Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Orion AGB-30a

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Orion AGB-30a
Geplaatst door Pr1ns op 5-6-2009 21:56
Hits Deze gallery is 1494 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Overig Onbekend (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Carbon en rood / 2008
Opgegeven max. vermogen 3 pk / 2 kW
Opgegeven max. snelheid 55 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
int zonnetje [Toon slechts deze afbeelding]
voorkant [Toon slechts deze afbeelding]
dempert [Toon slechts deze afbeelding]
teller [Toon slechts deze afbeelding]
zijkant [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

TECstar 5-6-2009 21:57 Print reply

Posts: 4664
NETJES!!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Streethonda 5-6-2009 21:58 Print reply

Posts: 2114
supervet, en 4 takt ff 125cc eronder douwen.

dat voorkapje is het enigste SPUUGLELIJKE aan deze brom
en achterbandje is ook beetje smal.

hot

Dit bericht is gewijzigd door Streethonda op 5-6-2009 om 21:59 uur.
 
st.nyksterdriver 5-6-2009 22:00 Print reply
Posts: 3376
deze is mooier dan de 1 persoons versie
 
Pr1ns 5-6-2009 22:01 Print reply

Posts: 21
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
supervet, en 4 takt ff 125cc eronder douwen.

dat voorkapje is het enigste SPUUGLELIJKE aan deze brom
en achterbandje is ook beetje smal.

hot

Dit bericht is gewijzigd door Streethonda op 5-6-2009 om 21:59 uur.


voorkant gaan we nog aanpassen zodat hij "normaal" komt te zitten
 
4takt power
derbigprkay 6-6-2009 17:22 Print reply
Posts: 284
Zoals ik zie 1700km op de teller en nog geen defecten etc.?
Uiterlijk HOT
 
Royal Club 6-6-2009 18:04 Print reply

Posts: 60390
not
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Pr1ns 8-6-2009 22:53 Print reply

Posts: 21
jammer genoeg wel hij rijdt op het moment niet ;/ en ben er nog niet achter waardoor, en ben eigenlijk iets te lui moet ff wat meer rond zoeken voor informatie en ff met de dealer contact op nemen
 
4takt power
falco 8-6-2009 22:55 Print reply

Posts: 3724
leuk tellertje.

not
 
groenedennis 8-6-2009 22:59 Print reply

Posts: 131
ziet er wel grapig uit maar zou hem zelf niet willen hebben :Pma sucses er me met zoekken
 
Djrene007 16-6-2009 21:55 Print reply

Posts: 727
HOT

behalve dan die facking 3 pk, opfokke die handel
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
TECstar 26-8-2009 20:46 Print reply

Posts: 4664
en dan staatie alweer 3 maanden stil
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Ryon 26-8-2009 20:47 Print reply

Posts: 950
Wat een hok

Wat je trouwens even moet doen, een must:

Je demper eraf halen, dan die boutjes/popnagels eruit zodat je in de demper kan kijken. Dan alle dempschotten er VOORZICHTIG uit halen. Dan maak je in de laatste een groter gat, en beun je een pijpje van diameter 30 met heeeeul veel gaatjes en die las je dan op het laatste schot.
Glaswol/Staalwol om de buitenkant van het pijpje (naar eigen inzicht hoeveel, ligt aan geluid enzo wat je wil.)
Daarna het eerste schot er weer in, dat kleine kut pijpje eraf en dat ding maakt een geluid waar je bang van word

Oh en trouwens, vonkt ie niet? Want dan is de kans groot dat je cdi naar z'n grootje is, want die was bij mij ook kapot
Moet je ff zo'n waterdichte voor roggelen, kost geen reet.





Dit bericht is gewijzigd door Ryon op 26-8-2009 om 20:51 uur.
 
Høken is normaal
Gerard1793 26-8-2009 20:50 Print reply

Posts: 4006
Not.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
TECstar 26-8-2009 21:06 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Wat een hok

Wat je trouwens even moet doen, een must:

Je demper eraf halen, dan die boutjes/popnagels eruit zodat je in de demper kan kijken. Dan alle dempschotten er VOORZICHTIG uit halen. Dan maak je in de laatste een groter gat, en beun je een pijpje van diameter 30 met heeeeul veel gaatjes en die las je dan op het laatste schot.
Glaswol/Staalwol om de buitenkant van het pijpje (naar eigen inzicht hoeveel, ligt aan geluid enzo wat je wil.)
Daarna het eerste schot er weer in, dat kleine kut pijpje eraf en dat ding maakt een geluid waar je bang van word

Oh en trouwens, vonkt ie niet? Want dan is de kans groot dat je cdi naar z'n grootje is, want die was bij mij ook kapot
Moet je ff zo'n waterdichte voor roggelen, kost geen reet.





Dit bericht is gewijzigd door Ryon op 26-8-2009 om 20:51 uur.

nou eerste keer starten doetie goed
dan rijd je 5m en valtie uit
dan loop je hem aan (anders doetie het zowiezo niet) rijdtie weer 5m, en voor je naar zn 2 kan schakelen valtie weer uit

bougie is vervangen
carters, carb, luchtfilter, spruitstuk is nagekeken en bougie is vervangen

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Ryon 26-8-2009 21:09 Print reply

Posts: 950
Draadjes van bobine enzo? Want die hingen bij mij ook soms gewoon los
 
Høken is normaal
TECstar 26-8-2009 21:09 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ryon
Draadjes van bobine enzo? Want die hingen bij mij ook soms gewoon los


dan hoortie toch helemaal niet te starten of heb ik dat fout?
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Ryon 26-8-2009 21:11 Print reply

Posts: 950
Ja half erop had ik ze, stotterde die altijd.
Maar cdi kan het alsnog wel wezen hoor, ding kost 19 euro ofzo.
Maarja moet je even doormeten.
 
Høken is normaal

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved