Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Sprintviper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 908 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Sprintviper
Geplaatst door nsrracer op 16-5-2009 16:56
Hits Deze gallery is 4630 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Aprilia SR (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Roo/geel / 2000
Opgegeven max. vermogen 23 pk / 17 kW
Opgegeven max. snelheid 139 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
knippers weg [Toon slechts deze afbeelding]
kapwerk wat aangepast voor het stuur [Toon slechts deze afbeelding]
ander stuurtje :) [Toon slechts deze afbeelding]
meer kapjes [Toon slechts deze afbeelding]
krachtbron :) [Toon slechts deze afbeelding]
16-05-09 [Toon slechts deze afbeelding]
nog een keer [Toon slechts deze afbeelding]
met gecoate velg en stuur [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

grasmaaier89 16-5-2009 16:58 Print reply

Posts: 14412
omdat jij goed bent in scooters tof te maken, krijg je een hot voor deze pleepot
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
gprnick 16-5-2009 17:00 Print reply

Posts: 3360
hot voor idd het goede werk
 
Streethonda 16-5-2009 17:02 Print reply

Posts: 2114
not scoot
hot power
 
- Kevin - 16-5-2009 17:05 Print reply

Posts: 8086
Normaal zou ik een not geven, omdat ik niet van scooters hou. Als ik zie hou jij het aanpakt, bijna niks standaard laat en je er mooie spullen voor gebruikt, krijg je van mij toch een hot!
 
nsrracer 16-5-2009 17:28 Print reply

Posts: 8625
thx voor de reacties hier nog ff de volledige setup:

setup:

carters: gestraald en getunede dd carters
cilinder: polini evo2 (xsh pro race special)
krukas: Power one pen 12
uitlaat: XSH roost voor evo
carberateur 28mm oko met stage 6 kelk
filter: XSH 70mm
membraam: malossie vl14
wig: kiesler (Djimbo tuned)
spruitstuk: 28mm mhr recht (djimbo tuned)
ontsteking: hpi 05
overbrenging: overrange 2005
koppeling: stage 6 torque control
vertanding: 13/44 malossie

blok is overigens van de andere viper maar daar zit dus een kenteken op die word straatwaardig gemaakt. overigens wel met de gestylede onderdelen enzo

kleurtjes daarvan worden antraciet/brokatrot metallic (zelfde als mijn auto dus)
 
_yelow-tsx_ 16-5-2009 18:18 Print reply

Posts: 1183
Hot ! omdat ik ook een viper heb , en hij tof is :P
 
-simon- 16-5-2009 18:26 Print reply

Posts: 8211
hoeveelste sprinter is dit al?
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
dutschbird 16-5-2009 18:48 Print reply

Posts: 1760
hot
maar ga toch is schakel rijden,,
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Knipperlicht 16-5-2009 19:23 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
hot
maar ga toch is schakel rijden,,


gast check zn andere voertuigen, kneus
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Royal Club 16-5-2009 19:26 Print reply

Posts: 60390
vraagje, je heb echt een ** dikke setup, maar waarom blijf je bij hpi? is pvl digitaal niet de moeite om te proberen?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
nsrracer 16-5-2009 20:25 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
vraagje, je heb echt een ** dikke setup, maar waarom blijf je bij hpi? is pvl digitaal niet de moeite om te proberen?


sprinter nummer weet ik veel :P

kan misschien de moeite waard zijn jah

misschien dat er nog wel wat dingen gaan veranderen :P

k ga zowieso over op een elec. waterpomp nu

k ben dat mechanische wel een keer zat

k kan nu 3 blokjes compleet maken op de ontsteking na dan :P

polini evo2 (xsh max)
MK pro race2 (tuned)
speed 6t (twins max)

k kan nog kiezen dus mja ik ben fan van de polini de beide andere setups staan te koop

Dit bericht is gewijzigd door nsrracer op 16-5-2009 om 20:26 uur.
 
Royal Club 16-5-2009 20:26 Print reply

Posts: 60390
naja. HPI is populair omdat het een budget ontsteking is, en omdat door die reden iedereen het al heeft. als ik er financieel beter voor stond zou ik sowieso een blok bouwen met alternatieve onderdelen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
nsrracer 16-5-2009 20:30 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
naja. HPI is populair omdat het een budget ontsteking is, en omdat door die reden iedereen het al heeft. als ik er financieel beter voor stond zou ik sowieso een blok bouwen met alternatieve onderdelen.


k heb hiervoor met selletra gereden dat vind ik persoonlijk eerder een budget ontsteking hpi is gewoon goed en makkelijk af te stellen.

mja het kan altijd beter lijkt me ligt er maar net aan hoeveel geld je er tegenaan wilt gooien natuurlijk.

k ben zelf wel voorstander van stage6 al hebben de cilinders net ff wat te weinig potentie

koppelingetje is overigens erg fijn en erg goed af te stellen
 
Royal Club 16-5-2009 20:36 Print reply

Posts: 60390
boxitech. ken je dat?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
nsrracer 16-5-2009 20:51 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
boxitech. ken je dat?


nej
 
Joel_koningslust 16-5-2009 20:54 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
boxitech. ken je dat?



die zijn wel duuuuuurrr
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
- Kevin - 16-5-2009 20:59 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
die zijn wel duuuuuurrr



 
ronaldt 16-5-2009 21:22 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



die zijn wel duuuuuurrr


ik ben me ook wat aan het verdiepen in binnenrotors. Ben d'r nog niet uit welke ik het beste kan aanschaffen. Rijden ongelooflijk veel mensen met HPI rond en banken hier hoge scores mee. Boel scooters rijden met zo'n selettra ding rond.. van de brommercrossers op dit forum krijg je meestal te horen dat PVL beter dan HPI is.. en Kenner-Keiji rijd met Polini
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Joel_koningslust 16-5-2009 21:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


ik ben me ook wat aan het verdiepen in binnenrotors. Ben d'r nog niet uit welke ik het beste kan aanschaffen. Rijden ongelooflijk veel mensen met HPI rond en banken hier hoge scores mee. Boel scooters rijden met zo'n selettra ding rond.. van de brommercrossers op dit forum krijg je meestal te horen dat PVL beter dan HPI is.. en Kenner-Keiji rijd met Polini



vrijwel iedereen die met polini rijdt heeft die ivm licht

hpi is gewoon goedkoper als een selettra. maar selettra is wel ietsjes sneller als je hem optimaal afgesteld krijgt

voor echt budget maar wel licht wilt moet je voor de crg binnenrotor gaan. die kost 150euro.
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ronaldt 16-5-2009 21:30 Print reply

Posts: 2735
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



vrijwel iedereen die met polini rijdt heeft die ivm licht

hpi is gewoon goedkoper als een selettra. maar selettra is wel ietsjes sneller als je hem optimaal afgesteld krijgt

voor echt budget maar wel licht wilt moet je voor de crg binnenrotor gaan. die kost 150euro.


Keiji zei op msn tegen mij dat je bij zo'n selletra rotor (ik heb het nu trouwens over die malossi dingen met eprom) een verzwaarplaat krijgt waardoor je meer koppel zou krijgen. En idd.. het prijsverschil zal wel niet voor niets zijn. Ik zoek even op wat crg is
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
nsrracer 17-5-2009 1:41 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldje dt50x
[...]


Keiji zei op msn tegen mij dat je bij zo'n selletra rotor (ik heb het nu trouwens over die malossi dingen met eprom) een verzwaarplaat krijgt waardoor je meer koppel zou krijgen. En idd.. het prijsverschil zal wel niet voor niets zijn. Ik zoek even op wat crg is


mhoa bij malossie betaal je helaas ook een bult geld alleen voor het merk. wil niet zeggen dat het niet goed is maar de wat minder bekende merken kunnen ook best goed zijn
 
nsrracer 17-5-2009 14:53 Print reply

Posts: 8625
gedeelte kappen eraan gehangen voor een beeld

alleen een mooie manier vinden om die binnenkap erop te krijgen 8)













ik twijfel nog wel een beetje over het stuur
 
Frysk 19-5-2009 17:51 Print reply

Posts: 34928
Bassie en Adriaan Viper!!!



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 19-5-2009 om 17:51 uur.
 
giggitybyte
nsrracer 19-5-2009 17:53 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Bassie en Adriaan Viper!!!



Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 19-5-2009 om 17:51 uur.


wat zeg ie ?
 
2SLOW4ME 19-5-2009 18:29 Print reply

Posts: 1944
k zie dat je vee bij XSH hebt late doen.
wat vind je van hun tuning werk?
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved