Gallery afbeeldingen
|
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
Fijne gooi en smijt motor, mooie dikke remklauw achter. Uitlaat wordt nog gemodificeerd, de conus achter ga ik een stuk in korten (allà Manx).
Motor is een tikje opgevoerd.
|
|
|
De motor in zijn natuurlijke habitat.
|
|
|
In de middle of nowhere van Scandinavië
|
|
|
1700km van huis, geen probleem voor de Yamaha. Mn broertje op de duc.
|
|
Pagina 1 van 1
|
kenny77 |
4-5-2009 22:44 |
Posts: 29286 |
Hot.
|
|
|
|
daanmtx |
4-5-2009 22:45 |
Posts: 3759 |
Hard
|
|
Honda VFR400R |
|
Joel_koningslust |
4-5-2009 22:45 |
Posts: 14514 |
heh
zon ding heb ik ook nog een blauwe maandag gehad
alleen had die van mij een harly tank, spaakwielen, open uitlaat en zon hoog stuur
ik vond hem maar spuuglelijk en gelukkig kunnen verkopen voor een leuke prijs
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
ikkejw |
4-5-2009 22:47 |
Posts: 9886 |
hothothot
1979 is een tof bouwjaar
|
|
Preserve nature - Always wear a helmet |
|
Tommyofzo |
4-5-2009 22:59 |
Posts: 6934 |
Ik wacht nog op de foto's
|
|
|
|
Lex ss50 |
4-5-2009 23:03 |
Posts: 657 |
nice, moet een herrie uitkomen lijkt me zo
|
|
- |
|
Bonomel |
5-5-2009 10:44 |
Posts: 1363 |
hot, mooie motor!
|
|
BMW |
|
Vehikel |
5-5-2009 22:33 |
Posts: 2903 |
Thx Komt idd een behoorlijk stevig geluidje uit. Ik werd gek gemaakt van deze motor, toen ik 'm ging google'en. Ze worden vaak omgebouwd tot caferacer, er zijn zeer veel onderdelen voor te krijgen, zelfs BSA goldstar tanks en zeer veel andere mooie caferacer spullen.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
- Kevin - |
16-5-2009 16:56 |
Posts: 8086 |
Inderdaad een leuke basis voor een caferacer, maak er wat moois van, nog geen stem omdat ik de motor zelf nog niet gezien heb.
|
|
|
|
Niek de Wildt |
16-5-2009 17:27 |
Posts: 7168 |
500cc ééncilinder is supertof, hotje
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
17-6-2009 0:11 |
Posts: 9841 |
vet ding... 1cilinder en oldskool. Zo hoort het.
weet je wat vet zou zijn onder dat ding...spaakvelgen.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 17-6-2009 om 0:12 uur.
|
|
Too cool for school! |
|
Vehikel |
17-6-2009 0:28 |
Posts: 2903 |
Bedankt
Spaakwielen zijn idd erg vet, ik had de keuze tussen deze en wat jongere types met spaakvelgen. Maar ik ben toch voor deze gegaan omdat deze voor en achter schijven heeft, en de slanke gietwielen van Yamaha vind ik ook gaaf (en onderhoudsvriendelijk :P).
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
17-6-2009 0:32 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Bedankt
Spaakwielen zijn idd erg vet, ik had de keuze tussen deze en wat jongere types met spaakvelgen. Maar ik ben toch voor deze gegaan omdat deze voor en achter schijven heeft, en de slanke gietwielen van Yamaha vind ik ook gaaf (en onderhoudsvriendelijk :P).
mja looks zijn ook niet het belangrijkste.
ik had als eerste motor een kawa z400, ongeveer zelfde model maar 2cilinder 400cc... mooie herinneringen
die had spaakvelgen...spaakvelgen passen mooi bij het model zelf.
vraag me af of er iets is dat plug en play is.. schijven zijn wel fijn om te hebben ja
|
|
Too cool for school! |
|
rubbert |
17-6-2009 0:47 |
Posts: 8825 |
Quote:
mooie dikke remklauw achter.
wat heb je eigenlijk aan een dikke achter-remklauw als ik het vragen mag?
|
|
Draai- ontwerpwerk?--->PM |
|
Vehikel |
17-6-2009 10:31 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]
wat heb je eigenlijk aan een dikke achter-remklauw als ik het vragen mag?
Dat maakt hem mooier
Ik heb op het internet wel een catalogus (Kedo) gevonden, met bijna 400 paginas over deze motor en aanverwante types.
De eerste uitgaven zullen naar een paar goede achterschokbrekers gaan, aangezien ik van de vakantie met dit dingetje naar de poolcirkel ga.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
Frysk |
17-6-2009 11:25 |
Posts: 34930 |
|
|
giggitybyte |
|
Vehikel |
23-6-2009 16:17 |
Posts: 2903 |
Bij bepaalde toerentallen een beetje, maar ze hebben m goed gebalanceerd gelukkig :p
Leuke motor btw
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
RS2Racer91 |
1-8-2009 20:08 |
Posts: 1540 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
trilt ook wel flink ofniet 1cilinder 500cc
afbeelding
2 uitlaten vanaf de cilinder?
2 cilinders dus? of ben ik nou gek?
|
|
|
|
Torque |
1-8-2009 20:12 |
Posts: 736 |
danke
ik weet eindelijk wat voor motor ik wil als ik mijn motorrbw heb
mooi ding man
|
|
gaat ie dat zeggen |
|
Vehikel |
1-8-2009 21:38 |
Posts: 2903 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Torque
danke
ik weet eindelijk wat voor motor ik wil als ik mijn motorrbw heb
mooi ding man
haha bedankt Ik heb er iig nog cker geen spijt van.
@RS2Racer91: Ik denk dat dàt een dubbelnokker is, en 2 uitlaten heeft i.v.m met 2 uitlaatkleppen.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
RS2Racer91 |
2-8-2009 18:07 |
Posts: 1540 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
[...]
haha bedankt Ik heb er iig nog cker geen spijt van.
@RS2Racer91: Ik denk dat dàt een dubbelnokker is, en 2 uitlaten heeft i.v.m met 2 uitlaatkleppen.
oke dus 2 uitlaat kleppen en die hebben beide dus een aparte flens
interesant, weer wat geleerd
|
|
|
|
bioflap |
2-8-2009 18:33 |
Posts: 842 |
heeft zon SR500 niet hetzelfde blok als een XT500 ?
|
|
Toekomstige naam: Bioflap |
|
Vehikel |
2-8-2009 19:00 |
Posts: 2903 |
Jep is het zelfde blok idd
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|
bioflap |
2-8-2009 19:00 |
Posts: 842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Jep is het zelfde blok idd
heb jij nog een handleiding ervan hoe je er een nieuwe cilinder enzo opzet?
Ik moet dat nog doen bij een XT..
|
|
Toekomstige naam: Bioflap |
|
Joel_koningslust |
2-8-2009 19:03 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vehikel
Jep is het zelfde blok idd
is ietsjes anders... maar vrijwel alle onderdelen zijn onderling uitwisselbaar
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|