Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Aprilia Mx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Aprilia Mx
Geplaatst door timmy16 op 3-12-2009 13:18
Hits Deze gallery is 21234 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia MX (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart, rood, aluminium / 2002
Opgegeven max. vermogen 1200 pk / 882 kW
Opgegeven max. snelheid 92 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
Rondje Rondom [Toon slechts deze afbeelding]
braaapskiebraaaap [Toon slechts deze afbeelding]
bochtje [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 16:54 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

vond dat ie niet hard zat trok, is nu beter


had ik van t winter ook een tijd met een 10 voor gereden, heb t gepresteerd om er een tand van af te breken en 3 anderen doormidden te krijgen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cootje46 1-4-2010 16:55 Print reply

Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


had ik van t winter ook een tijd met een 10 voor gereden, heb t gepresteerd om er een tand van af te breken en 3 anderen doormidden te krijgen


Hoe krijg jeda voor mekaar?
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
timmy16 1-4-2010 16:55 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


had ik van t winter ook een tijd met een 10 voor gereden, heb t gepresteerd om er een tand van af te breken en 3 anderen doormidden te krijgen

serieus, wtf xD
tandwiel 10 is echt superklein ofzo, reed eerst met 13, nu met 12
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 16:59 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

serieus, wtf xD
tandwiel 10 is echt superklein ofzo, reed eerst met 13, nu met 12


ja, ketting met een boel geweld eraf, had ik m er weer opgelegd valt er na een paar meter weer af ik beter kijken, heel dat tandwiel naar de klote, een 12 erop geknutseld en verder gereden
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
timmy16 1-4-2010 17:05 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ja, ketting met een boel geweld eraf, had ik m er weer opgelegd valt er na een paar meter weer af ik beter kijken, heel dat tandwiel naar de klote, een 12 erop geknutseld en verder gereden

bij mij is ketting er ook al een keer afgevlogen, bij de vorige eigenaar dan.
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 17:07 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

bij mij is ketting er ook al een keer afgevlogen, bij de vorige eigenaar dan.


bij mij zo vaak, nooit een iris ketting kopen wat die dealer ook beweert, rekt als de terig, 2 x doormidden gehad, heel vaak eraf gevlogen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
timmy16 1-4-2010 17:08 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


bij mij zo vaak, nooit een iris ketting kopen wat die dealer ook beweert, rekt als de terig, 2 x doormidden gehad, heel vaak eraf gevlogen

ik heb een Regina gelukkig, op mijn derbi had ik iris, nergens last van gehad eigk..
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 17:09 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

ik heb een Regina gelukkig, op mijn derbi had ik iris, nergens last van gehad eigk..


ja ok maar jij kreeg er nooit zand en takjes tussen natuurlijk
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cootje46 1-4-2010 17:10 Print reply

Posts: 735
ligt er denkik ook aan of je hem ooit spant, als je normaal mee doet lijkt me sterk da ie er 2 keer afvliegt.. of miscshien tandwiele helemaal op
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
timmy16 1-4-2010 17:10 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ja ok maar jij kreeg er nooit zand en takjes tussen natuurlijk

nope, hij loopt nu 75-80, hard zat zo
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 17:11 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cootje46
ligt er denkik ook aan of je hem ooit spant, als je normaal mee doet lijkt me sterk da ie er 2 keer afvliegt.. of miscshien tandwiele helemaal op


ik span m wel goed enz, maar driften waardeert ie niet zo en zand enz kunnen ze ook niet zo heel goed tegen, 2 keer doormidden he, wel vaker als 2 x eraf
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cootje46 1-4-2010 17:13 Print reply

Posts: 735
Haha, doe je goed
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 17:15 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cootje46
Haha, doe je goed

nu motor ketting erop, goedkoper en rekt nog niet op ook, idiaal toch
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
timmy16 1-4-2010 17:16 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]

nu motor ketting erop, goedkoper en rekt nog niet op ook, idiaal toch

past dat dan? qua breedte enzo
 
Bike Me, Aprilia
Aprilia RX 50 2003 1-4-2010 17:18 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

past dat dan? qua breedte enzo

ja, ik heb dat bij zo'n klassieke motorzaak weg, zelfde maat alleen veel sterker materiaal
en de schalmen zijn wat dikker maar dat maakt niet uit, dat zit toch aan de buitenkant op
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Tobias Verhoef 1-4-2010 17:50 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]

ja, ik heb dat bij zo'n klassieke motorzaak weg, zelfde maat alleen veel sterker materiaal
en de schalmen zijn wat dikker maar dat maakt niet uit, dat zit toch aan de buitenkant op


Dan heb je miss een 428 ketting gekocht die is volgens mij zelfde maat als 420 maar de plaatjes zijn dikker.

correct me if i'm wrong.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Cootje46 5-4-2010 20:45 Print reply

Posts: 735
428 is voor bredere tandwielen, dus is niet dezelfde ketting Had bij mij orion toen ook een 428 ketting nodig, 420 past niet op de tandwielen.
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
Danny_H 5-4-2010 20:57 Print reply

Posts: 333
habbahabba hot

 
timmy16 6-4-2010 9:26 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cootje46
428 is voor bredere tandwielen, dus is niet dezelfde ketting Had bij mij orion toen ook een 428 ketting nodig, 420 past niet op de tandwielen.

oeh marco slimme jongen
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny_H
habbahabba hot


thanks
 
Bike Me, Aprilia
hatsjie 7-4-2010 17:28 Print reply
Posts: 185
Hoeveel boete had je nou?
 
kpotmake 11-4-2010 18:29 Print reply

Posts: 3065
ik zie dat je bij voertuiggegevens hebt verandert carb 14mm opschuif, ipv 14mm vlakschuif, wat ist nou? opschuif vlakschuif of gewoon alleen opschuif en geen vlakschuif?

en je moest op de rollers hoorde ik..? zal je leren trouwens! brommer hoort gewoon 45 te lopen en geen 100 zoals die van jou!

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 11-4-2010 om 18:29 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Cootje46 11-4-2010 18:42 Print reply

Posts: 735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
ik zie dat je bij voertuiggegevens hebt verandert carb 14mm opschuif, ipv 14mm vlakschuif, wat ist nou? opschuif vlakschuif of gewoon alleen opschuif en geen vlakschuif?

en je moest op de rollers hoorde ik..? zal je leren trouwens! brommer hoort gewoon 45 te lopen en geen 100 zoals die van jou!

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 11-4-2010 om 18:29 uur.


Zo is da, 45 is hard zat. Boven de 45 is gewoon levensgevaarlijk!
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
kpotmake 11-4-2010 20:30 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cootje46
[...]


Zo is da, 45 is hard zat. Boven de 45 is gewoon levensgevaarlijk!

EN onverantwoord, dat ze 'm maar een flinke boete geven, ben trouwens benieuwd hoe ze de top hebben gemeten want voor de rollerbank is dat ding veels te snel, daar loopt de software van vast
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
timmy16 12-4-2010 7:46 Print reply

Posts: 1178
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
ik zie dat je bij voertuiggegevens hebt verandert carb 14mm opschuif, ipv 14mm vlakschuif, wat ist nou? opschuif vlakschuif of gewoon alleen opschuif en geen vlakschuif?

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 11-4-2010 om 18:29 uur.

nou ik zal het is zeggen, het is een opschuif
edit: opschuif vlakschuif bedoel ik

Dit bericht is gewijzigd door timmy16 op 12-4-2010 om 7:48 uur.
 
Bike Me, Aprilia
kpotmake 12-4-2010 8:38 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: timmy16
[...]

nou ik zal het is zeggen, het is een opschuif
edit: opschuif vlakschuif bedoel ik

Dit bericht is gewijzigd door timmy16 op 12-4-2010 om 7:48 uur.

aaahaAA! maar nou weten we nog niet of je nou een boete had!
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 14
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved