Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW E30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW E30
Geplaatst door steef ts70xk op 6-12-2009 23:01
Hits Deze gallery is 9187 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1985
Opgegeven max. vermogen 114 pk / 84 kW
Opgegeven max. snelheid 192 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
clean [Toon slechts deze afbeelding]
gecleanerd [Toon slechts deze afbeelding]
met spoiler [Toon slechts deze afbeelding]
nu met spoiler [Toon slechts deze afbeelding]
blokje... [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-5-2010 14:17 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
Die eibach enzo ken je daar alleen de veren van plaatsen zonder andere schokdempers? Achter heb ik namelijk al koni's.
Voor btr rijd gedrag wil ik het ook juist doen want met 160 ofzo zwabbert hij wat:S dan staat i nat ook vrij hoog voor mja.

http://www.verlaging...contents/nl/d86.html
en dan BJ vanaf 82 tot 90 voor 318i 30/40 mm voor en achter 30

zat aan die eibach veren te denken kunnen die zo op de voorste orgi veerpoten?? achter steek je ze gewoon tussen de draagarmen enzo nat..

Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 28-5-2010 om 13:54 uur.


zonder wisselen van dempers max 35mm verlagen

verder passen ze gewoon op de originele poten ja

 
steef ts70xk 28-5-2010 14:19 Print reply

Posts: 3244
dus die 40 30 is geen aanrader?

 
Leen 28-5-2010 14:29 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


zonder wisselen van dempers max 35mm verlagen

verder passen ze gewoon op de originele poten ja




40 bedoel je.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-5-2010 15:30 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
dus die 40 30 is geen aanrader?




volgens de expert hierboven kan t, dus dan meteen 40-40 doen
 
steef ts70xk 28-5-2010 15:35 Print reply

Posts: 3244
dan doe k 40 30..:P achter staat hij al veel lager dan voor namelijk dan komt het beetje gelijk op mis..
 
Leen 28-5-2010 15:36 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
dan doe k 40 30..:P achter staat hij al veel lager dan voor namelijk dan komt het beetje gelijk op mis..



ja dat komt omdat ie achter doorgezakt is.
dus met nieuwe veren is dat ook verleden tijd.
 
steef ts70xk 28-5-2010 15:39 Print reply

Posts: 3244
hoezo doorgezakt? verslete schokkers bedoel je?
 
Leen 28-5-2010 15:40 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
hoezo doorgezakt? verslete schokkers bedoel je?



nee, je veren worden op een gegeven moment gewoon slap, die zakken door.
 
steef ts70xk 28-5-2010 15:42 Print reply

Posts: 3244
ow ja okeej.. zal best kunnen die vere zien er wel oud uit idd.
 
Rens 28-5-2010 15:48 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]


onzin, als je hem rondom 40 of 50mm verlaagd met eibach veren heb je geen moeite met drempels, ziet er alleen beter uit en rijdt beter




Het ging over 60mm verlaging

Dan ben je het blijkbaar met me eens.
 
achter de maan is alles beter
Leen 28-5-2010 15:54 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
[...]



Het ging over 60mm verlaging

Dan ben je het blijkbaar met me eens.



mn ascona was -80, ook geen problemen met drempels
je moet er alleen niet met 80 overheen rijden.

En dat je wagen een stuiterbak word na verlaging betekend gewoon dat je slechte schokdempers hebt.

als je de fucking shit wilt wat betreft onderstel voor een dagelijkse e30 moet je gewoon ff intrax -40 veertjes rondom scoren, en rondom bilstein b8en.


 
steef ts70xk 28-5-2010 16:13 Print reply

Posts: 3244
met de bilstein B6 is het dna ook goed die ken ik wel vinder B8 niet
 
Rens 28-5-2010 16:13 Print reply

Posts: 6863
Met die ascona was het rijden over metalen rijd platen van de bouw gelukkig ook geen probleem toch? ..... ik kan me zoiets herinneren
 
achter de maan is alles beter
Leen 28-5-2010 16:14 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
met de bilstein B6 is het dna ook goed die ken ik wel vinder B8 niet



b6 is een langere variant van de b8.
b8 kan je ook gebruiken bij -40 en vind ik een stuk toffer.
mocht je daarna nog besluiten om -60 te willen gaan oid heb je weer niks aan b6en, b8 wel.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Met die ascona was het rijden over metalen rijd platen van de bouw gelukkig ook geen probleem toch? ..... ik kan me zoiets herinneren



alleen 1x met mn chassisbalken blijven hangen op een drempel in rosmalen.
toen moest ik uitstappen en mn auto over de drempel heenduwen :P
 
steef ts70xk 28-5-2010 16:18 Print reply

Posts: 3244
nee ik ga voor -40 en dan ken b6 wel?? of komt hij dan weer wat hoger omdat die langer zijn ofzo?
 
Rens 28-5-2010 16:18 Print reply

Posts: 6863
Als je gaat verlagen is het belangrijk om te weten waar je gaat rijden.

Rijd je veel drempels en landweggetjes met hobbels of rijd je vaak met maximale belading, dan zou ik niet te ver gaan.

Rijd je vooral snelweg en vers geasfalteerde wegen is ver verlagen prima
 
achter de maan is alles beter
steef ts70xk 28-5-2010 16:20 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Als je gaat verlagen is het belangrijk om te weten waar je gaat rijden.

Rijd je veel drempels en landweggetjes met hobbels of rijd je vaak met maximale belading, dan zou ik niet te ver gaan.

Rijd je vooral snelweg en vers geasfalteerde wegen is ver verlagen prima

echt heel veel drempels kom ik niet tegen word meer provinciale wegen, snelwegen enzo
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 29-5-2010 19:44 Print reply

Posts: 10560
heb al eerder gezegd.
60mm kan prima. helemaal bij een m10 zonder dikke bumpers heb je absoluut geen last.

ik heb een m42 waar de carterpan een paar cm lager zit en en IS lip en heb ook ongeveer 60mm verlaagd.

en ik hoef nooit om te rijden omdat ik ergens niet overheen kom oid. moet alleen bij bolle weggetjes niet over het midden rijden , of door rare kuilen enzo gaan.

en stoepranden kun je niet meer over.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-5-2010 om 19:46 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Blukaap2 29-5-2010 19:46 Print reply

Posts: 9953
Maar zeg er dan ook bij dat je je carterpan kapot rijdt voordat je olie moet wisselen
 
Stoere brommers
crossgek - Forum en Sales Moderator 30-5-2010 0:50 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Maar zeg er dan ook bij dat je je carterpan kapot rijdt voordat je olie moet wisselen


nee , als ik geluk heb moet ik hem precies vervangen bij de oliewissel.

op normale wegen/drempels gaat het eigenlijk precies goed zelfs met mijn m42.

dus met m10/m20 of een ander blok waar de pan normaal zit heb je met 60mm verlaging op e30 geen enkel probleem

mijn lekrijden komt dus van vooral rare kuilen en midden over bolle weggetjes rijden ed. en van deze krengen:
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
steef ts70xk 4-6-2010 23:24 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
heb al eerder gezegd.
60mm kan prima. helemaal bij een m10 zonder dikke bumpers heb je absoluut geen last.

ik heb een m42 waar de carterpan een paar cm lager zit en en IS lip en heb ook ongeveer 60mm verlaagd.

en ik hoef nooit om te rijden omdat ik ergens niet overheen kom oid. moet alleen bij bolle weggetjes niet over het midden rijden , of door rare kuilen enzo gaan.

en stoepranden kun je niet meer over.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-5-2010 om 19:46 uur.

60 vin ik personlijk te.. ik ga denk toch voor 40 / 30 en ws bilstein b6 schoks.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved