Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Me tzr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 663 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Me tzr
Geplaatst door DieTZR op 30-8-2009 17:12
Hits Deze gallery is 20020 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Yamaha TZR (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Racing red / 2007
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 83 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Gooimeer [Toon slechts deze afbeelding]
Op de pier [Toon slechts deze afbeelding]
Touren [Toon slechts deze afbeelding]
Weer thuis, [Toon slechts deze afbeelding]
Wat een vogel zag [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Para24 7-5-2010 1:42 Print reply

Posts: 182
aaight ziek hoor die foto's
morgen weer?

edit: Las het gesprek over die cilinder. Maar begin dan eerst met andere carb ofzo.

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 7-5-2010 om 1:46 uur.
 
DieTZR 7-5-2010 9:57 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Para24
aaight ziek hoor die foto's
morgen weer?

edit: Las het gesprek over die cilinder. Maar begin dan eerst met andere carb ofzo.

Dit bericht is gewijzigd door Para24 op 7-5-2010 om 1:46 uur.


Moge flow,

haha zeker weer snel ja. Was echt een geslaagd weekje. Beter is hij snel weer gemaakt, jouw blacka moto. Dan gaan we de echte tours rijden

 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
Stiffmeister 7-5-2010 10:58 Print reply

Posts: 1582
Ziet d'r strak uit , houden zo..
Hotje
 
.. Retro Active
DieTZR 8-5-2010 17:56 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: patrick_gpr
Ziet d'r strak uit , houden zo..
Hotje


Danku
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
Sherwin 8-5-2010 18:01 Print reply

Posts: 561
waar zijn die foto''s van waar die binnen staat?

die zijn veel mooier >< haha vind ik dan(A)
 
DieTZR 8-5-2010 18:10 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sherwin
waar zijn die foto''s van waar die binnen staat?

die zijn veel mooier >< haha vind ik dan(A)


Die had k weggehaald, omdat ik die minder duidelijk en minder mooi vond....

Edit: ik zal ze er ff achteraan plakken voor je

Dit bericht is gewijzigd door DieTZR op 8-5-2010 om 18:10 uur.
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
AlexSenda 11-5-2010 16:23 Print reply

Posts: 648
Vriend heeft dezelfde, mooi ding!
 
Paultje Pils 11-5-2010 16:25 Print reply

Posts: 2110
eigenlijk best wel hot. Maar ff sneller set-up, dan onderscheidt je je van de andere tzr's
 
If you can't dodge it, ram it.
hondansr91 11-5-2010 16:36 Print reply

Posts: 697
Zeker naaice!!
HOT
 
lukebanning 11-5-2010 16:40 Print reply

Posts: 565
andere tandwielverhouding op dat ding knallen man. ding kun je zo 100 laten lopen, dan trekt 'ie nog steeds lekker
net ding, hotje!
 
ChielTZR 11-5-2010 16:42 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
andere tandwielverhouding op dat ding knallen man. ding kun je zo 100 laten lopen, dan trekt 'ie nog steeds lekker
net ding, hotje!



Ik heb dezelfde tandwiel verhouden zelfde setup als hij heeft valt me nu opeens op. met deze twv maak je idd volgas overtoeren. Zo zit je wel lekker snel op je top

Met twv 11-60 tik je ongeveer de 90 aan.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Paultje Pils 11-5-2010 16:43 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]



Ik heb dezelfde tandwiel verhouden zelfde setup als hij heeft valt me nu opeens op. met deze twv maak je idd volgas overtoeren. Zo zit je wel lekker snel op je top

Met twv 11-60 tik je ongeveer de 90 aan.


Waar zit het meeste vermogen van deze uitlaat?
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 11-5-2010 17:46 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Waar zit het meeste vermogen van deze uitlaat?


metrakit rk?

rond de 8,5 - 9K schat ik zo
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
lukebanning 11-5-2010 18:18 Print reply

Posts: 565
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


metrakit rk?

rond de 8,5 - 9K schat ik zo

Wrong.
Heb 'm op de testbank gehad, dus ik kan 't weten
Meeste vermogen levert 'ie af tussen de 10.000 en 11.000 toeren, indien goed afgesteld!
Ik rijd met 13-46. Opschakelen doe ik ongeveer altijd bij de 10.500 ~ 11.000 toeren. Loopt op top volgens testbank 100.1 km/h hiermee.. Bij 12.000 toeren btw.
In m'n eentje rijd ik er 106 mee volgens de teller, plat op de tank.
Met iemand achterop en gewoon rechtop zitten loopt 'ie ook nog goed 96 met 'windstil'. Wind mee 98 ook nog geen probleem

Jaja, studie van gemaakt hoe hard die van mij loopt
 
Paultje Pils 11-5-2010 18:33 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
[...]



Jaja, studie van gemaakt hoe hard die van mij loopt


Klopt:P Waar ben jij op de testbank geweest?
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 11-5-2010 19:55 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
[...]

Wrong.
Heb 'm op de testbank gehad, dus ik kan 't weten
Meeste vermogen levert 'ie af tussen de 10.000 en 11.000 toeren, indien goed afgesteld!
Ik rijd met 13-46. Opschakelen doe ik ongeveer altijd bij de 10.500 ~ 11.000 toeren. Loopt op top volgens testbank 100.1 km/h hiermee.. Bij 12.000 toeren btw.
In m'n eentje rijd ik er 106 mee volgens de teller, plat op de tank.
Met iemand achterop en gewoon rechtop zitten loopt 'ie ook nog goed 96 met 'windstil'. Wind mee 98 ook nog geen probleem

Jaja, studie van gemaakt hoe hard die van mij loopt



Helemaal niet wrong, als ik doorrijd tot 11.000 toeren kom ik amper meer vooruit. Ik zal dan mischien wel een speciale versie hebben die een vroege powerband heeft
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
lukebanning 11-5-2010 20:01 Print reply

Posts: 565
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]



Helemaal niet wrong, als ik doorrijd tot 11.000 toeren kom ik amper meer vooruit. Ik zal dan mischien wel een speciale versie hebben die een vroege powerband heeft

Dat ligt aan je cilinder, die gaat dan protesteren
Maar, volgens de testbank zit het meeste vermogen toch echt daar


Ben bij TJ-Tuning in Dreumel op de testbank geweest
 
ChielTZR 11-5-2010 20:04 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
[...]

Dat ligt aan je cilinder, die gaat dan protesteren
Maar, volgens de testbank zit het meeste vermogen toch echt daar


Ben bij TJ-Tuning in Dreumel op de testbank geweest


Ik je geloof je wel hoor. Ook niet elke brommer is hetzelfde afgesteld en ingereden. Bij mijn eigen brommer merk ik gewoon dat de powerband vanaf 8 tot 9k loopt, en ik heb (denk ik zelf althans) genoeg ervaring om te zeggen dat dat mijn powerband is.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
lukebanning 11-5-2010 21:15 Print reply

Posts: 565
Ik val je ook niet aan hoor Chiel, ghehe
Jaa kan goed... Bij mij lag die eerst ook verder naar beneden, toen die nog 11-46 had... Maar toen heb ik 'm eigenlijk zo boven de 12K laten komen dat de cilinder bovenin naar mijn idee beter loopt.
In het begin zat er bij de 11K aan toeren nog een enorme ratel in, dat is nu absoluut niet meer... Kwestie van inrijden en afstellen dus idd
Maar iig, met 13-46 loopt 't erg goed
 
DieTZR 14-5-2010 11:25 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
eigenlijk best wel hot. Maar ff sneller set-up, dan onderscheidt je je van de andere tzr's


Ja, heb dus mijn zuiger aan gort gereden, dus ga van 11-60 naar 13-60, hoop dus dan wat minder over toeren te maken. Hoe lang moet ik eigenlijk inrijden?
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
DieTZR 14-5-2010 11:26 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
andere tandwielverhouding op dat ding knallen man. ding kun je zo 100 laten lopen, dan trekt 'ie nog steeds lekker
net ding, hotje!


haha bedankt, k zal er idd overnadenken, heb namelijk geen zin in steeds problemen met dat ding door overtoeren.
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
DieTZR 14-5-2010 11:29 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]



Ik heb dezelfde tandwiel verhouden zelfde setup als hij heeft valt me nu opeens op. met deze twv maak je idd volgas overtoeren. Zo zit je wel lekker snel op je top

Met twv 11-60 tik je ongeveer de 90 aan.


Klopt helemaal. Alleen begrijp ik echt niet waarom ik dan een vastloper krijg als ik altijd op me teller kijk en op topsnelheid hem op de 10K houdt..... Me teller doet de laatste tijd wel een beetje raar, als ik hard gas geef gaat hij niet mee of als ik rijd blijft hij soms gewoon op het oude toerental hangen als ik stationair lopend weer stil sta..... Is dit een bekende TZR kwaal of niet?
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
DieTZR 14-5-2010 11:30 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


metrakit rk?

rond de 8,5 - 9K schat ik zo


Die van mij trekt pas echt vanaf de 8 K tot ongeveer de 11. Heb nog niet echt genoeg verstand ervan om mijn powerband te bepalen
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
Paultje Pils 14-5-2010 11:31 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Ik je geloof je wel hoor. Ook niet elke brommer is hetzelfde afgesteld en ingereden.


Dus jij denkt dat je het karakter van je cilinder kan beinvloeden, door anders te gaan inrijden? Leg eens uit



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DieTZR
[...]

Hoe lang moet ik eigenlijk inrijden?


http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69

 
If you can't dodge it, ram it.
DieTZR 15-5-2010 12:10 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Dus jij denkt dat je het karakter van je cilinder kan beinvloeden, door anders te gaan inrijden? Leg eens uit



[...]


http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/69



danku
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved