Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Cagiva Mito TEKOOP

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Cagiva Mito TEKOOP
Geplaatst door Dikke Dennes op 7-10-2009 16:01
Hits Deze gallery is 3313 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Er is nog geen voertuig aan deze gallery gekoppeld.

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
1 [Toon slechts deze afbeelding]
2 [Toon slechts deze afbeelding]
3 [Toon slechts deze afbeelding]
4 [Toon slechts deze afbeelding]
5 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

kenny77 7-10-2009 16:02 Print reply

Posts: 29286
hot natuurlijk!
 
Heilige Antonius 7-10-2009 16:03 Print reply

Posts: 1202
Hot Is dit het 'snelle' model, er is namelijk toch ook een model dat een stuk slomer is?
 
Dikke Dennes 7-10-2009 16:08 Print reply

Posts: 4337
De nieuwe Mito's zijn 15pk, de normale oude Mito's 27pk, maar dit is een MitoRacing, dus een speciale uitvoering. O.a. Lucky Strike gestickerd (Niet alle Lucky's zijn overigens MitoRacings) en in plaats van 27pk heeft deze Mito 37pk.
 
Drive it like you stole it.
Kurzel 7-10-2009 16:10 Print reply

Posts: 2369
afgeplakte lampen
gebruik je m alleen voor cirquit?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Dikke Dennes 7-10-2009 16:13 Print reply

Posts: 4337
Scherp. Hij is inderdaad puur voor 't circuit.
Het is m'n beginnersfiets, ik ga hier aankomende zomer mee rijden op circuits.
 
Drive it like you stole it.
RR89 8-10-2009 11:35 Print reply

Posts: 327
je hebt altijd wel mooi speelgoed he

(dennes vant zundapp forum toch)?
tweetakt is altijd leuk

veel circuitplezier
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
Bonomel 8-10-2009 11:50 Print reply

Posts: 1363
waarom heb je zon motor gekozen om op het cirquit te gana rijden?
en hot natuurlijk
 
BMW
Voetentje 8-10-2009 11:59 Print reply

Posts: 2356
Een hele dikke hot natuurlijk!

Mag ik vragen hoeveel je hiervoor hebt neer gelegd?
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
Lex ss50 8-10-2009 12:35 Print reply

Posts: 657
Deze lijk behoorlijk op t ouwe model gpr
 
-
Elber 8-10-2009 12:56 Print reply

Posts: 684
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
Deze lijk behoorlijk op t ouwe model gpr



in het echt lijkt die er in de verste verte niet op hoor,

hele andere vorm, vooral de achterbrug

heeeeel anders..

enige wat exact is, zijn de velgen

Dit bericht is gewijzigd door GPRelber op 8-10-2009 om 12:57 uur.
 
Meisje en schakels zijn zolang ik niet achterop hoef best wel vet
Dikke Dennes 8-10-2009 12:59 Print reply

Posts: 4337
Ik zit inderdaad op het ZundappForum

Ik heb voor deze motor gekozen omdat het een makkelijk stuurbare motor is met relatief veel vermogen en een hogetopsnelheid voor zijn gewicht en de 125cc's.

Ik heb geozcht naar een TZR250, RGV250 of een Mito.
Deze motor kon ik kopen nadat hij volledig was nagezien bij een motorzaak, en hij heeft weinig kilometers gelopen. Vandaar, een fijne beginnersmotor.
(Per se 2t overigens, omdat een maatje van me ook 2t raced dus we gaan komend seizoen samen rijden)

De vraagprijs voor deze motor was 1450, maar ik heb een flink bedrag van de prijs afgekregen.
 
Drive it like you stole it.
hggf 8-10-2009 13:23 Print reply

Posts: 1404
Zit er een kenteken op?
Ondanks dat hij voor circuit gebruik is.
Anders zou ik dat plaatje onder de kont weghalen.

Dit bericht is gewijzigd door hggf op 8-10-2009 om 13:24 uur.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
k--k 8-10-2009 14:29 Print reply

Posts: 292
kleurstelling is niet super, maar wel vette motor

 
Dikke Dennes 8-10-2009 14:36 Print reply

Posts: 4337
Er zit een kenteken op.


 
Drive it like you stole it.
Knipperlicht 8-10-2009 14:36 Print reply

Posts: 1833
Hij is echt vet!

Hooot!
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
2SLOW4ME 8-10-2009 15:22 Print reply

Posts: 1944
van de buitenkant is het écht een nette mito! hoe zit dat aan de binnenkant ?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
Dikke Dennes 8-10-2009 16:17 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2SLOW4ME
van de buitenkant is het écht een nette mito! hoe zit dat aan de binnenkant ?


