Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Evo Quad

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1106 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Evo Quad
Geplaatst door nsrracer op 20-7-2009 22:39
Hits Deze gallery is 5629 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Overig [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Adly Traffic Jammer (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart/goud / 2003
Opgegeven max. vermogen 12 pk / 9 kW
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
bunny ownage [Toon slechts deze afbeelding]
koprol gemaakt door de vorige eigenaar [Toon slechts deze afbeelding]
nieuwe stuur dat erop komt :) [Toon slechts deze afbeelding]
past net allemaal :P [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

pckor 20-7-2009 22:42 Print reply

Posts: 1364
Leuk dingetje weer eens wat anders.
Hot.
 
Tombrom 20-7-2009 22:52 Print reply

Posts: 15925
hoe hard blaas je nou met zo`n ding? en hoe is de wegligging?

Dit bericht is gewijzigd door Tombrom op 20-7-2009 om 22:53 uur.
 
Joel_koningslust 20-7-2009 22:53 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
hoe hard blaas je nou met zo`n ding?



80/90
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
.puch_chopper 20-7-2009 23:07 Print reply

Posts: 7851
bruut apperaat
 
suzuki rm 20-7-2009 23:09 Print reply

Posts: 1114
vin et wel een grappig ding
alleen jammer van dat automaat blokje, als het een schakel was was t een hot.
neutraaltje dus
 
nsrracer 21-7-2009 18:20 Print reply

Posts: 8625
gisteren 93 geklokt dit was nog niet helemaal de top mja geloof mij het gaat hard


mja

ander luchtfilter erop
nieuwe carterboutjes
nieuwe handvaten
nieuwe bougie
nieuwe bougiedop
nieuw killswitch (nog niet gemonteerd)
voorkant weer recht + nieuwe stuur gemonteerd

belangrijke to do's

nieuwe rubbers en lagers in het voorste gedeelte van de quad. liggen er allemaal uit vandaar dat hij ook nogal slingert :P
1 voorrem fixen beugeltje is van de trommel
nieuwe ketting en tandwielen
2 nieuwe bandjes
langere gaskabel (A) :P
kappen + frame + velgen spuiten




 
Elco 21-7-2009 18:50 Print reply
Posts: 4527
Tof
 
tomtomgo 21-7-2009 19:10 Print reply

Posts: 455
leuk ding zeker met zon setup .menis driften als het regend ,ik heb een access streak gehad met 70cc top p cilinder dat blaasde wel ,als ik deoor de bocht ging op glad wegdek brak hij achteruit en op rontondes kon je in de regen eindeloos doorgaan met zijwaards schuiven ,alleen heb mn eigen er ooit gruwlijk mee vergist dat ik met mn achter wiel een fietser schepte ,dat is allemaal verzekerings werk geworden ,en de jonge had gelukkig niks ,maar goed (gelukkig had ik toen een 50 erop liggen ,mocht het gecontrolleerd worden)

 
bitter schuin dr in als recht dr neffe
nsrracer 21-7-2009 20:58 Print reply

Posts: 8625
haha idd net ff opnieuw geklokt strak 100 in de stromende regen :lol:

k heb nog nooit zoveel plezier gehad met in de regen rijden. k kwam zeiknat thuis maar dat was het dubbel en dwars waard 8)

hij stottert af en toe nog wat en ik stond in de stad met een kapotte bougie 2e in 5 minuten toen heb ik er een br8es ingedaan en die houd het wel vol :P

lekker driften in de bochten en slippen enzo iedereen kijkt je aan en verwacht ook niet dat hij zo snel is mja ik ben er wel uit dat de evo70 er nog wel op komt eerst moet hij technisch verder in orde zijn

oja bovendien stuurt hij alweer een stuk beter

k heb de voorkant ff gericht. lees. grote moker :lol:

1 ophanging was wat krom ff in de oude positie geslagen en een stukje opnieuw gelast

verder is de blokophanging weer in orde

dikke 5mm stalen strip gemaakt op het werk
paste precies ik denk dat ik voor de andere kant dezelfde nog een keer maak die is ook maar van 3mm namelijk en dit is net ff wat steviger 8)

grotere broertje de evo1 70cc is al binnen in ieder geval



Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 21-7-2009 om 20:59 uur.
 
der Chef 21-7-2009 21:10 Print reply

Posts: 3265
kost zo'n quadje ongeveer?
 
nsrracer 21-7-2009 21:57 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard-gpr
kost zo'n quadje ongeveer?


geruild tegen mijn beta die me 350 euro heeft gekost

mja dit ding brengt zo'n 1000 euro op

nou ff een bestelling geplaatst net

2 nieuwe voorbandjes duro



turkenvanger


 
tomtomgo 21-7-2009 23:28 Print reply

Posts: 455


2 nieuwe voorbandjes duro

afbeelding

die bandjes ou ik niet kopen ,zeker als je ermee over de weg rijd en wat drift zijn ze zo kort, k zou een wegband pakken ,deze waren natuurlijk de goedkoopste ,maar dat zie je vaneigens wel
 
bitter schuin dr in als recht dr neffe
Voetentje 22-7-2009 0:16 Print reply

Posts: 2356
Zeer jammer dat het een automaat is, maar het blijft wel bruut!
Dus een hotje
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
crossgek - Forum en Sales Moderator 22-7-2009 19:10 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomtomgo


2 nieuwe voorbandjes duro

afbeelding

die bandjes ou ik niet kopen ,zeker als je ermee over de weg rijd en wat drift zijn ze zo kort, k zou een wegband pakken ,deze waren natuurlijk de goedkoopste ,maar dat zie je vaneigens wel


ja met driften roken je voorbanden eraf


 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Jelmer MX 22-7-2009 19:13 Print reply

Posts: 13514
spuit je die radiateur ook meteen mee?
 
-supermoto- 22-7-2009 19:19 Print reply

Posts: 299
waarom stuurtje blauw?
ander kleurtje had mooier geweest maarja wel leuk projectje.
blijft leuk zo n quad
 
HM
Danny_H 22-7-2009 19:33 Print reply

Posts: 333
wil je aub even wat modder of verf op het radje gooien
voor de rest HOT
 
nsrracer 22-7-2009 21:22 Print reply

Posts: 8625
tjah

de hele kleurstelling word nog anders

vandaag de koppakking aan stront gereden morgen even een nieuwe halen

verder de uitlaat aangepast zodat de demper naar achter kan en voor de gein aan de andere kant ook een polini demper gehangen k vind het wel leuk staan mja dan moet hij wel werken anders is het een beetje cheap

wegbandjes zijn vele malen duurder dan deze dan is de keus voor mij heel makkelijk




 
kenny77 22-7-2009 21:23 Print reply

Posts: 29286
Demper ziet er inderdaad een stuk beter uit zo.
 
nsrracer 22-7-2009 21:25 Print reply

Posts: 8625
oja en het achterlicht word ook vervangen vieze lexus sjonnie ding word vervangen door een ledbalkje van 20 cm
 
Voetentje 22-7-2009 21:28 Print reply

Posts: 2356
Met die 2 dempers is wel bruut, maar zoals je al zei dan moeten ze wel werken
 
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse
tomtomgo 23-7-2009 23:21 Print reply

Posts: 455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


ja met driften roken je voorbanden eraf




ohjah voor is het ,maarjah dan is het weer een geklooi met onderstuur ,en rechtdoorgaan in de bocht als het glad is
 
bitter schuin dr in als recht dr neffe
nsrracer 24-7-2009 23:05 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tomtomgo
[...]


ohjah voor is het ,maarjah dan is het weer een geklooi met onderstuur ,en rechtdoorgaan in de bocht als het glad is



zelfs met dat slick voorbandje doet hij het nog erg goed in de bochten

mja nieuwe bandjes en de turkenvanger is binnen morgen maar eens opzetten
 
nsrracer 26-7-2009 9:07 Print reply

Posts: 8625
ander radje op de quad
heel vaag zie je er weer een playboy bunny opstaan mja alleen als je goe kijkt (details he) :P
turkenvanger pasgemaakt en erop gezet :lol:
nieuwe groenewaterslangen + klemmen
elektra netjes gemaakt (weg met de kroonsteentjes :p)
voorbandjes erop laten zetten
originele ophanging van de uitlaat eraf geslepen
uitlaat geschuurd later met staalwol en vervolgens ingeolied

Foto's 8)


















 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved