ja iets feller, ik mis wel het donkere geluid uit mijn oude pijp deze klinkt als een opgefokte derbi met lekke uitlaat. toeren zijn wel meer geworden, hoort hem nu echt tot het naadje gaan in de versnellingen.
moest me gister aleen even inhouden ivm de sneeuw maar het voelt wel goed aan.
binnenkort maar eens een 20km ritje doen als het beter weer is, kan ik een iets beter beeld geven.
voorals nog word de test weg korter en korter, van 3 versnelingen naar 2, en van 2 vol naar 1 en een beetje 2de versnelling. dus ja de toeren nemen steeds meer toe,
het is wel een uitlaat met alles of niets, voor lichtere set ups zou ik geen homoet doen, maja de karakteristiek van die pijpen ligt dan ook wel weer anders. powerband ligt vrij hoog .
nu vangt onder de 7000rpm je cilinderinhoud wel het verschil op, maar toch vanaf daar gaat de uitlaat pas rammen, en dan ook echt wel als een malle.
de uitlaat poort komt mooi uit op de passing van je uitlaat dat wel.
ik vind het wel een ok pijp, goede toeren rammer, maar lijkt mij niets op een standaard onbewerkte kit. ik denk dan dat je echt dipjes gaat vernemen.
maar gelukkig heb ik daar dan weer geen last van.
en het demper geluid vind ik helemaaal niks, van dat 2 takt gejank. eens kijken naar een dikke 125 demper in de toekomst. ja ik houd van lekker donker dit jankt me teveel.
maar das persoonlijk.
en de algehele passing liet te wensen over, de beugel voor aan je frame komt gewoon 1 cm verkeerd uit, kan er mischien ook aan liggen dat ik een mb8 frame heb? geen idee in iedergeval moest kunst en vliegwerkr toepassen om het mooi op zijn plek te krijgen.
|