Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda crf 250cc 4takt

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 984 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda crf 250cc 4takt
Geplaatst door Mark04 op 26-8-2009 22:52
Hits Deze gallery is 44773 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda CRF 250R (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Rood/wit / 2008
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Eersel [Toon slechts deze afbeelding]
Reusel [Toon slechts deze afbeelding]
1ste training 2011 Mcc de kempen baan, E... [Toon slechts deze afbeelding]
1ste training 2011 Mcc de kempen baan, E... [Toon slechts deze afbeelding]
1ste training 2011 Mcc de kempen baan, E... [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

-simon- 18-5-2010 19:06 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Weer 1 nieuw fotootje

Nieuw crosspak word donderdag besteld!!
Weet alleen nie of het een 2010 of 2011 model word want deze zijn al wel uit in Amerika maar blijkbaar nog nie in europa te verkrijgen dus warschijnlijk word t een 2010 pak.


in amerika halen dus.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 18-5-2010 19:39 Print reply

Posts: 1114
wat voor crosspak wil je kopen dan?

weer eentje van thor?

 
Rocket Rico 18-5-2010 19:57 Print reply

Posts: 478
Mooi ding man, alleen 2 dempers? Is toch alleen maar extra gewicht? ohja, hot natuurlijk
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
-simon- 18-5-2010 19:58 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
Mooi ding man, alleen 2 dempers? Is toch alleen maar extra gewicht? ohja, hot natuurlijk


zal niet veel schelen tegenover 1 groter denk ik. maar het is wel beter verdeelt. al zul je daar denk ik niet heel veel van merken.

@mark: waar vind jij 2011 thor dan? ik kan ze niet vinden zelfs niet op eigen site.

kwam wel de ktm 2011 modellen tegen http://www.mxfotogra...bum.php?album_id=757
vind het alleen wel gek dat de sx85 weer wat terug naar het 06/07 model gaat. en snap het nut van de sx105 niet echt. en jammer dat ze niet laten zien of de sxf250 ook link heeft.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 18-5-2010 om 20:04 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 18-5-2010 21:47 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
wat voor crosspak wil je kopen dan?

weer eentje van thor?






Dat zeg ik nog nie zien jullie wel als ik hem heb
 
Mark04 18-5-2010 21:48 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
Mooi ding man, alleen 2 dempers? Is toch alleen maar extra gewicht? ohja, hot natuurlijk



Maakt niks uit kwa gewicht.
Dit heeft Honda 2 jaar geprobeerd omdat ze daar toen meer in zage kwa vermoge in de motor maar dit was niet zo dus hebben ze het nu weer terug gedraaid.

Al hoe wel ik het gruwelijk vind staan die 2 dempers
 
-simon- 18-5-2010 21:51 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]





Dat zeg ik nog nie zien jullie wel als ik hem heb


waar vind jij 2011 kleren al?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 18-5-2010 21:59 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


zal niet veel schelen tegenover 1 groter denk ik. maar het is wel beter verdeelt. al zul je daar denk ik niet heel veel van merken.

@mark: waar vind jij 2011 thor dan? ik kan ze niet vinden zelfs niet op eigen site.

kwam wel de ktm 2011 modellen tegen http://www.mxfotogra...bum.php?album_id=757
vind het alleen wel gek dat de sx85 weer wat terug naar het 06/07 model gaat. en snap het nut van de sx105 niet echt. en jammer dat ze niet laten zien of de sxf250 ook link heeft.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 18-5-2010 om 20:04 uur.




Nee daar staan ze nog niet op je moet is op deze site kijken ik weet niet of je die al kent maar daar staan alle nieuwe dinge op die in Amerika gebeuren/komen, www.motocross.transworld.net
Ik heb er zo nog wel een paar maar die ben ik effe kwijt

En ktm modele die zag ik idd ook staan vind ze persoonlijk echt graf lelijk vooral die blanke wielen erin staat echt niet bij een ktm van de 85cc vind ik wel mee vallen. en voor die 105cc is denk ik voor de klasse 85cc 2takt 150cc 4 takt en misschien dat daar ook wel die 105cc 2takt aan me mag doen ik heb daar nog niks over gehoord dus t is voor mij eigelijk ok een verrassing Ik denk dat dit wederom weer voor de Amerikaans markt gebruikt gaat worden.

En ik meen te hebben vernomen alleen bij de 350cc 4takt want deze hebben everts en cairolli samen ontwikkeld.

En over dat crosspak tja wat in amerika al te verkrijgen is duurt nog enkele maanden voordat t na hier PAS KAN KOMEN dus dat is .....!!
Dan pak ik wel een pak van 2010 die vind ik persoonlijk ook iets mooier na wat ik heb kunnen vergelijken met de 2010 en 2011 pakken.


wat een verhaal
 
Mark04 18-5-2010 22:14 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


waar vind jij 2011 kleren al?



Simon het verhaal staat hier boven.
 
-simon- 5-6-2010 21:08 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Simon het verhaal staat hier boven.


zag het al. nou staan op btosports.com wel al de 2011 kleren enzo.
over een paar weken heb ik hopelijk ook een motor. wss suzuki 250 4t of yamaha 450 4t
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 6-6-2010 19:31 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


zag het al. nou staan op btosports.com wel al de 2011 kleren enzo.
over een paar weken heb ik hopelijk ook een motor. wss suzuki 250 4t of yamaha 450 4t



Ja idd dat klopt maar nog steeds niet de Thor pakken
Daar zit ik dus op te wachte.

Ooh nice dan zou ik voor de 250 (welk jaar is de suzuki) gaan rijd heel relaxt die 450 is nog al een kanon!!


 
-simon- 6-6-2010 19:36 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja idd dat klopt maar nog steeds niet de Thor pakken
Daar zit ik dus op te wachte.

Ooh nice dan zou ik voor de 250 (welk jaar is de suzuki) gaan rijd heel relaxt die 450 is nog al een kanon!!




zal dan van 07 ofzo zijn denk ik zoiets. die zijn al wat goedkoper en toch al door ontwikkeld tegenover een 05 ofzo.
ik zit nog wat te twijfelen wat betreft het onderhoud. dat heeft een 250 volgens mij toch wel wat meer nodig als een 450 die wat minder toeren maken.

maar wat moet je eigenlijk doen aan onderhoud en om de hoeveel tijd?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 7-6-2010 13:25 Print reply

Posts: 1114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]

maar wat moet je eigenlijk doen aan onderhoud en om de hoeveel tijd?



daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar
heb jij nou meer onderhoudskosten als bij je 125?

want ik wil namelijk ook de overstap gaan doen
 
Mark04 7-6-2010 20:49 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


zal dan van 07 ofzo zijn denk ik zoiets. die zijn al wat goedkoper en toch al door ontwikkeld tegenover een 05 ofzo.
ik zit nog wat te twijfelen wat betreft het onderhoud. dat heeft een 250 volgens mij toch wel wat meer nodig als een 450 die wat minder toeren maken.

maar wat moet je eigenlijk doen aan onderhoud en om de hoeveel tijd?



Volgens mij is de onderhoud 450/250 4takt gewoon het zelfde heb net na gevraagd aa mijn dealer 25/30 uur zuiger + blok en versnellingbak olie bij een nieuwe zuiger doen we ook meteen als dat nodig kleppen en distributieriem stellen/spannen. En voor een hobby man die nog weinig gas geeft 30/35 uur kan het allemaal makkelijk mee! Dus voor onderhoud is het allemaal het zelfde.

Voor een 125cc bij mij was het veel meer die fratzuigers en koppelingsplaatjes op Zuiger 15/20uur blok olie ook dus, en koppeling 3/4 x in het jaar nieuwe plaatjes erin.
 
-simon- 7-6-2010 21:07 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Volgens mij is de onderhoud 450/250 4takt gewoon het zelfde heb net na gevraagd aa mijn dealer 25/30 uur zuiger + blok en versnellingbak olie bij een nieuwe zuiger doen we ook meteen als dat nodig kleppen en distributieriem stellen/spannen. En voor een hobby man die nog weinig gas geeft 30/35 uur kan het allemaal makkelijk mee! Dus voor onderhoud is het allemaal het zelfde.

Voor een 125cc bij mij was het veel meer die fratzuigers en koppelingsplaatjes op Zuiger 15/20uur blok olie ook dus, en koppeling 3/4 x in het jaar nieuwe plaatjes erin.


ja dan is het nog goed te doen. 2x per jaar ofzo een zuiger als je geen wedstrijden rijd. maar blok olie alleen bij het vervangen van de zuiger? dat vind ik wel vreemd. wat ik hier allemaal hoor en lees doen ze dat vaak na een paar keer rijden al en iedere 2 tot 3 keer olie een nieuw filter.
450 zal denk ik wel iets minder zijn met de zuigers omdat die wat minder toeren draaien en je zo'n ding niet zo snel open houd.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
suzuki rm 7-6-2010 21:13 Print reply

Posts: 1114
precies ja
koppeling en zuigers gaan bij mij ook hard

maar hoe zit het met de kosten? zijn die bij jouw 250 4t hoger als bij je 125?
 
Mark04 7-6-2010 22:25 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


ja dan is het nog goed te doen. 2x per jaar ofzo een zuiger als je geen wedstrijden rijd. maar blok olie alleen bij het vervangen van de zuiger? dat vind ik wel vreemd. wat ik hier allemaal hoor en lees doen ze dat vaak na een paar keer rijden al en iedere 2 tot 3 keer olie een nieuw filter.
450 zal denk ik wel iets minder zijn met de zuigers omdat die wat minder toeren draaien en je zo'n ding niet zo snel open houd.



Ja idd zoiets ja voor een hobbyrijder als je het maar 2x per jaar doet is t verstandiger om dan om de 10uur nieuwe olie op het blok te doen.
En na 2/3 keer rijden nieuwe olie is nogal beetje overdreven vind ik.

Ik zelf rij 20 uur en dan gaat alle olie eraf + nieuwe oliefilter en nieuwe zuiger en alles opnieuw stellen heb nog nooit problemen gehad met me honda dusja ik weet ok niet exact wanneer je het moet doen. Als ik een 2dehandse motor koop zet ik altijd nieuwe zuiger + nieuwe olie erop en dan 20/25 uur doe ik er dan mee.

Ja olie maakt volgens mij geen verschil bij 4takt heb je versnellingsbak olie en blokolie dus je hebt 2 soorten olie in je blok en bij een 125cc is dat niet het geval. Zuiger is idd stukje duurder van de 4takt.
 
-simon- 7-6-2010 22:58 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja idd zoiets ja voor een hobbyrijder als je het maar 2x per jaar doet is t verstandiger om dan om de 10uur nieuwe olie op het blok te doen.
En na 2/3 keer rijden nieuwe olie is nogal beetje overdreven vind ik.

Ik zelf rij 20 uur en dan gaat alle olie eraf + nieuwe oliefilter en nieuwe zuiger en alles opnieuw stellen heb nog nooit problemen gehad met me honda dusja ik weet ok niet exact wanneer je het moet doen. Als ik een 2dehandse motor koop zet ik altijd nieuwe zuiger + nieuwe olie erop en dan 20/25 uur doe ik er dan mee.

Ja olie maakt volgens mij geen verschil bij 4takt heb je versnellingsbak olie en blokolie dus je hebt 2 soorten olie in je blok en bij een 125cc is dat niet het geval. Zuiger is idd stukje duurder van de 4takt.


2x per jaar zal het dan ook ongeveer zijn met een uur of 30 op een zuiger denk ik. ik ga er vanuit dat je niet meteen super veel uren zult rijden. maar olie ook 20/25 uur erop lijkt met toch wel wat lang. paar x rijden is mischien wat kort maar mij lijkt het beter om het toch wel wat vaker te doen.
een 2e handse wordt het toch, maar wel bij een dealer. maarja dan is het mischien nog verstandig om dan optijd een andere zuiger erin te zetten.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 8-6-2010 14:20 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


2x per jaar zal het dan ook ongeveer zijn met een uur of 30 op een zuiger denk ik. ik ga er vanuit dat je niet meteen super veel uren zult rijden. maar olie ook 20/25 uur erop lijkt met toch wel wat lang. paar x rijden is mischien wat kort maar mij lijkt het beter om het toch wel wat vaker te doen.
een 2e handse wordt het toch, maar wel bij een dealer. maarja dan is het mischien nog verstandig om dan optijd een andere zuiger erin te zetten.



Ja bij mij komt de olie en de zuiger er altijd nog zeer netjes uit. En idd in het begin rij je nie zo heel veel omdat je veeeeel conditie nodig hebt haha heb ik ok veel last van gehad.
De laatste tijd gaat het wel redelijk/goed.

Heb een aantal filmpjes maar ik weet niet hoe ik die op de site moet zetten.

Maar succes met de koop dan ik hoor t wel als je hem hebt!
 
-simon- 8-6-2010 18:37 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
[...]



Ja bij mij komt de olie en de zuiger er altijd nog zeer netjes uit. En idd in het begin rij je nie zo heel veel omdat je veeeeel conditie nodig hebt haha heb ik ok veel last van gehad.
De laatste tijd gaat het wel redelijk/goed.

Heb een aantal filmpjes maar ik weet niet hoe ik die op de site moet zetten.

Maar succes met de koop dan ik hoor t wel als je hem hebt!


ik was ff wat aan het zoeken over het onderhoud van een 4t en kwam toevallig bij dit uit.
http://motocross.tra...roper-amount-of-oil/ mischien voor de hobby wat overdreven maar een zuiger met dezelfde olie is mischien ook wel weer wat lang. maar als hij nog goed kijkt zal het mischien op jou manier ook wel goed zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 8-6-2010 18:52 Print reply
Posts: 366
Jaa ik weet het ook niet precies want soms dan heb ik 2keer olie verwisseld en bij de 2de keer olie verwisselen ook een nieuwe zuiger en soms maar 1 x olie verwisseld dusja ik heb nu nog me orginele zuiger erin want die zat nog 1tje in me kit dus vandaar. Maar hiermee heb ik nu 8x gereden dus dat is nog niet zo heel veel uurtjes.

Het is bij de eerste keer zuiger en olie verwissele even goed kijken dan kun je de volgende keer goed in schatten van hoe of wat en wanneer je het beste dit kan vervangen.
 
-simon- 8-6-2010 18:58 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mark04
Jaa ik weet het ook niet precies want soms dan heb ik 2keer olie verwisseld en bij de 2de keer olie verwisselen ook een nieuwe zuiger en soms maar 1 x olie verwisseld dusja ik heb nu nog me orginele zuiger erin want die zat nog 1tje in me kit dus vandaar. Maar hiermee heb ik nu 8x gereden dus dat is nog niet zo heel veel uurtjes.

Het is bij de eerste keer zuiger en olie verwissele even goed kijken dan kun je de volgende keer goed in schatten van hoe of wat en wanneer je het beste dit kan vervangen.


ja klopt. maar deze was dus helemaal nieuw toen je hem kocht?
maar wat zijn goede zuiger voor zo'n 4t? wiseco ofzo? en die cosworth zullen denk ik opzich ook wel goede zuiger zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 8-6-2010 20:36 Print reply
Posts: 366
Nee deze motor had 10uur gelopen. Ik heb deze motor gekocht van een rijkestinkerd die had deze net en toen kwamen net de nieuwe modele uit van ktm dus die wou direct een ktm hebben dus toen heb ik meteen deze honda overgenomen van hem

Kwa zuigers heb ik nog niet zoon idee van eigelijk, bij mij 125cc had ik altijd vertex zuigers voor mijn 4takt nog geen andere gehad dan de orginele zuiger maar daar komt denk ik nog wel snel verandering in aangezien deze nu bijna aan vervanging toe is.
 
-simon- 11-6-2010 20:28 Print reply

Posts: 8211
zijn die banen daar bij jullie in de buurt het meeste MON of KNMV?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Mark04 11-6-2010 20:43 Print reply
Posts: 366
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
zijn die banen daar bij jullie in de buurt het meeste MON of KNMV?



Hoe bedoel je dat?
Of je er een mon / knmv pas, aan kunt vragen?
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 7 van 15
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved