Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - KTM EXC 200 + kenteken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery KTM EXC 200 + kenteken
Geplaatst door Tobias Verhoef op 20-9-2009 17:38
Hits Deze gallery is 15419 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type KTM EXC 200 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Oranje / 2001
Opgegeven max. vermogen 11 pk / 8 kW
Opgegeven max. snelheid 120 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
KTM EXC 200 [Toon slechts deze afbeelding]
KTM EXC 200 [Toon slechts deze afbeelding]
KTM EXC 200 [Toon slechts deze afbeelding]
KTM EXC 200 [Toon slechts deze afbeelding]
KTM EXC 200 [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 3-8-2010 22:45 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
rijd dat nu een beetje tof zo , als speelgoed?


Het rijdt heel leuk Ik ben even zwaar als een 125 maar ong even snel als 250 of 450 4 takt Teminste zo is het op de banen waar ik nu heb gereden. (het waren plaatselijke wedstrijden)

Als hij loopt ga ik eens kijken wat hij nou op echte banen doet

Waar ik erg van opkeek toen ik ging rijden was het koppel onderin, ik heb toch nog genoeg koppel om hem gewoon op het achterwiel te trekken
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Derbi-Olaf 3-8-2010 22:47 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Het rijdt heel leuk Ik ben even zwaar als een 125 maar ong even snel als 250 of 450 4 takt Teminste zo is het op de banen waar ik nu heb gereden. (het waren plaatselijke wedstrijden)

Als hij loopt ga ik eens kijken wat hij nou op echte banen doet

Waar ik erg van opkeek toen ik ging rijden was het koppel onderin, ik heb toch nog genoeg koppel om hem gewoon op het achterwiel te trekken

tof ben nu zelf aan't kijken voor een husqvarna WR360 enduro uiteraard
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Tobias Verhoef 3-8-2010 22:58 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

tof ben nu zelf aan't kijken voor een husqvarna WR360 enduro uiteraard


vet
Een gast waarmee ik cross die heeft een KTM 380 dat ding vliegt ook zo hard hij rijdt al die 450ers ermee uit

edit: en die is natuurlijk ook enduro

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 3-8-2010 om 22:59 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Derbi-Olaf 3-8-2010 23:32 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


vet
Een gast waarmee ik cross die heeft een KTM 380 dat ding vliegt ook zo hard hij rijdt al die 450ers ermee uit

edit: en die is natuurlijk ook enduro

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 3-8-2010 om 22:59 uur.

zo'n KTM 360 o.i.d. ben ik idd ook al voor wezen kijken, rijd ook wel leuk, maar het vermogen bovenin viel me toch wat tegen
+ dat ik de verkoper niet vertrouwde :P
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Tobias Verhoef 4-8-2010 8:29 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zo'n KTM 360 o.i.d. ben ik idd ook al voor wezen kijken, rijd ook wel leuk, maar het vermogen bovenin viel me toch wat tegen
+ dat ik de verkoper niet vertrouwde :P


Dan zal er wel iets niet kloppen aan de motor, en jij vertrouwd de verkoper niet dus er zal wel iets niet goed zitten.

Ik hoor wel als je wat leuks hebt gekocht
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Jelmer MX 4-8-2010 12:27 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

zo'n KTM 360 o.i.d. ben ik idd ook al voor wezen kijken, rijd ook wel leuk, maar het vermogen bovenin viel me toch wat tegen
+ dat ik de verkoper niet vertrouwde :P

380 word ook wel de 4takt onder de 2takt genoemd,

380 is ook retesnel.. zit je op 60 a 70 pk geloof ik.
 
Makrolon 4-8-2010 13:58 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
[...]

380 word ook wel de 4takt onder de 2takt genoemd,

380 is ook retesnel.. zit je op 60 a 70 pk geloof ik.

dat is wel een beetje optimistisch denk ik
 
KTM 525 EXC Supermoto
Downside 4-8-2010 16:06 Print reply

Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Dankje

Yup ik stond op dennenoord eerst met zn 5 en toen 4 en en toen 3 en
Alle scooters gingen kapot

Heb ik je ook gesproken daar?




of ik jou gesproken heb weet ik niet zeker jou maat met die andere honda heb ik wel gesproken, wij stonden zegmaar achter jullie met een vouwwagen, we waren een van de weinige met bavaria
 
Ride It Like Ya Stole It
kenny77 4-8-2010 17:28 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Zo de cilinder heb ik terug gekregen van powerseal
Hier is het resultaat:

afbeelding

afbeelding

afbeelding

En ik heb meteen nieuwe cilinderkop bevestigingen gemaakt de oude waren gescheurd

afbeelding

afbeelding

En na het polijsten

afbeelding

En vanavond nog even krukasje ophalen en dan heb ik alles om mn blok weer dicht te bouwen



Netjes!
 
Tobias Verhoef 4-8-2010 19:00 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Downside
[...]



of ik jou gesproken heb weet ik niet zeker jou maat met die andere honda heb ik wel gesproken, wij stonden zegmaar achter jullie met een vouwwagen, we waren een van de weinige met bavaria


oww jullie waren het, nu weet ik het weer
Er waren inderdaad weinig mensen met bavaria

Nog even een vraagje hoe kan je het beste grid uit een cilinder krijgen?
Ik ga het morgen met een ultrasoon proberen maar heeft iemand anders nog handige tips?

Want bij het nikasilen hebben ze de cilinder leuk gezandstraald maar niet helemaal goed schoongemaakt

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 4-8-2010 om 19:28 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
-simon- 4-8-2010 20:36 Print reply

Posts: 8211
hun ff erover mailen kijken wat ze er van zeggen. als hun de fout maken en jij krijgt het niet zomaar opgelost moeten hun maar een voorstel doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tobias Verhoef 4-8-2010 21:01 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
hun ff erover mailen kijken wat ze er van zeggen. als hun de fout maken en jij krijgt het niet zomaar opgelost moeten hun maar een voorstel doen.


Bedankt voor de tip helemaal niet aan gedacht
Ik probeer het morgen wel met ultrasoon, het liefst los ik het zelf op want anders moet ik weer wachten op cilinder
Ik wil nu wel heel graag rijden mn blok heeft al lang genoeg open gelegen.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
-simon- 4-8-2010 21:25 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]


Bedankt voor de tip helemaal niet aan gedacht
Ik probeer het morgen wel met ultrasoon, het liefst los ik het zelf op want anders moet ik weer wachten op cilinder
Ik wil nu wel heel graag rijden mn blok heeft al lang genoeg open gelegen.


ja dat klopt. ik zou ze morge eerst ff bellen voordat je het zelf gaan proberen. wss gaat het niet mis maar je zult net zien dat het dan mis gaat en dan kun je niks meer.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tobias Verhoef 4-8-2010 21:28 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja dat klopt. ik zou ze morge eerst ff bellen voordat je het zelf gaan proberen. wss gaat het niet mis maar je zult net zien dat het dan mis gaat en dan kun je niks meer.


ga ik doen
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
-simon- 19-8-2010 12:45 Print reply

Posts: 8211
hoe is het eigenlijk afgelopen met het grid in je cilinder?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tobias Verhoef 19-8-2010 16:20 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
hoe is het eigenlijk afgelopen met het grid in je cilinder?


Ik heb ze een mail gestuurd omdat ze op vakantie waren maar ze nemen hun verantwoording op zich ook al gebeurt er iets. Maar ik heb het grid met een schroevendraaier weggehaald en daarna de cilinder schoongespoeld dus het moet denk wel goed zijn

Volgende week kan ik pas weer verder met mn KTM omdat mn baas deze en vorige week op vakantie was. Want mn KTM staat op mn werk.

En dan is hij denk wel op tijd klaar voor de cross in nieuwkoop.

Gaat er nog iemand in nieuwkoop meendoen en met zevenhoven on wheels?

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 19-8-2010 om 16:21 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Tobias Verhoef 9-5-2011 19:25 Print reply

Posts: 1832
Nou ik heb eindelijk mn motorrbw
Er zitten ondertussen al wegbandjes onder de KTM en morgen wordt hij verzekerd en dan kan ik lekker knallen.

Morgen ook even tellertje en standaard ophalen

Foto's komen binnenkort
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Aprilia RX 50 2003 9-5-2011 19:28 Print reply

Posts: 6717
mooiste kappen van ktm zitten hierop vind ik
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Ruben2311 13-5-2011 19:26 Print reply

Posts: 1055
Hoe rijd dit nou op de openbare weg?
En moet je net als bij het crossen, de zuiger om de 15 uur vervangen?
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 13-5-2011 19:55 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hoe rijd dit nou op de openbare weg?
En moet je net als bij het crossen, de zuiger om de 15 uur vervangen?


alleen de prestatie crossers stoppen er om de 15 uur een zuiger in. hier op de baan pakken ze m na 20/25 uur eruit. en als t nog redelijk lijkt stoppen ze m zo trug
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
-simon- 13-5-2011 21:16 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


alleen de prestatie crossers stoppen er om de 15 uur een zuiger in. hier op de baan pakken ze m na 20/25 uur eruit. en als t nog redelijk lijkt stoppen ze m zo trug


wat een beunhazen dan.
zeker bij een 125 mag de zuiger er dan vort zeker wel uit. bij een 250 zou hij wat langer kunnen blijven zitten. maar waarom zou je hem terug doen als je hem toch open hebt?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tobias Verhoef 13-5-2011 21:27 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Hoe rijd dit nou op de openbare weg?
En moet je net als bij het crossen, de zuiger om de 15 uur vervangen?


Nou ik heb de 2 eerste dagen gewoon woon/werk verkeer gereden en het viel me reuze mee ik reed netje 60 in zn 6 onderin zn toeren en netjes 80 voor de powerband. Maar voor zulk soort ritjes is het zonde van de benzine en de onderhoudskosten. Maar gisteren ging ik rond 9 uur savonds een rondje knallen en ik had de weg voor mezelf, en dat rijdt echt zo geweldig Je bent echt neit normaal snel met zo'n ding

Maar het is echt een motor voor erbij, daarom rij ik nu nogsteeds met mn brommer naar mn werk

Uuhm over dat zuiger weet ik het niet precies, want dit is een enduro motor, en is dus wat minder snel als een echte crossmotor. Dus theoretisch zou de zuiger langer mee gaan + dat ik niet constant volgas rij en ik in een schonere omgeving rondrij. Maar na 25 uur haal ik de zuiger eruit en kijk ik hoe hij er uitziet en dan zie ik wel hoe lang hij het ong gaat uithouden.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


wat een beunhazen dan.
zeker bij een 125 mag de zuiger er dan vort zeker wel uit. bij een 250 zou hij wat langer kunnen blijven zitten. maar waarom zou je hem terug doen als je hem toch open hebt?



Heb je gelijk in, voor die 50 a 70 euro.

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 13-5-2011 om 21:28 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Frysk 22-2-2012 23:20 Print reply

Posts: 34930
Jaa hot enzo ding rijd dacht ik nog wat lichter als mijn kdx denk ik, is het vermogen ook wat piekerig of wat meer subtiel vermogen?

Waarom staat ie stil?
 
giggitybyte
Ronald125cc 22-2-2012 23:26 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Jaa hot enzo ding rijd dacht ik nog wat lichter als mijn kdx denk ik, is het vermogen ook wat piekerig of wat meer subtiel vermogen?

Waarom staat ie stil?



Jongee , met dit ding rij je de 450 4-takt de snot voor de ogen mits je een beetje kan rijden.
Anders moet je even terug denken hoe die motors om je heen vlogen op flying boetoe...
En dan zal jij deze vergelijken met je kdx...
 
Pak ik kopstart, Flikkert er 1 voor me !
mxbeunking 23-2-2012 0:27 Print reply

Posts: 2305
hee zevenhoven on wheels ben ik ook geweest
 
Draaiwerk nodig? = PB

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved