Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda crf 250cc 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 788 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda crf 250cc 4takt
Geplaatst door Mark04 op 26-8-2009 22:52
Hits Deze gallery is 44758 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 250R (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Hapert 15-05-2010 [Toon slechts deze afbeelding]
Oirschot 1 [Toon slechts deze afbeelding]
Oirschot 2 [Toon slechts deze afbeelding]
Even wat betere foto's [Toon slechts deze afbeelding]
Oischot, tafel [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina

Pagina 10 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-simon- 21-6-2010 13:05 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Ooh oke haha wist nie eens da er verschil in zat is wel fijn helmpje vind ik.


dat model wat jij hebt kijkt ook veel minder lomp als de mijne.
en dan is er nog een model van rond de 300 euro volgens mij. maar dat vind ik toch wat overdreven. rond de 200 kun je ook al zat helmen voor halen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 21-6-2010 14:03 Print reply
Posts: 366
Ik heb deze meteen in het begin toen gehaald toen deze helmen net uitkwamen hie rin nederland die koste toen ruim 300 euro maar daar had ik ok wel goed voor gespaard, want zoiets ga ik nie in een keer kopen dat vind ik zonde van me geld.

Nu eerst maar eens wachte op da pak en zoon leat brace uitproberen en dan is het voor mij voorlopig wel effe genoeg
 
Mark04 21-6-2010 15:17 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
klote van je knie man
ik rij eigenlijk nog niet zo lang
ben vier jaar terug op mijn 85 begonnen bij ons op de akker enz.
dat heb toen 1.5 jaar gedaan en wilde toen serieus de banen op gaan. alleen toen heel hard gevallen en milt gescheurd en twee armen gebroken. toen heb ik er ook twee seizoen uit gelegen. daarna 1 jaartje met mijn 125 weer op de akker gereden. wel met serieuze bulten tafels en bochten. en dit jaar voor het eerst serieus de banen op. ben nou een stuk of 6/7 keer weg geweest, en gaat steeds beter
heb trouwens nog wel een filmpje van vorige week http://www.youtube.com/watch?v=Oa99jtVjbao
alleen mijn conditie is ver weg. heb nou bloedarmoede door nog een onbekende reden. dus hoop dat dat binnenkort over is. en dan kunnen we serieus trainen.



Jaa idd, nondeju da is ok nie niks!!
Ik hoop dat het nu heel stuk beter gaat?

Vet filmpje hoor ziet er al nie slecht uit!, ja conditie dat blijft voor mij ok een puntje er moet nie zoveel gezope worden
In oirschot kon ik nu 11 rondjes maken en dan op mijn hoogste snelheid wat ik dan kan. Dus ja het begint weer een beetje te komen alleen de snelheid is net een oma zoals je kan zien op het filmpje hahah
 
suzuki rm 21-6-2010 15:42 Print reply

Posts: 1114
ik zit nou ook dat ik met 10 / 11 rondjes vol rijden wel op ben. en dan is de baan op alphen nog korter als oirschot

met deze motor wil ik tot eind van het seizoen oefenen en dan voor een 250 gaan. deze kwam ik net op mp tegen: http://motoren.markt...;fta_ind=11&fs=1

ook een crf van 08 en jou. vind dit toch wel een aantrekkelijke prijs. heb jij nog dingen waarvan je zegt dat moet ik weten als ik daarnaar ga kijken, vooral de minpuntjes bedoel ik dan. en heb jij enig idee hoelang je de kleppen zelf kan laten zitten?
 
Mark04 21-6-2010 15:59 Print reply
Posts: 366
Ja kleppen leiden nie zoveel he als die gewoon goed afgesteld zijn.
Dit geld ook voor de distributieketting.

Mijn motor had 10uur gelopen toen ik die kocht dus alles is nu nog nieuw of was toen nog nieuw, hij heeft er denk ik nu 25uur opstaan in totaal.
Ja als de motor gewoon goed start en netjes draait zonder getik dan is t allemaal wel oke.Als hij warm is moet hij ook vlot starten anders blijf je met dat probleem zitten en dat is gewoon klote.

Je moet gewoon ff naar het onderhoud verleden vragen en of er wedstrijden meegreden zijn.
En hope dat die kerel die erop gereden het niet zoon beunshaas geweest is. Verder moet je een beetje geluk hebben met een 2dehands motor. Ik koop die ok nooit particulier altijd bij een zaak die ik goed ken, ik kom daar ok gewoon over de vloer als goeie kennis. maarja dat wil nog nie zegge of de motor dan beter is.
 
Mark04 21-6-2010 18:40 Print reply
Posts: 366
Ik heb een vraag weet iemand wat nou de precieze werking is van een:

r&d powerbowl (vlotterbak) is...??
 
-simon- 21-6-2010 19:06 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Ik heb een vraag weet iemand wat nou de precieze werking is van een:

r&d powerbowl (vlotterbak) is...??


http://www.r1dean.co...5&products_id=66 heb je dat al gelezen?
maar of zoiets nou 250 dollar waard is.
ff een stukkie gelezen maar het lijkt wel of dat het inhouden bij springen en diepe knippen ofzoiets tegen moet gaan.

 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 21-6-2010 19:25 Print reply
Posts: 366
Ja maar ik snap er nie veel van
Spa zei dat het iets was met een soort vacumzuiging effect en een geleidelijker benzine toevoer zodat een 4takt zich niet meer zosnel verslikt en de benzine dus beter geregeld word, maar ik wil er iets meer van wete want dit is erg geschikt voor met een snellere uitlaat en die twinair kit die ik nu al heb ofiets
En toevallig dat ik net tegen zoon vlotterbakje aanloop miss over een tijdje dan ok maar is een uitlaatje.
 
-simon- 21-6-2010 19:59 Print reply

Posts: 8211
http://www.motocross...p;t=5930&start=0

volgens mij hebben ze het daar over ongeveer hetzelfde maar dan ook van verschillende andere merken.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 21-6-2010 21:01 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
http://www.motocross...p;t=5930&start=0

volgens mij hebben ze het daar over ongeveer hetzelfde maar dan ook van verschillende andere merken.


Ja idd zoiets zal t denk ik wel zijn haha thnx man.
Al iets gehoord over de suzuki?

Maar nu schiet me trouwens wat te binnen nu ik jou brommers en scooter en motors zo aan het bekijekn was op je pagina, ben jij ok nie ooit te vinden op derbi forum?

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 21-6-2010 om 21:03 uur.
 
-simon- 21-6-2010 21:07 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]


Ja idd zoiets zal t denk ik wel zijn haha thnx man.
Al iets gehoord over de suzuki?

Maar nu schiet me trouwens wat te binnen nu ik jou brommers en scooter en motors zo aan het bekijekn was op je pagina, ben jij ok nie ooit te vinden op derbi forum?

Dit bericht is gewijzigd door Mark04 op 21-6-2010 om 21:03 uur.


kijk maar in thunderbirth zijn profiel daar heb ik 2 foto's gepost van de suzuki die het vrij zeker wordt. hij doet hem over 1 of 2 weken wss weg. hij moest alleen nog ff kijken wat hij ervoor moest hebben.

op DC ben ik wel ooit is geweest maar niet veel.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 21-6-2010 21:58 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


kijk maar in thunderbirth zijn profiel daar heb ik 2 foto's gepost van de suzuki die het vrij zeker wordt. hij doet hem over 1 of 2 weken wss weg. hij moest alleen nog ff kijken wat hij ervoor moest hebben.

op DC ben ik wel ooit is geweest maar niet veel.



Mooi motor hoor ziet er goed uit!
Hoeveel uurtjes heeft hij gedraaid?

Ooh oke ja ik kijk daar wel is ooit op maar post daar zelde wat.
Maar herkende je spullen van die site.
 
-simon- 21-6-2010 22:31 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Mooi motor hoor ziet er goed uit!
Hoeveel uurtjes heeft hij gedraaid?

Ooh oke ja ik kijk daar wel is ooit op maar post daar zelde wat.
Maar herkende je spullen van die site.


hoeveel uur zou ik niet weten. best wel veel al volgens mij. maar dat ding is altijd goed onderhouden en 15u terug ongeveer compleet gereviseerd met nieuwe wandt en alles er ook in. dus die kan er wel weer ff tegen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 21-6-2010 22:39 Print reply
Posts: 366
Aah kijk aan dat is een mooie maar ook fris motortje dus.
Dat is het voordeel he als je weet van wie je hem koopt.

 
-simon- 21-6-2010 22:46 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Aah kijk aan dat is een mooie maar ook fris motortje dus.
Dat is het voordeel he als je weet van wie je hem koopt.



ja klopt. en dan wil ik het bij een dealer ook nog wel geloven als erbij staat dat die gereviseerd is. maar particulier op mp ofzo zijn ze volgens de advertenties bijna allemaal gereviseerd en ze hebben allemaal zowieso een nieuwe zuiger. maar wie doet daarna nou meteen zijn motor weg.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 22-6-2010 16:03 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja klopt. en dan wil ik het bij een dealer ook nog wel geloven als erbij staat dat die gereviseerd is. maar particulier op mp ofzo zijn ze volgens de advertenties bijna allemaal gereviseerd en ze hebben allemaal zowieso een nieuwe zuiger. maar wie doet daarna nou meteen zijn motor weg.



precies ja. Daarom beetje geluk hebben speelt ook mee he.
Zondag mooi weer crossen heb er echt zin waar weet ik alleen nog nie.
Misschien hebben we dan wel weer nieuwe filmpjes en foto's is altijd mooi.
 
-simon- 23-6-2010 15:44 Print reply

Posts: 8211
ben je toevallig al ooit op den dungen geweest?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
DieTZR 23-6-2010 16:56 Print reply

Posts: 341
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]


Nee ben ik nog nooit geweest is dat een mooie baan?
Miss wel iets voor in de zomervakantie om een keer daar te rijden dan!

Hahah en bedankt he

btw jij trouwens ok een brute TZR!


Haha bedankt! Leuke baan, nu vooral ik die uien-netten heb geplaatst naast de baan . Nee maar het is ook heel wat anders, je rijdt daar op klei, veel meer grip en veel meer snelheid.
Echt een aanrader!
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.
Mark04 23-6-2010 18:07 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
ben je toevallig al ooit op den dungen geweest?


Nope nog nooit geweest?
Is dat mooibaantje?
 
-simon- 23-6-2010 18:41 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]


Nope nog nooit geweest?
Is dat mooibaantje?


wat ik van brommercrossers hoor is het wel een leuk baantje. vrij hard en best snel volgens mij met verschillende schanzen.
http://www.youtube.com/watch?v=sUPc-j6MLRs maarja hij gaat overal hard. maar zo te zien wel vet baantje denk ik
maar was benieuwd of jij er geweest was. want een klas genoot van me heeft sinds kort ook weer een crosser. maar die rijd altijd op biest houtakker en die vroeg of ik als ik er ook een heb daar een keer wou komen rijden omdat hij zelf nog geen vervoer heeft. maar dat is toch wel wat ver vanaf ons. en den dungen is er ongeveer tussen in.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 23-6-2010 19:07 Print reply

Posts: 7728
den dungen schijnt indd een mooi baantje te zijn. jongens die ik ken gaan er wel eens heen..
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Mark04 23-6-2010 22:06 Print reply
Posts: 366
Is wel een vet filmpje trouwens.
Het ziet er in iedergeval naar uit dat het een harde baan is.
Ik ga liever na zandbanen hier in de buurt meer dan genoeg. Ik ga liever een keertje naar het hondapark in lommel!
Dat schijnt ook wel een super gave baan te zijn.

Net naar de laatste wedstrijd van de kempencup weeste kijken, me maat deed mee (voor korte duur) die was de sloot in gereden wou ze motor zwemles geven En een andere op een yamaha 125/144 ging er op een stuk hard vanaf zijn stuur was gewoon afgebroken
Dat heb ik nog nooit gezien!
 
suzuki rm 23-6-2010 22:11 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Is wel een vet filmpje trouwens.
Het ziet er in iedergeval naar uit dat het een harde baan is.
Ik ga liever na zandbanen hier in de buurt meer dan genoeg. Ik ga liever een keertje naar het hondapark in lommel!
Dat schijnt ook wel een super gave baan te zijn.

Net naar de laatste wedstrijd van de kempencup weeste kijken, me maat deed mee (voor korte duur) die was de sloot in gereden wou ze motor zwemles geven En een andere op een yamaha 125/144 ging er op een stuk hard vanaf zijn stuur was gewoon afgebroken
Dat heb ik nog nooit gezien!


ow dan moet je toch goed je best doen, wil je een stuurtje breken.
orgineel stuur? of renthal oid?
 
Mark04 23-6-2010 22:50 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
[...]


ow dan moet je toch goed je best doen, wil je een stuurtje breken.
orgineel stuur? of renthal oid?


Ja idd hij stond ok nie meer op toen haha dus hij was goed gevallen.
En dat stuurtje was zoon fatbar stuur.
 
-simon- 25-6-2010 2:23 Print reply

Posts: 8211
http://www.youtube.c...ture=player_embedded
waar ben jij?? zo te zien een baan dicht in de buurt van hapert dus wss ongeveer dezelfde ondergrond.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 10 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved