Quote:Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
procircuit niet iig
heb de foto ff beter bekeken en zag vh opstaan
het is een vanhasselt uitlaatje dus
sory voor het foutje
edit: en die "custom made cilinderkop" is gewoon een vhm kopje, krijd er zelf ook mee. daar heb ik ook een stuk of 4 binnekopjes bij om hem precies goed af testellen
Dit bericht is gewijzigd door suzuki rm op 25-4-2009 om 22:06 uur.
hoe vindt jij die uitlaat rijden? kheb een keer zo'n zelfde van een vriend geleend om te kijken welke ik zou gaan nemen. vind jij niet dat hij op de lage toeren minder fijn rijd en slecht op pakt, je moet hem echt constant hoog in toeren houden vind ik
ja het is zo ver het verlangen naar vermogen is begonnen. aangezien ik de komende 3 week niet mag crossen wegens een kapotte schouder. kan ik mooi eens kijken wat ik kan doen. denk zelf dat er nog wel iets kan worden gedaan aan de cilinder. alle hulp is welkom
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
ja het is zo ver het verlangen naar vermogen is begonnen. aangezien ik de komende 3 week niet mag crossen wegens een kapotte schouder. kan ik mooi eens kijken wat ik kan doen. denk zelf dat er nog wel iets kan worden gedaan aan de cilinder. alle hulp is welkom
denk persoonlijk dat je er beter vanaf blijft. Investeren in een V-force misschien nog. of overstappen naar een 250.
Echt "tunen" ga je wss geen verschil in merken op de baan.
En je cilinder op de goede hoogte hebben icm met je kop is ook belangrijk! dus niet dat die kop er gewoon op geschroefd is zonder verder dingen te meten.
Dit bericht is gewijzigd door Derbi-Olaf op 29-6-2012 om 22:35 uur.
hmm vandaag cilinder er af getrokken. het mengsel zat steeds op het punt van zelf detonatie. dus dat word toch 98 tanken. en ook reden gevonden van weinig koppel zuiger was op.
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.