Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-5-2010 14:17 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
Die eibach enzo ken je daar alleen de veren van plaatsen zonder andere schokdempers? Achter heb ik namelijk al koni's.
Voor btr rijd gedrag wil ik het ook juist doen want met 160 ofzo zwabbert hij wat:S dan staat i nat ook vrij hoog voor mja.
http://www.verlaging...contents/nl/d86.html
en dan BJ vanaf 82 tot 90 voor 318i 30/40 mm voor en achter 30
zat aan die eibach veren te denken kunnen die zo op de voorste orgi veerpoten?? achter steek je ze gewoon tussen de draagarmen enzo nat..
Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 28-5-2010 om 13:54 uur.
zonder wisselen van dempers max 35mm verlagen
verder passen ze gewoon op de originele poten ja
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 14:19 |
Posts: 3244 |
dus die 40 30 is geen aanrader?
|
|
|
|
Leen |
28-5-2010 14:29 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
zonder wisselen van dempers max 35mm verlagen
verder passen ze gewoon op de originele poten ja
40 bedoel je.
|
|
|
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
28-5-2010 15:30 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
dus die 40 30 is geen aanrader?
volgens de expert hierboven kan t, dus dan meteen 40-40 doen
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 15:35 |
Posts: 3244 |
dan doe k 40 30..:P achter staat hij al veel lager dan voor namelijk dan komt het beetje gelijk op mis..
|
|
|
|
Leen |
28-5-2010 15:36 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
dan doe k 40 30..:P achter staat hij al veel lager dan voor namelijk dan komt het beetje gelijk op mis..
ja dat komt omdat ie achter doorgezakt is.
dus met nieuwe veren is dat ook verleden tijd.
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 15:39 |
Posts: 3244 |
hoezo doorgezakt? verslete schokkers bedoel je?
|
|
|
|
Leen |
28-5-2010 15:40 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
hoezo doorgezakt? verslete schokkers bedoel je?
nee, je veren worden op een gegeven moment gewoon slap, die zakken door.
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 15:42 |
Posts: 3244 |
ow ja okeej.. zal best kunnen die vere zien er wel oud uit idd.
|
|
|
|
Rens |
28-5-2010 15:48 |
Posts: 6863 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]
onzin, als je hem rondom 40 of 50mm verlaagd met eibach veren heb je geen moeite met drempels, ziet er alleen beter uit en rijdt beter
Het ging over 60mm verlaging
Dan ben je het blijkbaar met me eens.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Leen |
28-5-2010 15:54 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]
Het ging over 60mm verlaging
Dan ben je het blijkbaar met me eens.
mn ascona was -80, ook geen problemen met drempels
je moet er alleen niet met 80 overheen rijden.
En dat je wagen een stuiterbak word na verlaging betekend gewoon dat je slechte schokdempers hebt.
als je de fucking shit wilt wat betreft onderstel voor een dagelijkse e30 moet je gewoon ff intrax -40 veertjes rondom scoren, en rondom bilstein b8en.
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 16:13 |
Posts: 3244 |
met de bilstein B6 is het dna ook goed die ken ik wel vinder B8 niet
|
|
|
|
Rens |
28-5-2010 16:13 |
Posts: 6863 |
Met die ascona was het rijden over metalen rijd platen van de bouw gelukkig ook geen probleem toch? ..... ik kan me zoiets herinneren
|
|
achter de maan is alles beter |
|
Leen |
28-5-2010 16:14 |
Posts: 26877 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
met de bilstein B6 is het dna ook goed die ken ik wel vinder B8 niet
b6 is een langere variant van de b8.
b8 kan je ook gebruiken bij -40 en vind ik een stuk toffer.
mocht je daarna nog besluiten om -60 te willen gaan oid heb je weer niks aan b6en, b8 wel.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Met die ascona was het rijden over metalen rijd platen van de bouw gelukkig ook geen probleem toch? ..... ik kan me zoiets herinneren
alleen 1x met mn chassisbalken blijven hangen op een drempel in rosmalen.
toen moest ik uitstappen en mn auto over de drempel heenduwen :P
|
|
|
|
steef ts70xk |
28-5-2010 16:18 |
Posts: 3244 |
nee ik ga voor -40 en dan ken b6 wel?? of komt hij dan weer wat hoger omdat die langer zijn ofzo?
|
|
|
|
Rens |
28-5-2010 16:18 |
Posts: 6863 |
Als je gaat verlagen is het belangrijk om te weten waar je gaat rijden.
Rijd je veel drempels en landweggetjes met hobbels of rijd je vaak met maximale belading, dan zou ik niet te ver gaan.
Rijd je vooral snelweg en vers geasfalteerde wegen is ver verlagen prima
|
|
achter de maan is alles beter |
|
steef ts70xk |
28-5-2010 16:20 |
Posts: 3244 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Als je gaat verlagen is het belangrijk om te weten waar je gaat rijden.
Rijd je veel drempels en landweggetjes met hobbels of rijd je vaak met maximale belading, dan zou ik niet te ver gaan.
Rijd je vooral snelweg en vers geasfalteerde wegen is ver verlagen prima
echt heel veel drempels kom ik niet tegen word meer provinciale wegen, snelwegen enzo
|
|
|
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
29-5-2010 19:44 |
Posts: 10560 |
heb al eerder gezegd.
60mm kan prima. helemaal bij een m10 zonder dikke bumpers heb je absoluut geen last.
ik heb een m42 waar de carterpan een paar cm lager zit en en IS lip en heb ook ongeveer 60mm verlaagd.
en ik hoef nooit om te rijden omdat ik ergens niet overheen kom oid. moet alleen bij bolle weggetjes niet over het midden rijden , of door rare kuilen enzo gaan.
en stoepranden kun je niet meer over.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-5-2010 om 19:46 uur.
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
Blukaap2 |
29-5-2010 19:46 |
Posts: 9953 |
Maar zeg er dan ook bij dat je je carterpan kapot rijdt voordat je olie moet wisselen
|
|
Stoere brommers |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
30-5-2010 0:50 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Maar zeg er dan ook bij dat je je carterpan kapot rijdt voordat je olie moet wisselen
nee , als ik geluk heb moet ik hem precies vervangen bij de oliewissel.
op normale wegen/drempels gaat het eigenlijk precies goed zelfs met mijn m42.
dus met m10/m20 of een ander blok waar de pan normaal zit heb je met 60mm verlaging op e30 geen enkel probleem
mijn lekrijden komt dus van vooral rare kuilen en midden over bolle weggetjes rijden ed. en van deze krengen:
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
steef ts70xk |
4-6-2010 23:24 |
Posts: 3244 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: crossgek
heb al eerder gezegd.
60mm kan prima. helemaal bij een m10 zonder dikke bumpers heb je absoluut geen last.
ik heb een m42 waar de carterpan een paar cm lager zit en en IS lip en heb ook ongeveer 60mm verlaagd.
en ik hoef nooit om te rijden omdat ik ergens niet overheen kom oid. moet alleen bij bolle weggetjes niet over het midden rijden , of door rare kuilen enzo gaan.
en stoepranden kun je niet meer over.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-5-2010 om 19:46 uur.
60 vin ik personlijk te.. ik ga denk toch voor 40 / 30 en ws bilstein b6 schoks.
|
|
|
|