S'ja, het is altijd moeilijk om dat te beoordelen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat't niet zo is.
Hij heeft iets meer dan 10.000km gelopen, en het blok klinkt echt geruisloos. Ik zie ook nergens lekkages.

Een goede vriend van me is meegeweest met het kopen, hij raced op een door hemzelf gebouwde RD350YPVS, hij heeft ook de testrit gemaakt, en keurde hem vervolgens goed.

Hierbij een foto van die RD, dat is echt het betere werk...
Dan is de Mito maar peanuts.


75pk op +- 110kg
 
Drive it like you stole it.
Makrolon 8-10-2009 17:48 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
[...]


S'ja, het is altijd moeilijk om dat te beoordelen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat't niet zo is.
Hij heeft iets meer dan 10.000km gelopen, en het blok klinkt echt geruisloos. Ik zie ook nergens lekkages.

Een goede vriend van me is meegeweest met het kopen, hij raced op een door hemzelf gebouwde RD350YPVS, hij heeft ook de testrit gemaakt, en keurde hem vervolgens goed.

Hierbij een foto van die RD, dat is echt het betere werk...
Dan is de Mito maar peanuts.

afbeelding
75pk op +- 110kg

Superdik! Maar als hij circuit rijd, waarom zit er dan geen kuip op?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 8-10-2009 17:50 Print reply

Posts: 13700
Dikke Dennes 8-10-2009 17:52 Print reply

Posts: 4337
Hij is hier niet meer actief helaash.

De motor is opgebouwd voor grote buiten kartbanen, dus er worden geen enorme snelheden gehaald -> Kuip is niet per sé nodig dus.

Hij loopt sowieso maar 180, maar hij zit vrij gemakkelijk in de toerenbregrenzer in de 6. (Licht vertand)

Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 8-10-2009 om 17:54 uur.
 
Drive it like you stole it.
Makrolon 8-10-2009 18:11 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
Hij is hier niet meer actief helaash.

De motor is opgebouwd voor grote buiten kartbanen, dus er worden geen enorme snelheden gehaald -> Kuip is niet per sé nodig dus.

Hij loopt sowieso maar 180, maar hij zit vrij gemakkelijk in de toerenbregrenzer in de 6. (Licht vertand)

Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 8-10-2009 om 17:54 uur.

Aah ok, dan is t niet nodig idd.

Kartbaan ben k laatst ook geweest met de sm (Emmen) Erg leuk!
 
KTM 525 EXC Supermoto
Dikke Dennes 8-10-2009 18:24 Print reply

Posts: 4337
Dat is een baan waar ik komend jaar ook ga rijden met de Yamaha RD club.
 
Drive it like you stole it.
2SLOW4ME 9-10-2009 0:27 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
[...]


S'ja, het is altijd moeilijk om dat te beoordelen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat't niet zo is.
Hij heeft iets meer dan 10.000km gelopen, en het blok klinkt echt geruisloos. Ik zie ook nergens lekkages.

Een goede vriend van me is meegeweest met het kopen, hij raced op een door hemzelf gebouwde RD350YPVS, hij heeft ook de testrit gemaakt, en keurde hem vervolgens goed.

Hierbij een foto van die RD, dat is echt het betere werk...
Dan is de Mito maar peanuts.

afbeelding
75pk op +- 110kg


Dat is netjes dan, en áls er wel wat kapot gaat. weet je dan teovallig ook hoe de binnenkant van die blokjes er uit zien? heb je exploded views oid? ben wel benieuwd namelijk hoe dat allemaal in elkaar zit .
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
kenny77 9-10-2009 0:37 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dikke Dennes
[...]


S'ja, het is altijd moeilijk om dat te beoordelen.
Ik heb geen reden om aan te nemen dat't niet zo is.
Hij heeft iets meer dan 10.000km gelopen, en het blok klinkt echt geruisloos. Ik zie ook nergens lekkages.

Een goede vriend van me is meegeweest met het kopen, hij raced op een door hemzelf gebouwde RD350YPVS, hij heeft ook de testrit gemaakt, en keurde hem vervolgens goed.

Hierbij een foto van die RD, dat is echt het betere werk...
Dan is de Mito maar peanuts.

afbeelding
75pk op +- 110kg


Dat project heb ik laats nog op rd club forum door zitten lezen.
 
Dikke Dennes 10-10-2009 12:25 Print reply

Posts: 4337
@@SLOW4ME: Ik heb een informatiepakket via marktplaats gekocht.
Een DVD met alle technische gegevens en meerdere onderhoudsboekjes digitaal.

@Kenny: Daar staat'ie inderdaad.
 
Drive it like you stole it.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved