Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - yamaha fs1's van nsrracer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery yamaha fs1's van nsrracer
Geplaatst door nsrracer op 22-11-2005 8:53
Hits Deze gallery is 3426 maal bekeken.

  Voertuig(en) bij deze gallery
Yamaha FS1
Yamaha FS1

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
de twee frames [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
voorvork met schijfrem [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
onderdelen [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 23-11-2005 19:39 Print reply

Posts: 34928
waneer bouw je hem in elkaar ?
 
giggitybyte
nsrracer 23-11-2005 19:40 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder
waneer bouw je hem in elkaar ?


als ik tijd zin en een geisoleerde zolder heb op de schuur
 
-Tom- 23-11-2005 20:04 Print reply

Posts: 4151
Met welke nummers beginnen die frames? En heb je er toevallig een plaatjestank bij?
Hoe kom je btw aan al die zooi :P Die witte buddy op de 1e foto moet je mooi oppoetsen, is geld waard. Net als de buddy op de 4e foto met dat blauwe randje. Moet je nieuw zadeldekje voor kopen, zijn ook redelijk wat geld waard.

Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 23-11-2005 om 20:05 uur.
 
FTS Member
nsrracer 28-11-2005 13:12 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
Met welke nummers beginnen die frames? En heb je er toevallig een plaatjestank bij?
Hoe kom je btw aan al die zooi :P Die witte buddy op de 1e foto moet je mooi oppoetsen, is geld waard. Net als de buddy op de 4e foto met dat blauwe randje. Moet je nieuw zadeldekje voor kopen, zijn ook redelijk wat geld waard.

Dit bericht is gewijzigd door -Tom- op 23-11-2005 om 20:05 uur.


dat rode frame, is frame en bloknummer gelijk begint met 2f2, die andere weet ik zo niet, maar is er 1 met zijkontakt,

ik heb geen plaatjestank.

ik heb de onderdelen bij mijn blauwe fs1 type 3e9 gekregen, toen ik hem kocht samen met mijn rode fs1 type 2ru.

dat buddysit met dat blauwe randje hoort origineel ook op mijn blauwe fs1
 
Henk-88 28-11-2005 14:11 Print reply

Posts: 26703
Dit vind ik nog leuker om naar te kijken dan een opgepoetste..


waren die snelle FS1-cilinders nou 60 of 65cc?



Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 28-11-2005 om 14:17 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
-Tom- 28-11-2005 15:05 Print reply

Posts: 4151
65cc bestaat niet. Maximale boring is 43mm. 50cc als 60cc FS1 cilinders zijn snel, alleen als je net de verkeerde hebt heb je er 1 die heel veel toeren draait en weinig kracht heeft. 60cc fs1 rijdt lekkerder. Alleen heb je om met een 50cc fs1 zowel als met een 60cc fs1 lekker te rijden, een heel erg afgevlakte kop nodig.
Om rustig te rijden, en toch wat harder te rijden (~65/70 km/h) kan je beter een 50cc of 60cc F5B cilinder kopen, en daar een hogedruk pet op zetten, en dan uiteraard een fs1 uitlaat en 16mm carb erop.
 
FTS Member
nsrracer 29-11-2005 10:35 Print reply

Posts: 8625
de 1 zegt dat het 60cc is de ander 65cc, wat maakt het uit het loopt lekker

ik heb net mijn fs1 cilinder laten honen en er een nieuwe zuiger ingezet. ik moet hem er alleen nog ff weer opzetten
 
Scarface 29-11-2005 10:36 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
de 1 zegt dat het 60cc is de ander 65cc, wat maakt het uit het loopt lekker

ik heb net mijn fs1 cilinder laten honen en er een nieuwe zuiger ingezet. ik moet hem er alleen nog ff weer opzetten


Maak dat dan ff terecht
dan is dat ding ook weer klaar
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
nsrracer 29-11-2005 10:38 Print reply

Posts: 8625
dan moet de verlichting nog een keer, heeft het nog nooit goed gedaan
 
Scarface 29-11-2005 10:39 Print reply

Posts: 6023
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
dan moet de verlichting nog een keer, heeft het nog nooit goed gedaan


Moet je zelf eens heel simpel draden gaan leggen, en als t alemaal werkt mooi intapen en in krimpkousen zetten
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
nsrracer 29-11-2005 10:40 Print reply

Posts: 8625
nej ik denk dat 1 van die stomme kastjes die erin zitten kapot zijn
 
nsrracer 29-11-2005 10:42 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
65cc bestaat niet. Maximale boring is 43mm. 50cc als 60cc FS1 cilinders zijn snel, alleen als je net de verkeerde hebt heb je er 1 die heel veel toeren draait en weinig kracht heeft. 60cc fs1 rijdt lekkerder. Alleen heb je om met een 50cc fs1 zowel als met een 60cc fs1 lekker te rijden, een heel erg afgevlakte kop nodig.
Om rustig te rijden, en toch wat harder te rijden (~65/70 km/h) kan je beter een 50cc of 60cc F5B cilinder kopen, en daar een hogedruk pet op zetten, en dan uiteraard een fs1 uitlaat en 16mm carb erop.


ik zo'n beetje alle verschillende cilinders al gehad maar de fs1 bevalt me toch het best
 
Membraanklepje 29-11-2005 11:45 Print reply

Posts: 1379
Ghehe, dat koplampruit geval is wel stoere shit!
 
nsrracer 29-11-2005 12:11 Print reply

Posts: 8625
ja heb ik er wel opgehad staat wel grappig
 
mulder 12-1-2006 18:24 Print reply

Posts: 13701
word vast wel heet
 
THOMASJEUHHH 8-10-2006 9:40 Print reply

Posts: 4159
ga je hem nog schouwen?? want zolang heb je al niet meer

 
bwoaahhppp,,..

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved