Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Suzuki TS50XK

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 875 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Suzuki TS50XK
Geplaatst door brommenator op 11-7-2009 13:39
Hits Deze gallery is 5063 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki TS50X (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart met blauw / Niet opgegeven
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 100 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
toen ik hem kocht zonder cilinder [Toon slechts deze afbeelding]
nu 70cc malossi eronder gelegd [Toon slechts deze afbeelding]
andere kant [Toon slechts deze afbeelding]
nog ff nieuwe harmonica rubbers kopen [Toon slechts deze afbeelding]
24 mikuni [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Maup 12-6-2010 21:33 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommenator
Maar jongens, wat vinden jullie van de gianelli conti dan?

Dit bericht is gewijzigd door brommenator op 12-6-2010 om 21:28 uur.

interresant. Dat vind ik ervan.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
brommenator 22-9-2010 18:01 Print reply
Posts: 71
ooooops Komt dit vaker voor? of ben ik weer de enige.. whahha


gr
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 22-9-2010 18:19 Print reply

Posts: 7728


dus je bent niet de enige
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
brommenator 22-9-2010 19:17 Print reply
Posts: 71
Nice! haha, Volgende week krijg ik mijn nieuwe krukas. Daarna weer blok in elkaar. Als het niet lukt horen jullie het wel...

gr
 
tsxhunter 6-10-2010 18:58 Print reply

Posts: 9332
past die conti er zo onder met alleen andere flens of moest je nog meer aanpassen?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Heilige Antonius 6-10-2010 19:01 Print reply

Posts: 1202
En loopt dat een beetje?

Verder wel brute tsx
 
brommenator 6-10-2010 19:15 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
past die conti er zo onder met alleen andere flens of moest je nog meer aanpassen?


Alleen gaten van de flens iets naar buiten uitveilen, voor de rest past het NET
 
tsxhunter 6-10-2010 19:18 Print reply

Posts: 9332
oke

maar zal wel wat kosten denk ik? en rijd het beter dan die 80cc uitlaat?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
brommenator 6-10-2010 19:19 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
En loopt dat een beetje?

Verder wel brute tsx


ja loopt zeker goed, maar heb het gevoel dat hij beter liep met mijn 80cc gianelli uitlaat. Met de conti heb ik echt een brede powerband van 9 tot 13.000. Met die 80gianelli ook (8 tot 12.000) maar heb het gevoel dat die met de conti minder kracht heeft, heeft ook veel moeite om in de 4 en in de 5 in de toeren te klimmen. Met de 80 had ik hier niet echt last van.

gr
 
brommenator 6-10-2010 19:21 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
oke

maar zal wel wat kosten denk ik? en rijd het beter dan die 80cc uitlaat?


heb die uitlaat voor 80euries gekocht, geen extra kosten om passend te maken.


gr
 
tsxhunter 6-10-2010 19:21 Print reply

Posts: 9332
oke valt mij mee dus. maar niet de moeite waard dus
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
brommenator 6-10-2010 19:25 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
oke valt mij mee dus. maar niet de moeite waard dus


Mwah moeite niet waard? zoveel moeite was het niet. Maar leuk om uit te proberen. Ik rijdt met een 70 malossi getuned. Kan maar zo zijn dat het op je 50 cctje echt perfect en hard loopt. oohja, en 1 ophangpunt op de uitlaat moet worden weggeslepen, anders komt deze tegen de cilinder aan.

gr

Dit bericht is gewijzigd door brommenator op 6-10-2010 om 19:26 uur.
 
tsxhunter 6-10-2010 19:26 Print reply

Posts: 9332
oke. nja, ik heb 70cc dmp cilinder. zal wel niet heel veel schelen denk ik dan.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
brommenator 6-10-2010 20:45 Print reply
Posts: 71
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
oke. nja, ik heb 70cc dmp cilinder. zal wel niet heel veel schelen denk ik dan.


Wat voor een uitlaat heb je nu dan en is die cilinder hoogtoerig?
 
tsxhunter 6-10-2010 20:47 Print reply

Posts: 9332
zal wel proma uitlaat zijn. staat niks op. en cilinder weet ik niet of ie hoogtoerig is. moet um nog inrijden maar er zat een fabrieksfout in de zuiger dus met nog geen 75 km stopte hij al
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved