Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda NSR-I

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1104 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda NSR-I
Geplaatst door XDr4g0nX op 2-10-2009 19:01
Hits Deze gallery is 10083 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda NSR-I (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Regenboog / 1994
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Mijn Honda NSR [Toon slechts deze afbeelding]
Honda NSR [Toon slechts deze afbeelding]
Honda NSR [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Paul de Salmiakbal 19-3-2010 13:24 Print reply

Posts: 5285
Als het echt netjes gespoten word door een bedrijf ofzo dan is het denk ik wel mooi. Niet als je zoals bij deze lak een beetje zelf gaat lopen spuiten
En misschien ook meteen even je wielen meenemen als je toch bezig bent
 
XDr4g0nX 19-3-2010 13:33 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Als het echt netjes gespoten word door een bedrijf ofzo dan is het denk ik wel mooi. Niet als je zoals bij deze lak een beetje zelf gaat lopen spuiten
En misschien ook meteen even je wielen meenemen als je toch bezig bent

Ik ga alles dit keer veel beter voorbereiden dan vorige keer, en ik ga ook glans gebruiken in plaats van zijde.

En mijn velgen was ik idd ook van plan, zit alleen even te kijken hoe ik dat precies aan ga pakken.
Want voor het beste resultaat moet natuurlijk je band er af, maar ik heb geen zware bandlichters ofzo. En om nou mijn band kapot te slijpen en dan gelijk een nieuwe er onder te leggen is ook zonde.

Of zal ik gewoon de lucht er uit laten lopen en dan de banden afplakken?


Iemand tips voor de banden?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 19-3-2010 om 13:34 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
FazuL NSR 19-3-2010 14:40 Print reply

Posts: 2046
Metrakit!! NICE
 
Danny_H 19-3-2010 14:45 Print reply

Posts: 333
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Ik ga alles dit keer veel beter voorbereiden dan vorige keer, en ik ga ook glans gebruiken in plaats van zijde.

En mijn velgen was ik idd ook van plan, zit alleen even te kijken hoe ik dat precies aan ga pakken.
Want voor het beste resultaat moet natuurlijk je band er af, maar ik heb geen zware bandlichters ofzo. En om nou mijn band kapot te slijpen en dan gelijk een nieuwe er onder te leggen is ook zonde.

Of zal ik gewoon de lucht er uit laten lopen en dan de banden afplakken?


Iemand tips voor de banden?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 19-3-2010 om 13:34 uur.

Naar een garage gaan en even vragen of ze hem er af halen,
koste 10 min en neem je wat koeken mee zijn ze gelijk blij
 
XDr4g0nX 19-3-2010 14:56 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Danny_H
[...]

Naar een garage gaan en even vragen of ze hem er af halen,
koste 10 min en neem je wat koeken mee zijn ze gelijk blij

Das idd ook wel een goed idee, scheelt toch weer wat met de brommerboer. Die vraagt er ongeveer 5 euro voor per wiel, duurder dan een groot pak koek ofzo

En iemand nog tips voor het spuiten van de velgen, ik zat zelf namelijk te denken aan;
-opschuren
-primer
-zwarte lak (2 a 3 lagen)
-blanke lak (2 a 3 lagen)
Zal dit voldoen voor velgen, of moet ik daar speciale lak voor gebruiken?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 19-3-2010 om 14:59 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
lexyver 19-3-2010 16:04 Print reply
Posts: 553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Das idd ook wel een goed idee, scheelt toch weer wat met de brommerboer. Die vraagt er ongeveer 5 euro voor per wiel, duurder dan een groot pak koek ofzo

En iemand nog tips voor het spuiten van de velgen, ik zat zelf namelijk te denken aan;
-opschuren
-primer
-zwarte lak (2 a 3 lagen)
-blanke lak (2 a 3 lagen)
Zal dit voldoen voor velgen, of moet ik daar speciale lak voor gebruiken?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 19-3-2010 om 14:59 uur.

Misschien je velgen laten coaten? Kost ook niet super veel(wel meer dan zelf spuiten) en het resultaat is goed.
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
XDr4g0nX 19-3-2010 16:10 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lexyver
[...]

Misschien je velgen laten coaten? Kost ook niet super veel(wel meer dan zelf spuiten) en het resultaat is goed.

Heb je wat meer info voor me?
Zoals de kosten, en waar ik zou kunnen brengen, en hoe lang ik ze dan ongeveer kwijt ben.
 
Signature: [==||========] 20% complete
steef ts70xk 19-3-2010 16:27 Print reply

Posts: 3244
hoe ik mijn velgen doe:
lucht eruit band van velg drukke... en dan tusse de band en velg krante ertusse werkt perfeckt en evegoed mooi resultaat

 
Meathausen 19-3-2010 16:29 Print reply

Posts: 726
ziet er netjes uit!
nog even bestickeren en hij is af naar mijn mening
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
XDr4g0nX 19-3-2010 17:38 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
ziet er netjes uit!
nog even bestickeren en hij is af naar mijn mening

Hij is nog niet zo gespoten he, het is maar een sjop
Maar wat voor stickers zou jij er op doen dan?
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 10-5-2010 15:04 Print reply

Posts: 34928
druk er ff een NSR voorspatbord op ipv MB.. dit ziet er niet uit
 
giggitybyte
XDr4g0nX 10-5-2010 21:04 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
druk er ff een NSR voorspatbord op ipv MB.. dit ziet er niet uit

Stond wel in mijn wishlist, een NSR ipv MB spatbord.
Dat ding doet het nu niet eens normaal, en ik heb geen geld om hem te fixen. Laat staan een NSR spatbord er op te gooien

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 10-5-2010 om 21:04 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
zoef_de_haas 8-12-2010 23:18 Print reply

Posts: 332
het stralen en poedercoaten kost ongeveer 150 euro per setje bij ons, meen ik uit mn hoofd maar dan moet je het wel naar harderwijk brengen je bent ze dan ongeveer een week of twee weken kwijt. (hangt van de straler af waneer hij ze dan klaar heeft)
het kost wel wat maar ze zijn dan weer als nieuw en gaan jaren mee
 
fulltime daddy || sommige mensen zijn te zielig voor woorden!
Frysk 14-2-2011 9:06 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Stond wel in mijn wishlist, een NSR ipv MB spatbord.
Dat ding doet het nu niet eens normaal, en ik heb geen geld om hem te fixen. Laat staan een NSR spatbord er op te gooien

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 10-5-2010 om 21:04 uur.


en nu dan ?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zoef_de_haas
het stralen en poedercoaten kost ongeveer 150 euro per setje bij ons, meen ik uit mn hoofd maar dan moet je het wel naar harderwijk brengen je bent ze dan ongeveer een week of twee weken kwijt. (hangt van de straler af waneer hij ze dan klaar heeft)
het kost wel wat maar ze zijn dan weer als nieuw en gaan jaren mee



Mee eens!
Superservice bij jou!

 
giggitybyte
XDr4g0nX 14-2-2011 9:19 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
en nu dan ?
[...]
Mee eens!
Superservice bij jou!


Ik neem aan dat je al had vernomen dat ik een ongeluk heb gehad en dat mijn NSR nu einde verhaal is?
http://www.brommerfo.../showtopic/2034/last

En om eventueel je vragen te beantwoorden;
Ik had er al weer een NSR spatbord op zitten ipv een MB (met dank aan Kenny77 ), alleen die is jammer genoeg gesneuveld bij de aanrijding.

En wat ik nu verder ga doen met het spuiten en dergelijke weet ik nog niet, het ligt aan hoeveel ik terug krijg van de verzekering wat ik met mijn NSR ga doen.
Als ik een leuk bedrag terug krijg dan koop ik waarschijnlijk ergens een rollend frame en bouw ik hem weer op.
Maar als ik een wat mager bedrag krijg (wat ik verwacht omdat het een oude brommer is en hij is total loss) dan weet ik nog niet waar ik dan op ga rijden, de NSR gaat dan uit elkaar voor onderdelen.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 14-2-2011 9:25 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Ik neem aan dat je al had vernomen dat ik een ongeluk heb gehad en dat mijn NSR nu einde verhaal is?
http://www.brommerfo.../showtopic/2034/last

En om eventueel je vragen te beantwoorden;
Ik had er al weer een NSR spatbord op zitten ipv een MB (met dank aan Kenny77 ), alleen die is jammer genoeg gesneuveld bij de aanrijding.

En wat ik nu verder ga doen met het spuiten en dergelijke weet ik nog niet, het ligt aan hoeveel ik terug krijg van de verzekering wat ik met mijn NSR ga doen.
Als ik een leuk bedrag terug krijg dan koop ik waarschijnlijk ergens een rollend frame en bouw ik hem weer op.
Maar als ik een wat mager bedrag krijg (wat ik verwacht omdat het een oude brommer is en hij is total loss) dan weet ik nog niet waar ik dan op ga rijden, de NSR gaat dan uit elkaar voor onderdelen.


Ik persoonlijk gewoon een motor oid kopen of sparen voor het motor rbw, puchje of MT erbij kopen om de periode te overbruggen
 
giggitybyte
XDr4g0nX 14-2-2011 9:36 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Ik persoonlijk gewoon een motor oid kopen of sparen voor het motor rbw, puchje of MT erbij kopen om de periode te overbruggen

Puchje zat ik idd ook al aan te denken, toch lekker goedkoop en dan heb ik toch vervoer.
Crossers ben ik niet zo van, dus MT's enzo vallen af.

En wat ik ga doen hangt 100% af van wat ik van de verzekering ga krijgen als vergoeding.
Krijg ik een leuk bedrag is het opknappen.
Krijg ik een mager bedrag is het een Puchje ofzo.
Krijg ik een enorm bedrag (mocht ik willen) dan is het een motor.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 14-2-2011 9:37 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Puchje zat ik idd ook al aan te denken, toch lekker goedkoop en dan heb ik toch vervoer.
Crossers ben ik niet zo van, dus MT's enzo vallen af.

En wat ik ga doen hangt 100% af van wat ik van de verzekering ga krijgen als vergoeding.
Krijg ik een leuk bedrag is het opknappen.
Krijg ik een mager bedrag is het een Puchje ofzo.
Krijg ik een enorm bedrag (mocht ik willen) dan is het een motor.


denk dat je voor minder geld een motor hebt dan wat die NSR opknappen je kost.. dingen kosten niks

m'n KDX was nog geen 600,-
 
giggitybyte
XDr4g0nX 14-2-2011 9:41 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


denk dat je voor minder geld een motor hebt dan wat die NSR opknappen je kost.. dingen kosten niks

m'n KDX was nog geen 600,-

Ik heb een beetje lopen rond snuffelen naar motoren alvast (erg he ), ik wil het liefst een toer/sport model. En die beginnen rond de ¤750 als je een beetje redelijke wilt hebben, want zin in een miskoop heb ik dan totaal niet.

En waar ik ook nog rekening mee moet houden als ik voor de motor ga is dat ik nog een pak moet kopen (helm heb ik al ) en mijn complete rijbewijs nog moet halen.

En anders zat ik te denken om een MBX80 te halen, maar dat slijt weer zo snel allemaal.
En daar zal ook wel veel mee mis zijn.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 14-2-2011 9:43 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Ik heb een beetje lopen rond snuffelen naar motoren alvast (erg he ), ik wil het liefst een toer/sport model. En die beginnen rond de ¤750 als je een beetje redelijke wilt hebben, want zin in een miskoop heb ik dan totaal niet.

En waar ik ook nog rekening mee moet houden als ik voor de motor ga is dat ik nog een pak moet kopen (helm heb ik al ) en mijn complete rijbewijs nog moet halen.

En anders zat ik te denken om een MBX80 te halen, maar dat slijt weer zo snel allemaal.
En daar zal ook wel veel mee mis zijn.


niet sneupen naar een precies type oid, gewoon wat op marktplaats omsneupen en je komt vanzelf wel iets tegen, snel erbij zijn.. onderhoud zul je toch krijgen
 
giggitybyte
XDr4g0nX 14-2-2011 9:51 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


niet sneupen naar een precies type oid, gewoon wat op marktplaats omsneupen en je komt vanzelf wel iets tegen, snel erbij zijn.. onderhoud zul je toch krijgen

Onderhoud ben ik ook niet vies van, maar niet dat net als mijn NSR in het begin ik hem voor ¤500 koop en er voor ¤500 aan moet versleutelen voordat hij pas een beetje betrouwbaar is.

Ketting enzo vervangen is niet moeilijk, dat is zo gedaan.
Maar dingen zoals kleppen stellen, krom frame, gaar blok. Dat zijn dingen waar ik bang voor ben, ik kan dat niet allemaal herkennen.
Ff olie verversen of kappen repareren is niet zo moeilijk.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Frysk 14-2-2011 10:01 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Onderhoud ben ik ook niet vies van, maar niet dat net als mijn NSR in het begin ik hem voor ¤500 koop en er voor ¤500 aan moet versleutelen voordat hij pas een beetje betrouwbaar is.

Ketting enzo vervangen is niet moeilijk, dat is zo gedaan.
Maar dingen zoals kleppen stellen, krom frame, gaar blok. Dat zijn dingen waar ik bang voor ben, ik kan dat niet allemaal herkennen.
Ff olie verversen of kappen repareren is niet zo moeilijk.


als de motor al in nette staat lijkt en de verkoper komt echt betrouwbaar over (motor heeft altijd binnen gestaan, man is een fatsoenlijke kerel) dan hoef je eigenlijk niet bang te zijn om een wrak te kopen.

let er ook op dat hij er uiterlijk origineel uit ziet.. overgespoten dingen zijn ook vaak versleuteld
 
giggitybyte

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved