Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda crf 250cc 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 852 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda crf 250cc 4takt
Geplaatst door Mark04 op 26-8-2009 22:52
Hits Deze gallery is 44548 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 250R (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Hapert 15-05-2010 [Toon slechts deze afbeelding]
Oirschot 1 [Toon slechts deze afbeelding]
Oirschot 2 [Toon slechts deze afbeelding]
Even wat betere foto's [Toon slechts deze afbeelding]
Oischot, tafel [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina

Pagina 3 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 26-10-2009 19:04 Print reply

Posts: 1832
hot

maar wat rijdt nou lekkerder een 2 takt of 4 takt?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Mark04 26-10-2009 19:17 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
hot

maar wat rijdt nou lekkerder een 2 takt of 4 takt?



Ligt eraan wat voor 2 takt bedoel en welke 4takt zet je er tegen over?

Als je een 125cc en een 250cc 4takt vergelijkt, zeg ik begin met een 125cc je leert daarmee het beste schakele en op toeren rijden ook leer je hiermee gewoon het best crossen en vooral in de begin fase heb je dit nodig.
Als je dan overstapt na de 4 takt merk je dat je veel minder hoeft te doen je gaat veel makelijker harder doordat je minder hard hoeft te werken bij een 4takt het gaat haast dan automatisch.

Mijn mening, begin met 125cc en ga dan over na 4takt. Dit zegge heel veel motorcrossers

 
Makrolon 26-10-2009 19:31 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Of jij bent sm-gay

Btw. Die stickerset moet je zeker wel doen. Die is echt vet

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 26-10-2009 om 18:38 uur.

Of jij bent een kansloos jaloers figuurtje?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Tobias Verhoef 26-10-2009 19:43 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ligt eraan wat voor 2 takt bedoel en welke 4takt zet je er tegen over?

Als je een 125cc en een 250cc 4takt vergelijkt, zeg ik begin met een 125cc je leert daarmee het beste schakele en op toeren rijden ook leer je hiermee gewoon het best crossen en vooral in de begin fase heb je dit nodig.
Als je dan overstapt na de 4 takt merk je dat je veel minder hoeft te doen je gaat veel makelijker harder doordat je minder hard hoeft te werken bij een 4takt het gaat haast dan automatisch.

Mijn mening, begin met 125cc en ga dan over na 4takt. Dit zegge heel veel motorcrossers




Dit had ik nou altijd al willen weten.

Ik heb een KTM exc 200 ook wel leuk ding is 2 takt en om eerlijk te zijn vindt ik 2 takt mooier, vindt 4 takt ook mooi maar ik wil nu nog van 2 takt genieten nu het er nog is.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Rieju_Stefan 26-10-2009 19:57 Print reply

Posts: 1146
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]



Dit had ik nou altijd al willen weten.

Ik heb een KTM exc 200 ook wel leuk ding is 2 takt en om eerlijk te zijn vindt ik 2 takt mooier, vindt 4 takt ook mooi maar ik wil nu nog van 2 takt genieten nu het er nog is.

gaat 2 takt weg dan? :P

en mooi ding

Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 26-10-2009 om 19:58 uur.
 
mitaa 26-10-2009 19:59 Print reply
Posts: 146
ik vind 2 takt toch wel lekkerder rijden als 4
dat heerlijke jankende 2 takt geluid en ik vind 2 takt meer power hebben maarja dat is persoonlijk
 
Mark04 26-10-2009 20:03 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
[...]



Dit had ik nou altijd al willen weten.

Ik heb een KTM exc 200 ook wel leuk ding is 2 takt en om eerlijk te zijn vindt ik 2 takt mooier, vindt 4 takt ook mooi maar ik wil nu nog van 2 takt genieten nu het er nog is.



Dat is mooi heb ik je kunnen helpen

Nee maar 2takt is de perfecte beginner motor beter dan een 4takt.

 
Mark04 26-10-2009 20:05 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanBooyink
[...]

gaat 2 takt weg dan? :P

en mooi ding

Dit bericht is gewijzigd door StefanBooyink op 26-10-2009 om 19:58 uur.



In de competitie is het inderdaad WEG aan het gaan de reden is dat 2takt te veel en dus meer schadelijke uitstote heeft dan 4takt wat eigelijk boelshit is maar goed dat is ONGEVEER wel de reden dat het weg gaat. Wat na mijn mening ERG jammer is
 
mitaa 26-10-2009 20:07 Print reply
Posts: 146
ik vind dit altijd zo'n onzin.
al die mensen die zitten te klagen over teveel schadelijke stoffen maar ondertussen in een hummer rijden die 1 op 1 rijd
maarja zo scheef is nederland
 
Mark04 26-10-2009 20:08 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mitaa
ik vind 2 takt toch wel lekkerder rijden als 4
dat heerlijke jankende 2 takt geluid en ik vind 2 takt meer power hebben maarja dat is persoonlijk



Als je het goed doet rijd 4takt vele male Gemakelijker en raak je hier mee minder snel moe!
2takt heeft idd een heerlijk geluid!!
En meer power een 125cc of een 250 4takt een 125cc is haast kanloos tegen een 250cc 4takt een 125cc kan er gewoon echt niet aan tippe.

Of je moet een 144/150cc hebben die zijn ook redelijk snel maar nog veel sneller kapot


Mensen bedankt voor jullie positieve reacties

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 26-10-2009 om 20:09 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 26-10-2009 om 20:22 uur.
 
Makrolon 26-10-2009 20:25 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



In de competitie is het inderdaad WEG aan het gaan de reden is dat 2takt te veel en dus meer schadelijke uitstote heeft dan 4takt wat eigelijk boelshit is maar goed dat is ONGEVEER wel de reden dat het weg gaat. Wat na mijn mening ERG jammer is

Is de reden niet dat 125 2t en 140 (?) 4t bij elkaar in de klasse rijden, en dat er uit die laatste meer vermogen te halen is?
 
KTM 525 EXC Supermoto
Mark04 26-10-2009 20:31 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Is de reden niet dat 125 2t en 140 (?) 4t bij elkaar in de klasse rijden, en dat er uit die laatste meer vermogen te halen is?



Ja dit klopt omdat de klasse 125cc/250cc 4takt is en de 125cc totaal geen kans hebben, hebben ze de 125cc nu naar 144cc / 150cc mogen maken dus is de klasse nu 144cc/250cc 4takt
 
-simon- 26-10-2009 20:37 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja dit klopt omdat de klasse 125cc/250cc 4takt is en de 125cc totaal geen kans hebben, hebben ze de 125cc nu naar 144cc / 150cc mogen maken dus is de klasse nu 144cc/250cc 4takt


maar nou die 144's kunnen het de 250 4t toch weer behoorlijk moeilijk maken.
en mogen ze vort 150cc? ktm noemt hem wel 150 maar is hij dat ook?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 26-10-2009 20:45 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


maar nou die 144's kunnen het de 250 4t toch weer behoorlijk moeilijk maken.
en mogen ze vort 150cc? ktm noemt hem wel 150 maar is hij dat ook?



Ja dat klopt heb je gelijk in dat is ook wat ik bedoelde.

Ktm heeft het nu 150cc GENOEMD het is gewoon een iets wat verbeterede 144cc dus de inhoud is NIET meer geworden, maar dit is afgekeurt voor mee te doen aan het klassement er STAAT namelijk wel dat de inhoud meer is geworden maar wat niet het geval hij is gewoon verbeterd en dus hebben ze de naam aangepast wat in het nadeel is van KTM zo hebben ze nu motoren die niet moge deelnemen. Het moet een 144cc blijven anders was het andersom weer niet eerlijk. HEEEEL krom maar dit verhaal hebben ze mij vertelt bij KTM eddy lemmens in veldhoven.
 
-simon- 26-10-2009 20:49 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja dat klopt heb je gelijk in dat is ook wat ik bedoelde.

Ktm heeft het nu 150cc GENOEMD het is gewoon een iets wat verbeterede 144cc dus de inhoud is NIET meer geworden, maar dit is afgekeurt voor mee te doen aan het klassement er STAAT namelijk wel dat de inhoud meer is geworden maar wat niet het geval hij is gewoon verbeterd en dus hebben ze de naam aangepast wat in het nadeel is van KTM zo hebben ze nu motoren die niet moge deelnemen. Het moet een 144cc blijven anders was het andersom weer niet eerlijk. HEEEEL krom maar dit verhaal hebben ze mij vertelt bij KTM eddy lemmens in veldhoven.


maar als de inhoud ori gewoon 144cc is moet dat toch niks uitmaken hoe hij heet zou je zeggen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 26-10-2009 20:53 Print reply
Posts: 366
Precies maar ze hebben hem de andere naam gegeven en dat is heel het probleem blijkbaar
 
Makrolon 26-10-2009 20:53 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja dat klopt heb je gelijk in dat is ook wat ik bedoelde.

Ktm heeft het nu 150cc GENOEMD het is gewoon een iets wat verbeterede 144cc dus de inhoud is NIET meer geworden, maar dit is afgekeurt voor mee te doen aan het klassement er STAAT namelijk wel dat de inhoud meer is geworden maar wat niet het geval hij is gewoon verbeterd en dus hebben ze de naam aangepast wat in het nadeel is van KTM zo hebben ze nu motoren die niet moge deelnemen. Het moet een 144cc blijven anders was het andersom weer niet eerlijk. HEEEEL krom maar dit verhaal hebben ze mij vertelt bij KTM eddy lemmens in veldhoven.

Lijkt me vrij dikke bullshit, ktm is echt niet de 1e beste mongool die een motor maakt hoor. Weten heus wel hoe het zit.
 
KTM 525 EXC Supermoto
-simon- 26-10-2009 20:55 Print reply

Posts: 8211
ja lijkt me ook maar krom. ma boeit het hoe je het ding noemt. als hij niet over de max inhoud heen komt en verder ook goed is moet die naam er niet toe doen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Pixl 26-10-2009 20:55 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]

Of jij bent een kansloos jaloers figuurtje?


Nee hoor niet kansloos, wel jaloers.

sm zuigt gewoon.

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 26-10-2009 om 20:57 uur.
 
So fuckin' what!?
thunderbird - Forum en Sales Moderator 26-10-2009 20:56 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Weet iemand hoe je, als je een nieuw voertuig toevoegd je daarbij een gallerij moet aanmaken ik weet niet meer hoe dit moet

vast bedankt

Quote:
Gallery bij voertuig:
Er is nog geen gallery aan dit voertuig gekoppeld.
Je kunt dit doen door eerst een gallery aan te maken of een bestaande gallery te wijzigen. Op de bewerk-pagina van de gallery kun je dan voertuigen uit je profile aan je gallery koppelen.


 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Derbi-Olaf 26-10-2009 20:56 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Nee hoor, sm zuigt gewoon.

En hoeveel ervaring heb je met SM/cross?
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Mark04 26-10-2009 20:57 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

[...]




Hahah wist ik wel

Hoe staat het nou met je suzuki?

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 26-10-2009 om 21:03 uur.
 
Mark04 26-10-2009 21:01 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

En hoeveel ervaring heb je met SM/cross?



SM zuigt idd daarom cross ik ook en doe ik niet aan supermoto.
Klaar! zulle we er nu onderhand over ophoude
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 26-10-2009 21:07 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Hahah wist ik wel

Hoe staat het nou met je suzuki?

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 26-10-2009 om 21:03 uur.

check menne gallery, heb net geantwoord
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
jan-dx11 26-10-2009 21:20 Print reply

Posts: 4931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ligt eraan wat voor 2 takt bedoel en welke 4takt zet je er tegen over?

Als je een 125cc en een 250cc 4takt vergelijkt, zeg ik begin met een 125cc je leert daarmee het beste schakele en op toeren rijden ook leer je hiermee gewoon het best crossen en vooral in de begin fase heb je dit nodig.
Als je dan overstapt na de 4 takt merk je dat je veel minder hoeft te doen je gaat veel makelijker harder doordat je minder hard hoeft te werken bij een 4takt het gaat haast dan automatisch.

Mijn mening, begin met 125cc en ga dan over na 4takt. Dit zegge heel veel motorcrossers


dus met 500cc 2takt beginnen is niet goed?
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved