Joel_koningslust |
8-11-2010 19:43 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
zo... vanmiddag had ik een vrij middagje, dus even dat ding uit de schuur getrokken om ff te kijken of ik er nog wat mee kon of dat ik m weg ging gooien.
nu begint de koude tijd weer te komen, en spikebanden bouwen is in. dus ik ben dr ook maar aan begonnen.
alle dure onderdelen die ik had gemonteerd zijn er overigens af. nu is het weer gewoon een simpel chineesje, blok moet ik zelf nog ff in elkaar beuken van de 3 blokjes in delen die ik nog heb liggen
vanavond zal ik wel wat fotos uppen
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
kpotmake |
8-11-2010 19:54 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/17197/avatar) Posts: 3065 |
...ik zie geen wheeliebar? hoe kun jij hier in godsnaam mee rijden??
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Joel_koningslust |
8-11-2010 20:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
...ik zie geen wheeliebar? hoe kun jij hier in godsnaam mee rijden??
gewoon aankicken... een flinke trap op het pedaal aan je rechtervoet geven en t gas dr goed op houden ![](img/post/s/e.gif) hij heeft wel zeker 3pk hooor
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
bro123 |
8-11-2010 20:03 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/21457/avatar) Posts: 901 |
ik heb ook op zo`n ding gereden is diet geen 107cc of heb je hem gwn afgrond op 110.
maar idd dat ding wil wel trekken al ben ik ook niet zo heel zwaar
|
|
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them. |
|
Joel_koningslust |
8-11-2010 20:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bro123
ik heb ook op zo`n ding gereden is diet geen 107cc of heb je hem gwn afgrond op 110.
maar idd dat ding wil wel trekken al ben ik ook niet zo heel zwaar
hij was 110. inmiddels al 124 omdat ik geen 110cc delen meer had liggen die nog goed waren
edit: fotos toegevoegd
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 8-11-2010 om 23:00 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
tsxhunter |
8-11-2010 23:01 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18993/avatar) Posts: 9332 |
betonspijkers ofzo?
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
koetjeboe91 |
8-11-2010 23:02 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18470/avatar) Posts: 2096 |
de spijkers zijn veelst te lang.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
tsxhunter |
8-11-2010 23:02 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18993/avatar) Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
de spijkers zijn veelst te lang.
voor joel niet
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Joel_koningslust |
8-11-2010 23:02 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
betonspijkers ofzo?
tapijtspijkers... mn buurman is tapijtlegger, toen hij hier thuis heeft gelegd was hij een doosje vergeten mee terug te nemen. verder kan ik toch niks met die spijkers, gezien ik er zon 160 per band nodig heb scheelt het ook wel dat het dan ook niks kost
hoe lang zouden ze dan moeten zijn denken jullie? eventueel ga ik er nog wel even met de flex langs. nu steken ze zon 9 mm uit de band
Dit bericht is gewijzigd door Joel_koningslust op 8-11-2010 om 23:04 uur.
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
koetjeboe91 |
8-11-2010 23:03 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18470/avatar) Posts: 2096 |
hij komt er wel achter.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
tsxhunter |
8-11-2010 23:04 |
|
koetjeboe91 |
8-11-2010 23:05 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18470/avatar) Posts: 2096 |
denk dat ze zo een 3 tot 4 mm moeten zijn.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
Joel_koningslust |
8-11-2010 23:06 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
denk dat ze zo een 3 tot 4 mm moeten zijn.
mmhh... dan maar een keer met de flex er langs. of eerst zo proberen en dan op lengte snijden. dat is juist het voordeel ervan dat het me niks kost, nu kan ik een beetje expirimenteren
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
koetjeboe91 |
8-11-2010 23:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18470/avatar) Posts: 2096 |
maar hoe zitten ze er in? van binnenuit er in geslagen? zoja stop dan maar. je binnenband is dan zo lek.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
tsxhunter |
8-11-2010 23:08 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/18993/avatar) Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
maar hoe zitten ze er in? van binnenuit er in geslagen? zoja stop dan maar. je binnenband is dan zo lek.
hoezo? loopvlak van een oude buitenband er tussen, heb ik ook
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Joel_koningslust |
8-11-2010 23:12 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/10881/avatar) Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
maar hoe zitten ze er in? van binnenuit er in geslagen? zoja stop dan maar. je binnenband is dan zo lek.
ja, van binnenuit naar buiten gedrukt. maar die nagels hebben al een erg grote en platte kop, in deze band ligt nog het loopvlak van een 10inch scooterband en daar zit pas de binnenband onder. dus in principe kunnen de nagels de binnenband niet kapot drukken
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|