Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - RM70(50)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1226 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery RM70(50)
Geplaatst door -simon- op 17-5-2009 12:44
Hits Deze gallery is 7925 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki RM250 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel / 1990
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid Niet opgegeven

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
zo stond hij eerst bij han [Toon slechts deze afbeelding]
framepje [Toon slechts deze afbeelding]
zadel en de rest van de brommer rommel [Toon slechts deze afbeelding]
ff R2 vork erin om te kijken hoe het sta... [Toon slechts deze afbeelding]
rechts [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

Frysk 11-7-2009 18:26 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: steef ts70xk
niet echt mooi zo hoe dat blok nu zit hele ruimte ertusse.. ga je daar nog wat aan doen of...???



je hebt zelf nog nooit een projekt gehad waar je zoveel moest aanpassen.

hij zal er wel meer over nagedacht hebben dan over alleen het uiterlijk

uiterlijk is veel minder belangrijk dan Functie
 
giggitybyte
-simon- 11-7-2009 18:29 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



je hebt zelf nog nooit een projekt gehad waar je zoveel moest aanpassen.

hij zal er wel meer over nagedacht hebben dan over alleen het uiterlijk

uiterlijk is veel minder belangrijk dan Functie


idd ik heb er wel aan zitten denken om het blok een paar cm verder naar voren te zetten. dat kijkt wat mooier en is mij uitlaat wss wat makkelijker. maar zo is het toch het makkelijkste en beste.

derbi brug as is 12mm en rm 17. dat is net de toen met de blokophanging uitboren maar ik denk dat ik er 14 ofzo van maak. dus het blok iets uitboren en een nieuwe as met bussen enzo laten maken.
dat moet ook dik genoeg zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
- Han - 22-8-2009 14:27 Print reply

Posts: 9667
en hoever staat het hiermee simon?
 
<10.000 posts
-simon- 22-8-2009 16:05 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
en hoever staat het hiermee simon?


nog ongeveer zo als op die laatste fotos. moet nog een bus laten draaien voor tussen de achterbrug dan kan ik met blok erin hangen.
alleen die radiateurs hoe moeten die erin. snap er geen zak van in welke gaten die moeten.
als ik dat gedaan heb kan ik tenminste een keer met de uitlaat gaan beginnen.
en dan moeten er nog een hoop kleinere dingen gedaan worden.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
- Han - 22-8-2009 17:06 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


nog ongeveer zo als op die laatste fotos. moet nog een bus laten draaien voor tussen de achterbrug dan kan ik met blok erin hangen.
alleen die radiateurs hoe moeten die erin. snap er geen zak van in welke gaten die moeten.
als ik dat gedaan heb kan ik tenminste een keer met de uitlaat gaan beginnen.
en dan moeten er nog een hoop kleinere dingen gedaan worden.


die moet je er aan de zeikant tege schroeve. Maar het heeft er al opgezete, dus het moet passe
 
<10.000 posts
-simon- 30-8-2009 14:52 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]


die moet je er aan de zeikant tege schroeve. Maar het heeft er al opgezete, dus het moet passe


ik zat de hele tijd te denken dat ze meer voor over moesten omdat daar een gat zat waar dat verbindings slangetje mooi door kon. maar ik heb nou gezien dat ze meer rechtop moeten.

nou passen ze ook gewoon.

Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 30-8-2009 om 18:59 uur.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
- Han - 10-9-2009 22:55 Print reply

Posts: 9667
malossi rotor? waar komt die vandaan?
 
<10.000 posts
Ruben-Scania 11-9-2009 0:15 Print reply

Posts: 69
Hey,

Dat Derbi zadel dat op de grond ligt op je allereerste foto, heb je die toevallig over
 
Derbi Senda SM Extreme!!
-simon- 11-9-2009 7:41 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
malossi rotor? waar komt die vandaan?


jong hier in de buurt. moet ik alleen nog een cdi voor halen.

@scania: moet je aan han vragen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 28-9-2009 22:45 Print reply

Posts: 8211
ik heb hier nou dus de stator en rotor van die mallosie ontsteking liggen. en als ik dan nog bobine en cdi unit er niet bij moet kopen kom ik ongeveer evenduur uit als een pvl ontsteking.
welke zou ik dan het beste kunnen nemen met crossen?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 20-10-2009 18:46 Print reply

Posts: 8211
er komt nou voor van de winter iig een fasmen onderlangs van een gpr onder omdat ik toch nog wel over het land wil jagen.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
thunderbird - Forum en Sales Moderator 20-10-2009 18:52 Print reply

Posts: 7728
gaat dat rm blok ook nog door?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-simon- 20-10-2009 18:57 Print reply

Posts: 8211
nee was al verkocht.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
-simon- 23-10-2009 18:40 Print reply

Posts: 8211
met een beetje geluk wordt het mischien toch weer een 125.
heb je blokken van begin/half jaren 80 gevonden.
nou hopen dat die niet net voor mijn neus weg zijn.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved