Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Gallery - Rm 125

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1070 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Wat is jouw mening over deze gallery?
Hot
Neutraal
Not
  Gallery gegevens
Naam gallery Rm 125
Geplaatst door koetjeboe91 op 25-4-2009 20:38
Hits Deze gallery is 15629 maal bekeken.

  Voertuig bij deze gallery
Soort voertuig
Motor [Uitgebreide voertuig gegevens]
Merk + type Suzuki RM125 (Momenteel in bezit)
Kleur / Bouwjaar Geel & wit / 2003
Opgegeven max. vermogen Niet opgegeven
Opgegeven max. snelheid 130 km/h

  Gallery afbeeldingen
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
naakt [Toon slechts deze afbeelding]
same [Toon slechts deze afbeelding]
same [Toon slechts deze afbeelding]
same [Toon slechts deze afbeelding]
stickertjes er op [Toon slechts deze afbeelding]
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >

Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.

joopie135 11-9-2012 19:05 Print reply
Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Gewoon kopiƫren, en de start is ook niet alles. En ze zijn best even snel. 250 4t is gewoon voor luie flikkers die niet willen schakelen.



en trouwens 90% ligt toch aan de rijder en 10 % aan de motor, waarom rijd dan in de mx2 bijna iedereen op een 250 4t
 
JB1 11-9-2012 19:06 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joopie135
[...]



en trouwens 90% ligt toch aan de rijder en 10 % aan de motor, waarom rijd dan in de mx2 bijna iedereen op een 250 4t


Omdat het luie flikkers zijn.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
joopie135 11-9-2012 19:07 Print reply
Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Omdat het luie flikkers zijn.


ga maar eens mee crossen dan weet je dat het geen sport is voor luie flikkers
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 11-9-2012 19:08 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joopie135
[...]


ga maar eens mee crossen dan weet je dat het geen sport is voor luie flikkers



dat is t wel, maargoed, jelmer rijdt dan ook alleen maar 2takters
 
JB1 11-9-2012 19:09 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



dat is t wel, maargoed, jelmer rijdt dan ook alleen maar 2takters


Inderdaad. Zelfs m'n VTR is een 2takt.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 11-9-2012 19:09 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Inderdaad. Zelfs m'n VTR is een 2takt.



elke omwenteling 1 ontbranding?

mn gsx is een 1takt
 
JB1 11-9-2012 19:11 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



elke omwenteling 1 ontbranding?

mn gsx is een 1takt


Ja maar daarom heb jij ook rode letters. Valsspelers hebben altijd rode letters.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 11-9-2012 19:24 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ja maar daarom heb jij ook rode letters. Valsspelers hebben altijd rode letters.



:(
 
j0ren 11-9-2012 19:31 Print reply

Posts: 1298


Joopie ga lekker een eind fietsen als je niet weet waar je over praat.
JA ik heb op beide gereden.
Een 250 heeft inderdaad iets meer koppel maar is daarintegen een stuk zwaarder.
Een 125 heeft meer piekvermogen en omdat ze zo licht zijn gaan 250 4t en 125 2t ongeveer gelijk op. Verder zijn 4takten wat makkelijker te berijden en hebben veel mensen ook meer zelf vertrouwen op een 4takt. Daarom is 2takt gewoon voor echte mannen
Dat jij een 4takt fanboy bent zal ons een worst wezen.

Waarom toch altijd het gezeur tussen 2 en 4 takt, rijd gewoon wat je leuk vind, klaar.



Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 11-9-2012 om 19:31 uur.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
joopie135 11-9-2012 23:52 Print reply
Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren


Joopie ga lekker een eind fietsen als je niet weet waar je over praat.
JA ik heb op beide gereden.
Een 250 heeft inderdaad iets meer koppel maar is daarintegen een stuk zwaarder.
Een 125 heeft meer piekvermogen en omdat ze zo licht zijn gaan 250 4t en 125 2t ongeveer gelijk op. Verder zijn 4takten wat makkelijker te berijden en hebben veel mensen ook meer zelf vertrouwen op een 4takt. Daarom is 2takt gewoon voor echte mannen
Dat jij een 4takt fanboy bent zal ons een worst wezen.

Waarom toch altijd het gezeur tussen 2 en 4 takt, rijd gewoon wat je leuk vind, klaar.



Dit bericht is gewijzigd door j0ren op 11-9-2012 om 19:31 uur.


oke ik geef toe dat ik er geen verstand van heb, leg eens uit wat koppel is dan?


 
j0ren 12-9-2012 7:11 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joopie135
[...]


oke ik geef toe dat ik er geen verstand van heb, leg eens uit wat koppel is dan?




Om het heel simpel te zeggen, vermogen = koppel x toerental.
Het koppel heeft integenstelling tot het vermogen heel erg veel te maken met de cilinderinhoud en de vulling daarvan. Omdat je in de MX2 met 2x zoveel cc 4takt mag rijden als met een 2takt, komt het erop neer dat iedereen een viertakt pakt ivm wat meer koppel en makkelijkere rij eigenschappen.
Er zijn al diverse onderzoeken gedaan bij professionele rijders, die allemaal zouden overstappen op 2takt als het aantal cc's bij beide motoren gelijk zou zijn.

Longstoryshort; Mensen die niet meedoen aan de MX rijden vaker 2takt ( zoals ik met mn maten), gewoon omdat het leuker en spannender is.
Doe je mee aan MX wedstrijden dan is het vaak beter om een 4 takt te pakken omdat deze echt makkelijk te rijden zijn.




 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
joopie135 12-9-2012 8:52 Print reply
Posts: 109
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
[...]


Om het heel simpel te zeggen, vermogen = koppel x toerental.
Het koppel heeft integenstelling tot het vermogen heel erg veel te maken met de cilinderinhoud en de vulling daarvan. Omdat je in de MX2 met 2x zoveel cc 4takt mag rijden als met een 2takt, komt het erop neer dat iedereen een viertakt pakt ivm wat meer koppel en makkelijkere rij eigenschappen.
Er zijn al diverse onderzoeken gedaan bij professionele rijders, die allemaal zouden overstappen op 2takt als het aantal cc's bij beide motoren gelijk zou zijn.

Longstoryshort; Mensen die niet meedoen aan de MX rijden vaker 2takt ( zoals ik met mn maten), gewoon omdat het leuker en spannender is.
Doe je mee aan MX wedstrijden dan is het vaak beter om een 4 takt te pakken omdat deze echt makkelijk te rijden zijn.






tadaa meer koppel nu zeg je het zelf


 
koetjeboe91 5-4-2013 22:12 Print reply

Posts: 2096
vandaag nog bezig geweest met de motor. achterbrug zit er weer in en bezig geweest met de kabelboom te bevestigen. maar deze poging moeten staken klote trekbandjes breken steeds af. dus iets geleerd koop niet de meest goedkoopste trekbandjes.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
ChielTZR 6-4-2013 18:31 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
vandaag nog bezig geweest met de motor. achterbrug zit er weer in en bezig geweest met de kabelboom te bevestigen. maar deze poging moeten staken klote trekbandjes breken steeds af. dus iets geleerd koop niet de meest goedkoopste trekbandjes.


of zet ze niet megastrak... blijven ze ook heel
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
GRIEVINK 6-4-2013 18:52 Print reply

Posts: 259
Gedram om een 2t of 4t, rijd gewoon wat je wil
 
Weet je wat het is, strond is dikker dan pis!
koetjeboe91 6-4-2013 21:37 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


of zet ze niet megastrak... blijven ze ook heel


nee het probleem was zodra je ze te ver buigt breken ze al. het plastic is te hard gemaakt

 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
KlaasMarten 4-5-2013 14:50 Print reply

Posts: 423
Is die crossplek van jouw in Nederland?
Ik heb nog noooit zo'n gebied in NL gezien
 
Haus am See
koetjeboe91 4-5-2013 19:36 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KlaasMarten
Is die crossplek van jouw in Nederland?
Ik heb nog noooit zo'n gebied in NL gezien


nope duitsland. maar rij daar niet meer politie is daar lekker aanwezig
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
der Chef 4-5-2013 22:59 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
[...]


nope duitsland. maar rij daar niet meer politie is daar lekker aanwezig

Bij Itterbeck?
 
koetjeboe91 4-5-2013 23:11 Print reply

Posts: 2096
yep
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
koetjeboe91 8-6-2013 19:04 Print reply

Posts: 2096
en hoe weet je dat bij volgende zuiger je de versnellingsbak kan vervangen [img/]http://imgur.com/HTy8dNT[img] slijpsel onder de vloeistof.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Brommers en meer 8-6-2013 21:31 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
en hoe weet je dat bij volgende zuiger je de versnellingsbak kan vervangen slijpsel onder de vloeistof.



Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 8-6-2013 om 21:32 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Brommers en meer op 8-6-2013 om 21:32 uur.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
koetjeboe91 10-6-2013 12:37 Print reply

Posts: 2096
wie o wie weet er een bedrijf of website dat nieuwe of revisie bakjes levert voor rm
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
mx-jacob 10-6-2013 17:36 Print reply

Posts: 2938
Oude bak an gort?
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
koetjeboe91 10-6-2013 18:16 Print reply

Posts: 2096
redelijk
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.

Log in om te kunnen replien op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >

 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved