-simon- |
31-10-2009 19:30 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: R.uben
Mooi ding! Kan het kloppen dat ik deze vandaag zag rondrijden in omgeving Boxmeer? (Sint Anthonis om precies te zijn)
ik denk het niet. hij woont ergens halverwegen het land volgens mij.
in ieder geval niet hier in de buurt.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Tombrom |
31-10-2009 19:31 |
Posts: 15925 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]
vind ik nog tegenvallen eigenlijk. Het is toch een diesel?
En als je die replys niet wil hebben dan had je geen gallery moeten openen
reageren mag maar zoals ik wil er niet in gezien worden. lekker boeiend...
en in boxmeer rijden nee...
knal er wel iedere schooldag mee naar schiphol. 115km op een dag ofzo
Dit bericht is gewijzigd door Tombrom op 31-10-2009 om 19:32 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
31-10-2009 19:32 |
Posts: 29286 |
Ik zou er niet in gezien willen worden.
Nee hoor lekker handig zo'n ding.
alleen snelheid is het grote minpunt.
|
|
|
|
Cindy345 |
31-10-2009 19:36 |
Posts: 125 |
Not, vind het net niks en zijn vervelende dingen om achter te rijden.
|
|
|
|
tomtomgo |
4-11-2009 23:02 |
Posts: 455 |
die dingen zijn gewoon superhendig. ik heb zelf een aixam 400 ,rijd er dagelijks mee naar mn werk/school en als je er gewoon normaal mee rijd heb je er jaren plezier van.
fijne stoelen , radiotje erin met datsoenlijke boxjes en natuurlijk het verbruik van 1 op 30 diesel
de mijne rijd 65 maar het schijnt dat je de bak kapot rijd als je voordurent boven de 60 rijd ,dus houd mn snelheid zo rond de 55.
en als je regelmatig volgas wegtrekt klapt 1 van de 2 CVT poelies kapot. (heb ik al mee gemaakt, die dingen kosten zon 300¤ p stuk dus das minder).en het is nogal wat werk dee te vervangen als het de achterste is.
k snap eigelijk niet waarom die dingen zo duur zijn ,een nieuwe aixam kost rond de 13.000¤ en die van jouw een euro of ¤5500? en het stelt allemaal niks voor want de boddy etc. is allemaal van polyester en een het frampje is maar pisbakkenstaal. als je te hard over een drempel klapt heb je al kans dat het geheel uitgelijnt moet worden omdat de wielen niet meer sporen.
ik geef toe bij mooi weer een schakelbrommer. en in de regen en kouw ,lekker droog en warm in de 45km waggol.
hotje
|
|
bitter schuin dr in als recht dr neffe |
|
TECstar |
4-11-2009 23:13 |
Posts: 4664 |
|
|
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda |
|
falco |
4-11-2009 23:15 |
Posts: 3724 |
bouw dr een chevrolet matiz blok in heeft onderliggende nokkenas, en is een 3cilinder, moet passen
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-11-2009 23:16 |
Posts: 14514 |
fiat 500 blok
2cilinder en luchtgekoeld
of het blok van zon oude alto/cuore 3cilinder
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 4-11-2009 om 23:17 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Makrolon |
4-11-2009 23:17 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
ik kan me niet voorstellen dat je swinters liever 10km op een brommer zit kou te kleumen dan dat je rustig met kachel en radio naar werk kunt tuffen
Dan koop je een unimog Neehoor, ben t wel met je eens. Maar mooi? Neh.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
falco |
4-11-2009 23:20 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
fiat 500 blok
2cilinder en luchtgekoeld
of het blok van zon oude alto/cuore 3cilinder
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 4-11-2009 om 23:17 uur.
cuore heeft schakelstangen en een matiz heeft kabels is denk makkelijker over te bouwen,
wilde eigenlijk zelf al zo'n project beginnen, maar moet gewoon 40 uur werken in de week (leerplicht enzo) en het is me enige vervoer, en over een half jaar mag ik voor me rbw, beetje jammer
Dit bericht is gewijzigd door falco op 4-11-2009 om 23:21 uur.
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-11-2009 23:22 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
cuore heeft schakelstangen en een matiz heeft kabels is denk makkelijker over te bouwen
daar heb je gelijk in ja. omdat hier het blok achterin zit moet je het hele schakelsysteem verbouwen
beter gewoon de achteruit afschaffen en een motorfiets blokje erin. dan heb je rally schakeling
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
falco |
4-11-2009 23:25 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
daar heb je gelijk in ja. omdat hier het blok achterin zit moet je het hele schakelsysteem verbouwen
beter gewoon de achteruit afschaffen en een motorfiets blokje erin. dan heb je rally schakeling
nee blokje zit gewoon voorin hoor! denk ook wel dat het moet kunnen,
staat ook erges een filmpje van zo'n ding waar het blok wel achterin ligt, en dan met een honda V twin blok erin. en ook nog 1 met een kawa blok. zoek de links wel ff op
|
|
|
|
Joel_koningslust |
4-11-2009 23:27 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: falco
[...]
nee blokje zit gewoon voorin hoor! denk ook wel dat het moet kunnen,
staat ook erges een filmpje van zo'n ding waar het blok wel achterin ligt, en dan met een honda V twin blok erin. en ook nog 1 met een kawa blok. zoek de links wel ff op
die met dat honda blok is van bremo ( www.bremo.nl )
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Maup |
5-11-2009 11:48 |
Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
die met dat honda blok is van bremo ( www.bremo.nl )
dat ding is idd wel grappig. Jammer dat ze hun site niet meer hebben want daar stond het projectje wel leuk op, met foto's en een hele beschrijving.
hier nog het filmpje
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
Tobias Verhoef |
5-11-2009 16:03 |
Posts: 1832 |
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
5-11-2009 16:04 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Beter doe je een trabant blokje erin.
Hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=I9RG0CrXFrc
Een echte 3 cilinder AC 2 takt auto :p
Geef eens 1 écht goede reden om een Trabant motor erin te stoppen.....
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Tobias Verhoef |
5-11-2009 16:05 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Geef eens 1 écht goede reden om een Trabant motor erin te stoppen.....
2 takt
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
5-11-2009 16:09 |
Posts: 12846 |
Poging 2.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Tobias Verhoef |
5-11-2009 16:14 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Poging 2.
Hier nog een filmpje
http://www.youtube.c...&feature=related
Kijk eens naar de cilinders als je daar nou eens 200/250cc 2takt cilinders op zet van een crosser dan haal je uit zo'n blok een leuk vermogen.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
5-11-2009 16:19 |
Posts: 12846 |
Dan heeft een Trabant er helemaal niks mee te maken dus.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Paultje Pils |
5-11-2009 17:26 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Geef eens 1 écht goede reden om een Trabant motor erin te stoppen.....
Omdat het kán ?
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
falco |
5-11-2009 17:52 |
Posts: 3724 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]
Omdat het kán ?
ja ik ga ook mn auto in 2 stukken zagen omdat dat kan
|
|
|
|
Tombrom |
19-12-2009 18:58 |
Posts: 15925 |
ga niet te veel kutten moet er iedere dag mee naar school dus moet wel goed blijven.
zijn wel lui die er een turbo op knallen op deze blokjes
|
|
|
|