Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - JB's MT50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 773 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery JB's MT50
Geplaatst door JB1 op 26-12-2009 13:58
Hits Deze gallery is 37540 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MT (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/grijs / 1981
Opgegeven max. vermogen 1337 pk / 983 kW
Opgegeven max. snelheid 15 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Al van tijdje terug [Toon slechts deze afbeelding]
Impressie [Toon slechts deze afbeelding]
Impressie [Toon slechts deze afbeelding]
Naar de eindstreep [Toon slechts deze afbeelding]
Naar de eindstreep [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >

Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-TS50-sciter 28-3-2010 23:49 Print reply

Posts: 458
Mooi onderhouden en hij glimt

Jammer van die wegband en dat voorkapje...

Leuke vering trouwens
 
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT!
JB1 28-3-2010 23:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
hpi werkt alleen met snelgas? dat snap ik niet.. ?

Mooie brommer. je hebt tenminste een soort van eigen stijl.. niemand die heeft zoiets..
zie ik daar trouwens mb poten met enorme lange mtx poten erin?


Dat HPI met snelgas werkt is gewoon een kutgrap :P
En nee, is gewoon ori MT poten met ophoogbussen (+10cm)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Is wel erg zwart maar wel consequent doorgevoord met chroom op de juiste plaatsen.
Toch wel dermate kek dat 'ie hot is

En 't Is een klassieker inmiddels


Dankjewel!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kroonenburg
not:
je voorkapje
je banden


Wordt nog aan gewerkt

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TS50-sciter
Mooi onderhouden en hij glimt

Jammer van die wegband en dat voorkapje...

Leuke vering trouwens


Hij glimt nu wat minder, gister 50km gereden aan 1 stuk, en dat wordt morgen even wat meer poetsen
Ik poets hem eigenlijk elke week wel een keer
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Saknet 31-3-2010 18:44 Print reply

Posts: 10355
notje

redenen

imi achterveren
onderlangse uitlaat
brakke achterbrug
geen aspbd
ophoogbussen

wel leuk beginnetje om ori-look te maken met geel zadel en stickers

kheb nog wel een aspbd + hm166 uitlaat liggen inbox
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
JB1 16-4-2010 13:54 Print reply

Posts: 14881
@ Saknet.

Ik ga 'm niet geel ori maken, Ik heb 'm eigenlijk beetje custom gemaakt zo, vond ik wel vet.
Smaken verschillen

Achterbrug valt nog mee qua brakheid, de kettingspanlipjes zijn idd aan de slappe kant, maar daar is al wat op gevonden.

Er komt weer een bovenlangse pijp op, omdat de polini kapot is gelopen.

En tsja, die ophoogbussen komen mooi uit
Want je bent dan niet zo'n scootertard met de broek op half 6 als je erop wil klimmen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ikkejw 22-4-2010 23:02 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Achterbrug valt nog mee qua brakheid, de kettingspanlipjes zijn idd aan de slappe kant, maar daar is al wat op gevonden.



dat zou ik maar niet te snel zeggen ik heb nog nooit een gebruikte imitatie achterbrug gezien die nog recht was en waar geen delen afgebroken waren


verder een toffe MT, vet beter ook dat je er weer een bovenlangse pijp op zet. dan lijkt het allemaal wat meer 1 geheel, anders heb je zo'n kale ruimte voor je cilinder.

alleen dat koplampkapje kan ècht niet
 
Preserve nature - Always wear a helmet
WestlandMB 1-5-2010 19:36 Print reply

Posts: 1338
hoeveel inch zijn die spaakvelgen voor en achter?
 
Marcooow 1-5-2010 19:38 Print reply

Posts: 5713
wanneer komer er foto`s van je 110cc?
 
faster than a bullet!
JB1 20-5-2010 13:13 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
wanneer komer er foto`s van je 110cc?


Die zijn er, Hij is helaas binnen 500m vastgelopen door een onbekend stuk metaal.
Vanavond ff blok reviseren en dan moet hij morgen/overmorgen weer draaien
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JB1 7-6-2010 22:16 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
hoeveel inch zijn die spaakvelgen voor en achter?


Ik heb 17 inch achter en 19 inch voor
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
dittie46 7-6-2010 22:20 Print reply

Posts: 372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Die zijn er, Hij is helaas binnen 500m vastgelopen door een onbekend stuk metaal.
Vanavond ff blok reviseren en dan moet hij morgen/overmorgen weer draaien









mooi ding loopt ie al weer ??
 
frinkandellebroodje gangster worden ? even inbox
JB1 7-6-2010 22:27 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx46
[...]









mooi ding loopt ie al weer ??


Jazekers.
Ding draait donders mooi.
Ik kan in de 5e versnelling gewoon bij 30km/h het gas opengooien en hij trekt zo door.

Moet alleen de platen even verversen, die hebben hun beste tijd eigenlijk wel gehad.
En het zou een 6-bak zijn, maar ik kan maar tot de 5e schakelen.
Dus dat moet ik ook nog even nakijken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
dittie46 7-6-2010 22:33 Print reply

Posts: 372
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Jazekers.
Ding draait donders mooi.
Ik kan in de 5e versnelling gewoon bij 30km/h het gas opengooien en hij trekt zo door.

Moet alleen de platen even verversen, die hebben hun beste tijd eigenlijk wel gehad.
En het zou een 6-bak zijn, maar ik kan maar tot de 5e schakelen.
Dus dat moet ik ook nog even nakijken.



oke moet je idd even nakijken misschien ben je wel belazerd
 
frinkandellebroodje gangster worden ? even inbox
JB1 7-6-2010 23:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx46
[...]



oke moet je idd even nakijken misschien ben je wel belazerd


Ja, inderdaad. Dan wil ik minstens 50 euro terug.
Dan regel ik via via wel een 6-bak. Ik denk dat ik de cilinder over een week of 3/4 wel laat bewerken.
Ik vind 'm een beetje te tam voor 110cc
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paul de Salmiakbal 7-6-2010 23:16 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ja, inderdaad. Dan wil ik minstens 50 euro terug.
Dan regel ik via via wel een 6-bak. Ik denk dat ik de cilinder over een week of 3/4 wel laat bewerken.
Ik vind 'm een beetje te tam voor 110cc

Tis maar 93cc he
 
JB1 7-6-2010 23:19 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]

Tis maar 93cc he


Dit is een AC blok
113 ekte ekte dacht ik.
Ik zal het binnenkort wel even narekenen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paul de Salmiakbal 7-6-2010 23:22 Print reply

Posts: 5285
Ik dacht juist dat AC minder cc's had dan vermeld bij de 110?
Naja schijt ik weet daar toch niks vanaf
Met de slag en boring is het redelijk makkelijk te berekenen ja
 
JB1 7-6-2010 23:26 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Ik dacht juist dat AC minder cc's had dan vermeld bij de 110?
Naja schijt ik weet daar toch niks vanaf
Met de slag en boring is het redelijk makkelijk te berekenen ja


Pi × 27 × 27 × 50.8 / 1000 = 116 echte CC's

Edit: En een 125cc Athena enzo hebben dus 129 echte CC's

Wel wat meer dan die LC blokkies dus

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 7-6-2010 om 23:32 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Custers 12-7-2010 17:29 Print reply

Posts: 4747
setup is leuk, maar dat ding ziet er echt niet uit. Neutraal
 
Ride like the wind.
bro123 12-7-2010 17:31 Print reply

Posts: 901
sexy hot
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
Maup 12-7-2010 17:31 Print reply

Posts: 4353
wow, zijn die peekaatjes niet een beetje optimistisch geschat?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
JB1 13-7-2010 17:30 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
wow, zijn die peekaatjes niet een beetje optimistisch geschat?


Nah, dit zijn de PK's op de balansas.
Heb ook MHR tandwielen hea

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Custers
setup is leuk, maar dat ding ziet er echt niet uit. Neutraal


Tsja, dat is Jouwe mening. Ik zal morgen/vanavond wel even foto's posten van de huidige staat (Uitlaat e.d. zijn veranderd, en dat staat een stuk vetter)

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 13-7-2010 om 17:33 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ikkejw 25-7-2010 18:07 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Pi × 27 × 27 × 50.8 / 1000 = 116 echte CC's

Edit: En een 125cc Athena enzo hebben dus 129 echte CC's

Wel wat meer dan die LC blokkies dus

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 7-6-2010 om 23:32 uur.



MT8 slag is 49.5mm, FYI
 
Preserve nature - Always wear a helmet
JB1 25-7-2010 18:16 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]



MT8 slag is 49.5mm, FYI


Oh, dan is het "maar" 113cc :P
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Marcooow 27-8-2010 22:59 Print reply

Posts: 5713
geen fotos van hoe het er nu mee staat?

nu beter royal club
 
faster than a bullet!
JB1 28-8-2010 0:17 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
geen fotos van hoe het er nu mee staat?

nu beter royal club


Nee, op het moment niet.
Moet ik weer poetsen enzo

Morgenavond (Zaterdag), of Zondag gaat ie uit elkaar en dan ga ik beginnen met m'n derbi voorvork/velgen etc.

Misschien kom ik nog een keer een leuke 28mm tegen, of een 6-bakje enzo
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved