35 graden is veel te koud
50graden is meeste vermogn
70graden is minste slijtage
luister goed
bij bij 50 grade rookte die nog net zo hard als op die foto
kleinere sproeier er in en t was allemaal opgelost
snap je nu waarom ik zeg dat hij daar verzoop?
luister goed
bij bij 50 grade rookte die nog net zo hard als op die foto
kleinere sproeier er in en t was allemaal opgelost
snap je nu waarom ik zeg dat hij daar verzoop?
je zegt dat hij 35 graden was ...
das te koud.
Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 11-5-2007 om 17:53 uur.
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
wtf heeft iedereen toch over het roken
daar reageerde ik helemaal niet op...
Achja wat maakt het uit dat ie te koud. Tijdens die run/naar die run zal ie wss wel op een betere temperatuur hebben gezeten. Koud blijft ie toch in het begin en aangezien da ding dubbele radiateurs heeft en geen thermostaat moet ie toch wel even "goed" op het gas om hem warmer te laten worden.
Achja wat maakt het uit dat ie te koud. Tijdens die run/naar die run zal ie wss wel op een betere temperatuur hebben gezeten. Koud blijft ie toch in het begin en aangezien da ding dubbele radiateurs heeft en geen thermostaat moet ie toch wel even "goed" op het gas om hem warmer te laten worden.
jij houd ook niets bij he joris
die is er ongeveer al n half jaar af
Achja wat maakt het uit dat ie te koud. Tijdens die run/naar die run zal ie wss wel op een betere temperatuur hebben gezeten. Koud blijft ie toch in het begin en aangezien da ding dubbele radiateurs heeft en geen thermostaat moet ie toch wel even "goed" op het gas om hem warmer te laten worden.
koude motor trappen geeft minder vermogen en meer slijtage.
beter zorg je dat je hem van te voren rustig warmrijdt tot 50 graden en regel je dat je tijdens je run daar ongeveer blijft zitten.
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning