suzuki rm |
16-7-2009 16:20 |
Posts: 1114 |
is dat je orginele subframe wat je demonteerbaar gemaakt hebt? of heb je gewoon zelf een nieuwe gemaakt?
maar hij wordt cker wel vetjes
|
|
|
|
derbi-yzf |
16-7-2009 16:21 |
Posts: 524 |
Beunhaas
|
|
Derbi-yzf |
|
- Han - |
16-7-2009 16:22 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki rm
is dat je orginele subframe wat je demonteerbaar gemaakt hebt? of heb je gewoon zelf een nieuwe gemaakt?
maar hij wordt cker wel vetjes
is een originele subframe ja. Heb em gewoon los geslepen aan het frame en toen dit zo gemaakt
|
|
<10.000 posts |
|
jan-dx11 |
16-7-2009 17:59 |
Posts: 4931 |
waarom?
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
ikkejw |
16-7-2009 18:04 |
Posts: 9886 |
je zelfgemaakte pro-link is niet echt pro-link. je vering wordt er namelijk niet progressief van. pro-link werkt met een driehoek, niet met 2 rechte stangen.
ook betwijfel ik de stevigheid van je construcie een beetje
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 16-7-2009 om 18:06 uur.
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
jan-dx11 |
16-7-2009 18:09 |
Posts: 4931 |
dit is derbi prolink zo zit het bij elke drd. en wat zou niet sterk genoeg zijn? zo'n strip scheurt echt zomaar niet af hoor
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
16-7-2009 18:11 |
|
Sypie_Honda |
16-7-2009 18:19 |
Posts: 13830 |
heeft derbi de prolink ori ook zo? wat een aanfluiting is dat dan.
maare desondanks vind ik dit heel mooi stukje huisvlijt hij doet het toch maar even.
stevigheid zal denk ik nog wel mee vallen. tis ook niet zo goed te zien op de foto hoe het zit.
voor de mensen die hem gewoon een beunhaas noemen zonder opmerkingen er bij te geven hebben volgens mij zelf nog nooit een lastoorts ter hand genomen
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 16-7-2009 om 18:20 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
jan-dx11 |
16-7-2009 18:35 |
Posts: 4931 |
Hier kun je het een beedje zien.
Ik vindt dit er wel superbruut uitzien. Beter als al die sm hokjes.
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
- Han - |
18-7-2009 1:23 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
waarom?
waarom niet? Frame was toch rot bij de voetsteunen dus dan maar zo. En tis ook nog eens makkelijk
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
je zelfgemaakte pro-link is niet echt pro-link. je vering wordt er namelijk niet progressief van. pro-link werkt met een driehoek, niet met 2 rechte stangen.
ook betwijfel ik de stevigheid van je construcie een beetje
Dit bericht is gewijzigd door ikkejw op 16-7-2009 om 18:06 uur.
dit is gewoon net als de drd het ook heeft.
Het is stevig genoeg (denk ik). Die strip is dik genoeg en het andere gedeelte ook. Ik denk eerder dat die dan bij het frame af scheurt dan bij de pro link
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]
Zou het zelf ook anders gedaan hebben
Hoe dan? Ik wil graag een voorbeeld zien. Het probleem is dat je niet zoveel ruimte hebt (eigenlijk niks) want anders had ik wel de rm pro link gebruikt. Maar dat paste gewoon niet, en was ook niet pas te maken.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
heeft derbi de prolink ori ook zo? wat een aanfluiting is dat dan.
maare desondanks vind ik dit heel mooi stukje huisvlijt hij doet het toch maar even.
stevigheid zal denk ik nog wel mee vallen. tis ook niet zo goed te zien op de foto hoe het zit.
voor de mensen die hem gewoon een beunhaas noemen zonder opmerkingen er bij te geven hebben volgens mij zelf nog nooit een lastoorts ter hand genomen
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 16-7-2009 om 18:20 uur.
Zo zit het idd bij derbi ook.
Ben hier toch een hele morgen mee bezig geweest om dit zo uit te dokteren. En dat doen denk ik veel mensen mij zo niet na. Maargoed, we zullen zien of die het uit houd. Maar ik dnek het wel. Ik zal eens detailfoto's maken als ik het er weer onderuit heb liggen. Wil zelf nog wat kleine dingen aan passen.
|
|
<10.000 posts |
|
Mt5_grolsch |
21-7-2009 12:30 |
Posts: 2014 |
is dit project voor de looks of egt om mee te crossen?
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
- Han - |
21-7-2009 12:33 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mt5_grolsch
is dit project voor de looks of egt om mee te crossen?
crossen. Waarom voor de looks? Zit toch geen kenteken op. Heb me ingeschreven voor de brommer cross hier in deurne
|
|
<10.000 posts |
|
Mt5_grolsch |
21-7-2009 12:35 |
Posts: 2014 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]
crossen. Waarom voor de looks? Zit toch geen kenteken op. Heb me ingeschreven voor de brommer cross hier in deurne
dan zou ik er maar een andere veer tussen drukken dan een drd poep veer. die dingen veren van geen kant en breken door.
|
|
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat |
|
Elco |
21-7-2009 13:04 |
Posts: 4527 |
ja wel leuk gedaan, maar als jij aan het crossen bent, dan ben ik benieuwd of die 4 m6 boutjes het houden
|
|
|
|
-simon- |
21-7-2009 13:28 |
Posts: 8211 |
het breekt allemaal niet zomaar af.
alleen die veer is klote. maarja hij kreeg die 125 veer er niet tussen.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
Joel_koningslust |
21-7-2009 13:29 |
Posts: 14514 |
hier ziet het er bruut uit
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
- Han - |
21-7-2009 14:09 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Elco
ja wel leuk gedaan, maar als jij aan het crossen bent, dan ben ik benieuwd of die 4 m6 boutjes het houden
m12 is goed genoeg. En drd veer breekt niet zomaar af hoor. En anders ga ik wel op zoek naar een veer van een 80cc oid.
of bedoel je subframe? Dat is m8 en dat is dik genoeg. Ik weeg geen 100
Dit bericht is gewijzigd door - Han - op 21-7-2009 om 14:11 uur.
|
|
<10.000 posts |
|
- Han - |
30-7-2009 9:48 |
Posts: 9667 |
heb een tandwiel 76 tands laten laser snijden
|
|
<10.000 posts |
|
jan-dx11 |
30-7-2009 12:00 |
Posts: 4931 |
dat is wel een joekel! Maar is dat niet een beedje te? ik vindt 70 al al heel wat niet dat het op die 6 tandjes aankomt, maar het gaat om het id
|
|
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden. |
|
- Han - |
30-7-2009 16:51 |
|
- Han - |
5-8-2009 18:00 |
Posts: 9667 |
setup word
pro race 70
mhr team uitlaat (word denk ik nog pro race ofzo)
24 pwk
hpi
en onder me drd komt
mhr team 43mm slag (86cc ofzo)
mhr team uitlaat
28 keihin (de echte)
malossi digitale binnenrotor
|
|
<10.000 posts |
|
Joel_koningslust |
5-8-2009 18:10 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: - Han -
setup word
pro race 70
mhr team uitlaat (word denk ik nog pro race ofzo)
24 pwk
hpi
en onder me drd komt
mhr team 43mm slag (86cc ofzo)
mhr team uitlaat
28 keihin (de echte)
malossi digitale binnenrotor
zou je voor de crossert geen andere cilinder pakken? een prorace is namelijk niet erg betrouwbaar.. dus voor 6-uurs crossen ofzo niet echt geschikt
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
-simon- |
5-8-2009 18:11 |
Posts: 8211 |
volgens mij had je beter gelijk een crosser kunne kopen.
en hedde de veer al gepast?
@joel: hoezo niet? hij houd het bij mij nou toch al dik een jaar afberen vol. de meeste andere hielden het niet zolang.
Dit bericht is gewijzigd door -simon- op 5-8-2009 om 18:12 uur.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|
kpotmake |
5-8-2009 19:39 |
Posts: 3065 |
onderlangse uitlaat voor crossert? gaat dat goed? weet niet wat voor soort bulten er op de gemiddelde brommercrossbaan liggen..
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
-simon- |
5-8-2009 19:43 |
Posts: 8211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
onderlangse uitlaat voor crossert? gaat dat goed? weet niet wat voor soort bulten er op de gemiddelde brommercrossbaan liggen..
die uitlaat had hij eronder liggen toen hij dat spul erin geschroeft heeft.
paar posts hierboven kun je ook lezen wat zijn plannen qua setup zijn.
|
|
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed |
|