falco |
22-6-2010 19:00 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tapvat
Zit diegene met die Subaru toevallig ook op apriliaforum?
uhu, das Antoon
|
|
|
|
70malossi |
22-6-2010 19:10 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
schroefset is als daily ook wel goed... voor dagelijks gebruik schroef je m hoog ( 15mm verlaging ofzo, dat is voor dagelijks nog wel te doen ) zodra je echt gaat gummen enzo schroef je m wat lager
Tis niet alleen de hoogte he.de meeste schroefsets zijn behoorlijk hard.Wat je comford nou niet bepaald ten goede komt.Ook krijg je veel meer geluid in t interieur.
Verder moet je bij veel sets 1 of 2 bouten aan de onderkant losmaken om de veer fatsoenlijk te kunnen verstellen,waardoor je uitlijning weg is.
Dat je een auto lager zet,wil niet zeggen dat de wegligging beter wordt!
Bij de meeste sets kun je hardheid aanpassen met binnenveren,en de demping via een draaiknop.
Schroefset naar beneden zetten doe je voor meetings en fotoshoots.Voor circuitdagje ofzo pas je de demping aan.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Joel_koningslust |
22-6-2010 19:27 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
[...]
Tis niet alleen de hoogte he.de meeste schroefsets zijn behoorlijk hard.Wat je comford nou niet bepaald ten goede komt.Ook krijg je veel meer geluid in t interieur.
Verder moet je bij veel sets 1 of 2 bouten aan de onderkant losmaken om de veer fatsoenlijk te kunnen verstellen,waardoor je uitlijning weg is.
Dat je een auto lager zet,wil niet zeggen dat de wegligging beter wordt!
Bij de meeste sets kun je hardheid aanpassen met binnenveren,en de demping via een draaiknop.
Schroefset naar beneden zetten doe je voor meetings en fotoshoots.Voor circuitdagje ofzo pas je de demping aan.
je zult inderdaad wel een stuk stuggere demping krijgen, verstelbare dempers zijn overigens wel een optie. maar die zijn wel duuuuuuuur
op tegenhangen helpt verlagen toch ook een hoop ofniet? ik vond in ieder geval dat mijn golf 2 verlaagd een stuk minder hong dan met de originele veren. dit omdat de veren veel dikker waren??
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
limburger |
22-6-2010 19:48 |
Posts: 686 |
Heb je mis een filmpje wil dat ding wel eens horen/zienn rijden
|
|
Beater un gaat inne handj den un handj in dien gaat! |
|
Blukaap2 |
22-6-2010 20:01 |
Posts: 9956 |
Verlagen is kut bij een macpherson ophanging, in 9 vd 10 gevallen verneuk je de hele geometrie van de ophanging doordat je m te laag zet.
Krijg je positief camber als ie inveert, joepie, dat wil je....
Enige reden dat het vaak beter aanvoelt is door die stuggere veren ipv de vertiefde originele.
Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 22-6-2010 om 20:04 uur.
|
|
Stoere brommers |
|
70malossi |
22-6-2010 20:07 |
Posts: 4176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
je zult inderdaad wel een stuk stuggere demping krijgen, verstelbare dempers zijn overigens wel een optie. maar die zijn wel duuuuuuuur
op tegenhangen helpt verlagen toch ook een hoop ofniet? ik vond in ieder geval dat mijn golf 2 verlaagd een stuk minder hong dan met de originele veren. dit omdat de veren veel dikker waren??
ja dikkere veren.
Hou er rekening mee dat de originele vering ook al een aantal jaartjes meegaat en al heel wat gaten in de weg heeft gezien.
Dus met nieuwe originele vering merk je al een wereld van verschil.
Als je dan ook nog "lagere" veren gaat monteren (die dus ook sterker/stugger zijn) zal ie minder gaan "hangen" ja.
T echte overhelpen,verbeter je met een dikkere swaybar.Wat wel weer ten kosten gaat van je over/onder stuur.
|
|
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong |
|
Sherwin |
19-7-2010 12:31 |
Posts: 561 |
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
29-7-2010 21:40 |
Posts: 13700 |
Kan het dat ik je zojuist zag rijden richting het Noorden op de A2 ter hoogte van Weert/Nederweert ?
|
|
|
|
Spookrijder100 |
30-7-2010 12:20 |
Posts: 2227 |
he falco, ik bied mijn xt voor die waggel van je!
|
|
|
|
stephan777 |
30-7-2010 22:35 |
Posts: 7259 |
wrom staat tie te koop?
|
|
|
|
topmen101 |
30-7-2010 22:43 |
Posts: 461 |
te koop?
wat moet hij kosten? ik wil namelijk binnen nu en 2 maanden een auto kopen :p en ben op zoek naar een leuke auto.
edit:
inbox maar even of mail naar
topmen101@live.nl
Dit bericht is gewijzigd door topmen101 op 30-7-2010 om 22:44 uur.
|
|
in a dictatorship, people suffer without complaining. In a democracy, people complain without suffering! |
|
falco |
31-7-2010 17:24 |
Posts: 3724 |
bandje zegt boem (dat stuk puin daar ergens linksboven is z'n bumperlijst)
resultaat
heb mn auto vandaag ook nog even uitgelijnd, heb wel foto's op mn mobiel maar ik heb geen zin om ze op de computer te zetten..
@ Stephan; ik wil gaan kijken voor een r32 gtr.
Dit bericht is gewijzigd door falco op 31-7-2010 om 17:27 uur.
|
|
|
|
Pixl |
31-7-2010 17:25 |
Posts: 3125 |
Heb jij een flinke klap op je kop gehad, daje niet meer helder denkt ofzo? Zonde van zo'n bak geak, ik had 'm niet weggedaan, zeker zo snel niet.
|
|
So fuckin' what!? |
|
falco |
31-7-2010 17:29 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
Heb jij een flinke klap op je kop gehad, daje niet meer helder denkt ofzo? Zonde van zo'n bak geak, ik had 'm niet weggedaan, zeker zo snel niet.
Nouja, ik kam hem ook nog wel een jaar houden, maar als die klok eenmaal voorbij de 140k is verkoopt het niet zo goed meer, dan heb ik eerder iets van; dan verkoop ik hem nu maar, en dan kijk ik wel voor een 32 gtr met minder km's waar ik wat langer van kan genieten zonder dat de waarde ervan zo snel zakt door de km stand.
Aan de ene kant vind ik het ook jammer, want het is een super auto, maar een r32 gtr zal dat wel weer goed maken, ofso
Dit bericht is gewijzigd door falco op 31-7-2010 om 17:32 uur.
|
|
|
|
Pixl |
31-7-2010 17:34 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
Nouja, ik kam hem ook nog wel een jaar houden, maar als die klok eenmaal voorbij de 140k is verkoopt het niet zo goed meer, dan heb ik eerder iets van; dan verkoop ik hem nu maar, en dan kijk ik wel voor een 32 gtr met minder km's waar ik wat langer van kan genieten zonder dat de waarde ervan zo snel zakt door de km stand.
Aan de ene kant vind ik het ook jammer, want het is een super auto, maar een r32 gtr zal dat wel weer goed maken, ofso
Dit bericht is gewijzigd door falco op 31-7-2010 om 17:32 uur.
Dat wist je ook wel voordat je hem kocht toch? Ik zou er gewoon van blijven genieten, 't plezier dat je van bak hebt zie je toch niet terug in het geld lijkt me.
|
|
So fuckin' what!? |
|
falco |
31-7-2010 17:46 |
Posts: 3724 |
nee daarom komt er een r32 gtr voor in de plaats, als ie verkocht wordt
|
|
|
|
Pixl |
31-7-2010 17:48 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
nee daarom komt er een r32 gtr voor in de plaats, als ie verkocht wordt
|
|
So fuckin' what!? |
|
Royal Club |
31-7-2010 18:20 |
Posts: 60390 |
mijn oprit is uitermate geschikt voor geile spullen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
31-7-2010 18:23 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
Nouja, ik kam hem ook nog wel een jaar houden, maar als die klok eenmaal voorbij de 140k is verkoopt het niet zo goed meer, dan heb ik eerder iets van; dan verkoop ik hem nu maar, en dan kijk ik wel voor een 32 gtr met minder km's waar ik wat langer van kan genieten zonder dat de waarde ervan zo snel zakt door de km stand.
Aan de ene kant vind ik het ook jammer, want het is een super auto, maar een r32 gtr zal dat wel weer goed maken, ofso
Dit bericht is gewijzigd door falco op 31-7-2010 om 17:32 uur.
ik vind dit een rare gedachtengang.
Ik heb nog nooit bij mijn voertuigen erover nagedacht wat het met de verkoop zou doen als ik er iets aan ging veranderen (dat is ook wel te zien denk ik ) laat staan dat ik me zorgen ga maken over de waarde bij elke kilometer die ik erbij zet.
Maar goed, je moet doen wat jij denkt dat het beste is.
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Rens |
31-7-2010 18:27 |
Posts: 6863 |
Je kan ook je tellerkabel los halen als het zo een probleem is meer dan 140k te hebben.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
falco |
31-7-2010 18:51 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
ik vind dit een rare gedachtengang.
Ik heb nog nooit bij mijn voertuigen erover nagedacht wat het met de verkoop zou doen als ik er iets aan ging veranderen (dat is ook wel te zien denk ik ) laat staan dat ik me zorgen ga maken over de waarde bij elke kilometer die ik erbij zet.
Maar goed, je moet doen wat jij denkt dat het beste is.
het vermogen gaat ook sneller vervelen dan je denkt, denk dat jij daar niet zo veel last van zal hebben, maar dat speelt ook mee.
het potentieel vermogen ligt ook veel hoger bij een r32 gtr,
|
|
|
|
Spookrijder100 |
31-7-2010 19:20 |
Posts: 2227 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Je kan ook je tellerkabel los halen als het zo een probleem is meer dan 140k te hebben.
of andere tellerunit fixen
|
|
|
|
Spookrijder100 |
1-8-2010 12:07 |
Posts: 2227 |
mooie e-type bij de buren van keiji hoor
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
1-8-2010 12:13 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
het vermogen gaat ook sneller vervelen dan je denkt, denk dat jij daar niet zo veel last van zal hebben, maar dat speelt ook mee.
het potentieel vermogen ligt ook veel hoger bij een r32 gtr,
Waarom zou ik daar niet zoveel last van hebben?
Als bij jou vermogen snel gaat vervelen wanneer is het dan wel goed?
Dan gaat het vermogen van die gtr ook weer vervelen en wat doe je dan?
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Blukaap2 |
1-8-2010 12:17 |
Posts: 9956 |
Als 230pk verveelt na zo'n korte tijd heb je dr nog niet echt mee gereden.
|
|
Stoere brommers |
|