Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - BMW E30

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 635 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery BMW E30
Geplaatst door steef ts70xk op 6-12-2009 23:01
Hits Deze gallery is 9190 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Auto [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type BMW 3-serie (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood / 1985
Opgegeven max. vermogen 114 pk / 84 kW
Opgegeven max. snelheid 192 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
mooi:D [Toon slechts deze afbeelding]
zelfde verhaal [Toon slechts deze afbeelding]
. [Toon slechts deze afbeelding]
jaja [Toon slechts deze afbeelding]
mooie foto [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

steef ts70xk 7-4-2010 22:36 Print reply

Posts: 3244
nee idd hoef geen sjonie uitlaat dn:P wil dan sebring ofzo mooie dempers ken meteen me middedemper eronder die ligt nog in de schuur wachtend op achterpot.
 
Malaguti RST 11-4-2010 16:53 Print reply

Posts: 1668
verlagen steef staat nou wel heel hoog.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
bobboiten 11-4-2010 17:18 Print reply

Posts: 2771
Hij staat inderdaad te hoog op zijn pootjes.

en ligt het aan mij of verschilt de voorkant van de auto iets met de achterkant qua kleur? Voor lijkt hij iets donkerder
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
der Chef 11-4-2010 17:23 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
[...]

klopt idd... deuren zijn donkerder wel jmmr mja..


 
J.wally 11-4-2010 17:48 Print reply

Posts: 2301
als je hem gaat verlagen kun je beter gelijk ook een caterpan kopen dan heb je hem al vast liggen.
 
steef ts70xk 11-4-2010 22:12 Print reply

Posts: 3244
ik zelf vin de hoogte wel meevalle. nu ook geen gezeur met drempels..

 
Bonomel 11-4-2010 22:13 Print reply

Posts: 1363
ja met die van mij zijn drempels echt een nachtmerrie geworden
 
BMW
steef ts70xk 11-4-2010 22:16 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bonomel
ja met die van mij zijn drempels echt een nachtmerrie geworden

haha zo erg??:P
 
steef ts70xk 11-4-2010 22:38 Print reply

Posts: 3244
zit te denke om een veerpootbrug te monteren maar merk je dat nouw heel erg of..? en zijn er nog dinge om hem net wat meer pit te geven??
 
-Bassie- 11-4-2010 22:44 Print reply

Posts: 6617
verlagen scheelt meer dan zo`n veerpoot brug.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
Spookrijder100 11-4-2010 23:19 Print reply

Posts: 2227
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bonomel
ja met die van mij zijn drempels echt een nachtmerrie geworden

moet je eibach veren proberen, ik ros mijne (verlaagde) e30 over alle drempels hier en raak NOOIT de bodem

het nadeel is als je over een hobbelige weg rijd, het net voelt alsof je in een vibrator zit

Dit bericht is gewijzigd door Spookrijder100 op 11-4-2010 om 23:20 uur.
 
70malossi 12-4-2010 10:06 Print reply
Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Spookrijder100
[...]

moet je eibach veren proberen, ik ros mijne (verlaagde) e30 over alle drempels hier en raak NOOIT de bodem

het nadeel is als je over een hobbelige weg rijd, het net voelt alsof je in een vibrator zit

Dit bericht is gewijzigd door Spookrijder100 op 11-4-2010 om 23:20 uur.


Ken je dat gevoel dan,van in/op een vibrator zitten?

voor e30 is bilstein/eibach the way to go

dat met die carterpannen valt ook wel mee als je t met beleid doet.
heb met de smutzkanone nog geen carterpan aan gort gereden.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-4-2010 10:28 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
zit te denke om een veerpootbrug te monteren maar merk je dat nouw heel erg of..? en zijn er nog dinge om hem net wat meer pit te geven??


eerst bilstein en eibach eronder, dan een m50 erin en dan een wiechers veerpootbrug

 
steef ts70xk 12-4-2010 15:44 Print reply

Posts: 3244
leuk dat verlage enzo maar wat kost dat dn allemaal.. en krijg je geen gezeur met de achter bande die dan aan de binnekant wegvrete?? vooor is geloof ik nog wel te stelle.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-4-2010 16:43 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
leuk dat verlage enzo maar wat kost dat dn allemaal.. en krijg je geen gezeur met de achter bande die dan aan de binnekant wegvrete?? vooor is geloof ik nog wel te stelle.



voor vreet het sneller, maar met een goede verlaging van 60-40 ofzo gaat t allemaal


kost tussen 200 en 1500 euro, gaat onder het mom van kost t niks dan is het ook niks
 
steef ts70xk 12-4-2010 17:59 Print reply

Posts: 3244
hmmm okeej dat word me denk toch teveel..
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-5-2010 22:31 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



voor vreet het sneller, maar met een goede verlaging van 60-40 ofzo gaat t allemaal


kost tussen 200 en 1500 euro, gaat onder het mom van kost t niks dan is het ook niks


bs.
heb voor mijn set veren en demper 150 euro betaald , nieuw particulier (hij had aantal setjes gewonnen op ebay , winkelprijs in duitsland 400 euro ofzo, nog steeds vrij cheap dus) . rijd daar nu al anderhalf jaar mee rond.

veren en dempers werken opzich prima. en is echt een grote verbetering tov origineel , helemaal als het spul 20jaar oud is.


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
steef ts70xk 27-5-2010 22:42 Print reply

Posts: 3244
von nu een set vere + schokkers voor en achter 35 verlaagt dan. vn skg tuning ofzo is dat wat of...?
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 27-5-2010 22:47 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
von nu een set vere + schokkers voor en achter 35 verlaagt dan. vn skg tuning ofzo is dat wat of...?


skg tuning zegt me niks.

35mm is vrij subtiele verlaging , wat ook met orriginele dempers nog gaat. maar frisse dempers kunnen nooit kwaad.

jij hebt m10 motor en geen rare lippen/bumpers. dan kun je echt prima 60mm verlagen. als je toch bezig bent.


even nagezocht.
skg tuning is gewoon een bedrijf dat onderstellen verkoopt ?
deze onderstellen zijn tec onderstellen.
dit komt uit zelfde fabriek als V-maxx spul.

mijn ervaring met v-maxx zijn niet al te fantastisch, iig we hebben daarvan schroefset onder e30 van kameraad gezet. heeft hij een half jaar mee gereden.

spul heeft windingen midden in de veer op elkaar liggen , max verlaging valt relatief hoog uit , en dempers voelen alsof ze lek zijn.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-5-2010 om 22:54 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Zoetahmeerdah [Marcel] 27-5-2010 23:22 Print reply

Posts: 5996
type 1 dikke hot natuurlijk!

ik rij rondom -60 en mtech 1 bumper zonder problemen, tis net wat je gewend bent

met een fatsoenlijke motor heb je ook geen last van je carterpan

Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 27-5-2010 om 23:25 uur.
 
ik haat mensen
maxisport 28-5-2010 0:13 Print reply

Posts: 4206
voor ยค120 heb je h&r of eibach rondom
die zakken geen cm in per week in tegenstelling tot die andere rommel
 
steef ts70xk 28-5-2010 12:40 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


skg tuning zegt me niks.

35mm is vrij subtiele verlaging , wat ook met orriginele dempers nog gaat. maar frisse dempers kunnen nooit kwaad.

jij hebt m10 motor en geen rare lippen/bumpers. dan kun je echt prima 60mm verlagen. als je toch bezig bent.


even nagezocht.
skg tuning is gewoon een bedrijf dat onderstellen verkoopt ?
deze onderstellen zijn tec onderstellen.
dit komt uit zelfde fabriek als V-maxx spul.

mijn ervaring met v-maxx zijn niet al te fantastisch, iig we hebben daarvan schroefset onder e30 van kameraad gezet. heeft hij een half jaar mee gereden.

spul heeft windingen midden in de veer op elkaar liggen , max verlaging valt relatief hoog uit , en dempers voelen alsof ze lek zijn.

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 27-5-2010 om 22:54 uur.

oke niet kopen dus...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
type 1 dikke hot natuurlijk!

ik rij rondom -60 en mtech 1 bumper zonder problemen, tis net wat je gewend bent

met een fatsoenlijke motor heb je ook geen last van je carterpan

Dit bericht is gewijzigd door Zoetahmeerdah [Marcel] op 27-5-2010 om 23:25 uur.



60 is dat niet wat veel?:P ik wil hem best wat verlage.. hoeft niet te veel te zijn. niet dat de wiele in de kasten zitten zegma.
wat is beetje betaalbaar en met nog goed rijcomfort niet dat je eruit stuiterd enzo maar nog confertabel.?

zie vaak die eibach dan enzo maar is dat nog te doen kwa comfort enzo?
 
Rens 28-5-2010 13:36 Print reply

Posts: 6863
Op een glad wegdek rijd dat prima en comfortabel. Drempels moet je alleen met 5km per uur overheen.
 
achter de maan is alles beter
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-5-2010 13:41 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rens
Op een glad wegdek rijd dat prima en comfortabel. Drempels moet je alleen met 5km per uur overheen.


onzin, als je hem rondom 40 of 50mm verlaagd met eibach veren heb je geen moeite met drempels, ziet er alleen beter uit en rijdt beter

 
steef ts70xk 28-5-2010 13:49 Print reply

Posts: 3244
Die eibach enzo ken je daar alleen de veren van plaatsen zonder andere schokdempers? Achter heb ik namelijk al koni's.
Voor btr rijd gedrag wil ik het ook juist doen want met 160 ofzo zwabbert hij wat:S dan staat i nat ook vrij hoog voor mja.

http://www.verlaging...contents/nl/d86.html
en dan BJ vanaf 82 tot 90 voor 318i 30/40 mm voor en achter 30

zat aan die eibach veren te denken kunnen die zo op de voorste orgi veerpoten?? achter steek je ze gewoon tussen de draagarmen enzo nat..

Dit bericht is gewijzigd door steef ts70xk op 28-5-2010 om 13:54 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved