts: 5996


hell yeah

dus je weet het, binnenkort nog een gevaarte de weg op.

eerst nog "even" rdw keuren en spuiten
 
ik haat mensen
Derbi-Olaf 4-10-2011 20:53 Print reply

Posts: 14999
ding wordt supernetjes, net als je andere sleeper
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 4-12-2011 0:01 Print reply

Posts: 9841
feli met je bureaucratische modificatie btw.
dat maakt het nog het mooist.

 
Too cool for school!
Zoetahmeerdah [Marcel] 5-1-2012 14:40 Print reply

Posts: 5996
thenks martijn, zo is het maar net


 
ik haat mensen

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved