Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Ibbie's SS50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 936 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Ibbie's SS50
Geplaatst door ibbie op 24-11-2005 11:56
Hits Deze gallery is 4038 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda SS50 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Bordeaux rood / 1970
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 80 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
schuin vanachter [Toon slechts deze afbeelding]
en heel schuin van voren [Toon slechts deze afbeelding]
Met stokstuur en de vette pijp [Toon slechts deze afbeelding]
Van voren [Toon slechts deze afbeelding]
En weer vanachter [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Mopar 4-7-2006 20:42 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmtheman
not, 4-takt zuigt en ding is lelijk, blok ziet er niet uit, dat gat tussen je frame en achterspatbord is afgrijselijk, vul dat op ofzow

Dit bericht is gewijzigd door cmtheman op 11-6-2006 om 14:06 uur.


I agree...

Een SS50 is veel te leeg...

Vind het ook echt geen mooi model.. alleen dat het 4takt is is een pluspunt.. maar denk 4takt weg en je hebt gewoon een afgrijselijke brommer..

- punt : Lelijk model, veel te kaal
+ punt : 4takt ...
Daarom : Neutraal
 
Name of Steel 4-7-2006 20:45 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]


I agree...

Een SS50 is veel te leeg...

Vind het ook echt geen mooi model.. alleen dat het 4takt is is een pluspunt.. maar denk 4takt weg en je hebt gewoon een afgrijselijke brommer..

- punt : Lelijk model, veel te kaal
+ punt : 4takt ...
Daarom : Neutraal




wat zou er volgens jou tussen moeten?
Inblikken met plastic??
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
Chantal MX50 4-7-2006 20:46 Print reply

Posts: 12721
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]




wat zou er volgens jou tussen moeten?
Inblikken met plastic??



je gebruitk nu 2 verschillende materialen door elkaar..

het is inblikken of opvullen met plastic :P
 
BF oma!
oenoehoofd 4-7-2006 20:47 Print reply

Posts: 17851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chantal MX50
[...]



je gebruitk nu 2 verschillende materialen door elkaar..

het is inblikken of opvullen met plastic :P


niet zo slim doen jij


ma ben et wel met mopar eens, ik vind dit kale brommers
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Name of Steel 4-7-2006 21:00 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chantal MX50
[...]



je gebruitk nu 2 verschillende materialen door elkaar..

het is inblikken of opvullen met plastic :P



plastic blikjes dan ( als dat bestaad :p )
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
4Stroke 13-5-2007 14:38 Print reply

Posts: 1687
hot
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
brommercrosglanebrug 13-5-2007 14:39 Print reply

Posts: 1552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4Stroke
hot


 
nielskempen 5-12-2007 10:55 Print reply

Posts: 469
hotje hoor ckr met die uitlaat
 
4takker 5-12-2007 11:28 Print reply

Posts: 2395
hot mooi strak ssje man
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
4Stroke 2-10-2008 22:51 Print reply

Posts: 1687
Maf achterlichtje, maar buiten dat om heb je een dikke hot
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
Niek de Wildt 12-10-2008 20:49 Print reply
Posts: 7168
hot, zelfde staat in mijn gallerij
 
Broem 20-3-2010 20:56 Print reply

Posts: 112
heet
 
yn't skiet

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved