Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Honda MTX-sh

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Honda MTX-sh
Geplaatst door RubenMTX op 9-5-2009 18:41
Hits Deze gallery is 7956 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Bromfiets [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Honda MTX-sh (Niet meer in bezit)
Kleur / Bouwjaar Zwart-geel / 1987
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 50 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Hoi [Toon slechts deze afbeelding]
Kappen aan het spuiten [Toon slechts deze afbeelding]
Idem [Toon slechts deze afbeelding]
Foto's van nieuwst naar steeds ouwer [Toon slechts deze afbeelding]
Zuigertje, ProX [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >

Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

st.nyksterdriver 27-11-2009 21:44 Print reply
Posts: 3376
is je frame en balhoofd nog recht ? anders gaat het duur worden
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-11-2009 21:45 Print reply

Posts: 7728
correctie: tis cooled ipv qooled. dus aq/lq->ac/lc
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
RubenMTX 27-11-2009 21:51 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
is je frame en balhoofd nog recht ? anders gaat het duur worden


Weet ik niet, ik zie niks kroms, en kan zo natuurlijk niet rijden om te testen of ie ergens een afwijking heeft. Dat laat ik bij de de bromboer hier wel nakijken, die moet toch een lijstje maken van wat er kapoet is.
Hier hebben ze nou de verzekering voor uitgevonden he

Die auto was fout, die sloeg zomaar naar links af, en kwam voor mij van voren. Had mij niet gezien en ik kon met dit lelijke weer natuurlijk niet optijd remmen, en had hier ook niet op gerekend...

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
correctie: tis cooled ipv qooled. dus aq/lq->ac/lc


oja ik zie het, ik zal het verbeteren
 
bramzai 26-2-2010 0:27 Print reply

Posts: 323
mtx dus hot
 
Son of buddha
Coole 26-2-2010 1:37 Print reply

Posts: 423
Ging met dat ongeluk de verzekering niet zeuren over je 80cc???
 
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
4Stroke 26-2-2010 11:23 Print reply

Posts: 1687
Vind dat MTXje wel een hotje waard
 
Trekt je scooter niet door? Bel een loodgieter
Tobias Verhoef 26-2-2010 11:33 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Ging met dat ongeluk de verzekering niet zeuren over je 80cc???


Zolang ze het niet weten is het goed toch
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
RubenMTX 26-2-2010 15:59 Print reply

Posts: 558
Dankjullie

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Ging met dat ongeluk de verzekering niet zeuren over je 80cc???


De verzekering kwam toen langs om de schade op te nemen, maar gelukkig lag er een std 50cctje onder


 
Coole 27-2-2010 0:10 Print reply

Posts: 423
Want ze keken wel naar je setup??
 
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
RubenMTX 27-2-2010 0:39 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Want ze keken wel naar je setup??


Ik heb eigenlijk geen idee. Niet opvallend, maar die vent die langs kwam heeft wel aandachtig mijn brommer staan bestuderen. Waarschijnlijk zou ie bij een opvallende cilinder/carburateur/uitlaat wel even gekeken hebben, maar er zat allemaal std 50cc op
 
mtx_owned 27-2-2010 0:40 Print reply

Posts: 2183
die handvatten zijn zeker ook al weer bijna versleten
 
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
RubenMTX 27-2-2010 0:42 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
die handvatten zijn zeker ook al weer bijna versleten


Die zijn al een heel jaar bijna versleten

Soms vind ik het toch wel vreemd wat jullie opvalt van foto's
 
Coole 27-2-2010 0:54 Print reply

Posts: 423
Je achterband is ook wel weer es aan vervanging toe trouwens....
 
Bovenstaand bericht is mede mogelijk gemaakt door jou
RubenMTX 27-2-2010 1:04 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Coole
Je achterband is ook wel weer es aan vervanging toe trouwens....


Haha, bedoel je die van deze foto:


Dat is gelukkig niet mijn achterband, die is al lang opgeburnt.

Ik heb straatbandjes:

Maar helaas zal dat achterbandje ook nog wel eens vervangen moeten worden... Geen idee waar ik er zo eentje kan krijgen. Vind m wel fijn

Dit bericht is gewijzigd door RubenMTX op 27-2-2010 om 1:05 uur.
 
Frysk 14-4-2010 22:49 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RubenMTX
[...]


Haha, bedoel je die van deze foto:
afbeelding

Dat is gelukkig niet mijn achterband, die is al lang opgeburnt.

Ik heb straatbandjes:
afbeelding
Maar helaas zal dat achterbandje ook nog wel eens vervangen moeten worden... Geen idee waar ik er zo eentje kan krijgen. Vind m wel fijn

Dit bericht is gewijzigd door RubenMTX op 27-2-2010 om 1:05 uur.





Deze bandjes regelen, heb je op de weg genoeg grip mee (niet te scherp door bochten natuurlijk, heb blijven noppen) maar rijden erg lekker ivm zacht rubber..

en in de trek kom je goed weg
 
giggitybyte
kenny77 14-4-2010 22:50 Print reply

Posts: 29286
Welk merk zuiger is dat en waarvoor is die origineel bedoeld? (en wat koste die?)
zo een zoek ik ook nog.
 
RubenMTX 14-4-2010 22:59 Print reply

Posts: 558
Maar scherp door de bochten is toch ook wel leuk Frysk :P Ik merkte met de mt5 al dat ik weggleed in een bocht waar ik met deze mtx makkelijk zo hard door kan.

En Kenny, kan het dat het er eentje van een Suzuki RM85 is? Dat staat op de factuur achter de o-ring kop, maar dat zou ik een beetje raar vinden want dat is gewoon een mbx kop die uitgeboord is met o-ring.

Op de verpakking van de zuiger staat ProX Piston Kit Address 100 -41D00, 52,50mm.
 
kenny77 14-4-2010 23:03 Print reply

Posts: 29286
oke met die info moet ik wel kunnen achterhalen wat voor zuiger het precies is.
Bedankt!
 
RubenMTX 14-4-2010 23:06 Print reply

Posts: 558
Is goed

Had 'm trouwens van VHS-tuning, en was 55,40

Edit: http://www.proparts....loge/prox_gesamt.pdf Blz 12, helemaal onderaan: 01.3150.000

Dit bericht is gewijzigd door RubenMTX op 14-4-2010 om 23:18 uur.
 
alwin mtx 8-5-2010 10:52 Print reply

Posts: 505
als je nu die kop heb met o-ring, loopt al het water er toch tussen door en moet je nog een aantal o ringen hebben of niet

edit: hot natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 8-5-2010 om 11:52 uur.
 
RubenMTX 8-5-2010 12:32 Print reply

Posts: 558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: alwin mtx
als je nu die kop heb met o-ring, loopt al het water er toch tussen door en moet je nog een aantal o ringen hebben of niet

edit: hot natuurlijk

Dit bericht is gewijzigd door alwin mtx op 8-5-2010 om 11:52 uur.


Nee, daar hebben ze vloeibare pakking voor uitgevonden
 
alwin mtx 8-5-2010 12:33 Print reply

Posts: 505
owja natuurlijk niet aan gedacht nvm.
 
Fabio 8-5-2010 13:40 Print reply

Posts: 1737
wat is dan precies het voordeel van zo'n o-ring als je alsnog moet lopen rommelen met vloeibare pakking? Dan heb ik liever gewoon een standaard pakking, zonder geklieder.
 
RubenMTX 8-5-2010 13:43 Print reply

Posts: 558
Ik vind het wel prettig dat ik nu motoimport niet hoef te raadplegen voor zo'n 110cc koppakking, want ik mag motoimport niet meer zo

Maar ik hoefde eigenlijk ook geen o-ring. Harry, van VHS-tuning, had 'r gewoon zo'n o-ring kop van gemaakt toen ie 'm had uitgeboord naar 55mm ofzo en gevlakt.

D'r kan trouwens natuurlijk ook nog wel gewoon een gewone pakking tussen, wordt alleen de squish een stuk groter.

Dit bericht is gewijzigd door RubenMTX op 8-5-2010 om 13:44 uur.
 

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved